Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:19

Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Yleispulinaa realitysarjoista 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Yleispulinaa realitysarjoista
Itse realitysarjojen suurkuluttajana ajattelin, että tällaisenkin topan voisi luoda! :D Toki jos jostain yksittäisestä sarjasta riittäisikin tarpeeksi keskustelua, niin sille voi sitten luoda oman aiheensa mutta alkuun näin. Eläinaiheiseisille realityille ja Big Brotherille on kuitenkin jo omat topansa, kts. linkit! (Vaikka ei se mitenkää niin tarkkaa ole :D)

Ite tällä hetkellä seurailen Mallikoulua, Ensitreffit alttarilla Ruotsin versiota ja myös tätä kohuttua Aatami etsii Eevaa :D:D Suursuosikki on myös Masterchef Australia, mutta Suomessa näytettävä kausi loppui just nyt. Tulevista sarjoista varmaan kiinnostaa eniten maikkarin Amerikan unelmavävy, joka pohjautuu Ylen Love Connection -formaattiin :D Sitä sillon Yleltä kovasti seurailin. Amerikansuomalaiset miehet siis etsivät suomalaista heilaa.

Mitkä on teidän sarjasuosikkeja?

03 Touko 2015 22:53
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Viesti Re: Yleispulinaa realitysarjoista
Ite en oikee tykkää realitysarjoista. Niiden ideaa vastaan sotii se, että suurimmasta osasta näkee kuinka dramatisoituja ja käsikirjoitettuja ne on :D Tätä tietty esiintyy etenkin jenkkisarjoissa, jos vaikka vertaa juuri tuota Masterchef Australiaa ja sitten jenkkien Masterchefiä.

Kuitenkin, koska telkkari on nykyään näitä sarjoja pullollaan, niitä tulee pakostikin välillä nähtyä. Telkkaria en kyllä säännöllisesti katso eikä ole mitään sarjaa mitä seuraisin, mutta itsekin oon välillä esim tuota Aatami etsii Eevaa vilkuillut ja jotain malli/muotijuttuja. Eniten tulee katottua kaikkea MTV kuraa, koska ainut sarja mitä ihan tietoisesti katson, on Catfish. Yleensä kun tulee vilkaistua, millon seuraava jakso tulee, saatan jämähtää katsomaan sillä hetkellä tulevaa ohjelmaa.
Mutta Catfishistä tykkään :D Se on kiinnostava ja se ei ole niin ylidramaattinen. Nev ja Max on tosi kivat juontajat ja tosiaan aihe kiinnostaa paljon. Aina ärsyttää, jos jää syystä tai toisesta loppuratkasu näkemättä! >:II

08 Touko 2015 22:00
Profiili WWW
Beta
Beta

Viesti Re: Yleispulinaa realitysarjoista
Rue, joo no siis mäkään en yleensä tykkää ihan yli käsikirjotetuista jutuista. Mut toisaalta oon sitä mieltä että vaikka sen tiedostais, että koko roska on käsikirjotettu, niin se voi silti olla hyvää viihdettä! :DD Joskus harvoin käsikirjotus myös onnistuu, esim. Hotel Impossible (tätä näkee travel channelilta) on saatu viihdyttäväks, vaikka kaikki kohtaamiset ei varmastikaan oo aitoja. Tosin siis ei niitä ite hotellien juttuja oo varmaankaan vääristelty, mutta just jos tavataan joku paikallinen yrittäjä ja "yllättäen" hotelliguru Anthony joutuukin lätkäkentälle... :D:D Tässä ohjelmassa ehdottomasti parasta on kyllä Anthonyn persoona (vaikka siinä voi olla totuttelemista), tosin kaikki tällaset "kunnostusjutut" mua kiehtoo jos kyseessä ei oo vaan pelkkä remontointi.

Jenkkien ylidramatisointi tursuaa kyllä mullakin nopeesti korvista ulos, ehkä just siks tykkään tosta Masterchef Australiasta hirveesti. On siinäkin vähän nyyhkimistä, mutta just huomattavasti vähemmän, ja kilpailijoiden välille ei viritellä ristiriitoja vaan just sitä yhteistyöhenkeäkin on mukava kattoa <3 Eikä oo tylsää, vaikka vois niin luulla. Tietty tossa on sekin et tehtävät on sit monipuolisia. Ihan peruskokkiohjelmia en yleensä jaksa kattoa, ellei kyseinen tv-kokki oo jotenkin tosi hyvä persoona.

Catfish on kyllä mustaki tosi viihdyttävä :D Noissa koukuttaa just se, ku se loppuratkasu on pakko nähdä... Välillä käy just niinki et muistaa nähneensä jakson, mut ei millään sitä loppua :D:D Ehkä siitä en tossa sarjassa tykkää, et ne tutkimiskeinot on vaan jotain Googlen käänteistä kuvahakua ja ihan perusjuttuja >'D Mut tavallaan ku silläki se asia selviää ja kuitenki ollu niille "uhreille" vieras juttu, niin ei kai siinä mitään.

Huuu tänään sitten taas Mallikoulu! Meillä kattoo minä, mun kaksonen ja äiti |D Kritiikkiä antasin kyllä, että nyt on kuvauksia ollu tosi vähän... Se on vähän tylsää, koska malliohjelmissa ne on mun mielestä kivointa katottavaa. Tehtäviä on myös usein vaan 1 per jakso, mikä on vähän lame. Sitä Huippiksen draamailua en kyllä tähänkään kaipaa, mut vähän pitäis silleen nostaa tasoa. Ei myöskää tunnu niin reilulta kilpailijoita kohtaan, kun ei pääse näyttämään osaamistaan kovinkaan monipuolisesti.

10 Touko 2015 19:07
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 3 viestiä ]