Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:49

Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Suosikkieläinvalokuvaajanne 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Suosikkieläinvalokuvaajanne
En ollut varma tulisiko aihe tänne vai kenties koirakeskustelun puolelle. Siirtäkää siis tarvittaessa. Onko sinulla jo(i)tain valokuvaajia, joita seuraatte netissä juuri koiravalokuvien yhteydessä? Ne voivat olla blogeissa, nettisivuilla tms.

Itse tykkään Deviantartin puolella semmoisista valokuvaajista kuin Czertice ja Elektra96. Czerticeen "tutustuin" siinä yhteydessä, kun aloin uudelleen kiinnostua tsekkoslovakiansusikoirasta. Eli hän keskittyy vähän erikosempaan rotuun, mitä pidän hyvänä asiana. Czertice myös laittelee aktiivisesti kuvia koiristaan ja ne ovat monipuolisia, jolloin ei tarvitse oikein odotella kuvien ilmestymistä.

Elektra96 tykkään seurailla sen takia, että olen muinoin häneen jossain määrin tutustunut ja näyttelyiden kuvat kiinnostavat minua.

Toki uusiakin valokuvaajia olisi mukava bongata. ~

Edit: Unohdin kokonaan kotapupin, jolla on saksanpaimenkoira.

Muokkasin tämänkin laajemmaksi aiheeksi, että voi puhua enemmänkin kuin vain koirista :>
- Tydii

Blogit - dA - ask

15 Marras 2013 17:55
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Viesti Re: Suosikkikoiravalokuvaajanne
Deviantartissa on monia tosi hyviä koiravalokuvaajia, mutta erityisesti tykkään feanutrin ja Ksuksa-Raykovan kuvista. Annetaan esimerkki yhdestä feanutrin kuvasta ja yhdestä Ksuksa-Raukovan kuvasta. Heidän kaikissa kuvissan on sitä jotain, esim. värit ovat täydelliset ja kuvien tunnelma.

15 Marras 2013 21:20
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 2 viestiä ]