Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 17:58

Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Pokémon 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Pokémon
Vaikka olenkin itse aika mattimyöhäinen näiden pelien osalta, niin kyllä tämäkin aihe on välttämätön - oli se minun aloittamani tai ei! : D

Saa puhua peleistä, korteista, sarjasta, sarjakuvista, leluista... Mistä tahansa aiheeseen liittyvästä!
Luetelkaa suosikkiyksilöitänne!

Ite vasta tän viimeisen vuoden aikana oon päässy pelaamaan poksuja. Ostaessani DSi:n ostin samaan syssyyn Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Teamin. Kyseinen peli onkin nyt yksi suosikkejani. Jo ennen puoltaväliä päätin ostaa seuraavan osan, Explorers of Darknessin. Ja tämä jälkimmäinen onkin ensimmäinen peli, jonka takia olen kyyneltä tihrustanut, ah, niin liikuttava! ;u; Tykkään mielettömästi näiden pelien toteutuksesta ja pelityylistä, ja vaikka aika itseääntoistava tämä peli voikin olla, niin itse en ole todellakaan kyllästymässä. Explorers of Sky kutkuttaisi vähän, koska sisältää enemmän matskua kuin Darkness. Ja tietysti sitten hamassa tulevaisuudessa, kun 3DS on arvoltaan minun kustannettavissani, niin Gates to Infinity on ensimmäisenä haluttujen listalla.

Kesämmällä ostin ensimmäisen "oikean" pokemon-pelini, joka sattuu olemaan White 2. Toki tiesin, ettei tämä sisällä todellakaan jokaista taskuhirviötä, mutta silti se kutittelee perääni ja taipumustani himoita omistaa yksi kappale jokikistä monsteria. Mystery Dungeoneissahan tuo on mahdollista, jee! Mutta niin, siis. Tykkäsin kyllä kovasti White 2:sta, mutta MD:n jälkeen kesti ikuisuus, ennen kuin kestin taisteluita turhautumatta. MD:n verrattuna tämä oli niin paljon hidastempoisempaa, että huh. En nyt ehkä suunnittele heti hankkivani mitään muita vastaavan tyylisiä pelejä, mutta ehkä joskus. Ehkä. (:

Näiden lisäksi omistan DS:lle Pokemon Rush -nimisen pelin, joka olisi ohjauksen paremmalla toteutuksella huomattavasti pelattavampi peli. Ihan ok ajankulutusta, mut meinaan riehaantua välillä, kun Pikachu ei ymmärrä nousta kuumailmapalloon, vaikka kuinka nykisi.
Lisäksi löytyy Wiille Pokemon Battle Revolution, joka olisi viihdyttävämpi, jos olisi Diamond tai Pearl, jonka voisin yhdistää tuohon.

Intoni Pokemoneja kohtaan lähti kuitenkin päiväkoti-ikäisenä telkkarista. Keräilen nykyään ensimmäisen kauden videokasetteja, kun ovat niin nostalgiaa täynnä. Muita kausia en erityisemmin kylläkään seurannut. Kolme ensimmäistä elokuvaa ovat mulle ne "oikeat" elokuvat, mutta muitakin olen katsellut ja hankkinutkin. Leffojen alussa olevat Pikachun lyhytelokuvat oli täyttä rakkautta aina, ja on yhä!

Iik, yritän kauheasti supistaa tätä viestiä, mutta on vielä lisää asiaa! :'D
Kortteja oli kans kiva keräillä pienenä, samoin leluja ja pehmoja. Enkä voi myöntää vieläkään päässeeni yli oheistuotteista: Pari viikkoa sitten ostin Pikachu-pehmon, pari päivää sitten tilasin pienen Chikorita-pehmon netistä (en ole koskaan oikein pitänyt Chikoritasta, mutta ihana pläski pehmo muuttanee sen. (: <3), ja eilen ostin alennusmyynneistä kaksi figuuria, Oshawottin ja Pansearin.

Ja loppuun listaan vielä lempparihirviöitä, ottakaas tästä:
Skiploom, Wigglytuff, Happiny, Clefairy, Whismur, Gliscor, Reuniclus, Swoobat, Goomy. +kaikki näiden evoluutiot, kaikkia niistä rakastan. <3
Startereista paras on Bulbis ja evonsa.

31 Joulu 2013 15:41
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Pokémon
Juuri eilen mietin miksi Pokémonista ei ole vielä topaa täällä! Hyvä että joku ehti tehdä sen näinkin nopeasti. x)

Meitsi on ollut ihan pikkuskidistä asti Pokéhullu! En edes muista koska fanittamiseni alkoi. Varhaisimpiin muistikuviini Pokémon liittyy jo vahvasti. Aina katseltiin isoveljen kanssa niitä ensimmäisiä jaksoja, sitten tuli ensimmäinen elokuva ja niin edelleen. Kummitädilläni, joka on myös äitini paras ystävä, on kaksi poikaa jotka olivat aivan yhtä hulluna Pokémoneihin kuin mekin! :--D Leikin aina niillä figuureilla ollessani siellä, ja isoveli keräili, osti, myi ja vaihtoi kortteja tasaiseen tahtiin, joista minäkin sain osani - nyt niitä löytyy enää muutama. :< Mielessä on käynyt keräilyn aloittaminen uudelleen, kun ei ole mikään kallis harrastus! Olisi ihanaa omistaa kortteja lempipokemoneista (joita on laskujeni mukaan päälle 200) *v* Lempparini korteista on se ihana Surgen Pikachu, jolla on repaleiset korvat.

Tosiaan, eipä tämä innostus ole minnekään vieläkään kadonnut! Edelleen on tallella parikymmentä rakkainta figuuria, muutama pehmolelu, vähän kortteja ja vaikka mitä. Youtubesta olen katsellut Generaatio 4:n jaksoja ja väliin jääneitä elokuvia.

Isoveljeni sai aikoinaan lapsena joululahjaksi Gameboyn ja siihen LeafGreenin. Minun osakseni jäi kehittää Pokémoneja, kun tuo ei jaksanut. : D Pelasi vaan eteenpäin ja liigat läpi, mokoma laiskiainen. Vasta tänä syksynä sain ikiomat ensimmäiset pelini entiseltä luokkakaveriltani (ihana ihminen kun ilmaiseksi antaa!), Pearlin ja Whiten. Pearlia olen pelannut eteenpäin ahkerasti ystävieni Nintendoilla, vielä pitäisi voittaa viimeinen salinjohtaja ja sitten jotain muuta. Startterini oli Turtwig, koska rakastan Torterran ulkonäköä. ´v` Kaikista starttereista lempparini ovat Bulbasaur ja Chikorita, mutta SoulSilverissä tai HeartGoldissa ottaisin Cyndaquilin, koska palvon Typhlosionia. Fennekinistä tykkään kovasti myös. :>

Tuota noin, mitäs vielä. Kolme ensimmäistä leffaa ovat aivan ihania. Rakastan niitä ihan hirmuisesti. Nuo muutkin ovat ihan hyviä, mutta eivät tietenkään niin mahtavia kuin kolme ensimmäistä.

Lempipoksujani on tosiaan sitten aivan hurja määrä! Kaikkia en edes jaksaisi luetella. :'D Mutta suurista suurin suosikkini on Luxray. `w´ Joitain suurimpia suosikkejani mainitakseni noiden edellä mainittujen lisäksi: Nidorino, Mega Charizard X, (nimenomaan juuri tämä versio!) Ivysaur, Persian, Scyther, Jolteon, Quilava, Umbreon, Houndoom, Mightyena, Swellow, Skitty, Aron, Sharpedo, Camerupt, Zebstrika ja Zweilous. Joitain mainitakseni, siis.

Legendaarisista suosikkejani ovat taas Zapdos, Entei, Raikou, Latios ja Latias, Lugia, Dialga, Kyogre ja Xerneas. :3

Piti oikein kännykän Pokedexistä katsoa Suosikki-kansiosta.. :'D Pokedex puhelimessa on oikein kätevä! Harmi ettei uusinta Generaatiota ole mukana..

Ainiin! Pelejä, joita aion vielä hankkia: FireRed ja SoulSilver. Ehkä myös Sapphire ja/tai Emerald. o3o Pitäisi vielä saada se kone omaksi.

31 Joulu 2013 16:21
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Pokémon
^Jau, unohdin ihan mainita eeveelutioneista ja legendaarisista lempparit! :'D

Eeveistä Vaporeon on ehdottomasti suosikkini. Pienempänä oli Flareon, mutta jossain vaiheessa vaihtui.
Legendaarisista mulla ei muuten olisi mitään suosikkia, paitsi joskus kauan kauan sitten oli joku Pokemon-online -peli, jossa ensimmäinen nappaamani legendaarinen oli Kyogre -> instant suosikki. Ja Explorers of Darknessin takia Manaphy on myös kerännyt hirmuisesti söpöyspisteitä. ^_^
Niin ja megoista lempparini on Gyarados! Gengar on myös aika kuul.

31 Joulu 2013 16:37
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 3 viestiä ]