Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 10:34

Vastaa viestiin  [ 57 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
iScribble-miitti - 22.12 klo 15:00 //ohi on 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: iScribble-miitti - alustava päivä 22.12
Mullakaan ei ole mitään erityistä (kai?) 22 päivänä. Mutta sovitaanko nyt joku miitin alkamisaika, ja sit siitä eteenpäin saa olla vaikka koko päivän iScribblessä jos vaan aika / jaksamus sallii? :D

19 Joulu 2013 23:08
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Seltor kirjoitti:
Kuullostaa tosi mielenkiintoselta ja olis kiva liittyy, mut en tiiä uskallanko, ku oon näin hirvittävän ujo ._.

Voithan tulla aluks vaan kattelemaan ja jos ei oo sun juttu niin lähteä? :> Ei kannata turhaan ujostella, koska mukavaa avointa porukkaa kaikki! Tule ihmeessä edes kurkkaamaan millaista on.

Ja munki mielestä ajan vois sopia, mutta tosiaan ei sillee, että Cavan (tai mun) tarvii koko ajan vahdata tätä topicia mahdollisten uusien tulokkaiden varalta. Jos halukkaat edes pyrkis pääsee tohon aikaa kutsuttavaks :> Muistaakseni tuolla nimittäin oli niin, että vain paikalla olevia voi kutsua.

19 Joulu 2013 23:46
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Seltor kirjoitti:
Kuullostaa tosi mielenkiintoselta ja olis kiva liittyy, mut en tiiä uskallanko, ku oon näin hirvittävän ujo ._.

Kyllä uskallat, niin kuin Tydii sanoi, voithan vaan olla siellä ja katsoa, mimmonen tunnelma on ja päättää sitten, haluatko jäädä. :)

Toi 14:00 kellonaika tai sitten milloin vaan ennen klo 17:00 käy mulle hyvin, koska meen illalla leffaan ja joudun lähtemään suunnilleen kuudelta.

Käyttäjäni siellä on Tiitu (tosi häiritsevää, että se oli vapaana, wöw)

Ava © Cava

20 Joulu 2013 01:02
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Seltor, tuu ihmeessä mukaan kattomaan nvn Niin kuin Tydii ja Tiitukin sano, niin voithan sitten aina lähteä jos ei olekaan sun juttu :) Mut porukka täl foorumilla on kuitenkin ainakin mun mielestä tosi rentoo ja mukavaa, ja iScribblessä on yleensä luontevaa suttaillakin vähän vapaammin. Tai jos piirtäminen ei lähde käyntiin, niin voi vaan jutella chatissa ja katella muiden työskentelyä. Mutta mutta valinta on sun : D

Tiituuu hnngh, mulla ei edes ole Cavaa käyttäjänä ku tein käyttäjän jonkun vanhan youtube-tilin mukaan sillon joskus vuosii sitte ja nyt ku koitin tehä uutta, nii en päässy sille sisää koska tuplakäyttäjiä ei saa olla mut ajattelin et oisin voinu kiertää sitä eri sähköpostiosotteel, mut eisit : D Lempinimenki saatan joutuu laittaa kahel ännäl.

Mut sovitaanko ajaks nyt sitten se 14:00? Vielä huomenna voi tulla sanomaan jos on jotain ongelmaa ajan kanssa, mutta sen päivän loppuun mennessä kyllä aion päättää tän ettei mee ihan viime tippaan :) Ja tosiaan kyllä iScribblessä saa sit olla niin kauan kun haluaa, mutta jos saapuu paljon myöhässä niin kutsua ei välttämättä uusille voida enää laittaa. Ei me ketään olla pois sielt huoneesta häätämässä : D

Niin ja vaikka jotkut on maininnu käyttäjiään täällä jo aikasemmin, niin tulkaa kuitenkin miitin aikaan laittamaan tänne uusi viesti saapumisestanne johon kirjotatte myös sen iScribble-käyttäjän! :) Menee hommat nopeammin ja sujuvammin niin, ettei tarvi alkaa topasta metsästelemään, etenkin jos tähän aiheeseen ehtii vielä tulla uusia sivuja ennen miitin alkamista.

20 Joulu 2013 04:37
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Aww olen töissä ainakin neljään asti :'D Sunnuntaityöt, polttakaa ne jossakin :1

20 Joulu 2013 08:53
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Hmm, jos aikaa siirtäis varovaisesti vähän neljään päin enemmän, niin inu ehtis paremmin mukaan. Vaikka klo 15, ei varmaan olis liian radikaali muutos? ^^ Tai siis sanokaa toki jos on, vaikka näin johdattelevasti kysyn haha

20 Joulu 2013 13:25
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulle käy. `v´

20 Joulu 2013 14:01
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Kolmelta on hyvä ja nyt ku tietää, että Inun työt loppuu neljältä ni osaa varautua kattelemaan tänne sen jälkee nvn Että pääsee sitten mukaan kotiuduttua!

20 Joulu 2013 14:39
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
15:00 käy ainakin näillä näkymin. 8)

20 Joulu 2013 16:07
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
15:00 käy mullekin hyvin.

Ava © Cava

20 Joulu 2013 16:24
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 57 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava