Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:07

Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Lapsuuden lempielokuvat 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Lapsuuden lempielokuvat
Suosikkileffani oli varmaan Rokkikukko! Jostain syystä varsinkin lapsena Don Bluth -leffat kiehtoivat hirveästi; niissä oli minusta jotain sellaista synkkyyttä, joka ei ollut sinällään pelottavaa, mutta pisti ajattelemaan silti (ja pitkäksi aikaa). Kaikenkarvainen Charlie 2 kuului myös suosikkeihini, vaikka VHS:ää ei minulla itselläni ollutkaan. Muita mainitsemisen arvoisia Mulan, se kääpäinen monen elokuvan yhdistelmähybridi nimeltä Digimon-elokuva (pitäisi katsoa ne ihan alkuperäiskielellä yhyy) ja Katit eivät tanssi.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

04 Elo 2014 10:43
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Castra kirjoitti:
Katit eivät tanssi

Tämä!! Oon yrittäny ettiä tätä Ebaystä DVD:llä koska arr, pakko saada! Mulla on se ihan saletisti jossaan meiän sadasta nauhotuskasetista.
Rakastan ton lauluja! ;u;

Muistaako kukaan sellaista elokuvaa, kuin Apinan tarina? Näin sen kerran kaverilla, ja muistan rakastaneeni sitä. Muuta en muistakaan.

04 Elo 2014 12:26
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Castra kirjoitti:
Katit eivät tanssi

Tämä!! Oon yrittäny ettiä tätä Ebaystä DVD:llä koska arr, pakko saada!

http://www.veoh.com/watch/v14938370dbrr ... 5B1%2F4%5D
No löysin osissa englanniksi ilman tekstejä ;)

04 Elo 2014 14:05
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Infomurunen minusta: Olen keräilijäluonne. ;u; Oon kattonu ton pari vuotta sitten YouTubesta, mut tarvin sen myös mun kokoelmiin! Kiitos kuitenkin kun etsit sen! <3

04 Elo 2014 16:29
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Tämä!! Oon yrittäny ettiä tätä Ebaystä DVD:llä koska arr, pakko saada! Mulla on se ihan saletisti jossaan meiän sadasta nauhotuskasetista.
Rakastan ton lauluja! ;u;

Muistaako kukaan sellaista elokuvaa, kuin Apinan tarina? Näin sen kerran kaverilla, ja muistan rakastaneeni sitä. Muuta en muistakaan.

Näin tuon leffan viimeksi kuusivuotiaana ja jostain syystä en suostu katsomaan sitä englanniksi, ennen kuin saan suomidubatun leffan katsottua vielä ainakin kerran ;_;
Kai se on se nostalgia, mutta muistan tykänneeni tosi paljon sen dubeista siihen aikaan (then again, tykkäsin myös Agapio Racing Teamista joten en ehkä ihan luottaisi lapsi!minän arvostelukykyyn).

Äygh, kansi näyttää niin tutulta tuossa Apinan tarinassa, että meillä on se varmaan kirjastossa tai jotain! En tosin koskaan katsonut sitä

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

04 Elo 2014 21:03
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Siiiis onks tää Katit eivät tanssi se ns. "Show-katit"? :: D Ei, hyi, mulla on joku käsittämätön inho tätä leffaa kohtaan. Meillä on/oli (en tiiä missä nyt on) toi VHS:llä ja joku siinä leffassa teki mun olon pienenä tosi vaivautuneeks ja en ikinä sit tykänny kattoo sitä... :I Mimmosetkohan reaktiot nyt olis, jos tällee isompana kattois? xD

| DeviantArt |Tumblr |

04 Elo 2014 22:08
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Onhan se! Iteki joskus yllätyin, ku huomasin, et videokasetit on jostain syystä tolla toisella nimellä? : D
Vaikea lähteä arvailemaan tarkalleen, mistä inho johtuu, mut musta tossa elokuvassa on kyllä tosi monta elementtiä, jotka voi olla lapselle epämiellyttäviä. Rotusyrjintäähän leffa pohjimmiltaan ihan selkeästi käsittelee. Toisaalta ite vihasin pienenä sitä leffan ns. pahista, eli sitä rumaa pientä tyttöä. Koska se oli niin ÄRSYTTÄVÄ ja omahyväinen, hyyi. Nyt vanhemmiten kyl enemmän vaan nauroin sen ärsyttävyydelle, tulee meinaan niin hyvä mieli aina, kun joku menee vastoin sen tahtoa!

Castra, mul on just sama ongelma ton apinaleffan kaa. ó_o Huutonetissä oli yks DVD, mut se oli mun makuun turhan hintava kärsineeseen kanteen nähden. Ja varmasti se löytyis tonkimalla netistä, mut jostain syystä haluaisin ehdottomasti kattoa sen eka suomeks?

04 Elo 2014 22:56
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
^Infomurunen minusta: Olen keräilijäluonne. ;u; Oon kattonu ton pari vuotta sitten YouTubesta, mut tarvin sen myös mun kokoelmiin! Kiitos kuitenkin kun etsit sen! <3

Sitä ajattelinkin : D Uskon, että jos olisit sen todenteolla tahtonut nähdä, olisit kyllä googlettanu.
(löysin tuon sivun itseasiassa, kun halusin tietää, olenko nähnyt sitä.((olin)))

05 Elo 2014 00:54
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 18 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2