Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:41

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Keskustelutopic
AAA Kosto saa kaverin! ;u; Ihanaa kun ihmiset saa uusia lemmikkejä, hih. Voi kun iteki saisin, mut hiton eläinvastanen kämppä. Hmph.

Flunssaa ei just nyt löydy, mutta järkytys oli suuri kun Tampereella oli tullu yöllä lunta, eikä tainnu olla ainoo kaupunki. D: Nyt sitä sitten saatiin. Tajusin että huomenna on kymmenen päivää enää jouluun, hui. Missä tai miten te muut vietätte joulua?

13 Joulu 2014 22:19
Profiili WWW
Beta
Beta

Ooi, laita Vainaja kuvia sit uudesta tulokkaasta! Munki on ollu tarkotus elävöittää tota lemmikkiosiota tän meidän pikku hirviön kuvilla, mut en oo saanu riittävän ylevää kuvaa siitä. ; _ ; Tää on mun eka pitkäkarvanen kissa ja kaikki kehuu tätä niin kauniiks, mut en saa sitä kauneutta vangittua mun kahen pikselin kännykameralla...
Mä oon ny vähän niinku päättäny et huhtikuussa meille tulee myös uusi elukka, nimittäin se kauan kaipaamani tarantula! En malta oottaa, toivottavasti en jänistä!

Mäkin oon ollu ihan terve! Ja lumen sijasta me saatiin tänne etelään loskakelit. : D
Me vissiin vaan istutaan kotona ja jos käy kuten viime vuonna niin pistän ton puolison kattomaan mun kaa muutaman joululeffan kun niitäkin jo aika pirusti löytyy. Ei tarvi kattoa samoja, ku viime vuonna ja jää viel valinnanvaraaki!
Kissan vois vaikka ripustaa kuusen latvaan.

14 Joulu 2014 01:46
Profiili
Kettu
Kettu

Komppaan, kuvia ehdottomasti sitten tulemaan. Samoin Ewekin sitten laittaa tarantulastaan kuvan tai pari mikäli sen hankkii. uvu Oi ku saisinkin jo sen oman nöffisen...

Mulla on ollut flunssaa. Viikon suunnilleen nyt ollut. Keskiviikkona oli tosi limainen kurkku, torstaina tuntui siltä että olis kuminauha kiedottuna kurkun ympärille, mut perjantaina oli ihan ok olo. Tänään sitten onkin ollu nenä ihan tukossa kokoajan. : ( Mut kyllä tää tästä...

Mun huoneessa ollaan tehty tänään suursiivousta. Heitettiin yks iso kaappi ja yks pieni nurkkakaappi menemään, ja sain tilalle kaks lasivitriiniä. Saipahan laitettua pokemonfigut ja ponit kunnolla esille. NIIN ja sitä piti myös hehkuttaa että ostin aivan ihanat korvikset tänään. Semmoset roikkuvat napit joissa on kaks kissaa toistensa ympärille kietoutuneena. Tällaiset!

14 Joulu 2014 03:06
Profiili WWW
Beta
Beta

Oi joo eläinkuvat kelpaa aina ;w; <3

Ja mul on kyl tosiaan ollu flunssaa. Tossa tiistaina vai keskiviikkona pamahti päälle eikä mulla oo ollu näin pahaa aikoihin. Ei oo semmosta tukkosuutta hirveesti, mut kurkku on pirun kipee ja KORVIIN SATTUU. Eli en tiiä onks tää joku flunssa-korvatulehdusmix, mut on vähän paha mieli että ees olin tämmösessä kunnossa koulussa... >'D Tai siis, toki perusflunssanki pitäis olla tarpeeks et jäis himaan mut nyt ku on tärkeit kurssei nii ei oikee pyge, mut nyt jos sit tartutin korvatulehduksen johonki, nii ääh. Aluks ajattelin et korvien kipu ois vaan joku oma juttunsa ku alko silleen hassusti ja mul on ennenki ollu korvat kipeet iha vaa jos oon käyttäny nappikuulokkeita vähänki enemmän. Mut sit tossa pe-la välisenä yönä heräsin niin hirveeseen kipuun et pakko tän on kai jotai sairautta olla :D

Mun asteikol tosin hirvee kipu ei välttämät oo kovin hirveetä jonkun muun mielest, mul on aika alhanen kipukynnys |D Mut joo huomisen ajattelin olla himassa ku on vähän ees "turhempia" kursseja ja sormet ristis että tiistain fiksumpi olo. Vainajalle ja Sobilleki paranemisia!

Hah mulleki toi lumi oli vähän järkytys. Oli aika hauskaa ku kaveri laittaa whatsapissa JEE LUNTA ja ite vastaan YHYY. XD

Ja söpöt korvikset Sobilla!

14 Joulu 2014 20:13
Profiili WWW
Beta
Beta

HEIJ. Pikkasen aikaa viime käynnistäni ja viestistäni näköjään, ehehe... Kirjotukset pitäny kiireisenä ja näin, mutta nyt on kaikki ohi! Vielä pitää parit itsenäiset liikat suorittaa ja sit ois lukiovelvollisuudet kaikenkaikkiaan done : D (+ Menin viel ilmottautuu hygieniapassijuttuun, mut se nyt ei sinänsä enää lukioon liity)
Kohta tietysti vaihtuu pääsykokeisii lukemiseen, jos nyt eka päättäis minne hakis. Jotai dippainssijuttui varmaa mut linja ja koulu on kysymysmerkkei.
MUT nyt nautin hetken vapaudesta ja tänään juhlin maratoonamalla Masterchef-jaksoja, joita on nyt kuusi rästissä.

Mitä muille kuuluu? Kai täällä vielä joku käy?

20 Maalis 2015 20:14
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Ketunleipä kerrankin toimi mulla, joten päätimpä nyt itsekin ilmoittaa olemassaolostani. Pitää kattoa, jos tää alkais taas toimimaan niin voisin yrittää vähän aktivoituakin uwu

04 Huhti 2015 00:43
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Cavachon kirjoitti:
Mitä muille kuuluu? Kai täällä vielä joku käy?

*nostaa tassun pystyyn* Minä! Tai oikeastaan olen ollut varmaan vuoden tauolla täältä(kin). Jostain syystä olen ollut hiljainen kaikilla foorumeilla, missä yleensä käyn. Yritän itsekin aktivoitua. :D

Mutta niin, itse kysymykseen, minulle kuuluu ihan hyvää. Onnistuin tosiaan kaikesta takkuamisesta huolimatta valmistumaan lukiosta syksyllä ja tällä hetkellä käyn kotitalouskoulua. Kotitalouskoulu on sellainen puolivuotinen juttu, jossa opetellaan tekemään ruokaa, käsitöitä, siivoamaan ja hoitamaan lapsia jne, eli elämän perustaitoja siis. :D Siitä ei siis valmistuta millekään alalle, mutta jonkinlaisen todistuksen siitä saa kyllä. Lisäksi kotitalouskoulusta saa lisäpisteitä ja hyvitystä joillakin aloille hakiessa. :D

Mitenkäs muuten muiden opintoihin kuuluu? : ) Te keitä yhteishaku, oli se sitten toiselle tai kolmannelle asteelle, koskee, mille aloille olette hakeneet? : ) Itse tein yhteishaut kaksikin kertaa, sillä hain sekä yliopistoon että ammattikouluun. :D Hakupaperit lähetin Tampereen lääkikseen sekä bioteknologian alalle, minkä lisäksi hain myös ammattikoulun lähihoitajalinjalle ylioppilaspohjaisena. :D Aion käydä kurkkaamassa lääkiksen pääsykokeissa tänä vuonna ja seuraavana vuonna hakea tosissani. : )

[√] Deviantart
[√] Instagram

18 Huhti 2015 16:10
Profiili
Beta
Beta

Kyllähän meikäkin täällä käy aina sillon tällön kattomassa, mut on tosiaan niin hiljasta täällä ettei erityisemmin huvita kirjotellakaan. >:

Ja kyllähän meikäkin laitto muutaman hakemuksen Metropoliaan mut rehellisesti sanottuna yritin olla pääsemättä sisään ja tää näky ennakkotehtävissä. En nimittäin oo siinä kunnossa, että voisin käydä koulua, mutta asiat on mutkikkaita enkä saa sairaslomaa vielä ainakaan kuukauteen joten työkkäri velvottaa hakemaan kouluihin. ; _ ; Jos ihmeenkantamoinen hyväksyy mut jompaan kumpaan niin sitä voi kyllä sit onnex lykätä.

Mut mä oon nyt hurahtanu noihin Skylandereihin (yhyy, rahat) ja niitä on ihan vaan kertyny jo melkonen kasa. Oon pelannu vasta ekan pelin, mut sen loputtua olin kyllä sitä mieltä että oli kivaa pelata niin monella eri hahmolla. ;u; Suurin osa niistä hahmoista vaan on niin rumia mun mielestä, et sain puolisen vuotta jahdata yhtä tiettyä elementtihahmoa koska en halunnu pelata millään muulla sen elementin hahmolla. :'D Ja ÄRSYTTÄÄ ettei ainakaan noissa ekoissa peleissä voi _hypätä_?? KENEN idea oli jättää noin tärkeä elementti pois TASOHYPPELYpelistä arrrrgh!!

24 Huhti 2015 18:16
Profiili
Hukka
Hukka

Mäkin oon täällä välillä käynyt, mutta muakaan ei ole oikein huvittanut kirjotella mitään. Olis kyllä kiva, jos Ketunleipä aktivoituis taas, itse koitan nyt aktivoitua! c:

Viime lauantaina käytiin hakemassa Milka-bordercollie kotiin. :heart:

25 Huhti 2015 20:16
Profiili
Beta
Beta

Se on just niin klassinen se kierre et ku on hiljasta nii ei huvita itekää kirjottaa -> viel hiljasempaa... jne. Tai just se perus että jaksaa vaan lukea uudet viestit muttei millään kirjottaa :D Mut täytyis iteki tsempata ja ehkä kesällä jaksan sitten aktiivisemmin, ku (muka) yritän nyt lukea pääsykokeisiin :'D Katotaan millon mul iskis se ihan kunnon vaihde päälle, varmaa sit ku on pari viikkoo kokeisiin ehe... Täs on nyt myös vähän ylimäärästä stressiä ollu nii on vaikeeta keskittyy opiskeluun, mut ehkä tää tästä sitte.

Ite tosiaa niinku aiemmin mainitsin hain eri dippainssilinjoille, Aallolle neljään eriin (:D) ja sit vielä Tampereelle yhteen. En kyllä tiiä siitä onko mulla hirveästi mahiksia päästä sisään jos en nyt oikeesti tässä tsemppaa :') Mut oon vihdoin löytäny sen HALUN päästä kouluun, kun aiemmin olin vaan niin blääh koko opiskelusta.

Ewe, varmaa kuolisin ite jos tasohyppelyssä ei pystyis HYPÄTÄ. TasoHYPPELY nimenomaan!!

Ja oi kun Netsun Milka on suloinen!! <3 Ja Milka-nimestä tykkään toki heheh

Tsekatkaapa nyt muuten toi ilmotusosio jos Whatsapp-ryhmä kiinnostaa, siellä jo muutama meistä onkin :>

Kattooko kukaan muuten MM-lätkää? :D Ite en oo yhtään urheiluihmisiä mutta tästä jaksan Suomen pelit kattoa ihan kiinnostuksella. Hehe just tuli Suomelle maali Tanskaa vastaan! (edit// toinenki maali!!)

03 Touko 2015 22:13
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava