Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:15

Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
The Sims 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti The Sims
Joop, tarkotan siis koko pelisarjaa oikeastaan :D The Sims, The Sims 2, The Sims 3 (+ The Sims 4 on tulossa jossain vaiheessa)

Sims on varmaan lähes kaikille tuttu elämäsimulaattori. Pelaajana saat ohjata simiesi elämää ihan mihin suuntaan tahansa, toteuttaen toiveita, hankkien jälkikasvua, edeten uralla... Mitä vain. Suomenkielinen wikipedia-artikkeli yleiskuvauksena pelisarjasta oli ihan surkea, mutta englanniksi sieltä voi hyvin kurkata lisää.

---

Itse aloitin pelaamisen kakkososasta, oikeastaan yhdellä kaverillani oli peli ja halusin hänen kanssaan koko ajan sitä pelata :'D Vaikeuksien kautta (aluksi koneeni oli liian vanha) sain sitten pelin itsellenikin. Sims kakkoseen mulla on kaikki lisärit (y)

Nyt pelaan kolmosta, joka taas ei suostunut edellisellä koneellani toimimaan :D Tietysti sitten tähän asensin sen ennemmin. Lisäreinä Unelmaduuni (kaverilta lainattu), Maailmanmatkaaja, ja vielä asennusta odotteleva Tulevaisuuteen. Ajattelin, että säästän sen asennuksen siihen hetkeen, kun taas peli vähän kyllästyttää. Nyt aluksi riittää ihan Maailmanmatkaajankin uudet ominaisuudet, kun en oo matkailemaankaan vielä ehtinyt. Sims-innostus tulee aina tosi aallottain, välillä ei huvita pelata ollenkaan, mut sit kun innostaa niin innostaa kans kunnolla.

Nyt työn alla mulla on uusi Legacy Challenge... :D Oletteko muut koittaneet? Ainakin Radolasta löytyy suomeksi ohjeet: Sims 2 / Sims 3
Oon vähän aatellu jopa kirjoittaa tarinaa nettiin, jos vaan oikeasti jaksan. Ensimmäinen osa on periaatteessa valmis, mutta aion rauhassa "salaa" kokeilla aluksi, kestääkö innostus.

05 Tammi 2014 20:00
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Viesti Re: The Sims
Oon pelannut Simsiä pari (tasan kaksi) kertaa kaverin luona, jolla on miljoona Sims peliä. Tehtiin mulle Yläfemmojen perhe johon kuuluu teini Elina Yläfemma, mummo Petriina Yläfemma, bordercollie Femma Yläfemma ja hevonen jonka nimeä en muista. Ollaan saatu vähän nauraa tän pelin takia. :D Tehtiin niille taloa joka jäi vähän kesken, mutta sieltä kuitenkin löytyy kaikki tarpeelliset. Sit kaveri rupes tekemään kellariin jotain ihme VIP aluetta jonne se teki "vessataivaan" eli siellä on monta vessanpyttyä.? ;D Revettiin mm. näille: 1. Koira oli mennyt nukkumaan vessataivaaseen paljaalle lattialle. 2. Laitettiin mummo nukkumaan makuupussiin. 3. Mummo menossa makuupussiin 4. Mummon hieno vaate. 5. Se kuinka Elina ja Petriina istui pitkän pöydän vastakkaisissa päissä. Simit on välillä.. jänniä. :D

En oo sit tän enempää pelannut, koska mulla ei itellä ole Sims pelejä. Tekisi mieli pelata useamminkin, mutta kaverille ei kyllä viitsi mennä joka päivä. Mut yleensä oon mennyt niille perjantaisin ja sit voi pelata Simsiä! ;)

05 Tammi 2014 21:16
Profiili
Beta
Beta

Viesti Re: The Sims
^ Haha kuulostaa hauskalta :D Muiden sims-kuvia on aina kiva nähdä. Tulee jotenki nii mieleen ne ajat jollon iteki piti aina mennä kaverille jos halus Simsiä pelata :)

Tossa ekassa viestissä ku puhuin legacystäni, niin tunkasinpa siitä sitten blogin nettiin. 2 osaa oon jaksanu tehä ja toivottavasti ei into ihan heti lopahtais :D Nyt haluaisin vaan äkkiä päästä tarinassakin siihen kohtaan että lapset on aikuisia, jotta saisin perijä-äänestyksen pystyyn ja täten pääsisin taas pelaamaan >D Muut perheet ei tällä hetkellä innosta yhtä paljon...

01 Helmi 2014 23:53
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 3 viestiä ]