Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:11

Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Ask 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Ask
^Sama, ja ylipäätään muuallakin internetissä.

Minultakin tunnus löytyy, tosin tällainen nobody harvemmin kysymyksiä saa ja suurin osa vastauksista onkin askin omiin kysymyksiin HUPS. Muistan viime kesänä nähneeni jonkun askia twitterin kautta käyttävän ja kiinnostuksen viimein herättyä tein oman tunnuksen - ja vedin samalla koko roolipeliporukkani mukaan samaan hullutukseen. Kiinnostus suurimmalla osalla ei kuitenkaan pysynyt kuin tuon kesän, ja nyt lähinnä yksikseni siellä kysymyksiin vastailen.

Seurailen muutamaa ihmistä ja joskus uskaltaudun kysymäänkin jotain, mutta yleensä tyydyn vain hiljaiseen stalkkaukseen.

Tunnukseni >> täällä <<

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

17 Tammi 2014 01:08
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Ask
Itse tutustuin askiin vasta nyt ja oikeastaan vain ja ainoastaan tämän topicin avustuksella. Toki siihen vaikutti myös instagramissa näkemäni linkki, mutta alkusysäyksen antoi tämä aihe.

Puhelimellani oleva sovellus tähän on todella huono, se vain avaa internetsivun, joka ei poista kysymyksiä joihin ei halua vastata ja on hidas kuin mikä. Sen vuoksi en ajatellut olevani mitenkään ahkera sillä sivustolla, kun käynnit rajoittuvat tietokoneella sivustolla käymiseen (puhelin nyt vain on niin kätevä). Itse en ole siis kuullut mitään huonoja mainintoja ko. sivustosta, saanpahan itse todeta hyvät ja huonot puolet. Lähinnä siis huonot puolet keskittyvät itselläni AINA tekniseen puoleen, koska haluan käyttämäni palvelun olevan helppo ymmärtää ja käyttää.

Kysymyksiä ei ole tippunut vielä yhtäkään itselleni, paitsi "personal" tililleni yhdeltä jätkältä, jonka viestit olen ignorannut facebookissa.. :'D Ja siis joo, totta kai huomio on yksi syy miksi tuonnekin tuli liityttyä, onhan se kiva saada kysymyksiä liittyen omiin saavutuksiin (sitten kun niitä joskus tulee).

Mutta siinä oli miun ihme avautumiseni tästäkin, katsotaan mitä tässä nyt sitten tapahtuupi. Eli jos haluaa seurailla tuota miun piirustuksiin liittyvää tunnusta, klikkailepa itsesi tänne. Jos kysymyksiä haluat esittää, esitä mieluiten englanniksi! :> Kaikkea muuta tyhmää, jos minusta jotain piirtämisen ulkopuolelta tietää/haluaa tietää, voipi esittää sitten tänne.

17 Tammi 2014 15:38
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 12 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2