Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:41

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Purpur hellou kansalaiset! Ajattelin joskus että nyt rajoitan foorumeille liittymistä kun en niissä kuitenkaan kauaa viihdy, mutta nyt kävi hairahdus ja eksyin tänne kun artblock on kuukausien tauon jälkeen vähän helpottanut :'D

Bussit hrr (ei edes tiedä mistä puhutaan ja laiska tarkistamaan, mutta näki sanan bussi). Koulu alkaa maanataisin 12.15, mutta bussi kulkee jo 10.00. Koulu loppuu 15.00 ja bussi kulkee 15.50. Niin paljon turhaa odottelua :1 Onneksi on ds.

04 Marras 2013 18:08
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tervetuloa, toivottavasti viivyt sitten vähän kauemmin täällä kuin foorumeilla yleensä! : D

Iih aah mun kuvisdiplomi alkaa vihdoin saada sitä mun tavoittelemaa söpöyttä, kun pääsin vihdoinkin iskemään karvakankaita sen pintaan! Enkä oo kun reilun viikon myöhässä ajankäyttösuunnitelman aikataulusta haha yhyy. Vielä pitäis jaksaa ommella.

04 Marras 2013 18:18
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Hahh, kiitos paljon ^^ Katsotaan kuinka pääsee asian kanssa käymään~

Oi, kuvisdiplomi! Mitä kaikkea sellaiseen kuuluu?
Aikataulut pyhh. Mullakin on voimauttavan valokuvaamisen kansio monta viikkoa myöhässä hupsi. Pitäisi liimata kuvat paikoilleen ja vähän ehkä koristellakkin, etsiä lyrikoita yms :'D

04 Marras 2013 18:26
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kuvisdiplomissa saa käytännössä tehdä mitä tahansa, kunhan se liittyy jollain tavalla johonkin annetuista aihevaihtoehdoista. : D Ite valitsin aiheeksi jonkun unitehtävän.

Ja ite siis tein paperiveistoksen, joka on muodoltaan vain joku suloinen pieni eläin. Nyt on menossa kankaiden ompelu siihen, jonka jälkeen ryhdyn taistelemaan kanaverkon ja paperimassan kanssa tarkoituksena saada aikaan silmän muotoinen maalauspinta. Idea siis olis, että tällä elukalla olisi maalipensseli kädessä, ja se maalais sitä mun näkemää unta siihen silmään. ;u;
Pelottaa vaan, et siitä silmästä tulee aika... Pelottava. :'D

04 Marras 2013 18:37
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Mä harkitsin tota kuvisdiplomin tekemistä, mut en sit jaksanu. Olis vaan lisää stressiä kaiken päälle :D Käyn kyllä kavereiden tunneilla aina istumassa, jos pääsen aikaisemmin tunnilta.

Asdfghjk huono päivä Ö-Ö

04 Marras 2013 18:46
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mä haluisin sillee tehä kuvisdiplomin jos vaan saan ne 4 (?) tarvittavaa kuviskurssia eka käytyä :D Toisaalt jos nyt sain valokuvauskurssista suorituksen, niin sit mulla ois nyt jo kaks, ja yks pitää kumminki viel käydä ku valokuvauskurssi ei kuulunu pakollisii... Haluisin vaa ihan perus piirto/maalauskurssille mut se meni vähän tyhmästi kai jonkun muun aineen päällä :( Ja toi Ewen idea kuulosta mun mielest aika siistiltä, laita kuvaa nettiinki kans sit ku tulee valmiiks 8D Ja Netsuki siitä Luimustaan ovo Olen utelias ihminen.

Tydii et oo ainoo jol on huono päivä. Olin koulus ihan hermoraunio ja oli aika lähel etten ois tyyliin tirauttanu muutamaa kyyneltäki siihen paikkaa... :D Vaik tuntuu ihan tyhmält nyt. Ja haha uskokaa tai älkää oon vielki tääl hissan esseen kimpus, nopee pikaset korjaukset ja sit sähköpostil opelle :D Laitoin kyl sen lokeroon tulosteenaki ja jotai epämääräst sössötyst et jossei sähköposti tuu perille nii arvostele sit tästä, vaik siel onki kaikki korjaukset rumasti vaa lyijäril. Onpaha ees jotai ettei myöhästymisen takia ainaskaa laske arvosana.

Ja tervetuloa forkalle inu! Hitto ku menee asiat ihan randomjärjestyksessä täs viestissä : D

04 Marras 2013 18:57
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Oi kuulostaa todellakin hyvälle idealle! : D Nettiin kaikki vaan muahahahah.

Aww huonot päivät *patpat* :c Koulu btw on kurjake kun ajaa niin usein ihan epätoivon partaalle</3
Huonon päivän kanssa vähän sama minulla, syystä jos toisesta</3 Mm onneksi nyt on vähän parempi. Piirtäminen ja avataren katsominen auttavat o/ Samalla glögiä hörppiessä. Ja kyllä, glögiä juodaan aina kun sitä kaupassa on tarjolla. Havahduin siihen jäätävään tosiasiaan, että nyt on marraskuu. Mitä ihmettä oikeasti on tapahtunut!? En ole edes tänävuonna saanut paljon mitään piirrettyä. Ja kyllä, siihen vertaan vuoden onnistumisen, kuinka paljon saa kuvia sutattua XD

Kiitoksia Cavallekkin ^^ Järjestys on ihan turha asia.

E: Pfff piti painaa edit ja muokata viestiä niin klikkasin sitten quote ja lähetin :1 Kukaan ei huomannut eiks je.

04 Marras 2013 19:10
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Hei vain kaikki, jee. :D

Munkin pitäisi kai joskus tehdä toi kuvisdiplomi, kun tältä vuodelta loppui kuvistunnit ja nyt pitäisi olla kasassa ne neljä kurssia. Ärsyttää näissä kuviskursseissa, kun niitä on melkein joka jaksossa ja niistä ei kuitenkaan saa kokonaista kurssia. D: Nyt menee tyhmästi parin kivan kurssin päälle. Olisin halunnut kemian labrakurssille, mut eeei, laitetaan tää kuvislinjalaisille pakollinen kurssi tähän päälle.

Ava © Cava

04 Marras 2013 19:25
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Nonni sinne lähti essee opettajan sähköpostiin :P Toivottavast se menee perille, ku on se kuitenki vähä viimeistellympi. Sanoja tuli taas lisää mut en usko et joku 60-70 sanaa enää merkkaa mitää jos kyse on 1000 sanan paketista ja jos tiiän paljo ihmisii joil on satoja sanoja yli. AA en halua enää ajatella koko asiaa mut heti huomenna on hissan tunti ja varmasti kääntyy puhe tähänki >'DD

Hmm hmm mä en oo oikeestaa koskaa kauheesti tykänny glögistä... n__n' Toisaalt oon kyl viime aikoin alkanu juomaan ihan kauheest kaikkii lämpimii juomii päivittäi, en en tiiä pitäskö mun kokeilla uudestaan :D Teetä ja kahvia kittaan, kaakaotakin välillä. Tosin juon vaan semmosta teetä joka ei maistu teelle. Aka ei sisällä oikeesti teenlehtiä vaan tyyliin jotain hedelmää ym. :D Ananastee <3

Mullaki on piirtäminen ollu vähän onnetonta taas, tosin stashissa roikkuu kyllä julkastavaa vielä. Vasta tänä kesän oon alkanu olee tarkempi, koitan ennemmi postaa tasaisin väliajoin jotai ja sit kyttään sitä ettei kaks viimesintä latausta oo ihan samanlaisia jnejnejne |D Onhan se kyl vähän urpoa nyt sit joskus marraskuussa upata devaan jotai semmosta jonka piirsin heinäkuussa, mutta joo. Kunhan muistan sit ite olla tarkka jos teen jotain Summary of Art -memeä loppuvuodesta.

Ja moi Tiitu! Äh, onpa vammast tommonen :<

04 Marras 2013 19:26
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Ihailkaa mun uutta avataria, ryönät!!

Laitan diplomista ehdottomasti kuvia nettiin sillä oletuksella, että siitä tulee hieno. : D Jos menee penkin alle niin jäätte ilman!
Mut toi kurssi on ehkä enemmänki ollu sellanen kiva ja rento ku hikeä tihkuva ja työläs. Koen ite tän niin, et kaikkien näiden yo-treenien lomassa on vihdoin ihan luvan kanssa aikaa tehdä joku isompi taideprojekti. Vapauttava olo sen kanssa on! ^_^

No hienoa et sain valmiiks, Cava! Ei kai toi oo se sama essee, jonka kanssa kamppailit siinä viikko takaperin? >D

04 Marras 2013 19:34
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Seuraava