Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:51

Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Miten usein katsotte elokuvia? 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Miten usein katsotte elokuvia?
Minulle on viime vuosina tullut se, että katson ainakin yhden elokuvan viikossa ellen jopa toisenkin. Omistan lukuisia kanavia niiden katsomiseen ja näyttäisi noilla tavallisillakin pyörivän aina johonkin väliin jotain kiinnostavaa. Joten tavallaan tuo sitten tapahtuu itsestäänkin.

Toki sitten kun on koeviikko niin ei ehdi oikein edes sitä yhtä leffaa katsomaan. Eikä touhu taida silloinkaan erityisesti innostaa.

Blogit - dA - ask

05 Marras 2013 22:35
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Miten usein katsotte elokuvia?
Mun tekis periaatteessa koko ajan mieli katsoa elokuvia, mutta en yksinkertaisesti ehdi. Osittain siitä syystä, että en yleensä halua katsoa elokuvia päiväsaikaan, ellei ole mahdollisuutta saada huonetta ainakin melkein pimeäksi.

Lomalla saatan istua kolmekin elokuvaa päivän aikana, mutta arkena se väljähtää pahimmillaan yhteen kuukautta kohden. Toki tuokin on jollekulle enemmän kuin tarpeeksi, mutta itse kaipaisin enemmän.

Itsehän olen kovin omistushaluinen, mitä elokuviin tulee. Kanavia en siis kaipaa, kun hyllyssä on kiireellisten jonossa varmaan jo lähemmäs sata katsomatonta yksilöä. : D Että heti kun löytyy oikea väli, niin ei tarvitse katsoa erikseen, mitä telkkarista tulee.

05 Marras 2013 22:40
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Ite katon oikeestaan aika harvoin leffoja. Mullaki oli joskus perinteenä katsoa yks leffa viikossa, koska katottiin äidin kanssa perjantaisin aina jotain. Enää ei sitä perinnettä ole!

En osaa koskaan päättää, mitä kattois ja jotenki siihen leffaan keskittyminen on tosi vaikeeta. TV-sarjoja on helpompi katsoa, ku voi dataa samalla ja ei tarvi aina valita erikseen mitä katsoo, kun jaksoja riittää niin paljon.
Mun mielestä leffojen kattominen on yksin aika tylsää, koska haluaisin kommentoida sitä jolleki samaa aikaa ja jotenki jakaa sen kokemuksen toisen ihmisen kanssa. Mun mielestä on sitte leffan jälkee kiva jakaa mielipiteitä siitä ja kertoa, mitä tykkäs :D Yksin en osaa melkee ollenkaa enää leffoja katsoa..

12 Marras 2013 18:49
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Yhdessä vaiheessa katsoin veljen kanssa elokuvia useammankin viikossa, nyt vain satunnaisesti milloin keksii ottaa jonkun dvd'n esille. Kuitenkin katson vähintään 1 elokuvan kuukaudessa. Kaikki meidän dvd't on katsottu monta kertaa, mutta ei niihin tunnu ikinä tylsistyvän. Katson telkkarista elokuvia jos tulee joskus jotain mielenkiintoista esim. Narnia yms. Jouluisin telkkarista katsotaan aina jouluelokuvia. Elokuvia on kyllä kiva katsoa, kun niissä pääsee sukeltamaan eri maailmoihin.

24 Joulu 2013 00:56
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Nuorempana tuli katsottua vähintään yksi elokuva viikossa. Yleensä sekin oli viikonloppuisin c: Nykyään minua ei edes oikein huvita katsoa elokuvia. Ei etenkään yksin. Kavereiden kanssa tulee kyllä elokuvia katsottua - paljon mukavampaa kuin yksin, saa kommentoida leffaa. :D

Kavereiden kanssa tulee kyllä katsottua vaikka sun minkälaisia leffoja. Yleensä olemme katsoneet animea ja joskus jotain, mitä tulee telkkarista. Ja nykyään tuntuu, ettei elokuville juurikaan löydy aikaa.

05 Maalis 2014 22:06
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 5 viestiä ]