Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:23

Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Virtuaalilemmikit 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Virtuaalilemmikit
Virtuaalikennelit ja vastaavat on käsittääkseni vähän koodipohjaisempia, joten rajattakoon tämä aihe nyt niihin "varsinaisiin peleihin", kaupallisiin ja vähän vahemmän kaupallisiin.
Esimerkeiksi työnnettäköön Neopets ja Tamagotchi!

Puhun nyt itse vain näistä yllämainituista, koska tällä hetkellä minua ovat lähimpänä.
Tamat ei edusta mulle muuta nostalgiaa, kuin kaveriporukan ulkopuolelle jäämistä. Ihan pahuksen jokaisella oli sellanen, paitsi mulla. Oli niin ulkoinen olo nyyhk yh. MUTTA onneksi tämä vääryys korjaantunee tämän vuoden aikana, koska nämä taskulemmikit ovat tulossa takaisin, ja aion olla ensimmäisenä jonossa kun ne julkaistaan!
Innostuin Tamagotcheista reilu vuosi takaperin, kun ostin GameStopista käytettynä Tamagotchi Connexion: Corner Shopin DS:lle. Ihan mielettömän söpö peli, uskokaa kun sanon! Toinen osa on myös omistuksessa nykyään, mutta kolmatta yhä metsästän. Ja näiden innoittamana ostin myös Wiille Tamagotchi Party On!in, joka on myös minulle oikein mieleinen peli. (:

Neopets puolestaan edustaa mulle niin mennyttä, nykyisyyttä kuin tulevaakin.
Kaikki alkoi mainoksesta telkkarissa. Siinä mainostettiin toisilleen juttelevia robottileluja. Pyysin yhden joululahjaksi, ja tutustuin mainoksen lopussa olevaan osoitteeseen. Enpä olisi silloin uskonut, että olen vielä täysi-ikäisenäkin näin fanaattinen virtuaalilemmikkisivustosta! : D
Joskus mietin, että jos en olisi ollut alusta alkaen mukana, en välttämättä olisi päässyt näin hyvin mukaan. Aloittaessani pelaamisen ei ollut lähellekään näin paljoa tehtävää kuin nykyään.
Neopets on suurin innoittajani kaikessa taiteeseen liittyvässä, mitä harrastan. Piirrän, teen pehmoleluja, cossejakin olen yrittänyt pakertaa.
Mikäli jotakutaketään Neoon liittyminen vähääkään kutkuttaa, niin tämän linkin kautta liittyminen soisi minulle recruit-pisteen ja virtuaalitavaraa, josta olisin erittäin kiitollinen! <3

20 Tammi 2014 20:59
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 1 viesti ]