Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:45

Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Tropicario-miitti Helsingissä! (9.8) 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Tropicario-miitti Helsingissä! (9.8)
missäs päin Rautatieasemaa tavataan ihmisten kanssa? ovo Kompassiaukiolla, ulkona vai miten?

Käärmeitä käärmeitä käärmeitä kaimaaneja liskoja

08 Elo 2014 16:27
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Ööh ääh iih, no oisko siinä vanha tuttu aikataulujen alla? Tai siinä niiden eessä olevan r-kioskin vieressä?
Jossain siinä, eiköhän me löydytä! Yritän keesiytyä huomiseks pitkästä aikaa nii mut lienee sit helppo spottaa! Yritän tulla vissiin silleen vähän aiemmin koska vastuu, oh. Ja yritän jäädä silleen näkyville, ettei mihinkää kiskan nurkan taakse kyykkyyn!
Katsotaan nyt, kuinka tässä käy! :--D

08 Elo 2014 16:52
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Uaaah anteeksi mun täytyy perua tuleminen ;A; Vaikka tää on ihan tyhmä syy, niin oon vaan yksinkertasesti liian väsyny lähtemään liikenteeseen kun eilen oli menoa ja varmaan huomennakin ja lisäks on pari koulunalkuun liittyvää asiaa mitkä pitäis jaksaa himassa hoitaa. Pitäkää hauskaa munkin puolesta ja toivon kyl et saan joskus aikaseks lähtee Tropicarioon itsekin!

09 Elo 2014 10:26
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kyl mun mielestä väsymys on ihan riittävä syy jäädä kotiin, ei hätää! <: Muilla oli vähän samoja onkelmia, niin päädyttiin menemään Judzlen kaa minimiehityksellä. Oli silti oikeen kivaa, sai ainakin rauhassa kattella elukoita!
En muistanu, et siellä olis ollu sellasta isoo niilinkrokotiilia, iih, se oli kyllä niin ihana ilmestys! ;u; Olin varautunu siihen pelkkään kaimaaniin, joka oli kans ihkupihku.
Ja sit tää dinosauruslintu!

09 Elo 2014 15:51
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Mua niin harmittaa, etten päässy. Olin niin ärsyyntyny yöllä, ku vielä viideltäkää en ollu saanu unta ku ihan vähän, koska joka kerta ku nukahdin ni Elvis alko stressaamaa ja heräsin uusiks D| Ja yhessä vaiheessa noi molemmat vaa alko haukkumaa ja Isla tunki mun naaman päälle istumaa koko ajan ja muutenki koko yö oli yhtä kaaosta.

Pitää järkkää joku toinen kettulimiitti, että mäki pääsen ;~; Mennää sinne Korkeesaaree ennen ku mun opiskelijakortti menee vanhaks, eiku-! (tosin se tais mennä jo)

09 Elo 2014 16:24
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Ei se vielä menny, mäki just olin ilonen ku ehin viel käyttämää sitä tuolla! Tän kuun loppuun asti saa vielä halpabusseilla! ^_^ Mut tulisko sit kiire, jos yritettäis tän kuun aikana sinnekki? ono Ite kyl pääsisin lyhyelläki varotusajalla, ku on sossuvälivuosi menossa, mut en tiiä näiden koululaisten puolesta ku on ne alkuhässäkät vissiin menossa nyt.

10 Elo 2014 03:12
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Hmm en ite tiiä kui nopeesti ne alkujutut iskee päälle, melkee ite ois hyvä jos tässä pian se olis ennen ku tulee kaikki isot tehtävät päälle jne... Mutta katsotaan :D (huomenna se tuomiopäivä eli koulunalku mulla)

Mut hyvä että teil oli kahestaanki kivaa ;v; Kuulostaa kyl siistiltä.

10 Elo 2014 16:40
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Dinosauruslintu oli kyllä ihan mielettömän makee!
Harmi etteivät muut tosiaan jaksaneet tulla, mutta jos Korkeasaari-miitti järkättäis myös niin toki olisin mielelläni sielläkin mukana jos osuu hyvään ajankohtaan. :3

Voi Elvistä, mikä hänellä oikein oli? :c mutta toivottavasti ihmiset pääsis ens miittiin ja tietysti toivon salaa että Sobi ja muut muualla asuvat pääsis kanssa johonkin miittiin joskus! ;o;

10 Elo 2014 21:43
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3