Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 02:15

Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Mitä sarjoja katsotte? 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Viesti Re: Mitä sarjoja katsotte?
Teho-osasto (Emergency room, ER) on ehdoton suosikki. Sitä olen katsonut niin pienestä kun vaan muistan. Harmi ettei noita suomeksi tekstitettyjä DVD bokseja ole julkaistu tämän enempää.

Muita tv-sarjoja sitten seurailenkin satunnaisesti, mm. Frendit, simpsonit, kellarin kunkku...

21 Marras 2013 19:00
Profiili
Kettu
Kettu

Seuraan enää vain My Little Ponya. Yleensä kyttään netistä uusia jaksoja tai sitten katson niitä eri kielillä, josko kielitaito paranisi... Joskus tulee myös äidin kanssa katsottua aamuisin suomennettuja jaksoja, vaikka yleensä joko nukun tai olen koulussa silloin kun Poneja TV:stä tulee.

Tykkäsin Criminal Minds -sarjasta, mutta lopetin, kun perheeltä tuli valitusta, että se on niin sairas sarja ja sen semmoista. Höhlää. Se oli ainoa rikossarja, jota jaksoin katsoa. Nuo muut, mitä ilmaiskanavilta tulee, ovat jotenkin tylsempiä.

Surface oli lempisarjani silloin, kun sitä tuli. Olin tosi pettynyt, kun se loppui. Tykkäsin niistä ihme ölleistä tosi paljon. Muutenkin se tuntui silloin tosi jännältä.

Animea olen katsonut pari sarjaa, mutta tällä hetkellä ei ole minkään läpikatsominen vaiheessa. Inuyashaa, Ranmaa ja Neon Genesis Evangelionia yritin katsoa, koska pidin niistä mangana, mutta en jaksanut katsoa mitään niistä loppuun asti. Fullmetal Alchemist ja Tokya Mew Mew ovat niitä harvoja animeja, jotka olen katsonut loppuun asti. FMA oli oikein kiva.

Ai niin. Katson Yle Areenasta jotain randomia peruna-animaatiota. Nimi taisi olla Pikku perunat. :D Koukutuin siihen. Apua. Siinä söpöt perunat laulavat ties mistä.

Ava © Cava

30 Marras 2013 20:09
Profiili
Beta
Beta

^ Heei mäki tykkäsin Surfacesta sillon tosi paljon! :D Sekin oli yks niistä sarjoista jota katoin veljen kanssa. Aina välillä unohdan ton sarjan kokonaan ja sit kun taas jostain tulee mieleen niin tulee se sama pettymys siitä, että sarja loppu... Ainakin sillon oli mun mielestä tosi hyvä.

Hmm mun pitäis jaksaa nyt kattoo pari jaksoa Hannibalia, kun koeviikon seurauksena tipahdin heti kyydistä :D Oon vähän tyhmy välillä mut nauhalle onneks sain kun niitä näytetään torstain lisäks uusintoina maanantaiöisin :P

30 Marras 2013 20:12
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mä en telkkarista kato juuri mitään, mutta netistä kattelen/oon katellu useempiakin sarjoja! ovo Tämän hetken hitti lienee Supernatural, jota seuraan niin aktiivisesti kuin suinkin kykenen. :--D Toinen on The Walking Dead, josta tässä ihan pari päivää sitten ihan kunnolla kiinnostuin kun jaksoin aloittaa kakkoskauden kattomisen. Zombeihin hullaantunut osa minusta on lievästi sanottuna kikseissä.

Lempisarjani Ginga-tuotantoa lukuunottamatta on noista huolimatta brittiläinen teinidraamasarja Skins (suomessa Skins - liekeissä.) Taisin katsoa ensimmäiset tuotantokaudet seitsemännellä luokalla ja rakastuin täysin. Neljää ensimmäistä tuottaria toivoisin todella saavani omaan hyllyyn. <3 Pidän erityisesti sarjan ajoittain synkästä tunnelmasta, ja hahmojen suhdesokkelot, jotka yleensä saavat vain pääni kipeäksi, koukuttavat myös. Hahmot ylipäätään ovat ihanan persoonallisia ja jokaiseen olen ennen pitkää ihastunut. Suosittelen lämpimästi.

Myös Uusi Sherlock kuuluu suosikkisarjojen listaani, vaikkei Poliisikoira Rexin lisäksi salapoliisijutut ole minua kiinnostanut juuri lainkaan. Sarja on erittäin hyvin tehty, ja kuuteen, 90-minuuttiseen jaksoon sisältyy yllättävän paljon mukavaa aivotyöskentelyä, juonikäänteitä, mielenkiintoisia hahmoja ja paljon muutakin.

Olen katsellut monia muitakin sarjoja, myös vähän tuntemattomampia - jossain vaiheessa kakkosella näytettiin sellaista sarjaa kuin Misfits. Alunperin aloin katsomaan sitä siksi, että yksi päänäyttelijöistä, Robert Sheehan, tulisi näyttelemään myös Luukaupunki - elokuvan Simonia. Enkä missään nimessä kadu, että aloin seuraamaan. :D sarja suorastaan tihkuu mustaa huumoria, joka ainakin tähän otukseen uppoaa. Pari ensimmäistä kautta katsoin ihan innoissani, mutta hahmojen vaihtuessa kiinnostukseni alkoi hiljalleen lopahdella. Uskallan suositella kaikille niille, joita kiinnostaa tippaakaan yliluonnolliset voimat ja osaavat siinä sivussa nauraa ruumiinosien sahaamisille.

American Horror Storya, Merliniä, L-koodia, Da Vinci's Demons:ia ja muutamia muita sarjoja on myös tullut jonkin verran katsottua. Animea en kehtaa edes lähteä luettelemaan, sillä yhdessä vaiheessa katsoin niitä aivan rutosti. Mutta paras katsomani lienee Fullmetal Alchemist, ja tällä hetkellä seuraan Kyoukai no Kanataa. c:

dA tumblr Art-tumblr

23 Joulu 2013 03:50
Profiili
Kettu
Kettu

Näitä sarjoja seurailen TV:stä ja joskus vähän netistäkin, jos menevät pidemmälle tauolle Suomen TV:ssä:

- Supernatural
- BBC:n Sherlock / Uusi Sherlock
- NCIS Rikostutkijat
- Mentalist
- Merlin
- Da Vinci's Demons
- Dexter
- Top Gear
- CSI Miami
- South Park

Merlinin kaikki loput jaksot katoin netistä, kun en jaksanu odottaa, että palais täällä ruutuun, mutta olkoot nyt tossa listalla 8D Noista muista sarjoista en ookkaan viä nähny ihan kaikkia jaksoja johtuen siitä, etten oo jaksanu niitä metsästää ja odottelen vain kiltisti niiden palaavan Suomen TV-lähetyksiin/niistä on vasta uudet jaksot tulossa. Suurella innolla odottelen mm. BBC:n Sherlockin kolmatta kautta, jonka pitäs ilmestyä 2014 :D

Anime sarjoja en tällä hetkellä seuraa oikein yhtään... Viimesin mitä katoin oli Karneval, mutta sekin tuntu loppuvan vähän kesken, joten kai siitä toinen kausi vielä tulee..?

Sit yks semmonen sarja, mikä tuli TV:stä ja josta pidin on Life on Mars :D Oli tosi kiva sarja ja katoinkin sen sillon kokonaan kaikkine kausineen. Samoin Taistelutoverit oli musta hyvä sarja. Ihan katsottavaa kamaa oli myös Heroes. Noh, tulihan sitä seurattua myös läpi Lost, kun sitä vielä tuli, mutta pakko jälkikäteen myöntää, että ois voinu jättää kattomatta eikä ois ees jääny paitsi paljosta. Ei vaan jotenkin sytyttäny ja siinä ärsytti tosi paljon se "turha" pitkittely, mitä huomaa noissa muutamassa muussakin sarjassa mitä katon.

Tosi satunnaisesti katson myös: Uutisvuoto, Pasila, Pulmuset, Alf ja Perhe on paras. Noita kahta viimestä ei nykysin taida enää tullakkaan, mutta tässä yhteen vaiheeseen niitä näytettiin näillä MTV:n lisäkanavilla ja ne oli ihan hupaisia sarjoja :D

| DeviantArt |Tumblr |

25 Joulu 2013 23:25
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Minä kattelen näitä:

Doctor Who
The Walking Dead
Hannibal
Simpsonit
Futurama
Top Gear
Holmes NYC
NCIS Rikostutkijat
True Blood
My Little Pony: Friendship Is Magic
House
Star Trek: The Next Generation
Bones
Yli synkän virran
Lost
Pulmuset
Poliisikoira Rex (ne vanhat, ei-italialaiset jaksot)

29 Joulu 2013 18:53
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Alotin tässä kuussa seuraan TV:stä paria uutta sarjaa :D Ensiks tuli tää Kuvun alla ja se mua kiinnosti sen takia, ku se pohjautuu Stephen Kingin kirjaan ja yleensä nuo kirjat on hyvii :) Tätä Kuvun alla -kirjaa tosin en oo lukenu vielä, mut se löytyy tuolta kirjahyllystä. Nyt toki vähän spoilaan itteeni ton kirjan suhteen kattomalla sarjaa eka xD heh

Rupesin myös seuraan Viikingit ja Sleepy Hollow sarjoja. Toi Viikingit on ollu toisaalta vähän pettymys, mut Sleepy Hollow taas oli koukuttava yllätys : D Onkos kukaan muu lämmenny näille sarjoille/ruvennu niitä seuraan?

| DeviantArt |Tumblr |

16 Tammi 2014 21:20
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Miulla ei ole elämää, joten kaikkea mahdollista löytyy omalta listalta. :D En välttämättä muista kaikkia, koska katson niin montaa sarjaa.. Mutta siis joo, en tiedä mistä revin aina sen ajan näiden katsomiseen. Osittain sitä löytyy piirtäessä, kun pidän "taustamusiikkina" erilaisia elokuvia ja sarjoja.

Läpi kahlatut, loppuneet sarjat
► House
► Metsolat
► Hovimäki
► Terra Nova
► Pasila

Jatkuvat sarjat //hieman eroteltuina sattuneista syistä
► Game of Thrones
► Sleepy Hollow
► Viikingit
► Vampire Diaries
► Originals
► Walking Dead

► South Park
► the Simpsons

► Salatut elämät
► Kauniit ja Rohkeat
► Tunteita ja tuoksuja
► Lemmen viemää

Onko tuo American Horror Story millainen? Monet kaverit ovat sitä hehkuttaneet mutta eivät ole antaneet hehkutukselleen muuta syytä kuin "se on hyvä". Miksi se on hyvä? :D

17 Tammi 2014 15:51
Profiili WWW
Kettu
Kettu

neonspaidaa kirjoitti:
Alotin tässä kuussa seuraan TV:stä paria uutta sarjaa :D Ensiks tuli tää Kuvun alla ja se mua kiinnosti sen takia, ku se pohjautuu Stephen Kingin kirjaan ja yleensä nuo kirjat on hyvii :) Tätä Kuvun alla -kirjaa tosin en oo lukenu vielä, mut se löytyy tuolta kirjahyllystä. Nyt toki vähän spoilaan itteeni ton kirjan suhteen kattomalla sarjaa eka xD heh

Rupesin myös seuraan Viikingit ja Sleepy Hollow sarjoja. Toi Viikingit on ollu toisaalta vähän pettymys, mut Sleepy Hollow taas oli koukuttava yllätys : D Onkos kukaan muu lämmenny näille sarjoille/ruvennu niitä seuraan?

Oon kattonut Under the Domen ekan jakson (muutkin olen tallentanut, mutten ole vielä katsonut), katson sarjan loput jaksot kunhan saan ensiksi sen kirjan luettua. Ekan jakson perusteella kirja on kyllä parempi.

Sleepy Hollow! Katsoin viime vikonloppuna maratonina kaikki tähän mennessä Suomessa esitetyt jaksot, ihan paras sarja (tai Doctor Who ja The Walking Dead menee kyllä sen edelle...)! Se Ichabod Crane on hyvännäkönen.

13 Helmi 2014 20:08
Profiili WWW
Beta
Beta

Mä aloin tässä just katsomaan Game of Thronesia ehkäää viikko-pari sitten ja nyt oon jo kiriny tahdin kiinni :D Pikkasen jäin koukkuun, tosi hyvää settiä. Vaik tossakin ihmisiä kuolee ja kauheuksia tapahtuu niin silti 1000 kertaa miellyttävämpää katsottavaa kuin Hannibal |D Nyt oonkin sitten siinä vähän jäljessä, ehkä 4 jaksoa. Josko huomenna rohkaistuis :S Ei oo ees mistään ruumiiden näkemisestä ym. kiinni vaan jotenkin mulle henkisesti vaikeeta katottavaa, yhhh >'DD Ehkä on vaan hyvän sarjan merkki...

19 Huhti 2014 19:44
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava