Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:48

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Hirveen paljon aiheuttanu kyllä kuohuntaa tuo tasa-arvoinen avioliittolaki. Ite oon ollu asian kaa hyvin neutraali, mut tiiän kui paljon toi asia merkitsee parille kaverilleni ja oon niiden puolesta onnellinen, että tuli nyt tämmönen äänestystulos.

Vainaja kirjoitti:
Onkos kellään vielä omia joululahjatoiveita? uvu

Tiiän, että ainakin kaks mun toivelahjaa toteutuu, Lego Batman 3 ja jouluinen Angry Birds muki + kulho setti. Sit toivoisin kans uutta kylpytakkia, jossa olis huppu, ku nykysessä ei oo. Paljon muuta en ookkaan keksiny toivoo :'D Mutta tuossa sainkin yhden lahjan ennakkoon ennen ku ees olin varma, et haluunko sen vai en eli season pass Assassin's creed unity peliin OuO

| DeviantArt |Tumblr |

29 Marras 2014 22:38
Profiili WWW
Beta
Beta

Mä en yleensä toivo jouluna mitään, jotenki ei vaan tunnu silleen luontevalta sanoo ihmisille et "haluisin et ostat mulle tän" silleen vakavissaan. Tänä vuonna tein yhen ihmisen kohalla puolivahingossa poikkeuksen, näin Ebayssa suhteellisen halvalla kullanvärisen muuttuvan Agumon-figuurin ja meinasin ite sen ostaa. Samaan aikaan kun stalkkasin sitä, tää yks tulee miettimään et mitähän se hankkis mulle. Sit vaan sanoin et voithan sä tän kustantaa, aattelin sen just kuitenki hankkia.
Ja toi on jo saapunutkin, mut oon kiltti tyttö enkä avaa ennen joulua. <:

Äh oon ny parin viikon sisällä hurahtanu ostamaan ihan hirveesti Kinder-munia ja noit keltasia palloja on nyt kaikkialla! (erityisesti mun pöydällä) Hetken mielijohteesta ostin yhen tai kaks ja sit halusin vaan saada ees yhen kivan lelun joten ostin lisää. Kyl on tullu huomattuu miten paljon nois on nykyään vaan autoja tai jotaan ihan totaalisen turhaa (propelli, aseta pöydälle ja puhalla niin sen PYÖRII?!) siinä missä pienenä sieltä saattoi jopa saada jotain jolla halusin leikkiä. ): Oon ostanu noit nyt jo varmaan lähemmäs 20 ja oon saanu 4 sellasta jotka on ees jotaan sinne päin mitä halusin. Meh.

30 Marras 2014 00:01
Profiili
Kettu
Kettu

Yllätysmunat on viheliäisiä, niistä koskaan saa just sitä minkä haluaa. :'D

Mut joo, lahjatoiveet! Mulla kyl on niitä jonki verran koska olen törkeä. Eli enimmäkseen toivon uusia muumimukeja (varsinkin uus pappa!) ja sitten pussilakanasettejä joissa on Vallilan design. Varsinkin kelohonka ja korento ovat sellaiset jotka olis todella mieleen. <3 Sitten on tietenkin nämä kaiuttimet, jos en saa ketään ostamaan niitä niin hankin ne itse itselleni. *v*

30 Marras 2014 02:23
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Oho, ompas siitä jo aikaa kun tänne oon viimeksi kirjotellut. Monta kertaa oon meinannu jotain laittaa, mut sit en ookaan jostain syystä saanut ajatuksia tekstiksi. Yritetään nyt!

Ite en oo vielä kenellekään hankkinut lahjoja, mutta ajatuksen tasolla oon jo jonkun aikaa miettinyt, mitä kenellekin hommaan. Vähän on vielä suunnittelutkin vaiheessa. Jotenkin hirveen vaikeeta keksiä sellasia lahjoja, joista saaja oikeesti tykkäis mutta niiden pitäis myös samalla olla suht edullisia, kun on niin monta, kenelle pitää lahjoja hommata niin ei oo mihinkään kalliisiin sitten varaa. No, onneksi veronpalautukset tulee ihan kohta. Ja töitäkin on tullut taas tehtyä ihan hyvin, niin on varmaan ihan hyvä palkkakin tulossa vielä. Plus sovittiin poikaystävän kanssa, ettei tänä vuonna hommata toisillemme mitään kauheen isoa. Jotain pientä kivaa vain, niin säästyy siinäkin sitten.

Ei kyllä oo yhtään joulufiilis. En tiedä, johtuuko se tosta paskasäästä vai siitä, että on vaan yksinkertasesti jo sen verran vahna, ettei jaksa enää samalla tavalla intoilla. Voisin kuorruttaa meidän kämpän jouluvaloilla, niin ehkä se fiiis siitä lähtis nousuun. Muista joulukoristeista en oo oikeen koskaan pahemmin välittänyt, mutta valot on ihania. Ja kynttilät.

Ja noista suklaamunista vielä. Kindereiden yllätysten taso on laskenu ihan sikana! Silloin joskus vielä niistä sai niitä ihania krokotiileja ja oli kiva yrittää kerätä sellasia, jotka kokoelmasta vielä puuttu. Nykyään ne on vaan just jotain persepropelleja tai muita yhtä älyvapaita juttuja. :c

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

01 Joulu 2014 14:26
Profiili
Beta
Beta

Oi luin ton Neonin ekan viestin sillon kun se "ilmestyi" mut ihan unohtu sitten ite kirjottaa... Mutta onneks täällä nyt on pulinaa!

Iteki oon ilonen siitä että tasa-arvonen avioliittolaki meni nyt tässä äänestyksessä läpi! Olin siellä rakkaudenosotuksessa, aika spontaanisti tuli mentyä kun koulusta oli paljon populaa menossa ja pyh mitä nyt joku äikän palautus on tohon verrattuna :') Judzlenhan sieltä bongasinkin mut olin liian ujo menee sanoo mitään haha (ja no joo oli mulla ne lukiokaverit siinä niin semmonen 'pssst oon cava -sniikkaus ois ollu vähän hankalaa ehkä). Aika hölmöö kyllä, ku olin niin lähellä |D

Mua vähän stressaa joululahjat... :D Koitan vaan sanoa ettei kaverit ostelis mulle mitään tai ainakaan mitään ihmeellistä, ku en oo mitään ostelijatyyppii ite ja multa saa korkeintaan suklaata jos sitäkään T_T Nyt en oikeen piirtämäänkään ehi, joten on vähä kurjaa jos joku sit mun lahjaan panostais. Jouluntoivotukset riittäis :') Synttärithän täs on ihan just nii jos jomman kumman kunniaks lahjoo niin mielummin syndet sit. Jos silloinkaan.

Itse päättämäni joululahja itselleni on yksi figuuri. Tai joulu/synttärilahja. Ihan vaan raha kelpais tietysti ja no yks pleikkapeli ois ihan kiva, mutta en varmaan varsinaisesti jaksa pyytää mitään.

Mun pitää kyllä tosta paskasäästä sanoa et must tuntuu et sen avulla oon kestäny talvee paljon paremmin... Mulle se lumi on se kaikkein pahin vihollinen, ku kulkeminen on vaikeaa ja iih :( Oon aika tylsimys. Onhan se totta että valkonen joulu on se juttu, mut kun en joulustakaan niin hirveesti välitä, niiiiin :D

01 Joulu 2014 19:47
Profiili WWW
Beta
Beta

Koska sää on niin mielikuvituksekas puheenaihe..!
Kyllä on joskus niin yksinäinen olo kun jää siihen vähemmistöön, joka tykkää talven kylmästä ja lumesta ja pimeästä. :'D Kyllähän se lumi on pari kertaa jo käyny kurkkaamassa, sais jo jäädä mun puolesta!
Ainoo hyvä täs on kuitenkin se, et kun on kuivaa niin ei tarvi alkaa tanssimaan kenkien kanssa kun tulee kotiin, meinaan kissa on ilmeisesti sitä mieltä, että ulko-oven edessä on kaikkein paras pisusijainti, jos siellä on mitään pehmeämpää jäänyt alle. Ei se muuten ollenkaan merkkaile, mut ovimatto on sen suosikki ja eilen sanomalehdelläkin kävi. >_< Ei siinä muuten, mutkun tää meidän lattia ei oikeen tykkää kosteudesta. Inhottavaa, jos pitää alkaa ottamaan lumiset kengät pois jalasta jo rappiksessa kun ei ovimattoa voi pitää!

02 Joulu 2014 06:07
Profiili
Hukka
Hukka

Jos minäkin jotain elonmerkkejä itsestäni näyttäisin! :D

Iteki oon niin ilonen tosta tasa-arvosen avioliittolain hyväksymisestä ja nyt se on hyvää vauhtia pääsemässä ihan sataprosenttisesti hyväksytyks. Vieläkin harmittaa ettet Cava tullu moikkaa! Oon kyllä päättänyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja antaa sosiaalisuudelleni pari rohkaisevaa potkua, jos ens vuonna sitten keskittyis uusiin ihmisiin. ´u` mulla on Ewe sitten vieläkin se kyläilyjuttu mielessä, että varaudu, saatan joku päivä tulla käymään..!

Ite en tykkää lumesta yhtään, oon Cavan kanssa ihan samaa mieltä. mitä enemmän on lunta maassa sitä enemmän mun kaamosmasennus pahenee ja oon nyt jo valmiina koulujuttujen suhteen ihan solmussa että varmaan kuolen tähän stressiin ja pelkoon kohta, etten kaipais enää kahden metrin korkuisia kinoksia tai jäätä pahentaa mun olotilaa. En tosin halua ajatella vaan itteeni, toivottavasti Ewe ja muut lumirakastajat sais lunta maahan, kunhan sitä ei tulis niin kauheen paljoo..!

Eipä mullakaan ole juhlafiilis. Ehkä mäkin tulen vanhaksi enkä jaksa innostua enää niinkuin ennen. Tai sitten mä lämpeen ajatukselle siinä 22. päivä, kun lähdetään tyttökaverin (1.1. alkaen avovaimon!!) kanssa Tampereelle viettää joulua. Tai no Toijalaan periaatteessa, mutta sinne Hämeeseen kuitenkin. `v´ Kaikki joululahjat on varmaan lautasia ja kattiloita ja moppeja uuteen kotiin hahaha.

11 Joulu 2014 11:02
Profiili WWW
Beta
Beta

^Hoh, kiva kun muistat vielä kutsun! Tervetuloa vaan ku elämältäs ehdit! ouo
Toivottavasti et pelkää kissoja, toi meidän Kisu on vähän valikoiva vieraiden suhteen, haha! Lauantaina just puri vierasta yhy. Mutta heittäydyn urhoollisesti väliin jos se jotain päättää riehua!

Äh, tosiaan aikuisuuden tylsyys näkyy täälläkin. Oon avannu joulukalenteristä kai peräti 6 luukkua. Tykkään kyl valoista jouluna, et ehkä jotkut sellaset olis kiva hankkia!

Kävin tänään ekaa kertaa korvahuuhtelussa, hyi. Eilen toinen korva oli niin ummessa ettei totisesti kuulunu mitään ni oli vähän pakko. Tulipa huomattua, että se tasapainoelin tosiaankin korvassa sijaitsee, huone pyöri nii että huh. : D

11 Joulu 2014 19:51
Profiili
Hukka
Hukka

^ Haha, en pelkää, ei hätää! Oon näiden kaikkien kissojen ja koirien ja hevosten kanssa tottunut kaikenmaailman potkiviin ja raapiviin ja pureviin elukoihin että mitään pelkoja ei oo päässy syntymään. :D Kissat on kaikki ihania oli ne sit sylivauvoja tai vieraspelkoisia, tui. <3

Hyi kamala, korvahuuhtelut kuulostaa ihan kauheelta. Vihaan tosin muutenkin tyyliin puolia lääkäreiden toimenpiteitä etten yhtään ihmettele että pelkkä ajatus kuulostaa ihan kauheelta.

11 Joulu 2014 21:39
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Koska kissakeskustelu.

Sain juuri vähän aikaa sitten kuulla, että meille tulee toinenkin kissa! En tiedä siitä muuta, kuin että se on leikattu uros, kahden rotukissan sekoitus ja sillä on paksu häntä. :--D ja ikää tais olla kolme vuotta. Mutta jees, pääsee vähän ojentamaan tota mun pikkusta. 8DD Se niin tykkää käydä äidin ja siskon sängyillä liruttelemassa...

Taidan olla tulossa kipeeksi taas. Kauheesti yskittää ja on limaa kurkussa ja ääni lähtee ja nenä vuotaa ku niagaran putoukset. : DD Ja oon ihan koomanen. Yh. Onkos muilla flunssanpoikasta esiintynyt?

dA tumblr Art-tumblr

13 Joulu 2014 21:11
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava