Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:10

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
^ Pakko sanoa että aivan ihanat lempinimet musta. : D

Mutta aah, parin päivän olen saanut työstää mutta nyt on meikän ensimmäinen oma impro pystyssä! ;u; Olen melko tyytyväinen, ja oma hahmonikin sinne on aika symppis. : D Käykää toki katsomassa jos yhtään kiinnostaa! (Ja saa jakaa tietoa eteenpäin)
[Linkki improon]

08 Marras 2013 23:14
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Harmi että tuossa hahmot ovat vaan susia, minulla on koirahahmo jolle olen etsinyt improa jo pitkään.. Noh, pitää jatkaa etsimistä!

09 Marras 2013 01:00
Profiili
Beta
Beta

^
^Vaikuttaa ihan kiinnostavalta! Kiva että hakuaikaa on noin pitkään niin ehtii ainakin miettiä asiaa.

Tässä näin itellä kahvikuppi tuloillaan ja jospa sit iloisesti jaksais vielä kirjottaa jotain. Ärsyttää ku lähdin Tydiin miitistäki niin aikasin osittai koulutöiden takii, vaik oli tarkotus etten anna niiden häiritä yhtään. Noh :S Oli se silti ihan kivaa sen ajan mitä olin, pitääpä kattoo jos jaksaa jotain blogiinki kirjottaa.

Ateneumis taas ei kyl ollu kovinkaan kivaa ku siel oli joku lasten erityispäivä... Sen siitä saa ku ei etukäteen ota selvää. Ok kivaahan se on että innostetaan kulttuurin pariin jo nuorena tai annetaan vanhemmille hyvä syy käydä museos, mut ei se silti viihtyvyyttä lisää ku kiljutaan ja juoksennellaan ympäriinsä :D

09 Marras 2013 20:33
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Oho, tajusin juuri, että en ollutkaan watchannu Tydiitä devassa, kun tein uuden käyttäjän sinne ja missasin miitin. D: No jaa, stalkkaan täällä jotain veljen kavereita, kun ne mölyää keittiössä.

Katsottiin eilen äidin ja veljen kanssa My Little Ponya TV:stä. Se oli aika hämmentävää.

Ava © Cava

09 Marras 2013 20:41
Profiili
Beta
Beta

^ Onneks miittei tulee kuiteski ain lisää, kesäl muutenki helpompaa ja kivempaa :3 Ja parempi että nyt ainakin huomasit, ei ihme et unohtuu ku onhan sen uuden käyttäjän kans aina vähän säätöö.

Tääl meil onki aika hiljast... Mut mitää en silti oo viel saanu tehtyy. Paitsi sen kahvikupillisen juotua :D Jotenki tullu kauheet "rituaalit" ennen ku voi ees kuvitellakaa saavansa jotaki aikaseks!

Millä kanaval muuten MLP:tä näytetään Suomessa? :o

09 Marras 2013 21:11
Profiili WWW
Beta
Beta

MLP:tä tulee ainakin joka arkiaamu neloselta kahdeksan maissa. En vaan yhtään tykkää nykyisen suomidupin laadusta, ne kaikki ponit kuulostaa mun mielestä ihan samalta. >_<

09 Marras 2013 21:44
Profiili
Kettu
Kettu

^ Onko se ensimmäinen taas, vai onko ne saanut dubattua tokan jo?
Ja komppaan suomidubbeja. Joillekkin harvoille suomenkielinen ääni sopii mutta useimmat... ehh. Ei oikein. Voi olla kans että totuin niin paljon niihin englanninkielisiin. : D

Yritän Pokémon X:ssä breedata Shiny Eeveetä, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. ;~; Toisaalta, enhän mä ole näitä hommannut muuta kun ~40.
Haluan Shiny Umbreoniiiiinnnn

09 Marras 2013 22:26
Profiili WWW
Beta
Beta

En ite tiedä noista kyllä mitään, mut mulle sanottiin et toka kausi olis menossa.

Minkä takia kaikki tykkää umbreonistä ähää, en ymmärrä! :'D Vaporeon on kivoin!

10 Marras 2013 00:09
Profiili
Beta
Beta

Mä jotenki tykkään Umbreonist kans :D Mulha on siitä kigurumiki ku sillon joskus sain kaverin äitin tekemään mun ekaa conia varten aww aww :D Mut vieläkin kai periaattees ihan hyvin menis päälle mitä nyt lahkeet ehkä vähän lyhkäset :'>

En kyl tiiä mist sen idean repäsin ku en oo Pokémonii pelannu tai mitään? Kattonu tietty joskus lapsen ja keränny korttei. Kai Umbreon oli vaa nii kivan näkönen 8D Piirtelinki semmosen muuten yks päivä. Must kyl oikeestaan kaikki Eeveelutionit on hienon näkösii.

10 Marras 2013 00:48
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Joo, siis oon lemmikissä/devassa mansigga, jos joku muistaa. Dumbohan se tossa avassa komeilee. :3
En kyllä kehtaa devassa nokkaani näyttää, kun siitäkin nii pitkä aika kun viimeks siellä olin. heh

Oli kyllä ihan hullu toi eilinen päivä. Alle kolmentunnin yöunien voimmalla Viroon shoppailemaan.
En oo ollun koskaan edes Helsingissä ostoksilla, et ihan jännää mennä Viroon, ja kun olin niin väsynyt, niin nauroin varmaan kaikelle kuin hullu. :DD Onnistuin kyl nolaamaankin itteeni tietenkin. Jotenkin lipes hampparii syödes veitsi -> yli puolet ranskiksista syliin ja ympäri lattiaa. Ja sit tietenkin viereisen pöydän äijän piti alkaa nauraa oikein kunnon räkänauruu. D:: ahh..

hohhhoijjakkaa. huomenna pitäis jaksaa kouluun.. onneks en jakso on niin rento. Pelkästään enkkuu, äikkää ja matikkaa n__n

10 Marras 2013 18:05
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Seuraava