Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 21:42

Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Silmälasit 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Silmälasit
No hyvä ettei ihan yllärinä tule sitten lauantaina miitissä että meillä onkin lasit! Kun kerran eksyit lukemaan näitä. : D

08 Marras 2013 11:21
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Minultakin löytyy rillit. Ainoa ongelma vaan on etten käytä niitä kovin usein. :I Minulla on tuollaiset mustat paksusankaiset Ralphin lasit, joissa on punaiset raidat sangoissa. Kolmannet lasini mitä minulla on ja hienoimmat, tykästyin niihin kovasti, kun käytiin valitsemassa. Mutta noita laseja kun en tykkää käyttää, tekevät mielestäni kasvoistani leveät ja läskit. 8( Vaikka isot linssit ihan kivasti korostavatkin muutenkin suuria sammakonsilmiäni.

Noissa linsseissä on vahvuutta nyt toisessa -2 ja toisessa -2,5. Näköni on kuitenkin taas huonontunut ja veikkaan kummankin silmä olevan nyt vähintään miinus kolmosta. Olisihan jo nyt viimeistään pakko ruveta käyttämään noita 24/7, muttei haluuuu..! Mutta jos se näkö kovin huonoksi menee, niin ei se laserhoitokaan enää siihen auta..

Piilolinssejä olen toki harkinnut mutta porukat eivät anna ottaa, ennen kuin täytän kahdeksantoista. Kaikkeen on joku ikäraja... Tosin hiukkasen hirvittää niiden käyttö. Jotenkin inhottavan näköistä se linssin laitto ja poisto. :I Mitä jos se sattuu?

09 Marras 2013 16:32
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Ei se linssien laitto ja otto varsinaisesti satu. Alussa, kun se on vielä hankalaa, joutuu kuitenkin yrittämään monen monta kertaa, ennen kuin linssi jää silmään tai tulee sieltä pois. Ja tämä ärsyttää silmää kovasti, ja tuntuu aika epämukavalta. Harjoittelemalla tuokin alkaa sujua, eikä ole enää mitään ongelmaa.
Ja tietty toi, jos linssin laittaa väärin päin silmään tai likaisilla käsillä. Huolellisuutta siinä vain kysytään! (:

Itse olin 17, kun linssit hankin omakustanteisesti.

09 Marras 2013 17:30
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Rillirouskuja on täälläkin päin. :D

Olin käyttänyt jo kuudennelta luokalta asti sillä minulla oli erittäin huono kaukonäkö ja piilolinssejä en suostunut käyttämään, sillä jollakin tapaa pidin laseja hyvin sievän näköisinä. Olen sattunut vihaamaan omaa naamaani kun olin lapsi, mutta kun sain päähäni lasit niin en pelkästään saanut näköalaani paljon paremmaksi ja unohdinkin kuinka karsean näköinen olen ilman laseja. Lasit ikäänkuin tekivät minusta uuden ihmisen ja olokin oli paljon parempi kuin näki asioita paremmin.

+ Ask.fm + Twitter +

11 Marras 2013 05:00
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 14 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2