Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:12

Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Ask 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Ask
Mahdatteko käyttää kyseistä sivustoa?

Ask.fm on yhteisöpalvelu, jossa käyttäjät voivat kysyä kysymyksiä toisilta käyttäjiltä. Sivuston perustivat Latviassa venäläisveljekset Mark Terebin ja Ilja Terebin vuonna 2010. Kesäkuussa 2013 palvelulla oli 65 miljoonaa käyttäjää.

Itse liityin sivustolle noin syksyn tienoilla, kun Deviantartissa jos useampikin alkoi luoda tunnuksiaan sivustolle. Tällä hetkellä Ask on minulle kuin Facebook, paitsi jälkimmäistä en käytä aktiivisesti. Eli sivustolla uppoaa helposti aikaa ja käyn usein tarkistamassa, onko vastauksia kysymyksineen tullut. Itse en sen pahemmin vastaile kysymyksiin tms.

Blogit - dA - ask

26 Marras 2013 18:26
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Ask
Itse tein tilin tonne joku aika sitten, enkä edes tienny sen olevan jotenki kovin ~paheksuttu~ paikka :D Musta idea on kiva ja nyt kun useammalle Devalaisellekin on sellainen ilmestyny niin pitäis ihan yleisesti ehkä kysyäkin siellä ihmisten osotteita.

Oma innostukseni paikkaa kohtaan on kyllä kieltämättä noiden vatupäiden takia hieman latistunu, mutta kai siihen pitää tottua että retardit anonyymit seuraa mua paikasta toiseen >'D Eikä noi mua muuten haittaa, mutta kun sitte tullaa vielä jälkeenpäin urputtaa ja puututaan asioihin, mistä kukaan ei edes mitään tiedä niin mun henki on vaarassa. Facepalmaan vielä käden naamasta läpi.

Muiden vastauksia on kiva lukea ja joskus joiltain jotain kysyäkin. Kovin montaa ihmistä en siellä vielä seuraa kyllä. Lisäsin sillon alussa kaikki devalaiset aina seurattaviin, kunnes alko ärsyttää kun joillain tuli pelkästään inside kysymyksiä ja ne tykkäs ihan kaikista kavereidensa insideistä ja näinollen täyttivät mun etusivun niillä jutuilla. Poistuivat seurattavista melko nopeasti!

Mutta mukavaa ajanvietettä kyllä, vaikka mukavampaahan olisi saada jotain järkeviäkin kysymyksiä noiden trollien ja jeesustelijoiden lisäksi nvn
Oma tunnukseni siellä on Tydiz

26 Marras 2013 19:28
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Meinasin sanoo et tein käyttäjän aika vähän aikaa sitten, mutta onhan ekasta vastauksesta jo 26 päivää! :D Aika moni deviantartista tuttu tyyppi teki tilin ja lopulta itekin uskaltauduin, vaik vähä pelkäsin et ei kukaa mult mitää kysy tai sit ollaa tosi inhottavii. Mut onhan noit kysymyksiä ihan tarpeeksi riittäny ja muutenkin ajattelin lopulta et ihan sama määrästä, voin mä silti koittaa kun ei siinä mitään häviä :)

Pitää myöntää et oon kyl tosi koukuttunu... Koko ajan pitää mennä kattoo onko muut ihmiset vastannu kysymyksii tai onks jopa ite saanu jotain vastattavaa. Seuraan semmosta melkeen viittätoista ihmistä, ja joitain käyn satunnaisesti kurkkailemassa. Syy on sama kun Tydiillä, ei vaan millään jaksa sitä kun jotkut tykkää 1000 kaverinsa kysymyksestä. Käyttäköön kukin tykkäämisominaisuutta miten haluaa mut en vaan halua saada sitä tukkimaan mun feediä. Ja sit jotkut vaa on semmosii ettei tunne tarpeeks hyvin et kiinnostais seurata, enpä tiiä. Must on kyl hyvä että seuraamismahdollisuus on anonyymi, ja toisaalt sekin on ihan vapauttavaa ettei nää ite seuraajiensa lukumäärää. Ei tuu mitään pakkomiellettä siitä sitten.

Tydiille oon kyl itekin huomannu et tulee välil aika ärsyttävää settiä, Detille kans :D Jotkut niistä "syvällisistä" tai tyylii politiikka on must ihan mielenkiintosii mut sit ku niit laitetaa tyylii vaa siit syystä et haluis todistaa jotai teiän sivistyksen tasosta niin nope. Ja sit ku sama touhu jatkuu koko ajan, en voi sanoo et itekää ilahtuisin... Sitä kyl kysyisin että miten tää sivusto on paheksuttu? :D Onko multa menny jotain ohi! Lähinnä formspringistä oon jotain huonompaa kuullu, paitsi nyt kun googlailin niin on vissiin vaihtunu ihan spring.me:ksi. Jotain imagonvaihdosta, hmm?

Lopuks vielä linkki omaan accoon, tuttu ja turvallinen Cavachon.

26 Marras 2013 20:33
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Cavachon kirjoitti:
Sitä kyl kysyisin että miten tää sivusto on paheksuttu? :D
Sitä pidetään vähän sellasena teinipaikkana ilmeisesti ja tietysti myös se, että se on niin "massaa". Monet, jotka tonne tunnuksiaan tekee on sillee "Älkää tappako, mut minäki tein! Voi häpeä." tyylillä sitte ilmotuksen siitä. Niinku siinä olis jotain hävettävää, että teki :D
Onhan tuolla toki paljon tollasta teini shaibaa, mutta ihan hyvin pystyy pysyttelemään sillee "omalla puolella" näkemättä ollenkaan tollasta. :>

Ja mitä noihin syvällisiin kysymyksiin tulee niin oon kyl samaa mieltä, että osa on ihan kiinnostavia, mutta ärsyttää jos kyseessä on joku pieni asia x historiasta ja jos ei oo siitä kuullukaan ni on jotenki epäsivistyny. Plus musta tosiaan tuntuu, ettei tota kysyjää edes kiinnosta vastaukset vaan se on jotain oman nettipippelinsä kasvattamista. Sama henkilö harrasti mun blogissakin samaa u-u (ainakin musta tuntuu, että kyseessä on sama ihminen)

26 Marras 2013 21:09
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tydii kirjoitti:
Cavachon kirjoitti:
Sitä pidetään vähän sellasena teinipaikkana ilmeisesti ja tietysti myös se, että se on niin "massaa". Monet, jotka tonne tunnuksiaan tekee on sillee "Älkää tappako, mut minäki tein! Voi häpeä." tyylillä sitte ilmotuksen siitä. Niinku siinä olis jotain hävettävää, että teki :D
Onhan tuolla toki paljon tollasta teini shaibaa, mutta ihan hyvin pystyy pysyttelemään sillee "omalla puolella" näkemättä ollenkaan tollasta. :>

Aa niin joo, totta, oon kyllä huomannu tota kanssa! En mä tiiä, ei mun mielestä siinä pitäis olla mitään hävettävää että liittyy mukaan, ellei siihen sit itessään liity jotain draamailua että oletetaan että kaikki nyt ryntää kyselemään. Tai jotain yhyy en osaa selittää :D Eikös se oo tavallaan paljon järkevämpääkin vaan liittyä mukaan sit kun on muutakin porukkaa jo messissä. Ja joo teinipuolen kyllä löytää helposti jos vaan klikkailee tarpeeksi nimiä eteenpäin, mut eihän se mitään haittaa... :'D Ei niihin oo pakko ottaa kontaktii tai mitään, tuskinpa niitkää ketkää piirtäjät kiinnostaa?

Ja vika kappale viestistä, asia selvä. Tommonen on kyllä aika rasittavaa käytöstä.

26 Marras 2013 22:46
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Sama syy mitä kaikilla, itsekin liityin tuohon koska muutkin sitä käyttävät mutta on minulla myös toinenkin syyy. Aiemmin oli kuitenkin minulla tunnus Spring.me:lle (se on tavallaan kilpailuyhtiö Ask.fm:lle), jota en enää oikein hirveämmin tarvinnut joten päädyin tällä kertaa kokeilemaan Ask.fm:ää. Loppujen lopuksi tykästyin koko juttuun ja niinpä sitä käytänkin ilon mielin. Tunnukseni URL-löytyy allekirjoituksesta, jos ketään kiinnosti! :)

Cavachon kirjoitti:
Tydii kirjoitti:
Cavachon kirjoitti:

Ellen ole kuullut väärin, nuoret havittelevat paljonkin huomiota ihmisiltä (kuten yleensä missä tahansa muuallakin) mutta unohtavan yleensä sen riskin että heitä myös voidaan kiinnostuksien ja muiden sellaisten takia kiusata. Kerran tuollaisessa kiusaamis-tapauksessa eräs tyttökin hirttäytyi siitä että joku oli kuulemma haukkunut häntä "rumaksi". Koska Ask.fm:llä yleensä vastataan personaallisiinkin kysymyksiin tai saadan personaalliset vastaukset, niin on myös näitä nettikiusaajiakin paikalla aiheuttamassa pientä harmia.

+ Ask.fm + Twitter +

29 Marras 2013 03:16
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Nyt on ollut jonkin asteen pulinaa mahdollisista Askissa tapahtuvista muutoksista. Itse olen pariin otteeseen esim. lukenut sellaisesta, että anona lähetetyt viestit voisivat tulla nimellisiksi. Mutta näistä ei tosiaankaan näy minkäänlaista varmuutta, jolloin en ainakaan itse usko koko juttuun. Onhan tuo myös sivuston ideakin, että saadaan kysyä nimettömänä näitä kysymyksiä. Tulkoon jos on tullakseen. Ainakin toistaiseksi epävarmuus suurentelee tällaisia juttuja.

Blogit - dA - ask

30 Marras 2013 17:04
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
I'm rolling there only becuz of the drama.

Tuollainen tunnus vois olla kiva, mutta oon niin nobody, ettei kukaan kysyisi mitään vaikka kerjäisin sinne porukkaa. :´´D Ei auta kun stalkata joitakin blogeja. Itelläli 247 seurannassa on parisen blogia tuolla maailman toisella puolen, enimmäkseen TODELLA helposti provosoituvia ihmisiä, joiden ympärillä anot pyörivät kuin raatokärpäset ja joissa on draamaa enemmän kuin teatterin näyttämöllä. En jaksa tajuta miksi niin helposti räjähtävien ihmisten pitää tehdä blogeja ja pistää anoille "JA TE VOITTE HAISTA P*SKAT KAIKKI" tyylisiä vastauksia ihan vaan provosoidakseen anoja lisää. Ehkä joku kuvittelee voittaneensa sillä jotain oh well.

Piti tsekata teikäläisten askeja ja..

Lainaa:
..mutta ärsyttää jos kyseessä on joku pieni asia x historiasta ja jos ei oo siitä kuullukaan ni on jotenki epäsivistyny..

JAA, en tiedä oliko tuo noita "sivistyneitä" kysymyksiä esittänyt oikeasti hieman tyhmä tai elänyt jossai sivistyksistä korkeimmassa ulottumattomista normaaleista ihmisistä, mutta mitä helevattua, miten perus jampan pitäis sinänsä tietää mitää Djatlovan solan onnettomuuksista? Whut. Veikkaan ettei koulustani löydy ketään, joka tietää asiasta mitään.

01 Joulu 2013 00:18
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kiatsu, munkin on kyllä vaikee uskoa että tommosta asetusta tulis. Kuitenki varmaa suurin osa viesteistä laitetaan anona, nii varmaa laskis aika paljon sivuston kiinnostusta monella jos olis tommonen pakko, ja sit siirryttäis vaan jonnekin toisaalle. Ite oon niist pahoist kiusaamistapauksist kuullu lähinnä sen formspringin yhteydessä, mut kaikkiallahan sitä kai on missä anonyyminä voi viestii laittaa :/ Mulle nyt toi ei olis mikää maailmanloppu, mut vähän jotenki tuntuu et sivuston idea menis tavallaa, en tiiä :D

burokkoru, munki pitää myöntää et on ainakin yks käyttäjä jonka sivua meen kattomaan vaan draaman takia |D En ymmärrä miksei voida vastata vaan asiallisesti anoille tai sit ignoorata, koska noi vastaukset... eih. Tietty voihan sitä nyt mennä hermot jos tulee koko ajan ihan kauheesti kakkaa niskaan anoilta mut pitäis nyt tajuta et tommonen ei ainaskaa sitä lopeta.

Toi Djatlovan solan onnettomuus oli muuten kyl mullekin ihan kysymysmerkki... Ja sit sillai ku on puolusteltu joitai kysymyksiä lukion oppimääräl, nii se opetuksen tasoki/painotuksen kohteet riippuu aina niin paljon koulusta ja opettajasta ym, et ei voi oikeesti olettaa et kaikil ois samanlainen tietotaso lukion jälkee. Tai just jos ei yksinkertaisesti kiinnosta niin kauheesti just ne aiheet, tai on kulunu kursseist pitkä aika. Pitäsköhän täs nyt oikeesti mennä googleen ton onnettomuuden takia :D

07 Joulu 2013 13:43
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Mua ärsyttää askissa, kun yhä useampi ja useampi harrastaa tosi vittuilevia vastauksia. Ihan kuin se olis kisa, kuka käyttää parhaiten sarkasmia ja piilovittuilua kysyjiä kohtaan. Ymmärrän, jos joku heittää jotain asiatonta, että silloin ei oo itsekään mikään asiallisuuden perikuva, mutta joillekin ihan normaaleillekin kysymyksille aletaan vaan vittuilemaan ja nipoomaan jotai omaa.
Ihme show ja en tykkää ollenkaa :D Monet ihmiset on vähä antanu huonon kuvan itestää ton takia.

16 Tammi 2014 11:21
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 12 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava