Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:27

Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Mitä sarjoja katsotte? 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Mitä sarjoja katsotte?
Tuleeko teeveestä jotain, mitä säännöllisesti seuraat? Vai katotko netistä jotain vai ostatko blueraylle tai dvd:lle? Tähän kuuluu myös anime, sarjoinahan nääkin yleensä tulee.

Itse seuraan lähinnä Game of Thronesia, netistä katsottuna. Teeveetä katon nykyään tosi harvoin. House M.D. on myös yksi lemppari, taitaa olla neljä ensimmäistä tuottaria dvd:llä. Neljännen tuottarin jälkeen en oo pahemmin seuraillut menoa, haluan ostaa nämä bokseina niin en teeveestä tule seuranneeksi.

Epäsäännöllisesti tulee katsottua joitakin jenkkirikossarjoja, silloin kun tv sattuu olemaan auki ja sieltä jotain tulee. Todistettavasti syyllinen, Ilman johtolankaa, CSI:t... Hercule Poirot kuuluu rikossarjoista suosikkeihini ja oonkin katsonut varmaan kaikki jaksot moneen kertaan kun dvd:llä on.

Piirrettyjä ei nyt hirveästi tule katsottua, muuta kuin animen muodossa. Ne mitä teeveestä tulee on yleensä kuraa. Avatar ja Korra kyllä tekevät tähän poikkeuksen. Sekä MLP:FIM ja Adventure Time. Animesta katsomisen alla on Tonari no Kaibutsu-kun ja ikuisuusprojekti Pokemon alusta loppuun.

06 Marras 2013 02:10
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Viesti Re: Mitä sarjoja katsotte?
Ihan oikeata televisiota en ole katsellut varmaan 3 vuoteen. Seuraan kuitenkin muutamia sarjoja netistä ja yleensä Ameriikan maan tahtiin. Aktiivisesti tällä hetkellä töllistelen Game of Thronesia(kunhan vaan jatkuis joskus, duh), The Walking Deadia, Sons of Anarchya ja Hannibalia. Breaking bad ja Dexterkin ovat aivan rrrraivohyviä sarjoja vaikkakin tosin jo päättyneet.

Ennen tuli seurattua Supernaturaliakin mutta jossain vaiheessa homma meni niin överiksi että mielenkiinto meni täysin.

06 Marras 2013 09:45
Profiili
Kettu
Kettu

Salkkarit, olipa kerran, koko suomi leipoo, doctor who satunnaisesti ku muistan

08 Marras 2013 15:51
Profiili
Hukka
Hukka

Sarjojen bokseja en kerää, kun minulle riittää niiden vahtaaminen televisiosta.

Katson tällä hetkellä aktiivisesti sellaisia sarjoja kuin Salatut elämät, Rillit huurussa, Simpsonit, Hyvät ja huonot uutiset, Uutisvuoto, Idols, CSI, CSI Miami, Arrow, Hannibal, Hells Kitchen, Lemmen viemää, Tohtori Kleistin perhe ja Totuuden torvet.

Toki lista voisi jatkua pidemmäksikin, jos otettaisiin huomioon kaikki kanavat ja niiden ohjelmat, joita sattunaisesti katson.

Listassa on paljon huumori- ja viihde-ohjelmia sekä jonkin asteen draamaa ja actionia, mitkä vetävät puoleensa. Edellä mainituissa ohjelmissa on myös meneviä persoonia/hahmoja ja omaa mielenkiintoisuutta juoneen liittyen.

Blogit - dA - ask

08 Marras 2013 18:49
Profiili WWW
Beta
Beta

Tällä hetkellä en varsinaisesti muuta katso, kuin Criminal Mindsia. Psykologinen rikossarja, kehtaisin myös sanoa että -opettavainen-. : D Mielenkiintoisella tasolla tosin, kaikki tapaukset perustuu oikeisiin mielisairauksiin tai mahdollisiin tapauksiin, erittäin kiinnostava minusta. Tosin paras hahmo oli vaan kahdella ekalla kaudella, yhyy. ;n; Ja tätä siis olen seurannut telkkarista varmaan kuudennen kauden loppuun, mutta nyt aloitin uusintakierroksen ostamalla DVD:itä, ja aion niiden seurassa jatkaa kutoskaudesta eteen päin myös.

Kaverin kanssa katsotaan Lostia on/offilla, jossain päin vitoskautta mennään. Ihan ok sarja, mut aina kun tulee tämmönen pitempi väli ettei jatketa, niin ollaan ihan pihalla kaikesta kun jatkuu.

Pako oli mahtava ekalla kaudella, ihan ok tokalla kaudella, aika hyvä kolmannella kaudella, ja paskaa viimeisellä. Luojan kiitos älysivät lopettaa homman siihen. Kaikki kaudet on hyllyssä.

Supernaturalia on hyllyssä ekat 3 tai 4 kautta, en muista. Komppaan Rosatiinaa.

Satunnaisesti seuraan Simpsoneita, Frendejä, Kolmas kivi auringosta ja erinäisiä dokumentteja. Yleensä jollain tapaa rikollisuuteen liittyviä. Gangland oli mielenkiintoinen dokkarisarja.

NO MUTTA SITTEN PIIRRETTYIHIN, jjeah!

Tällä hetkellä ei taida olla mitään piirrossarjaa, jota erityisemmin seuraisin. Kerran viikossa eräs heppu lataa Youtubeen jakson Tamagotchi-sarjan vanhoja jaksoja, ja niitä kyllä katselen. Mutta voiko tota nyt seuraamiseksi sanoa, kun ne on vanhoja. Niitä ei vaan ole missään netissä. )':

Mutta siis satunnaisesti katselen kaikkea Halinalleista ja Nalle Puhista Digimoniin ja Looney Tunesiin. Hyllystä löytyy kaikkia edellä mainittuja (paitsi Tamaa) ja lisäksi paljon muuta: Timon ja Pumba, Vaaleanpunainen Pantteri, Muumit, Pokemon, Pound Puppies (vanha versio) yms. yms.
En nyt jauha näistä tämän edempää, tai alan kuulostaa liian fanaattiselta.

Yritettävien listalla (ja ekat tuotantokaudet hyllyssä) olis The Walking Dead ja Sons of Anarchy. Molemmista pari ekaa jaksoa katsottu, mutta eivät olleet riittävän mielenkiintoisia, että olisin jaksanut ryhtyä katsomaan. Yritän myöhemmin uudestaan, koska niistä niin pidetään.

08 Marras 2013 22:19
Profiili
Hukka
Hukka

No lyhyesti: Simpsonit, Rillit huurussa (nokun se tulee ennen Simpsoneita), välillä katson Salatut Elämät. Ja Putous ja Suurin pudottaja silloin kun ne tulee.

08 Marras 2013 22:39
Profiili
Beta
Beta

En seuraa nyt paljon mitään. Hannibalia olis tarkotus alkaa kyllä kattoo, kun oon kuullu parinki kaverin suosittelevan ja eka jakso vaikutti kuitenki ihan lupaavalta :> Ja toinen mitä oon kattonu nyt on Hell's Kitchen Suomi :DD Älkää tuomitko, se on oikeesti tosi hauskaa viihdettä jos sitä ei ota liian tosissaan!

Animejaki löytyis pari mitä huvittais kattoa, ainakin Kill La Kill, mut en uskalla alottaa ennen ku koeviikko on ohi :/ Lisäks yhen toisen seuraaminen vaatis ehkä sitä et kattosin ekan kauden uudelleen ja siinäpä oliskin projekti... Hmm!

Ewe, mä katoin kans Pakoo sillon ja oon kyl myös sitä mieltä et eka kaus oli se paras. Ei osaa mitää kauheen syvällist kommenttii heittää ku vitsi pitäis kattoo tääki uusiks ku siit on nii mont vuotta ja olin varmaa tyylii vitosella tai jotain ku aloin kattoo? :O Katoin sillo joskus just kauheesti sarjoi aina yhdessä mun veljen kanssa :D Pako, House, Heroes, Teho-osasto... ;v; Hah ehkä saisinki sen kattoo mun kans jos ei yksin saa aikaseks!

08 Marras 2013 23:48
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Star Trek: The Next Generation. Ehkä lienee ainoa ohjelma mitä katson tällä hetkellä Suomen telkkarista kun kaikista muista (CSI, CSI New York ja CSI Miami) tuli katsottua jo kaikki jaksot muualta...

+ Ask.fm + Twitter +

Viimeksi muokannut MSuetic päivämäärä 25 Marras 2013 23:42, muokattu yhteensä 1 kerran

11 Marras 2013 00:32
Profiili
Alfa
Alfa

Noh, en oo koskaan varsinaisesti seurannu mitää sarjaa, koska en muistais kuitenkaa olla telkkarin ääressä oikeaan aikaan. Plus vihaan odottaa viikon, että nään jatkoa.. Heroesin eka kausi taitaa olla ainut, minkä oon kattonu kokonaa telkkarista.
Mutta mun lemppareita on:

Supernatural, koska muistot ja sillee. Hauskinta tässä on, että en aluks edes tykänny Supernaturalista. Meillä oli sitä 2 kautta pitkään ja katsoin sitä sen takia, kun kaverit kehu sitä, mutta ei iskeny. Vasta sitten, kun joskus pitkän ajan päästä yritin uudelleen, pääsin siihen kunnolla sisälle. Ja sitten katsoinki sitä urakalla ja isä osti meille lisää kausia. Ja kun olin kattonu kaikki kaudet, mitä meiltä siihen mennessä löyty, alotin katsomaan alusta Detrahin kanssa :D
Ja Detin kanssa katsominen sitten nosti kyseisen sarjan asemaa vielä korkeammalle, koska kaikki ne meiän jutut ja se fiilis, uah ´v` Harmi, että alkaa menemään huonompaan suuntaan. 6 kautta olen nähnyt.

Frendit on yksi kestosuosikeista ja pysyny lempisarjana jo pitkän aikaa. Tästäkään en aluks tykänny yhtää, mut se johtu siitä että olin pieni enkä ymmärtäny sanaakaan. Meillä on Frendien eka kausi kai ihan videolla, voitteko kuvitella >'D
Nyt oon kattonu kaikki 10 kautta moneen kertaan. Jokasella katsomiskerralla kuitenkin tulee huomattua jotai uusia pikkuasioita, mitä ei ennestään tajunnu.. Mutta en kyllä ymmärrä, miten jaksan katsoa niin monesti, kun tiedän kaiken ennestään. Silti samoille jutuille tulee aina naurettua ja itkettyä joka kerta ´v`

Täydelliset naiset kuuluu jälleenkerran sarjaan, mistä en tykänny aluks, mutta kun vihdoin suostuin katsomaan, jäin koukkuun. Ihan sairaan hauska sarja, vaikka joskus myötähäpeälukemat nouseekin tosi korkealle ja hahmojen epätoivo on ahdistavaa. Tykkään kuitenkin tosi paljon ja omasta mielestä pysy hyvänä loppuun saakka!

How I Met Your Mother on aika uusi tulokas mun katsomislistalla, mutta on kyllä osoittautunu hyväks sarjaks. Vähän saman tyylinen ku Frendit, mutta silti paljon erojakin löytyy. Mutta samalla tavalla rentoa ja hauskaa katottavaa! Harmi, että oon nähny vaan pari ekaa kautta, koska isä katsoo sitä nykyään vaan Netflixistä eikä sen takia osta kausia meille enää </3

True Blood koukutti mut heti. En tiedä miksi? :D Se on alusta asti ollu pelkkää panemista ja väkivaltaa, mutta jotenki jaksan kattoa sitä vieläkin. Juoni menee ihan kummalliseks ja kaikki siinä on niin outoa ja silti jollain tapaa tykkään siitä >'D True Bloodin ekaan kauteen kuitenkin yhdistyy paljon hyviä muistoja, jotka ei kyllä varsinaisesti liity itse sarjaan.. Esim omenamehu, Faber Driven yks biisi ja Deti, lol!

Ja teinisarjoja tulee myös paljon katsottua. Suosikki näistä on luultavasti One Tree Hill, mitä oikeastaan tälläkin hetkellä katson. Se kyllä meni neljännen kauden jälkeen melko huonoksi.. Gossip Girl on myös mukavaa katottavaa, vaikka siinäkin yks kausi on ollu kehno. Plus sarja sisältää niin paljon juonittelua, että joskus vituttaa :D Myös O.C on kelpokatsottavaa. Sitä katson yhden kaverin kanssa ja ollaan viimeisessä kaudessa. (aloitettiin katsominen kasilla... :::DD Hitaasti, mutta varmasti)

Huhu, viesti alkaa olemaan jo niin pitkä, että jätän tän nyt tähän :D Tuun ehkä muista sarjoista kirjottelemaan lisää sitten toiste.

12 Marras 2013 18:04
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Tällä hetkellä en seuraa telkkarista tai netistä oikein mitään. Ennen katselin telkasta South Parkia ihan huolella ja joka jakso oli pakko katsoa tai saada nauhalle jos en voinut sinä iltana katsoa. Olen edelleen kova SP-fani ja olis tarkotus saada ne boxitkin joskus omiksi. :'D On vaan niin ihanan paras sarja.

Sitten L-koodia seurailen, olen tällä hetkellä kolmannessa kaudessa. Ykkönen ja kakkonen löytyy omana, mutta kolmosta kattelen ystävän kanssa, kun hänellä on se. :3 Pitäisi joskus ne loputkin hankkia omaksi, kun on rahaa.

Vampyyripäiväkirjoja seurailin kakkoskauden puoliväliin asti, mutta sitten se jäi kun digiboksi ei tallentanutkaan niitä tai rupesi tallentamaan vasta puolivälistä tai muuta saissea. Voisi kyllä katsoa uudelleen näin netistä, koska Damon. <3 Ja jäi kiusaamaan mitä tapahtuu.

Tässä pari vuotta sitten seurailin Serranon perhettä ja ai että on sitä sarjaa niin ikävä. ;__; Pitäisi kyllä ehdottomasti katsoa joskus uudestaan läpi ihan kaikki kaudet.

Satunnaisesti katselen Salkkareita, Rillit huurussa, Simpsoneita, Frendejä, Greyn anatomiaa ja Avaraa luontoa, mutta en nyt varsinaisesti seuraa niitä.

Supernaturalia yritin nyt tyttöystäväni mieliksi katsoa, hän on ihan kreisi sarjan fani, mutta on ehkä vähän liian raaka sarja minulle. :I Vaikka Dean onkin aika söötti.

20 Marras 2013 22:26
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava