Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 12:04

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Milka kiittää. :D

12 Touko 2015 18:49
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Vielä pitää odottaa neljä päivää, ennen kuin saan tietää, pääsinkö hakemaani paikkaan. Eihän se muuten mikään iso menetys ole jos en päässytkään, mutta sitten ei vain ole vuoteen mitään tekemistä. D:

Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on? : )

[√] Deviantart
[√] Instagram

07 Kesä 2015 20:34
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Nyt ei ole tapahtunut oikein mitään ihmeellistä, olen koittanut herätellä sarjakuvablogia eloon ja päätin nyt kerrankin osallistua inktoberiin, tosin aloitin piirtämisen vasta neljäntenä tai viidentenä päivänä.

Mitäs muille kuuluu? Oletteko opiskelemassa tai töissä tai työttömänä tai pitämässä välivuotta?

24 Loka 2015 19:17
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Tänne kuuluu mitä nyt kuuluu, hyvän ja huonon välimaastoissa. En ole tällä hetkellä koulussa, kun en päässyt kevään yhteishaussa minnekään. En ole töissäkään, koska yritä nyt nykypäivänä saada töitä ilman koulutusta :D Olisi tarkoitus mennä työkokeiluun jollekin nuorisotalolle tai -tilalle, mutta saatanpa olla muuttamassa takaisin Tampereelle, joten olisi turhaa mennä... yhdeksi? kahdeksi kuukaudeksi jonnekin ja lähteä sitten pois. Toivoisin vain, että pääsisin ensivuonna sinne kouluun, minne haluan, vaikka tykkään pitää tätä välivuotta..

Aaaa. Odottelen vain että tuo mielialaa kohottava lääkitys alkaisi puremaan. Ärsyttää olla jatkuvasti joko masentunut, itkuinen tai äreä, kun voisin olla iloinen ja tykätä elämästä.

Toivon että tulisi mahdollisimman lämmin talvi! Muutamat tutut toivoo lunta ja olen ihan että eiii, kauas se täältä. Okei, joulukuun ajan voisi tulla lunta, mutta 2. tammikuuta alkaen voisi tulla +25 astetta lämmintä ja linnut takaisin etelästä :D

12 Marras 2015 15:24
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Moikka kaikki! Oon vähän unohtanu tän paikan mutta vois yrittää taas käydä enemmän.

Pääsin ite opiskelemaan yliopistoon Kone- ja rakennustekniikkaa :) En tiiä onko se ihan 100% mun ala, mutta mul on joka tapauksessa ollu tosi mukavaa koulussa ku on kavereitakin löytyny. Oon yllättyny kui tyytyväinen oon nyt ettei tarvi kirjottaa mitään esseitä tai lukee paksuja kirjoja tenttejä varten, vaik aiemmin oon ennemmin niitä pitäny mun vahvuuksina vs. matemaattisia aineita. Chillimpää. Ohjelmointi on ainoo josta en oo pitäny, stressaavaa (vaikka varmasti kehittävää/hyödyllistä), mut nyt on seki kurssi vihdoin ohi.

Koulumatka on ollu pidempi ja se on ajanmenon takia ikävää, mut vihdoin oon saamassa tammikuussa kämpän ja musta tuleeki ihan helsinkiläinen lol. Rajatapaus mutta silti... Ootan kyllä muuttoa, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Toivottavasti Juudin fiilis kohenee pian! <3 Mäkin toivon lämmintä talvea niiin paljon. Mun mielestä talvi menee nopeammin ohi kun on lämmintä ja lumetonta, vaikka nyt sitten oliskin pimeää. Ei vaan tunnu talvelta -> parantaa talvenvihaajan fiilistä. En kaipaa myöskään valkosta joulua, kun en joulustakaan piittaa :D Voivoi...

07 Joulu 2015 17:27
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Minulla on samanlainen tilanne kuin Juudilla. En itsekään päässyt opiskelemaan minnekään, joten kituutan nyt välivuodella masennus kaverinani. Se ei sinänsä ollut yllätys, koska en ollut keväällä siinä kunnossa, että olisin voinut lukea mihinkään pääsykokeisiin, joten tyydyin vain käymään vilkaisemassa sitä pääsykoetilannetta. Hain siis lääkikseen, mutta en todellakaan odottanut saavani sieltä hvyäksymiskirjettä sillä valmistautumisella (tai valmistautumattomuudella...). :D

Hain myös lähihoitajaksi, mutta sinnekään en päässyt. Se ei tosin pahemmin harmittanut, sillä ei lähihoitaja ole koskaan ollut mikään unelma-ammattini. Minua lähinnä kiinnosti se, miten kuormittavaa olisi työskennellä ihmisten parissa, samoin se, miten tulen toimeen ihmisten kanssa. Jostain mystisestä syystä en päässyt sinnekään, joten nyt ei ole mitään opiskelupaikkaa. Muualle en sitten hakenutkaan, sillä kiitos sen typerän ensikertalaiskiintiön en uskalla ottaa vastaan korkeakoulupaikkaa, koska muuten lääkikseen olisi vieläkin vaikeampi päästä. Nykyään korkeakouluilla on käytössä nk. ensikertalaiskiintiö, jolloin tietyn määrän uusista opiskelijoista tulee olla ensikertalaisia. Ensikertalaiseksi lasketaan henkilö, joka ei ole aiemmin ottanut vastaan korkeakoulupaikkaa.

Eipä silti, en kyllä usko, että pystyisin muutenkaan keskittymään lääkiksen pääsykokeisiin lukemiseen, jos minulla olisi joku muu koulutus menossa tässä samaan aikaan. Iltalukiota käyn joo, mutta sielläkin opiskelen vain ja ainoastaan fysiikkaa ja kemiaa. Olen ns. aineopiskelija (minullahan on jo ylioppilastutkinto), joten minua ei virallisesti edes lasketa miksikään "oikeaksi" opiskelijaksi. En ole edes oikeutettu opiskelijaetuihin, joten virallisesti en ole minkään alan opiskelija.

Saa nähdä, miten tulevan kevään pääsykokeissa menee. En yllätyisi, jos en pääsisi sisään, mutta en toki vastustaisi sitä, että eräänä päivänä postilootassa odottelisi paksu hyväksymiskirje littanan hylkäyskirjeen sijaan... :heart:

[√] Deviantart
[√] Instagram

19 Joulu 2015 21:01
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Oho, Ketunleipään on hyökännyt joku botti! :D Nyt kamala siivousurakka edessä.

Edit: Siihen löytyikin nopeampi keino kuin yksi kerrallaan poistaminen. Jes!

08 Kesä 2016 18:19
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Käykös täällä vielä immeisiä? : ) Jos, niin herättelen keskustelua kyselemällä, mitä kesäänne kuuluu? :D

[√] Deviantart
[√] Instagram

25 Heinä 2016 16:06
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Minä! Kurkkaan aika-ajoin onko tänne tullut uusia viestejä, mutta koska oon niin harvoin nykyään koneella, tulee myös harvemmin eksyttyä tänne. Eikä täällä pahemmin ikinä mitään tapahdukaan, joka on harmi, koska yhä kaipailisin keskustelufoorumia elämääni, että pääsisi purkamaan tätä sisälle pakkautuvaa sosiaalisuutta jonnekin :lol:

Mun kesä on kyllä mennyt tosi hyvin! Kesäkuussa oli joka päivä jotain tekemistä ja se oli oikein mukavaa. Nyt heinäkuussa on ollut vähemmän menoja, mutta mukavasti siltikin mennyt. Välillä tulee vain vähän yksinäinen olo, koska oon nyt tosiaan ollut supersosiaalisella tuulella ja seuraa ei ole niin paljon tarjolla kuin toivoisi.

28 Heinä 2016 18:10
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Kiva juttu! :D

Minulla kesä on kulunut pääosin kotona viettäessä, mutta pari viikkoa sitten kävin Tampereella isoveljeni luona, jolloin tuli piipahdettua sekä Särkänniemessä että Flowparkissa. :heart: Muuten en ole mitään kovin ihmeellistä kesän aikana tehnyt. : )

Minäkin kaipailen jotain foorumia jossa käydä, mutta juuri missään käyttämässäni foorumissa ei hirveästi käy ketään. :umm: Juuri kun minullakin olisi tarve saada jotain kontaktia muihin ihmisiin. : / Varsinkin nyt, kun on välivuosi (taas) edessä.

Jos muuten sinä (tai kuka vain, joka tämän viestin lukee) etsit(/etsii) uusia ystäviä, niin itse tutustuisin mielelläni! : ) Kaipaisin jotain juttukaveria, jonka kanssa viestitellä esim. Kikin tai Skypen tms kautta. Saa minuun yhteyden toki Deviantartin ja Instagraminkin kautta, niihin minulla jo onkin linkit allekirjoituksessani. Jotain tietoa minusta jo onkin tämän foorumin esittelykeskustelussa, mutta lisääkin saa kysyä! : )

[√] Deviantart
[√] Instagram

31 Heinä 2016 15:09
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 38, 39, 40, 41, 42