Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:11

Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Tumblr 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Tumblr
Tumblr on blogipalvelu, jonne käyttäjät voivat lähettää blogikirjoituksia, videoita, linkkejä, kuvia ja musiikkia.

Huomasin että ainakin muutama käyttäjä täällä käyttää Tumblr sivustoa, jolloin haluaisin herättää keskustelua aiheesta.

Minulta löytyy tunnus Tumblriin, mutta sitä ei ole tullut käytettyä aikoihin. Pidän sivusta paljon ulkonäöllisesti ja idealtaan, mutta mielenkiintoisesti Tumblrin kanssa tulee se ongelma, etten oikein pääse selville mitä sinne itse voisin julkaista, mikä sitten turhauttaa. Muiden sivuja kyllä tykkään katsella etenkin piirrosten kannalta.

Blogit - dA - ask

12 Marras 2013 19:41
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Viesti Re: Tumblr
Itse en ole Tumblrissa, mutta joskus selailen muiden sivuja :D Siellä on kieltämättä paljon hauskoja juttuja ja tosi hienojakin. En vaan jotenki ite osaa liittyä.. Tai ehkä kun en tiiä yhtää, ketä sit ite seuraisin ja tällee ni se on vähä meh. En tollasessa paikassa haluais kavereiden perusteella seurata, koska ei mua kuitenkaa kaikkien kavereiden asiat kiinnostais kuitenkaa. Eikä mul olis mitää hienoo nimimerkkiikää tiedos, lol.
Plus toi paikka aiheuttaa ihmisille riippuvuutta Ö-Ö No ei, mut joskus ärsyttää, ku jotkut ei osaa olla yhtää erossa siitä >'D Sit jos vähänki tulee uusia juttuja etusivulle ni ollaa sillee "Pakko selaa kaikki".

Mutta eehkä joskus.

12 Marras 2013 21:17
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Minun blogini on varsinainen sekasoppa. :'D Sieltä löytyy niin muiden Ginga-fanarttia kuin hauskoja kissagifejäkin, yaoi-kuvia ja cosplaykuvia. Itse en Tumblrissa paljoa julkaise mitään, lähinnä rebloggaan kaikkea (omasta mielestä) hienoa/kivaa/siistiä/hauskaa, mutta oman artblogin tekemistä olen ajatellut, kun eräällä ystävällänikin on sellainen ja näyttää tosi hyvältä. 8> Siellä voi julkaista sellaista mitä ei dA'han ehkä laittaisi (esim suhrut, luonnokset tms.)

Liityin Tumblriin lähinnä sen takia kun sieltä kaikkea kivaa löytyy.. Kyllähän siellä viihtyy, mutta riippuvainen en ole. BD Ja usein käyn Tumpelossa puhelimella, en koneella juurikaan, eikä kännykällä jaksa paljoa rullailla etusivua. Käytän lähinnä hakua tai luotan ihmisiin joita seuraan.

13 Marras 2013 00:19
Profiili WWW
Kettu
Kettu

^Itse ainakin Tumblriin ihan saman syyn kautta, mutta... on myös muitakin syitä tämän lisäksi. Yleinen tiedonkeruu maailmanmenoista ja hahmojen luomiseen liittyvät tutoriaalit alkoivat yhä enemmän kiinnostaa minua. Tämä johtunee siitä että Suomi on liian pieni valtio eikä siinä löydy tarpeeksi tietoa ja ohjeistoa asioille joista pidän, joten Tumblr olisi sivusto sellaiseen tarpeeseen.

+ Ask.fm + Twitter +

14 Marras 2013 13:40
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 4 viestiä ]