Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:43

Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Ketunleivän Whatsapp-ryhmä 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Viesti Ketunleivän Whatsapp-ryhmä
Kuva
Päälle vuosi sitten pohdittiin moderaattoreiden kanssa Skype-ryhmän luomista Ketunleivän ihmisille, mutta koska itse olen kovin harvoin nykyään enää koneella ja ne pienetkin hetket oon kovin epäsosiaalinen, joten itsekkäistä syistä päädyin nyt kokeilemaan ryhmäkeskustelua ensiksi whatsappissa. Skype-ryhmäkin voidaan tottakai luoda mahdollisesti, jos sellaiseen on kannatusta, mutta tällä hetkellä oma elämäntilanne ei sovi sen miettimiseen.

Aloituspuheen jälkeen voidaankin sitten siirtyä itse aiheeseen :D Loin siis Ketunleivän käyttäjille oman whatsapp-ryhmän, johon pääsee mukaan lähettämällä mulle puhelinnumeron esimerkiksi täällä yksityisviestillä tai Devassa notella. (jälkimmäinen on varmempi tapa saada muhun yhteys) Poistan numeron sitten heti ryhmään lisäämisen jälkeen tottakai.
Ryhmästä voi poistua ja sen saa hiljentää ja mikäli kiinnostus palaa uudestaan niin olen valmis lisäämään myös takaisin :> Oletettavaa kuitenkin on, että puhelin ei tule kovin aktiivisesti ilmoittamaan jatkuvista viesteistä, vaan keskustelu on melko hiljaista ja rauhallista. Ihan osallistujista kiinni tottakai!

Sanotaan nyt vielä nämä pakolliset, että kaikki negatiivinen asenne muita ihmisiä kohtaan ja tahallinen riidan haastaminen ja muu epämiellyttävä toiminta muita kohtaan on ehdottomasti kiellettyä!

Ryhmän jäsenet:
  • Cavaffeine
  • Juudi
  • Kaekkun
  • Kride
  • Limppu
  • Ruekii

03 Touko 2015 19:51
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Viesti Re: Ketunleivän whatsapp ryhmä
moi olen Kake, jotkut saattaa tuntea. Kirjoitan viestin, että pääsen mukaa tähän ryhmää ahaha.

06 Touko 2015 13:28
Profiili
Alfa
Alfa

Viesti Re: Ketunleivän whatsapp ryhmä
Sinut on täten lisätty tähän joukkoon iloiseen. Tervetuloa!

06 Touko 2015 13:35
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Viesti Re: Ketunleivän Whatsapp-ryhmä
Saako tähän vielä liittyä? Tulisin mielelläni!

26 Touko 2015 20:46
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 4 viestiä ]