Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:43

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Huiih tapoinks tän ylppärikeskustelul :D Mut nou hätä enää, perjantain oli vika koe syksyn osalt! En kyl tykänny siitäkää, tuntu et oli aika paljo semmosii tehtävii jonka kattominen aiheutti "tota en AINAKAAN tee" - ja jotka joutu silti tekee, koska 8/12 tehtävää on pakko. Bilsa oli siis kyseessä.

Maanantain on viel fyssankoe ja joskus myöhemmin uusinnas kemia, pitäiski nyt lukee ekaks mainittuu :D Mutku laskint pitää lataa nii koneen pitää olla pääl ja se ~semisti~ häiritsee.

Tänne en muuten ehtiny tarinoida kuinka keskiviikkona kesken matikankokeen laskin meni sammumaan!! Ehkä kamalinta mitä voi tapahtuu matikankokees ja viel pahin mahollinen päivä ja kurssi sille. Oli nimittäin just matikan ylppärit meneillää ja kyseessä laskimeen keskittyvä MAA12. Menin sit sanoo opelle ja sil ei aluks ollu samanlaisii laskimii ku mul ja sano et ei ehkä tänään löydykään kun kaikki on varmaan ylppäreis käytössä, ja sain sit jonkun randomin jota tuijotin vaan enkä tajunnu sen käytöstä mitään ja ehti siinä jo vähän paniikkikyyneleitäki valua ku en ois sillä kyllä sitä saanu tehtyä vaa ois vaan pitäny palauttaa tyhjä paperi... Onneks se ope jakso kuiteski mennä viel ettii mulle ja toi sit toisen matikanopen oman laskimen ku "se ei ollu paikalla niin ei se varmaan sitä nyt tarvi" :D:D:D Ja sillä sit koe loppuun. Varmaan tyyliin ainoo vapaa tommonen laskin koko koulus, ku sitäki piti mennä toisen open kamoist kaivelemaa... ;A;

Kamalan noloa oli ja tuli ihan järkytyksenä, ku olin kyllä laskinta ladannu!! :( Mut ei se sit kai ollukkaa latautunu täyteen tai jotenkin näytti sitä akun tilaa väärin. Never again pliis! Vähän pelottaa toi fyssankoeki ettei vaa laskin rupee siin mitään perseilemää, vaik toisaalt sen nyt saa helpommin yksinkertaselki laskimel loppuun. Ja nyt aion lataa ihan koko viikonlopun nonstoppina.

Miitäs muille?

27 Syys 2014 13:03
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Ääh, olin kyl mietiiny et olisin vastannu vaik ylppärilöpinöitä olikin (onneks sait uuden laskimen!!) koska tuli taas välil sellanen "höh, ei meil olis saanu noin tehä!" -olo. : D Esim meil ei saanu sanoo sanaakaa kellee, ees opeille. En ees tiiä miten tos olis pitäny toimia meil. Konseptei saa sillä et nostaa niin monta sormee ku niit tarvii ja opettajat käy nostamassa lattioilta kaikki tippuneet tavarat, ei saa itse!! Mut ei ne kyl mun mehupullon korkkia hakenu, hm. ): < Ja se vessarumbaki oli niin kaamee et päätin ihan etukäteen et en sit käy kertaakaan ylppärien aikana vessassa, enkä käynykkää.

Mut mul on ollu vaan taas niin tasasenjyrkkä alamäki et en oo pystyny taas tekee yhtää mitää. Kissa on onneks rauhottunu vaikka siitä onkin yhä päänvaivaa. Quadsuitin teko on pausella siihen asti, et joku porakoneellinen pääsee rei'ittämään käsienpidennyksiä. Tai et mä löydän oikeen sävysen kankaan, joka on muuten ihan mielettömän hankalaa tollasella värillä. Ei paljon oo kankaan laadussa valinnanvaraa, vaik venyvä olis kyl jees.
Ja maanantaina meen tutustumaan siihen johonkin työkyvynkartotusryhmään(?) eikä kyl yhtään innostais. Muutenki jo taas niin romahduksen partaalla viimeaikasen stressin takia, ja meneminen yksin uuteen paikkaan uusien ihmisten luo ei tosiaankaan auta asiaa.

27 Syys 2014 15:37
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Matikankokeen episodi oli siis onneks ihan normikokeessa, varmaa olisin ollu ihan vesiputouksena jos olis ylppäreissä tapahtunu :D Ku nyt pysty vaa kipittää eteen ja selittää ihan kunnolla... Muuten ei siis meilläkään ylppäreis itekseen minneen käppäillä, ja tavarat nostetaan just noin. Konsepteille meil ei harmi kyl oo sovittu noin hienoo systeemii, enkunkokees katoin valvojaan ja se näytti eka vessavalvojaa päi, pyöritin päätä, sit se nosti konseptei ilmaa ja nyökkäsin :DD Tuntu pirun tyhmält. Ruotsin kans sit sanoin samal ku kävin vessas nii sille valvojalle vähä kuiskaten. Ärsyttävää, ku kieltenkokeis oli vaan kaks konseptii valmiina. Ite tarvisin just kolme. Reaaleis oli onneks varattu reilusti, jäi joku 2 kokoarkkia viel yli :) Mut et kyl meil ton vähän verran saa puhuu jos tarvii, mut valvojat ei ite saa puhutella meitä. Paitsi bilsankokees ku oli amppari ja yks tyttö pomppas sit seisomaa sen pulpetin vieree sen takii, nii valvoja tuli kyl kyselemään että mitäs ihmettä on meneillää.

Ah tsemppiä ton työkyvynkartotusryhmän kans ;A; Ja muidenki juttujen kans. Onneks kisun kans menee sentään vähän paremmin :>

27 Syys 2014 23:18
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Ewwie mikä tuo työkyvynkartoitusryhmä on? Jotain työkkärijuttuja? Tsemppiä joka tapauksessa. :)

Itselläni alkoi elokuussa työkkärin kautta kuntouttava työtoiminta... Kolme kertaa viikossa 4h/päivä olen töissä siis yhdellä lähetyskirppiksellä. Päiviä olisin hyvin ottanut enemmänkin, mutta ei vaan annettu. Muuten työt siellä onkin sujunut hyvin, mitä välillä on todella hiljaisia hetkiä ja saa pari tuntia räplätä vain puhelinta kun ei ole parempaakaan tekemistä. :''D Tykännyt kuitenkin olen ja vähän säälittää, että jos tulen töitä saamaan niin tuolla joudun lopettamaan kun muutamaan työkaveriin ja heidän juttuihin olen niin tykästynyt. Mutta tärkeintähän se oikean työn saaminen kuitenkin on ei siinä itku auta. x__x

28 Syys 2014 22:54
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Mut tosiaan ohjattiin työkkäristä johonkin ongelmaisten nuorten muka-työkkäriin, jossa mulle suositeltiin tota ryhmää. : D Just joku sosiaalisesti vammaisille tarkotettu 2 kertaa viikossa ton saman 4h/pvä kokoontuva ryhmä, ja nyt ku tän esitteen kaivoin niin "Tutustumiskäyntejä, vierailuja, ryhmätöitä (apua!) sekä oman osaamisen etsimistä ja löytämistä." Toi olis kolmen kuukauden mittanen ja sais työmarkkinatuen ja bussilipunkin siltä ajalta, joten rahallisesti toi enemmän kyl kiinnostaa... u_u Mut siellähän se sit vissiin viimeistään selviää, että millanen mun työkyky on tällä hetkellä!
Toi sun työhomma kuulostaa kyl tosi kivalta, just sellaselta mitä ite voisin kuvitella tekeväni kans! Tsemppiä sullekkin työllistymisen kanssa!

Ja vaikka ootkin näköjään liittynyt jo hyvän aikaa sitten, niin toivotan sutkin tervetulleeksi tänne foorumille, kun uskaltauduit kirjoittamaan esittelytöpön ulkopuolellekin! <:

28 Syys 2014 23:24
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
No mitäs immeiset? Joko on lähteny jouluvalmistelut käyntiin? Mä en oo viä ihan hirveesti asiaan paneutunu.. Kaikki lahjat ostamatta viä, mut joulukalenterin hommasin itelleni vaikka eka aattelin tänä vuonna jättää sen ostamisen väliin XD Tosin kyl mä yhtä lahjaa oon tehny, ku aattelin lähettää yllätyspaketin Saksaan yhelle kaverille :D Sitä varten oon yhen kuvan piirtäny ja tämmöstä pientä.

| DeviantArt |Tumblr |

26 Marras 2014 20:27
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Näinkö vähän täällä enää käy väkeä, halusin oottaa jos joku olis tänään kirjotellu Neonille nii olis ollu enemmän jutskaajia ja kenties juttua mullakin! ono

Mä ostelen lahjoja aina pitkin vuotta ja piilottelen niitä kappeihin, ekat tulee yleensä jo kesällä hankittua. En meinaan kestäis sitä et pitäis viikon aikana käydä kaikki kaupat läpi ja sit joko löytää tai ei löytää mitään mistä joku ehkä tykkää.
Mut sellanen täs on kyl lahjojen kaa käyny, et ostin kirppikseltä kaverille yhen leffan. Oon aika varma et se siitä tykkää, mut sitä ei oikeen löydy mistään ja se oli vuokrakäytöstä poistunu joten huolettaa sen toimivuus. o_ò Mut sit löysin just vähän aikaa sitten toisen, jossa on ihan pahvikuoretkin aah! Oli kiire kun ne oli just sulkemas joten otin sen, ja sit kotona huomasin et sehän on aluekoodiltaan 3 (oisko ollu Australia : D) eikä kaverilla oo mahkuja kattoa semmosta, äähh!

Ja olen toki itselleni ostanut ison hienon lahjan! Tosin ostin sen jo aika kauan sitten enkä sitä joululahjana ajatellu vaan muuten vaan halusin sen, mut se tulee vast tammikuussa Suomeen. ): Siis tommonen iso paketti Digimon-rojua, aah jee jee mitä harvinaisuuksia siellä onkaan tulossa! <3 Ja tänkin takana oli sellanen rumba, että hommasin Amerikasta oman varasto-osoitteen johon pyysin ne lähetettävän kun eivät Suomeen halunneet lähettää. Sieltä joku käy viemässä sen konttiin ja laiva puksuttelee sitte tänne päin. Tosin tän firman sivuilta ei löydy yhtään mainintaa siitä, milloin/missä maksut täytyy hoitaa, joten en voi muuta kun olettaa että täällä päässä maksetaan tai sitten tulee vihainen puhelu joku päivä. : D

28 Marras 2014 03:57
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Harmittavan vähän jutustelijoita täällä kyllä nykyää. Höh : (

Mutta joo, joulu tekee tuloaan! Kiva juttu, vaikka se tarkottaakin sitä että äiti rupeaa hiljalleen stressaamaan joulusiivoamisesta.. En minäkään oo lahjoja ostellu, mut ainaki kahelle kaverille on jo tiedossa lahjat, kun sovittiin et kaikki piirtää toisilleen jotain. uvu Sit jonku karkkilahjan siihen mukaan ni hyvää tulee. Pitäis vaan kysellä et onko kuvatoiveita.

Aamusta mua viel suretti kun sain huomata et mun OmegaRuby ei vieläkään tullut, vaan menee maanantaille. No, ainakin jää aikaa Okamille kun sen aloitin uudelleen tässä viikko sitten. Päälle 30 tuntia siihen jo uponnut taas, ja viimeistä viedään eli saisi jo kavuta Ark of Yamatoon. Nyt on kuitenkin sidequestien aika, kun yritän ekaa kertaa saada kaikki Stray Beadit kasaan. Tähän mennessä on sujunut todella hyvin, alle 10 helmeä puuttuu, ja juoksukisat ja blockhead helmet on jo napattu talteen. Enää on jäljellä välistä jääneet helmoset, ja kaksi Devil's Gate Trialia. Niistä vetäisin jo yhden läpi (N. Ryoshima Coast) Ninetailsin jälkeen, mutta totesin että loput teen vasta kun olen haalinut itselleni voimakkaimmat aseet.

Mut aamun surkuttelut jäi taakse, ensin tosiaan Okamissa onnistumisien myötä ja sitten avioliittolain äänestyksen läpimenemisestä. Tietty tästä on vielä laiksi matkaa, mutta kuitenkin reipas askel eteenpäin. Oih. <3

28 Marras 2014 20:45
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Olin tänään just ton äänestyksen aikana tuol kuntouttavas työryhmäs, onneks siel on niin avoin meininki et ne joilla netti kännykässä sai pitää meidät jatkuvasti ajan tasalla asiasta. Sit kun joku huusi sen "Meni läpi" nii olin kyl niin ilonen et ah!
Uutissivustojen kommentteja kun lukee niin aika paljon vihaahan sieltä löytyy, että inhottaa tommonen keskiaikaisuus nykypäivänä! Tämä "johtaa moniavioisuuteen, rukusutsaukseen ja sitten tulevat eläimet." Tekis mieli mennä sanomaan, et aloitteen hylkääminen olis siinä tapauksessa johtanut tyyliin johonkin eri väristen ihmisten liittojen kieltämiseen, naisen tasa-arvoisen aseman heterosuhteessa mätänemiseen ja johonkin muuhun yhtä alhaiseen.
Ja sit tietty nää "oh God please someone think of the children!" -kaverit. Ei niitä homopariskuntien lapsia tulla vanhempien takia kiusaamaan, jos ette itse anna lapsillenne esimerkkiä seksuaalivähemmistöjen syrjinnästä!

29 Marras 2014 05:24
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Aaa, nytkö se joulu on jo ovella. Mulla ei oo vielä yhtään joulufiilis! :--D sihisen vaan kaikille joululauluja hoilaaville, että "ei vielä, odottakaa joulukuuhun edes!" Noh, voi tosin johtua siitäkin, ettei vielä oo kunnon lumipeitettä asettunu kahta päivää pidemmäksi aikaa. Tai siitä, etten oo hankkinu kalenteria. Kai nyt kalenteri pitää olla. Lahjoja oon miettinyt, mutta mitään en oo vielä ehtiny hankkia - yhelle kaverille oon kyllä jo aikoja sitten keksinyt, mitä teen. övö Väkertelen sit varmaan jotain kirjanmerkkejä kaikille, heh.
Onkos kellään vielä omia joululahjatoiveita? uvu Mä haluan ensisijaisesti mun kissalle ekat rokotteet. En tiiä, kehtaanko sit mitään muuta pyytää. Vaikka eiköhän niitä ideoita tuu sit viikkoo ennen joulua. 8D Ehkä laminointikone. Hmm.

dA tumblr Art-tumblr

29 Marras 2014 19:17
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava