Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:11

Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Howrse 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Howrse
Ei ole varsinaisesti tietokonepeli, joten laitoin Pelit alueen sijasta tänne Yleiseen keskusteluun.

Mikä on käyttäjänimesi Howrsessa? Mitä rotua/rotuja kasvatat Howrsessa?

Itse pyörin Howrsessa nimimerkillä Netsqu jonka toivoisin pystyväni vaihtamaan Kahvikojootiksi. No mun sivun esittelystä löytyy vähän tietoa Howrse-pelistäni, sieltä voipi lukea. Olen saanut veljenikin pelaamaan vähän Howrsea, mutta sen ollessa pelaamatta oma aktiivisuutenikin laskee ja tällä hetkellä olisi aktiivisuudessa parantamisen varaa. Jos saisin taas sen pelaamaan Howrsea ja aloittaa kunnolla arabien kasvatus niin hyvä. Se tosin tietää taas veljeni lahjomista että suostuu palaamaan Howrsen pariin. :D Paras hevoseni on varmaan kasvattamani 12 erinomaisuustähdellä ja 593.24 genettisellä potentiaalilla varusteltu "Finally 12*" heppa. Enää en kasvata hannoverinhevosia joten sillä en mitään enää tee.

11 Marras 2013 23:48
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Howrse
Mä tein Howrseen kerran tunnuksen, koska lemmikki.se:ssä sitä kehuttiin niin paljon ja halusin kokeilla. Oli loppuen lopuks ihan liian monimutkanen mulle, koska en hevosista mitään tajua enkä sitten jaksanu pahemmin edes perehtyä. Mun hevosen nimikin taisi olla Kakka tai jotain vastaavaa :D
En edes enää muista millä tunnuksella siellä olin tai muuta. Muistan vaan, että kerran siellä tuli joku ufo ja olin iha ???

Kuulostaa aina jotenki hienolle, ku jollai oikeesti on joku tavotekkii. Ite en tajunnu mitään :D

12 Marras 2013 17:26
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mä oon kai jopa kakski kertaa Howrsea koittanu, mut on jotenki ollu mulleki liian monimutkanen >'D Tai et tiettyyn pisteeseen oon edenny, mut sit on vaan tullu sellanen olo et niin mitä tässä nyt pitäiskään tehdä. Ehkä just se ku ei oo ollu mitään tavoitettakaan...

12 Marras 2013 17:55
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Inu on howrsettanut aikoinaan aika paljonkin o/ Ensimmäisellä tunnuksellani viihdyin puolisen vuotta aktiivisesti, ja sitten innostus lopahti. Toisella tunnuksella olin ehkä kuukauden jos sitäkään.. Nyt on sitten kolmas tunnus menossa, ja en ole silläkään jaksanut käydä kuin sen verran, että eivät ihan poista tunnustani : D Ravureita olen aina yrittänyt kasvatella, mutta ei siitä ole ikinä oikein tullut mitään :'D Mutta Unikuuruna minut sieltä löytää, jos kaveriksi tahtoo lisäillä :3 Ihan mukava peli (joka kyllä on ryöstänyt muutaman kaverini elämän ihan täysin :1).

12 Marras 2013 19:11
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Inulle (Unikuurulle) lähti kaveripyyntö. :D

Onko kenelläkään myydä arabitammaa? Kun jotenkinhan tämä arabien kasvatus pitää aloittaa. :D Geneettisen potentiaalin ja erinomaisuustähtien ei tarvitse olla maailman parhaat.

13 Marras 2013 09:04
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 5 viestiä ]