Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:21

Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Ketunleipä? 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Viesti Ketunleipä?
Mikä on Ketunleipä?
- Ketunleipä on keskustelufoorumi, joka on luotu eläinpiirtäjien yhteiseksi keskustelupalstaksi ja helpottamaan samanhenkisiin ihmisiin tutustumista. Vaikka pääpaino on alunperin ollut eläinten piirtämisessä, olet tervetullut foorumille piirsit mitä hyvänsä ja miten aktiivisesti tahansa!

Kenen idea tämä oli, ja ketkä tätä ylläpitävät?
- Foorumin alkuperäinen idea on minulta lähtöisin. Vuosia sitten loin foorumin nimeltä Kahvipavut, joka kuitenkin hiljeni melko pian. Idea yhteisestä keskustelufoorumista kuitenkin pysyi mielessä ja lopulta päädyin muiden kannustuksesta luomaan uutta foorumia Detrahin kanssa. Näin syntyi Ketunleipä!
Foorumin palvelin kuitenkin lakkautettiin ja koko paikka täytyi aloittaa alusta tällä uudella palvelimella.
Ylläpitäjänä toimin minä ja valvojina vihreästä väristä tunnistettavat henkilöt.

Kivaa! Tahtoisin auttaa, pääsenkö valvojaksi?
- Suurimman avun voi antaa olemalla aktiivinen jäsen. Valvojaksi en ota ihmisiä pyynnöstä, vaan olen erikseen heidät tähän asemaan nimittänyt. Kyseiset ihmiset ovat alkujaankin olleet mukana auttamassa foorumin luomisessa ja tämän takia ovat valvojaksi nimitetty.

Copyright juttuja
- Foorumin olen luonut minä ja palvelimena toimii Munfoorumi. Hymiöt on piirtänyt Detrah ja osa infoteksteistä on myös hänen. Myös otsikkokuva on Detrahin tekemä.

27 Loka 2013 18:58
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 1 viesti ]