Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Huhti 2019 00:15

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Viesti Re: Keskustelutopic
Ewe, multakin on valittu lauseita tollaseen "NÄIN PASKOJA LAUSEITA EI TULISI KIRJOITTAA"-kollaasiin... :D Lähinnä vaan nauratti sillon mutta nyt itkettää koska ylppärit lähestyy ja kirjotan niin huonosti, yhyy.

Ja kuvisdiplomista sen verran, että mäkin otin ton uniaiheen mutta en oo ees alottanu vielä mitään.............

07 Marras 2013 22:31
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Hellou ihmiset. :3 Uskalsin tänne tulla sentään jotain sanomaan.

Munkin piti tehä kuvisdiplomi, mut luovuin siitä kun tajusin etten jaksa kuitenkaan tehä sitä näitten keskenerästen kurssien ja matikan ja kemian takia + kuvisopettaja vaihtus, niin oon alkanut suurinpiirtein vihaamaan kuvista ;__; ei tää voi olla mahollista.

07 Marras 2013 23:29
Profiili
Hukka
Hukka

^ Mooi, tervetuloa joukkoomme! :')

Jee, läpäisin tason 43 Candy Crush Sagassa!
Läpäisin juuri tason 43, sain 211 640 pistettä ja 3 tähteä.
Klikkaa tästä seurataksesi edistymistäni!

Radan ennätyslistan kärkeen johtaen tokana olevaa 123 460 pisteellä. :DD Nää aikaradat on mun alaa!

07 Marras 2013 23:52
Profiili
Marsu
Marsu

^ kiitosta c:

Taidan olla jotenkin jäljessä, kun en edes tiedä mitä tossa Candy Crush pelissä tehdään.. :D

On se hyvä kun pitäis lukee kemian kokeeseen, mut latailen täällä vaan musiikkia tikulle.
No ainaki on jotai hyvää kuunneltavaa kotimatkalla.. ja ainahan ne kokeet voi uusia. tosin edellinenki kemiankoe uusimatta. hehe xd

08 Marras 2013 00:06
Profiili
Beta
Beta

Tervetuloa vaan täältäkin päästä! (: Nätti ava myös!

Itse tässä hämmentyilen, kun koulun skippaamisesta ei tuu enää yhtään stressiä. D: Olen paaduttanut omatuntoni sitä kohtaan, yhyy, olen huono ihminen!
Tai sit stressileveli on jo maksimissa kaiken muun takia.

08 Marras 2013 14:36
Profiili
Alfa
Alfa

Hiippailia, kuka olet. Tuttu ava hnnghh :D Kaksi ihmistä tuli mieleen.

Ihkua, kouluviikko takana ja olen vielä hengissä. Tänään sitten Detidetideti ´v` Ja selvis, et sain terveystiedon kokeesta seiskan ja pelkäsin tyylii, ettei mene läpi. Hämmentävä ope, ku tavallaan vaikuttaa kauheen nipolta, mut hyviä numeroita siltä saa. Nyt jänskätän vielä hissan välikokeen tuloksia. Ihanaa, miten mun elämä on pelkkää koulua.

Paitsi mun pitäs nyt mennä toimimaan mallina turkki päällä ja oon vähä öö ::DD En osaa mitä mun pitää tehä. Kai mun naama rajataan pois..

08 Marras 2013 16:10
Profiili WWW
Beta
Beta

Oho nyt tunnistin hiippailian avasta. Kai. Ehkä. :D Paitsi et jos et niin ei sekään haittaa |D Ja tervetuloa tosiaan vielä! n_n Kivaa kun tänne eksyy lisää porukkaa.

Tydiille kovasti onnea matkaan malleiluun :'D Aika erikoista.

Mun pitäis kans tänää laittaa vähä koulujuttui kuntoo ku huomenna on se miitti, nii sillon ei varmaa kauheesti ehdi. Kelasin vieläpä et jos jaksasin olla reipas, nii lähtisin aikasemmin jo tulemaan Helsinkiin nii ehtisin hoitaa yhen äikän taidemuseokäynnin samalla :P Eipä juuri huvita mut vielä vähemmän huvittaa ikinä koulun jälkeen :D

Ei vaa nyt lähteny mitenkää reippaasti hommat käyntii ku nukuin päikkärit koiran kanssa. Mut onhan se nyt aina sen arvosta kun ei usein kumpikaan herra sängylle hyppää ;u;

08 Marras 2013 16:35
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Äikän tunnilla kirjoitettiin pieni teksti korjattuna ruutupapereille. "Kahden ruudun kokoinen marginaali joka sivulle, otsikko aina 11. riville ja teksti alkaa 2 riviä otsikon alta, päläpälä". No kerrankin kirjoittamista vaikka toivoisin vielä kirjoitusaiheen olevan vapaa.

Mä ja kaksi mun kaveria (no sanotaan niiden lempinimillä, eli Kana ja Ravintola:D) mentiin suoraan koulusta yllätysvierailulle yhden toisen kaverin luo (en tässä viitsi sanoa enempää miksi se oli yllätysvierailu). Meni hieman pieleen, tarkoitus oli puhua jotain koulustakin, mutta nääh. Oli kauhean kiusallista, kun se oikeasti tuntui yllättyvän eikä sanonut paljon mitään. Vietettiin siellä jopa huikeat 15min ja lähdettiin Ravintolan luokse kylään, jossa mä ja Kana käytiin nyt ekan kerran. No siellä oli jo paljon kivempaa. Katsottiin Night at the Museum 2, syötiin ranskiksia ja kalaa ja Kanan lähdettyä pelattiin hetki Ravintolan kanssa Simsiä.

08 Marras 2013 22:30
Profiili
Beta
Beta

^Noi lempinimet oli aika mielikuvituksekkaat. :'D

08 Marras 2013 22:37
Profiili
Hukka
Hukka

^ No joo. :D Kun Kana on kauhea kanahullu, niin sen nimi on Kana. Ja Ravintola nimi tulee Ravintolan sukunimestä. :'D

08 Marras 2013 22:42
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Seuraava