Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:13

Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Helmikuun avatrade //VALMISTA! 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Helmikuun avatrade
Ooo Ruekii, kiitos!! *w* Satuitpa hauskasti pariks. Kehuin jo Devas aikaa sit mut tuntuis nii rudelt ignooraa tääl vaa kokonaa.. >'D

Kuva

Kridelle! Viimesenä sain valmiiks (Cava ootti mua) yhyhy. ;v; Ainakaa ei menny deadlinen yli..!

26 Helmi 2014 21:35
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Helmikuun avatrade
Täältä tuleekin heti perään ava SobiMopille!
Kuva
Oli aika hauskaa piirtää vaihteeksi jotain muuta eläintä kuin koiraa, tein ekana harjotusluonnoksia jotta tulisi mahdollisimman näköinen uvu Toivottavasti sua ei nyt haittaa että se on tosiaan talviteemainen, vaikka menikin tänne helmikuun loppupuolelle nyt.
Tajusin myös tässä ihan just että poskiraidoista saattoi tulla vähän liian ohuet, mutta no problemo .sai-tiedosto on tallessa jos haluat että vähän fiksailen vielä :> Jotenkin en heti tän valmistuttua huomannut ja vasta näin myöhemmin tarkastellessa alkoi epäilys hiipiä. Mutta joo toivottavasti tykkäät!

Kiitos hurjasti kaikille osallistuneille, tää oli tosi kiva järjestää kun kaikki sujui niin hyvin! <3 Toivottavasti teil oli kaikilla hauskaa piirrellessä ja avat ilahdutti, ainakin omasta mielestäni saatiin kokoon hienoja teoksia. Joku kerta voi hyvin ottaa uusiksi, ehkä sit allekirjotuskuvien kanssa tai jotain jos ei avoja heti jaksa :)

26 Helmi 2014 21:37
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Helmikuun avatrade //VALMISTA!
Voi ei, Limppu, aivan ihana! Niin super soma! ;_; Kiitos kiitos!! <3 Oon nyt puhelimella, mutta vaihdan avan heti, kunhan pääsen koneelle.
Kaikki muutkin onnistuivat älyttömän hyvin! Hirveen nättejä avoja saitte aikaan. :)

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

26 Helmi 2014 21:51
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Helmikuun avatrade //VALMISTA!
Aivan ihana mun ava! ;w; Eikä talviteema haittaa yhtään, kevät ei kuulu lempivuodenaikoihin niin pääsee sitten tällä avalla taas uppoamaan talvisempiin tunnelmiin. :heart: Eikä nuo poskiraidat mua häiritse, hyvältä näyttää. Suuri kiitos!!

26 Helmi 2014 23:23
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3