Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 02:05

Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Mitä sarjoja katsotte? 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Mitä sarjoja katsotte?
Game of Thronesia katson minäkin, tosin olen vasta kolmoskaudelle suuntaamassa, kun en ehtinyt hypejunaan koskaan mukaan. Tällä hetkellä se onkin sitten ainoa sarja mitä seuraan, jos animesarjoja ei lasketa (ei lasketa). Doctor Who:ta seurasin silloin kun se pari kesää sitten tuli televisiosta, mutta jäin junasta ja jumitan paikallani senkin kanssa.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

02 Touko 2014 15:35
Profiili WWW
Beta
Beta

^ Mullakin Doctor Who:n kattominen on pitkälti rajottunu vaan siihen, mitä nyt Suomen telkkarissa on näytetty. Sen specialin katoin netistä, mut jotenki sen jälkee oli niin semmonen olo et ootteko tosissanne et melkee imi vaa innostuksen pois. Se tuntu vaa vievän pohjan kaikelta! Lisäks oon lukenu Moffat-kritiikkiä ja sit ku alkaa iteki nähä ne huonot puolet nii on hankala painaa vaan villasella :\

02 Touko 2014 19:31
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Greyn anatomia on mun suosikki. En ole kyllä ensimmäisiä kausia nähnyt, mutta eipä se haittaa. Siskolla kyllä on ekan tai tokan kauden jaksoja DVD:nä, tosin niitä ei kyllä oikeen oo tullu katsottua.

Under the Dome on todella hyvä myös. Harmittaa aina, kun jakso loppuu niin jännään kohtaan. Nythän se on tauolla, mutta odottelu ei ole hankalaa, kun sen paikalla tulee Greyn anatomia! <3

Holmes NYC ja Rillit huurussa ovat sellaisia, mistä pidän, mutta unohdan katsoa niitä... ärsyttää. :/

Piirrossarjoja joita katson on pari, ihanat MLP: FiM ja Shingeki no Kyojin. <3 Olen molempien suuri fani!

the cake is a lie.
the cake is a lie.

26 Touko 2014 15:50
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3