Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:48

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
Tiitu, sen sijaan, että sanon sullekin, että "sellanen muumiopegasosyksisarvinen", näytänkin kuvan kyseisestä hahmosta, tässä! Alko nimittäin pelottamaan, et millasia mielikuvia ihmiset on saanu, ku oon sanonu niille tollasen kuvauksen. :---D

Cava, musta on jotenki yhtäkkii ollu huomattavasti kiinnostavampaa kuulla muiden ylppärilöpinöitä, ku itestä tuntu et se oli aiheena jo niin läpikäyty ja puuduttava muutenkin kun oli itellä ajankohtasta. Joten senkun joriset niistä mun puolesta, minä kyllä kaiken luen! <: (mikä se kumma sana oli, pystytkö tsekkaamaan sen jostaan?)

No mun eilinen ja tää päivä on vaan ollu sitä, et oon maannu sängyssä pahuksenmoisessa flunssassa ja vuoroin nukkunu ja pelannu Okamideniä. Okamidenistä sen verran, että pelkäsin sen olevan mun mielestä tosi ärsyttävä ja tylsä, koska trailerien perusteella joku aina ratsastaa sillä sudenpennulla. : D Kyllä se nyt ehkä vähän anatomiaa ajatellen häiritsee edelleenkin, mut siis eniten pelkäsin et mua ärsyttää ne ratsastajat hahmoina, ku ite aina nautin niin paljon enemmän ihan vaan pelkällä eläimellä pelaamisesta... MUTTA sitten kävikin ilmi, että en vihaakaan sitä hahmoa, joka useimmiten istuu niskassa. ^_^
Ja nyt ei tosiaan quadiakaan oo pystyny jatkamaan, höh. just kun oli into päällä. Yöllä tuli aavistuksen terveempi olo, joten kävin yhdeltä yöllä lattialle muutamaksi tunniksi kokoamaan 2000-palaista palapeliä. Enhän mä pystyny nukkumaan ku olin koko päivän maannu!

Mut tänään siis (parhaillaankin) toi peli pyörii taustalla, josta kävin nyyhkimässä urputustopassa. On vain niin, niin haikea olo sen takia. ; _ ; Toisaalta on toiveikas olo, koska oikeesti niin suuri ihmismäärä on osoittanu mieltään siitä, että se poistuu pelivalikoimasta, mut toisaalta tuntuu turhalta edes toivoa parasta, koska se on kyllä aikamoinen ongelma Neopetsin virtuaalirahataloudelle, ja on ihan ymmärrettävissä, miksi ne sen haluaa pois, vaikka antoivatkin toisen syyn. (kuulemma koodiltaan liian iso, lol lul lel sanon minä, koska paljon mutkikkaampiakin pelejä ollaan ottamassa mukaan) Mut siis, jos tota pelaa oikein ja jättää yöks pyörimään niin siitä on mahdollista saada aika rutosti rahaa. Ja nyt on liikaa rahaa markkinoilla. Silti itku, koska se on mulle kovin rakas peli. ; _ ;
No tässä tämä romaanini, ohimennen vielä mainitsen että tänään posti toi parisenkymmentä pokemon-kuulaa lisää mun kokoelmiin ja Blacksad 1 -sarjakuvan, jonka ostin netistä käytettynä hintaan 8e +postit, joka tuntuu oikein kivalta, koska mun oli tarkotus ostaa se sarjisfestareilta, mut siellä halvin yksilö maksoki sit jo huimat 25e. Ja ulkomailta on tulossa myös Plague Dogs ja Tamagotchi movie -DVD:t! ouo

09 Syys 2014 19:28
Profiili
Beta
Beta

Ewe, se oli siis juurikin abseil ja tämä oli pohjatekstinä! Kamalan suloinen rautamummo kyllä <v< (itseasiassa torkkelilähteiden kautta sain tän linkin tietooni hehe). En tiiä onks tolle mitään kunnon suomennosta, pari mun lukiolaista jotka harrastaa kiipeilyä sano kyllä että ihan vaan abseilata käytetään suomessakin, mut vähän pelkään niiden puolesta koska omaan korvaan toi kuulostaa samalla niin pahasti pelkältä finglishiltä et en tiiä mitä YTL meinaa vaikka kuinka ois nykyslangissa mukana D: Mutta katsotaan. (Itse siis tavallaan kuvailin mitä mummo tekee kun en sanaa yllättäen tiennyt)

Mul on vähän ristiriitaset sillee itel keskustella muiden kaa näist yo-fiiliksist, jos pysyy yleisel tasol nii fine mut jos jotku alkaa puhuu tietyist vastauksist lähel nii haluisin kadota pois |D Eikä välttämät just jaksais sillee enää useempan päivän puhuu siit kui joku juttu oli ikävä. Tai emmä tiiä... Kai se on terveellist purkaa turhautumist et ei siin sillee mitää :D Tosin varsinki kirjallisten jälkee oon varmaa ite vaa sillee "JES DONE" kun taas kaikkien suhtautuminen ei ehkä oo ihan sama. Emt selitänpä sekavia taas.

Harmi ku en osaa tota pelijuttua oikeen kommentoida, mut luulen et voisin hyvin olla iteki samas tilantees tunteellinen. Oon tosi herkkä itkemään vähän kaikesta! Toisinaan aika pebasta, mutta minkäs teet.

10 Syys 2014 20:28
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Cavachon kirjoitti:
Tääl ei taida nyt olla muita jotka kirjottaa nyt?

Ruotsin kirjoittaja ilmoittautuu. o/

Ja minustakin se oli jotenkin hassua, että ne avotehtävät tulivat vain kerran. O_o Muistaakseni kaikissa kielikokeissa joissa olen ollut ne ovat aina tulleet kahdesti.

Cavachon kirjoitti:
(Ainii ja meille sanottii ainaki et lääkkeit saa ottaa messii mut pitää hoitaa ite [opet ei saa antaa mitään lääkkeitä, ei ees buranaa
Outoa etteivät opettajat teillä saa antaa edes Buranaa, koska ainakin meillä on varattuna niitä koulussa kaiken varalta. :o Muut lääkkeet pitää tietty ottaa itse mukaan. Ilmeisesti eri kouluissa on eri käytännöt (tai sitten niitä käytäntöjä on yhtäkkiä muutettu, en ollut viimeisimmässä ylppäri-infossa koska unohdin mennä sinne silloin, joten en ole mahdollisista muutoksista kuullut). Kaikissa aikaisemmissa kirjoituksissa meillä koulu on aina varannut Buranaa. :o

[√] Deviantart
[√] Instagram

11 Syys 2014 01:25
Profiili
Beta
Beta

Tervetuloa foorumille, Kylkiluu! ouo
Tuli tosiaan avokin kanssa huomattua, kun omat kirjotukset oli menossa, et kouluissa on tosiaan eri sääntöjä ylppäreissä. Hän oli kuulemma saanu viedä tyhjässä jäätelöpaketissa eväät, vaikka kansitarra paistoi ihan selvästi läpi maalarinteipin alta. Meillä taas pakotettiin teippaamaan paksu kerros vaikka t-paitaan, jos siinä oli enemmän ku yks kirjain. : D Ja meillä sit oliki aina siinä kirjotuspäivänä aulassa kovat paniikit niillä, jotka tajus laittaneensa sellasen tekstillisen paidan, haha! Itelki kävi kerran, mut onneks mulla oli huppari mukana nii laitoin sit sen päälle, vaikka kuuma tulikin.

Ja Cava, ei mua haittaa vaikkei jokaista mun jaarittelua kommentoida erikseen, enemmän itelle tuntuu vaan helpotuksena kun voi purkaa omia fiiliksiä ja olla (ainakin melkein) varma, että joku jossain jaksaa sen käydä läpi. <: Arvostan kuitenkin tosiaan, et yritit sanoa tota peliä koskien jotaan, kiitos! <3 Ja kun mulla tota tekstiä aina välillä tommonen seinä kans tulee ni. :---D

Oon muuten nyt jo melkeen terve, jee! Ihanaa ku nykyään tulee tähänki aikaan vielä telkkarista jotaan muutaki ku uutisikkunaa ni ei oo niin ahdistavaa (ja tylsää) hiljaisessa yön pimeydessä ommella tota pukua! Jopa ihan jollain tasolla katsottavaakin matskua.
Siitä on niin kauan kun olen katsonut telkkaria ihan katsomalla, yleensä vaa näppään sen päälle taustamölyksi jos pelottaa olla yksin kotona. : D

11 Syys 2014 03:18
Profiili
Kettu
Kettu

Onnea kirjotuksiin sekä Cavalle että Kylkiluulle! `v´ Meillä oli aika lepsua noiden pakkausten/paitojen kirjoitusten suhteen. Mulla oli termarissa vaikka mitä tekstiä, ja kevään kirjoituksissa oli monella abihupparit niskassa vaikka niissäkin tekstiä oli. :'D Eivät kai sitten jaksaneet enää loppujen lopuksi niin välittää. Niin ja kiva kans kuulla että Ewe on paranemaan päin. Ollut sairasteluja vähän siellä sun täällä viime aikoina, parasta olis ettei minuun tarttuisi vielä.

Mun päivä on tähän asti mennyt ihan peruskamalla. Olin koulussa, tulin kotiin ja nyt istun koneella. Tälle päivälle on kyllä edessä vielä pakkaamista, pitäis mielellään olla kaikki pakattuna tänään. Huomenna lähdetään keskiyöllä ajelemaan Oulun lentokenttää päin, ja sieltä lennähdetään viikoksi Rodokselle. *v* Eka kerta lentokoneessa tulee olemaan, ja näin ollen myös eka kerta vähän kauempana kotomaasta. (Ruotsi ja Viro on nähty mut ne on niin lähelläää)

11 Syys 2014 17:26
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Meillä oli lukiossa silleen, että jos paidassa tai muussa vaatteessa oli tekstiä, niin se piti teipata piiloon tai kääntää paita sisäpuoli ulospäin (kuulemma jossain lukiossa jotain poikaa oli kielletty pitämästä hupparia, jonka selässä oli iso huutomerkki (mitäköhän joku takana istunu oppilas olisi siitä luntannu)). Kynissä sun muissa ei saanu olla tekstiä tai se teksti piti teipata piiloon. Eväät piti olla tekstittömäsä, läpinäkyvässä muovipussissa ja juomapullosta piti poistaa etiketit ja korkissakaan ei saanut olla mitään.

11 Syys 2014 18:31
Profiili WWW
Beta
Beta

^Hei, meilläkin piti teipata kynät! : D Meillä vaan oli vielä niin, et sen piti nimenomaan olla läpinäkyvä kippo tai joku, koska muovipussit RAPISEE ja niistä koituu HÄIRIÖTÄ. Mut mä sentään sain mennä mun Hevisaurus-hupparilla, vaikka siinä onkin etupuolella tyylitelty S-kirjain.

Ooh, Sobi, mahtaa olla jännää! ouo Ite nyt oon lennelly aina muutaman vuoden välein johonkin pienestä pitäen, mut oon silti kans aina innoissani ku tarvii taas mennä lentäen jonnekkii! ;u; Pienenä mulla saatto sattua laskun aikana korviin ihan sietämättömän paljon, mut ei oo enää piiitkään aikaan käyny niin. Kuitenkin meinasin ihan vinkkinä heittää, että jos sulla käy niin, että korviin sattuu ihan hirmuisesti, niin jonkun nesteen hörppiminen tai purkan pureskelu voi sitten helpottaa.

11 Syys 2014 18:47
Profiili
Beta
Beta

Kylkiluu, munkin mielestä niin tiukka lääkekontrolli tuntuu oudolta... Mutta niin moneen kertaan sanottiin että opettajat ei vaan saa antaa mitään lääkkeitä vaikka se sääntö on vissii heidänki mielestä älytön, et kai se on pakko uskoa :D Tosin en osaa sanoa miten oikeessa tilanteessa menis jos joku rupeis tyyliin kivusta itkemään. Ehkä terveydenhoitaja sais tuoda jos ois paikalla, tai sääntöön tehtäis poikkeus - tai sitten ei. Mut pitää vaa koittaa ite varustautuu hyvin, on mulla aina koeviikollakin ollu särkylääkettä pussissa varmuuden vuoks vaikka koskaan ei oo ollu oikeeta tarvetta :'>

Meilki pitää olla tarvikkeet + eväät läpinäkyväs pussis ja tekstii ei saa olla, esim. ite teippasin muovipussista tomaatti-hintalapun piiloon |D Etiketit pois pullosta jne... Näin kyllä preleissä jollaa jätkäl teipatun juissipurkin joka oli vaan yhel kerroksel peitetty eli jokseenkin turha operaatio, mut preleis ei muutenka nii tiukkaa oo et voi olla vaan siitä :D Kynien ym. teksteistä ei olla ainakaan toistaseksi välitetty, ei kuuntelussakaan, joten en varmaan etukäteen teippaa niitä mut otan ehkä maalarinteipin messiin tyyliin et ehin tän tehä jos tarvitsee. Vaatteet tekstittömiä, paitsi abihupparit sallitaan. Ongelma se, ettei ne oo vielkään saapunu meidän koululle >'D Ois kyllä ollu jotenkin hyvä fiilis pukee kirjotuksiin.

Preleistä puheenollen, saatii enkun prelit tänään takas ja oon aika pettyny, toisaalt kuunteluki meni ihan pilalle sillon ja tein sitä prelii aika vähän aikaa ku piti kemman labraan ehtii. Mut eihän preli sillee mitään määrää, et pitää vaa koittaa kunnol tsemppaa keskiviikkona. Huii. Ruotsin prelit meni sit taas paremmin ku odotin ja se kompensoi, hahah :D

Ja hyvää matkaa Sobille ja kiitos onnentoivotuksista!

11 Syys 2014 20:42
Profiili WWW
Marsu
Marsu

SobiMoppi kirjoitti:
Onnea kirjotuksiin sekä Cavalle että Kylkiluulle! `v´
Ewwie kirjoitti:
Tervetuloa foorumille, Kylkiluu! ouo
Kiitos kummallekin. ^^ Ja Sobille lisäksi hyvää matkaa. :3

Cava, aika tiukkaa kieltämättä. :o Toivottavasti kellään ei ala pää särkeä tai mitään jos särkylääkkeet ovat jääneet kotiin, ei ole kiva jos kirjoitukset menevät sen takia pieleen. :s

Oho, aika tiukkaa osalla noiden paidoissa ja eväspakkauksissa olevien tekstien kanssa. :o Meillä ei ole ollut ihan noin tiukkaa, mutta ei toisaalta ihan noin lepsuakaan kuin mitä SobiMoppi tuossa kuvaili. :D Meillä ei sentään kynissä ja terottimissa yms. oleviin pieniin tekstiin puututa ja paidoissa ja termospulloissakin olevat tekstit peitetään lähinnä, jos niitä on paljon. Mikään muutama sana ei haittaa.

// Ja Cavalle lisäksi onnea kirjoituksiin. : )

[√] Deviantart
[√] Instagram

11 Syys 2014 21:56
Profiili
Beta
Beta

Juuh nythän sitten enkun ja ruotsin kirjalliset takana! :D En tiiä onks mul mitään sen kummempaa sanottavaa ku et oli vähän trickyjä kummatkin. Jokuhan ihan kirjotti enkun ylppäreistä jo hesariin mielipidekirjotuksen siitä kuinka luetunymmärtämiset mätti ja aika monelt kuulin semmost vähän pettynyttä kommenttia. Se aina lohduttaa et ei oo muillakaa niin superisti menny. Avorakenneki tuntu menevän semi-blääh ja esseekään ei ollu huima ku ei ollu semmosii aiheit mis ois päässy oikee brassailemaa sanastol. Tai no toki aina voi jos osaa mut.. entiiä.

Nyt ruotsis just en joistai luetunymmärtämisen kohdist oikee tykänny ja se rakenneteksti oli outo. Rupes ärsyttää ku oltii just tehty tunnilla edellisen kevään ylppärei ja sen rakenne oli ollu niiiin helppo :D Mutta onpahan toikin koe tehty.

Nyt en sit tiiä uskaltaisko vihdoin mennä kattoo alustavat kuuntelutulokset ku ei oo enää niilkää välii sen kirjallisen panostuksen kannalt. Ja nyt tuntuu superoudolt ku ei enää periaattees oo mitää estet bilsanlukemiselle! Melkee pelottavaa, ku nyt oli semivapauttavaaki sitku vaa hyväksy sen et ok, en ehi/jaksa lukee kovinkaa paljon ja sit ku turhautumisen takii halus vaan saada kokeet ohi.... Mut nyt jos ei vaa saa aikaseks nii ei oo mitään tekosyytä :D Matikankoe tosin on täs välissä mut siihen riittää periaattees yhen päivän laskeminen.

Se kans ärsyttää et bilsan jälkeekää ei voi heti rentoutuu ku sit pitää viel viikonloppun lukee fyssaa. Alkaa tursuu korvista kaikki nää kokeet |DD

19 Syys 2014 23:48
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Seuraava