Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:17

Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Konsolit 

Konsolien taisto!
PlayStation 42%  42%  [ 15 ]
Xbox 8%  8%  [ 3 ]
Nintendo Wii 3%  3%  [ 1 ]
Nintendon käsikonsolit 36%  36%  [ 13 ]
Muu 11%  11%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 36

Konsolit 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Konsolit
Tietokoneet saa nyt jäädä ulkopuolelle, sori!

Mitä konsoleita omistat, mikä on suosikkisi ja miksi?

Minuthan kasvatettiin pienestä pitäen PlayStationilla, joten se on minulle mieleisin. Tällä hetkellä omistan PS1:n ja PS2:n. Tulevaisuudessa mahdollisesti myös PS3, kun sen saa riittävän halvalla. On sillekin meinaan jo muutama peli, jota haluaisin pelata + blu-ray -soitin minulta uupuu.
Lisäksi olen ryhtynyt tiirailemaan netistä Amerikan puolella myytäviä PS2-konsoleita, koska ne helkkarin aluekoodit. Ainakaan omilla nettietsinnöillä en löytänyt ketään, joka vielä tänäkin päivänä modaisi PS2-konsoleita niin, että pääsisin pelaamaan importattuja pelejä.
Tai jos jollakulla on lojumassa modattu PS2 tai NTSC-alueen kapistus, niin lahjoittakaa! :'D

No mutta sitten, viime jouluna loihdin itselleni ihkaensimmäisen epäPlayStation-konsolin. Nintendo DSi oli mukavaan hintaan, joten tuhlasinpa siihen säästöjä. Lähinnä siitä syystä, että on aina tuntunut kovin tekopyhältä sanoa pitäväni pokemoneista, vaikka en ollut pelannut yhtäkään kyseistä peliä. 3DS olisi ihan kiva joskus hinnan laskettua, koska haluaisin pelata Pokemon Mystery Dungeon: Gates to Infinityä. Hipster-Ewwie haluaa Mystery Dungeonin eikä X tai Y:tä! O;

Mutta nyt tuon NTSC-PS2 -konsolin ohella tarkkailen aktiivisesti Nintendo Wiin halpayksilöitä. Syystä että jostain kumman syystä on sitten pitänyt mennä ostamaan pari peliä kyseiselle konsolille, koska "näyttää kivalta peliltä." Turhauttavaa ihailla noita mun hyllyssä olevia pelejä, joita en voi pelata! D:<

Parhaat pelit on kyllä ehdottomasti PS1:lle ja PS2:lle!

05 Marras 2013 23:22
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Konsolit
Nyyh, tietokoneet! Mun PC on mun lemmikki, silmäterä, jolla pelaan aina kaikkea!

Mutta jos konetta ei lasketa niin olen ehdottomasti PlayStationin kannattaja. Itselläni löytyy taloudesta PS2, ja seuraava konsoliostos onkin sitten varmaan se PS4. Kolmosta ei viitsinyt ostaa kun hyllystä löytyy tuo Xbox 360. Jotenkin Sonyn konsolit tuntuu itelle aina kotoisammalta kun sillä on pelannut pienestä pitäen niin paljon. Ja ohjaimen näpyttelykin tulee lihasmuistista, toisin kuin boksissa. Lisäksi ärsyynnyin aivan liikaa niihin Xbox-jehuihin Onen julkistamisen aikaan että sitten menettivät minut asiakkaana. Ja veikkaan monta muutakin. :D

Lisäksi omistan vielä Nintendon vanhan kasibittisen. Ja Nintendosta puheenollen 3DS:sää olen himoinnut tässä viimeaikoina koska Pokémon, en vain ole raaskinut...

Viimeksi muokannut Rosatiina päivämäärä 06 Marras 2013 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran

06 Marras 2013 10:07
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Täällä on yksi PS lapsi lisää! Pelaamien tosin aloitin vanhalla Segalla, mutta nopeasti sen jälkeen tuli PS1 ja sen jälkeen PS2. Kuukausi sitten talouteen tupsahti myös PS3. Käteni ovat ohjelmoitu PS:n ohjaimille ja kaverin xboxilla pelatessä on orpo olo:( Sen lisäksi Slyt saa vain PS:lle.

Minulta löytyy ikivanha DS (lite), koska pokemonit:) Tosin sydämmeni itkee verta, kun uusimman pokemonin saa vain 3DS:lle...

There's no music playin'

dA-tili
tumblr
vapaasti kopioitavia kuvia

06 Marras 2013 19:44
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Myös minulta ääni PlayStationille. Meillä on PS1, PS2 ja PS3. PS2:lla oon pelannut eniten kaikenlaisia pelejä. Crash Bandicootia ja SSX Trickyä etenkin pelasin paljon ja nykyään vain satunnaisesti, kun PS3 tuli taloon. PS3:een meillä on LittleBigPlanet ja GTA IV ja muita isovelin ostamia tylsiä ammuntapelejä. Tykkään GTA peleistä vaikka ovatkin K18,, ja niin mä olen 13. :D

06 Marras 2013 20:57
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Mä olen henkeen ja vereen PlayStationin käyttäjä. Meillä on kyllä myös GameBoy, Super Nintendo, Nintendo DS, Xbox 360 ja joku vanha masiina (Atari?), mutta mikään noista ei ole pahemmin käytössä :D GameBoy tekee hidasta kuolemaa, Super Nintendo ei ole kytkettynä telkkariin, joka on kyllä harmi, koska pelaisin vielä mielelläni Super Marioo ja Donkey Kong 2:ta.. DS:lle on vaan kaks peliä ja sen laturin oon hukannu, joten ei oikee huvita pelaa ku kestää aina ikuisuus ennen ku saan jostai laturin lainattua. Plus en oo ikinä ollu niin tollasten pienten konsolien ystävä. Xbox taitaa olla mun isoveljellä ja Atari on mökillä jossai nurkassa pölyttymässä.

PS on kuitenkin se, mitä itse eniten käytän. Aikoinaan mulla oli pelkkä PS1 käytössä, joka sillon riitti mun tarpeisiin ihan hyvin, koska pelailin esim Crasheja, Spyroja ja Tomb Raideria, mutta myöhemmin mun huoneeseen siirrettiin PS2. Kaikki sille tarkotetut pelit meiltä olen nyt hamstrannut itselleni :D Harmi, että kaikki on tullu pelattua niin moneen kertaan. Tykkään kuitenkin, miten yksinkertasta tota on käyttää ja riittää pelkästään kun laittaa muistarin kiinni koneeseen.
Laajentaakseni pelimahdollisuuksia pyysin nyt jouluksi PS3:n. Mulla on sille jo yksi peli, jonka oon pelannu läpi, mutta koska kyseinen kone sijaitsee alakerrassa niin ei sinne jaksa mennä pelaamaan (lol). Toivottavasti opin sitten käyttämään tota, koska vielä se on mulle ihan kauheeta haparointia. Niin suuri muutos PS2:n jälkeen.

Surettaa, miten tehdään aina noita uusia versioita konsoleista, millon vanhat pelit ei toimi uusilla ja katoaa markkinoilta. PS2:lle on vaikea löytää mitään muuta, ku Singstareja ja jotai Guitar Heroa.. Toivottavasti PS3:n peleille ei nyt ihan heti kävisi samaa 4:n tulemisen jälkeen :D

09 Marras 2013 01:30
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
MITÄ missä on quick reply

Äänestin muuta, ja sillä meinaan GameCubea. Siellä on edelleen kaikki suosikkipelit, ja monia pelattiin lapsena ihan jatkuvasti sisarusten (ja joskus isänki) kanssa. Ja Tydii tietää että vieläkin pelikaupoissa koitan kattoo jos ois GameCubelle osastoa........ mutta ei koskaan ole, tai jos on nii se on säälittävä ja siel on vaa niit Golf-pelejä. :D Hah.

GameCubes on monin- ja kaksinpelien helmiä! *-* Ikaruga, SSB Melee, Mario Party, Cell Damage. Uaa ua uaa ua. Sit kaikki Luigi's Mansionit ja Paper Mario: Thousand Year Doorit. En oo vieläkää törmänny parempaa roolipeliin ku toi nimenomanen Paper Mario. u__u Eikä olla vieläkää päästy Ikarugaa läpi vaik siin on ilmesesti jotai 6 tasoo... Liian vaikee.

Myös GC:n ohjain on konsoleiden suosikkini. Sitä on ihana pitää kädes ja siin on ihanan paljon kaikkii ohjaimii ja nappuloi. >v< Plus GC:n pelit on kauheen kestävii, meidän Sonic Adventure 2 Battlest puuttuu pala mut no problem, hyvin toimii eikä missään kohtaa bugaa. Ja ne on sellasii söpöi pikkusii kiekkoi upupu. `3´

11 Marras 2013 12:53
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
PSP on tällä hetkellä ehdoton suosikki. Tosin ketuttaa et pelit joita haluisin pelata, julkastaan/on julkastu kaikki tyyliin eri konsoleille (PSP, -vita, kaikki maholliset eri deeässät, PS2 ja PS3).. Vitsit että ärsyttää! Mut kaikenkaikkiaan käsikonsolit ja PC on ainoita joilla pelaaminen oikeestaan luonnistuu, joskus sain lahjaks kaapin perällä homehtuvan PS2'sen ja veljellä on siitä seuraava, mutta niillä on vaan niin vaikee pelata <D

12 Heinä 2014 20:16
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 7 viestiä ]