Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 02:15

Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Eläinaiheiset realitysarjat 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Eläinaiheiset realitysarjat
Mun on pitäny tehä tää aihe jo yli vuoden, äää!

Mä muuten nimittäin tykkään yleisesti näistä sarjoista tosi paljon!
Pienempänä mulla oli tapana katsoa tosi paljon koirankoulutusohjelmia, joista suosikkina on jäänyt mieleen Isännän ja koiran käytöskoulu, jota veti Victoria Stilwell tai joku vastaava leidi.
Nää tietysti sisältää myös paljon dramatisointia ja käsikirjoitusta, mut siitä on vaan aina tullu niin kauheen hyvä mieli, kun näkee sen koiran rauhoittuvan ja ongelmien vähenevän.

Näiden jälkeen mulla tuli muotiin eläintenpelastussarjat, eläinlääkärisarjat ja eläintarhasarjat. Eläimien laaja kirjo on näissä aina se kiinnostavin asia sarjasta riippuen. Muistan, kun jossain eläinlääkärisarjassa jokin lisko nukutettiin, ja sitten sen jalasta leikattiin kasvain. Niin eksoottista nähtävää, oih voih! Ja kaiken maailman kisut on kans ollu se ihanuus erityisesti näissä lääkäri- ja pelastussarjoissa. Aina niitä löytyy ties mistä jumista.
Näissä on enemmän myös sitä surullista osuutta, kun kaikkia eläimiä ei aina voi pelastaa. ):

Ja uusimpana nyt on netistä löytynyt sarja My cat from hell, joka on samanlainen kuin nuo koirankoulutusohjelmat, mutta käsitteleekin kissoja! Noita koirasarjojahan on ihan pilvin pimein, ja sen takia tää onkin musta tosi kiva! +olen kissaihminen, joten tottakai.
Ja eilen huomasin telkkarin viritettyäni, että toihan tulee TV5:ltä täällä kotimaassakin! En nyt muista mikä sen nimi oli, joku kissakäytöskoulu yms. Kauhean mielikuvitukseton suomennos yhy!

Ja sit on näitä suomalaisiakin mitä on tullu joskus katsottua, Korkeasaari ja Hurtta ja stara nyt ainakin tulee mieleen~
Ja Rue, mä kyllä muistan sen jonkun jossa sä olit kans mukana! òuó Mulla oli se äidin digiboxilla nauhalla joskus, onkohan se vielä siellä HMM.

25 Kesä 2014 09:51
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 1 viesti ]