Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:33

Vastaa viestiin  [ 57 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
iScribble-miitti - 22.12 klo 15:00 //ohi on 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti iScribble-miitti - 22.12 klo 15:00 //ohi on
Lainaa:
Mikä on iScribble?
iScribble on reaaliaikainen piirustussivusto, jossa ihmiset eri puolilta maailmaa voivat työskennellä saman piirustuksen parissa yhtä aikaa. Interaktiiviset piirustuspohjat mahdollistavat piirtämisen hiirtä tai piirtoalustaa käyttäen.

Miitti toimii siis siten, että Ketunleivälle on iScribbleen luotu oma huone, ja siellä voidaan sitten yhdessä piirrellä mitä tahansa. Luimua, omia hahmoja, toisten hahmoja, jotain "piirtopeliä", vain taivas on rajana :D Rentoa hauskanpitoa varmaan lähtökohtaisesti kuitenkin nvn

Huone on yksityinen, eli sinne pääsee vain kutsusta, saadaan siis tosiaankin pitää oma porukka ilman ulkopuolisia. Tämä kuitenkin vaatii sen, että jokaisella miittiin osallistuvalla täytyy olla käyttäjätunnus, vieraana sisäänkirjautuneita ei voi kutsua mukaan. Liittyminen sivulle on kuitenkin ilmaista, virallisesti ikäraja on kai 16 vuotta, mutta sen boksin voi rekisteröityessä ruksata huoletta vaikka olisikin nuorempi :)

~~~~~~~~~

Käytännössä miittiin osallistuminen tapahtuu näin:
*Kirjaudu sisään iScribbleen sovittuna ajankohtana
*Ilmoita sen jälkeen käyttäjätunnuksesi iScribblessä tähän topiciin (huom, ei lempinimeä, vaan itse käyttäjätunnus)
*Lähetetyistä kutsuista ilmoitetaan tähän topiciin, kutsun saatuasi Ketunleipä-huoneen pitäisi ilmestyä Yksityiset huoneet -osioon iScribblessä. Muista päivittää sivu! :)
Asiattomasta käytöksestä voidaan poistaa huoneesta, mutta maalaisjärjellä pärjää hyvin.

Jos jokin on epäselvää, kysykää rohkeasti!
Topic saattaa tästä vielä selkeytyä, sillä Tydiillä + modeilla on mun puolesta vapaat kädet muokata tekstiä. Topa on mun tekemä vaan sen takia, kun tätä ekaa lähden järjestämään.

~~~~~~~~~

Ensimmäinen miitti pidetään 22.12 klo 15:00. Mahdollisesti pientä jouluteemaa.

Ilmoitathan, jos tiedät etukäteen saapuvasi tiettyyn aikaan myöhässä! :) Näin kutsu saadaan tehokkaimmin laitettua sinulle oikeaan aikaan. Ilmoitusta ei kuitenkaan vaadita eikä myöhässä tuleminen ole vaarallista, mutta kutsun lähettämisessä saattaa vain silloin kestää vähän kauemmin, sillä miitin alettua ei ole välttämättä mahdollista tarkkailla tätä aihetta niin usein :> Kaikki ovat tervetulleita mukaan, sanaa saa levittää! n_n Osallistujien siis täytyy kuitenkin olla iScribblen lisäksi rekisteröityneitä Ketunleipään.
MIITTI LOPPU, KIITOS OSALLISTUNEILLE

18 Joulu 2013 01:52
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: iScribble-miitti - alustava päivä 22.12
22.12. esim. klo 14.00, olisko hyvä aika?

18 Joulu 2013 18:28
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kyllä se periaatteessa mulle sopii, vähän kaikki oikeestaan kunhan ei mee aikasemmaks tosta : D
Mut sanokaa muutkin ihmeessä mielipiteitä! 8) Muistakaa ottaa huomioon, etten ihan koko iltaa jaksa olla laittelemassa kutsuja, joten siks on hyvä kaikkien ilmaista mielipiteensä ja sanoa millon ite pääsis tulemaan sen sijaan että ajattelee, et alotusajalla ei oo mitään väliä ja et tulee ite vaan jossain vaiheessa myöhemmin : D Toivottavasti tajuatte! Munkin poistumisen jälkee huoneeseen saa toki jäädä piirtelemään, mut ilman jotain muuta modea uudet tyypit ei enää pääse. Joten rohkeasti näppis esiin ja viestiä tänne.

19 Joulu 2013 17:50
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tydii on meillä varmaan viel tän aikana, mut voitas varmaan tulla yhessä kuikuilemaan. Alotusajalla ei kai oo väliä, ollaan kuitenki kotona koko päivä. `v´

19 Joulu 2013 18:05
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Miten ilmottaudun mukaan? :DD
Oon todennäkösesti koko sunnuntain kotona, joten mulla on aikaa rustailla jotain sinne :p

19 Joulu 2013 18:22
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
^Tule vaan tänne miitin alkamisaikaan ja kerro tunnukses niin sut pystyy kutsua mukaan :>

19 Joulu 2013 18:24
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Jep, Tydii ehti ekaks! Mut aina on positiivista tulla myös etukäteen ilmottamaan kiinnostuksesta ja osallistua aikataulun suunnitteluun! n_n Kiva kuulla että olisit kiinnostunu tulemaan Chaozina.

Ja toki jos jollakin on koko päivä aikaa ja ihan sama, nii se on ihan kelpo vastaus :) Ite halusin vaan huomauttaa et en varmaan ihan koko iltaa jaksa miittiä pitää, eli kannattaa se mainita, jos jollain on joku tietty aika millon vasta pääsis tulemaan, tai jos jollain on joku rajoite ettei tietyn kellonajan jälkeen enää pääse. Sit voidaan niiden mukaan koittaa miettiä jotain kompromissia, jotta saatais mahdollisimman moni halukas mukaan : D

Toki jos Tydii tai joku muu huoneeseen oikeudet omistava mode on paikalla pidempään kun minä, niin sillon ei pelkästään mun jaksamuksesta riipu, mutta pääjärjestysvastuu on mulla kai :D

19 Joulu 2013 18:32
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mulla ei pitäs olla mitää menoja tollon 22. päivä, joten kellon ajan ei oo niin väliä :)

| DeviantArt |Tumblr |

19 Joulu 2013 18:52
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Itse voisin tulla töllimää ja jopa ehkä piirtämään! owo käyttäjänimi on Naksu321 ! nwn
Alotus ajalla ei ole niin väliä, kun koko päivän varmaan muutenkin olen kotona o u o

19 Joulu 2013 19:47
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Kuullostaa tosi mielenkiintoselta ja olis kiva liittyy, mut en tiiä uskallanko, ku oon näin hirvittävän ujo ._.

19 Joulu 2013 23:06
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 57 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava