Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Huhti 2019 00:13

Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Helmikuun avatrade //VALMISTA! 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Helmikuun avatrade //VALMISTA!
Kirjottelin tonne pulinoihin jotain alustavaa tiedostelua ja mulle jo kaks on ihan tarpeeks hyvä määrä, että sais nyt alulle :') Aina voi perua jos ei tuu mitään hahhah. Alternative title olis Ystävänpäivän avatrade, mutta deadlinen ajattelin laittaa helmikuun loppuun saakka eikä mitään pakollista hempeilyteemaa ole, joten ehkä tää nimi on kuvaavampi.

#Avatrade toimii näin:
#

* Ilmottaudu tähän topiciin ja linkitä viestiisi hahmo/hahmoja, joista haluaisit saada avasi. Lisäksi mahdollisia toiveita, kuten iloinen ilme, sininen värimaailma ja niin edelleen. Voit myös antaa vapaat kädet - mutta silloin ei sovi pettyä, jos lopputulos ei sovikaan tyyliisi. Jos ei omia hahmoja ole, niin joku "kissa-aiheinen ava" tms. voi myös sopia toiveeksi
* Arvon jokaiselle yhden henkilön, jolle siis pitää piirtää avatar hänen toiveidensa mukaan
* Avan koko on noin 120x120 pikseliä, saa olla tuosta myös vähän alaspäin, mutta foorumikokoon sopiva! Ei siis 50x50 pikselin devaiconeita
* Viimeinen päivä ilmottautua on 31.1
* Parit arvotaan helmikuun ensimmäisen viikon aikana mahdollisimman nopeasti, ja piirtoaikaa on helmikuun viimeiseen päivään saakka - myöhästymisestä pitää ilmoittaa ja syy olla
* Pareista ei siis puhuta ennen kuvien julkaisuja, vaan jokaiselle (paitsi minulle haha) sen olisi tarkoitus tulla yllätyksenä
* Älä ilmottaudu, ellet ole valmis yrittämään oikeasti parhaasi. Teknisellä taitotasolla ei niinkään ole väliä, ei mitään turhia paineita siis :)
* Olisi mukavaa, jos saamia avoja käytettäisiin ainakin hetki, mutta se ei ole pakollista nvn

=> Menee oikeastaan kuin normaali Secret Santa tai ehkä joillekin suomalaisille tutummat Bernerin järjestämät salatradet.

#Osallistujat#
1. Cavachon
2. SobiMoppi
3. Kride
4. Tydii
5. neonspaidaa
6. Stalkkeri
7. Detrah

Kysykää jos on epäselvyyksiä! nvn Sääntölistan ei ole tarkoitus pelottaa ketään, vaikka saattaakin olla pitkän näköinen >D Halusin vaan saada kaiken oleellisen joten kuten mukaan. Kirjoitan oman toiveviestini sen jälkeen jos/kun tähän tulee joku muu vastaus väliin, niin ei tarvi tuplapostata

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

16 Tammi 2014 22:59
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Viesti Re: Helmikuun avatrade
Ilmoittaudun mukaan. `v´

Itse haluaisin avan Vienosta tai Sluggysta. Toteutus on muuten aivan vapaa, mutta jonkinlainen talviteema olisi kiva, jos mahdollista.

16 Tammi 2014 23:23
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mä osallistun myös! :)

Toivoisin avaa, jossa esiintyy fursonani. Mieluiten ihan vaan simppeli pääkuva, niin yksityiskohdat näkee selkeimmin. Kaiken muun suhteen annankin sitten taiteilijalle ihan vapaat kädet.

Tässä vielä linkkejä kuviin:
kuva 1, kuva 2, kuva 3

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

17 Tammi 2014 14:08
Profiili
Alfa
Alfa

Minäkin osallistun nvn
Mulle saa piirtää mun fursonan, eli Ruen!
Ainii ja aihe on ihan vapaa, mut aika simppeli sellanen ilonen olis kiva :>

17 Tammi 2014 14:23
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Minäkin haluan mukaan! ^v^

Mulle saa piirtää Drai Bo'En, mut jos tuntuu, että lohikäärmeet ei todellakaan oo sun juttu, ni sit voit piirtää Neonin :) Annan vapaat kädet muuten kuvan suhteen.

| DeviantArt |Tumblr |

17 Tammi 2014 16:52
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Minäkin haluan osallistua!

Mulle voi piirtää fursonani http://i1272.photobucket.com/albums/y381/Stalkkeri-wolf/albumi/stalkkeriwolfcharachtersheet_zps57cf6063.jpg, avan tekijä voi itse päättää hahmon ilmeen sun muut jutut.

17 Tammi 2014 22:09
Profiili WWW
Beta
Beta

Miinäää ja mulle saa piirtää Detin: http://detrah.deviantart.com/art/Detrah-419136228 `v´

18 Tammi 2014 01:01
Profiili
Beta
Beta

Täältä tulee nyt omakin toiveviesti (toivottavasti ei oo kovinkaan epäloogista että oon listalla ekana vaikka tää viesti ei täällä olekaan, noh)

Toivoisin ensisijaisesti Sumua tai Alpia, mutta jos luppakorvat tuntuu tuottavan vaikeuksia tai ei muuten inspaa niin Feu olisi hauska nähdä! Feun kanssa erityistoiveena olisi se, että kummatkin silmät näkyisivät, mutta sekään ei ole pakollista C: Aika vapaat kädet siis.

18 Tammi 2014 01:02
Profiili WWW
Beta
Beta

Laitoin äsken yksityisviestit pareista menemään! Eli vaikka käytin ilmausta pari, niin ette siis saa siltä samalta henkilöltä kuvaa takaisin vaan eri tyyppi on kyseessä :D Iäh. Jos joku osallistujista viitsisi tänne ilmoittaa tuliko viesti perille (tai vaikka vastata siihen yksityisviestiin), niin olisin tyytyväinen, sillä tällä forkalla en ole yksäriä ennen lähetellytkään. Kuten viestissä lukikin, kaikesta saa tosiaan kysyä ja sen avan voi ihan omaan tahtiinsa tehdä ja julkaista tänne topiciin, kunhan pysytään helmikuun sisällä. Avat voidaan sitten lopuksi kerätä ihan alotusviestiinkin näkyville :> Tärkeintä nyt vaan muistaa, että älkää etukäteen paljastako, kelle piirrätte.

01 Helmi 2014 20:24
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mulle ainakin tuli viesti perille. c:

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

01 Helmi 2014 20:49
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava