Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:57

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
^ Joo mul oli onneks sen verran tuuria et ku sain tietää tosta jo eilen, nii ehin kuitenki sillee suunnitella miten pääsen paikasta toiseen! Lisäks pääsin koulust sen verran ajoissa, et bussikaan ei ollu ihan täynnä vaik tuntu et aika moni muukin oli vähän poissa elementistään kun sinne tuli :'D Sain viel luvan lähtee enkun tunnilt aikasemmin pois vaik ku alotin lauseen "Voisinks lähtee 10-15 minaa aikasemmin..." niin opettajan ilme väänty aika mielenkiintoseks mut loppujen lopuks sain kai kuitenkin sympatiat puolelleni ku olin niin hermostunu siitä bussilla ajamisesta ja se olis varmaan auttanu mua tyyliin ettii oikeen bussinki jos ois ollu avulle tarvetta. ;v;' Luulen et kyl kai huomenna pitäis mennä junat jo ainakin jotenkin, koska jo tänään illalla on kai lähteny uudestaan liikenne käyntiin ainaki jossain määrin. Niinhän sen ainaki piti mennä, et tänään klo 17 jälkeen toimis.

Ja jee onnea teoriakokeen onnistumisest!! Mul oli tänää vaa se enkun puhe stressinä (ja niin joo se bussi) ja jätin yhen koha kokonaan pois ku pelkäsin et en osaa sanoo sitä mut se vähän jälkeenpäin harmittaa, koska siit tuli ihan pirun lyhyt ku puhun hermostuneena nii nopee :D Ja nyt sit kauhee et mitä jos en oiskaa menny kouluu ja harjotellu sitä kauemmin mut lol ihan ku oikeesti muka oisin yhtää sen enempää tehny oikeesti :DD Onpahan ohi! Ja ei sillä et tää ois ollenkaa teoriakokeeseen rinnastettavissa, mä vaan aina saan juttua aikaseks vähän joka asiasta liikaakin... Ja stressiä myös!

Koht pitäis kyl mennä koneelt ku silmät on niin kuivat aargh. Kai se on se ku unet jäi viimeyön vähä vähiin ja jotain.

01 Marras 2013 23:21
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Kamalaa säätöä kyllä :D Busseilla on niin kamala mennä jos menee jollain millä ei oo ennen mennyt... Kiva kuulla et opettajakin heltyi 8D ja hienoa jos toimii huomenna taas, hyvä kun on juna-ihminen täällä joka tietää asioista eikun--

Kitos kitos `u´ Äläkä vähättele puheita, ne on ihan yhtä stressaavia kyllä :---D Tosin stressailen kaikista kokeista ja kokeidentapasista, että niin...

01 Marras 2013 23:45
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Mä ihmettelen suuresti pääkaupunki-ihmisten valitusta julkisesta liikenteestä "Voi hitsi myöhästyttiin metrosta ja seuraava tulee vasta 2 min päästä!" tai että alue jossa linja-autot kulkee 15 min välein on jotenkin takapajulassa... Tulkaa tänne, täällä kulkee yksi linja-auto kaupunkiin kerran 2 tunnissa - usein ei niinkään usein! :DD

02 Marras 2013 00:01
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Meilläkin kulkee bussi jotain 2 tunnin välein. Tänäänkin kun koulu loppui klo 12. kaikkiin muihin suuntiin lähti bussi paitsi meille päin. Bussi olisi tullut vasta 15:10 (normikoulupäivän bussi jolla menen kotiin), joten mummu tuli hakemaan.

02 Marras 2013 00:37
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulla menee junia semmoset 2 kertaa tunnissa, ihan pahimpin ruuhka-aikoin pari lisää. Eihän tääkää oo ollenkaa huono jos vertaa esim. noihi Jo-jon ja Netsun tilanteisii, mut kyllä se silti mullaki vähä särähtää jos kuulee tommosta valitusta : D Just täl viikol metron tekstaripalstal oli semmone "yhyy bussikuski ajo ohi jouduin seistä 10 minaa kylmäs".. Vaik toisaalt monil voi olla et ei varmaa vaan just siinä tilanteessa tuu mietittyy sen tarkemmin, koska onhan kylmässä oikeasti ikävää venata. Tai venailu ylipäätään. Varmaan syyllistyn iteki valittamaan liikaa.

Kans semmonen ihan yletön VR:n mollaaminen ottaa päähän, ku ei niille myöhästymisille aina voi mitään. Lisäks en ite kyllä usko että mitkään ulkopuoliset yhtiöt vetäis yhtää sen paremmin

02 Marras 2013 15:16
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
No sinänsä saattais kilpailutus tehä semmosen että asiat vietäis nopeammin loppuun
ja jos olis mistä valita niin jos VRn junat takkuaa niin vois ottaa sit jonkun toisen yhtiön junan joka sillä hetkellä toimis
vähän sama ku bussit vrt. junat että kumman ottais

02 Marras 2013 20:39
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ No joo, toi on kyllä totta, nyt vielä osuvasti ton lakkotilanteen jälkeen kun miettii... : D Mut sit taas nää rataverkosta johtuvat ongelmat koskis ihan yhtä lailla kai näitäkin, hankala sää vois vaikuttaa jne. Tavallaa et en tykkää siitä et ajatellaan et kaikki ongelmat korjaantuis heti tolla et avataan kilpailulle, tosin en kai mä itekää sit taas sais olla samaan tapaan ihan näin jyrkästi sitä vastaan.

Grr ja nyt jos sitä esseetä. ;; Yää miks en ikinä saa mitää tehtyy sillee ajois et sit vois sen loppuajan päivästä rentoutuu, vaan ain ekaks menee päivä hukkaa johonki turhaa ja sit täs vaihees vingutaa :'D

02 Marras 2013 21:12
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Nyt on olo kun mustalla lampaalla. Äiti ja sisko katsoo jotain suomalaista draamaleffa aivan täpinöissä, kun taas mua ei kiinnosta pätkääkään. Ite olin paljon innostuneempi kun katottiin siskon lasten kanssa Räyhä-Ralf, pääosin koska elokuvan pelimailma. :D

Noh, kunhan täältä pääsee kotiin niin saan katsoa omaa leffaa. Luultavasti katson Maissilapset, kun se nyt on tuolla katselulistalla.

Ja bussi-juna keskusteluun voin osallistua sanomalla että onneksi minun ainoa huoli on silloin kun seiskalinjan bussi päättää käyttää pienempää ja huonompaa bussia. Isompi on paljon kivempi. -w-

02 Marras 2013 22:18
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mietin joskus, et miten ihmeessä Maissilapsista on onnistuttu tekemään 7 leffaa... : D
Mulla on ne kax ekaa, mut en oo viittiny katsoa sitä tokaa ikinä. Must se koko juttu olis ihan hyvin voinu loppuu sen ekan päättymiseen, haha!
Tosin en oo lukenu kirjaa joten en tiedä miten siinä oikeasti käy.

Bussien kannattaja henkeen ja vereen! Rentouttavaa se matka, ratikka ja metro on ahdistavia koska heikompi valvonta ja epämiellyttävät ihmiset. (joku juoppolalli päätti istua ratikassa mun syliin viime kesänä >_>) Junassa taas jostaan syystä mulla käy aika aina kauhean pitkäksi, liian tasaista se matkanteko. : D

02 Marras 2013 22:32
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Kohta taas lähtö kuviskurssille. Tänään me siis pelkistetään joku kuva käyttäen vain paria väriä ja mä aion maalata Luimun. 8)

04 Marras 2013 18:01
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Seuraava