Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:41

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Viesti Re: Keskustelutopic
^
Ite sain puolestaa Alicen ennen ku sain PS3 >'D Onneks meillä kuitenki oli alakerrassa PS3 ni pääsin pelaa sen kuitenki. Hidasta se vaa oli, ku ei voinu alakertaa aina vaa vallottaa :D

Mutta tosi mukava myös kuulla, että Eve sai pelinsä toimimaa `u´ Noin kauheen vaivannäön jälkee oliski ollu tosi kurjaa, jos ei olis silloinkaa toiminu.

Ite oon vaa pelannu Okamia tässä jo jonki aikaa ja viimenen chapter on jo alkanu. Etenen vaa hitaasti, koska tällä kertaa haluun kerää kaikki Stray Beadsit ja muutenki perehtyä kaikkii tollasii sivujuttuihi, mihin ei oo edellisillä kerroilla jaksanu keskittyä. Naurattaa, kun ekalla pelikerralla en jaksanu lukea edes pelin etenemisen kannalta tärkeitä tekstejä, vaan kaiken näpytin heti pois. Onneks on vähän sentää kärsivällisyys lisääntyny lukemisen kannalta.. >'D

08 Elo 2014 13:46
Profiili WWW
Beta
Beta

Vainaja, kuinka KEHTAAT verrata reilun yhdeksän vuoden odotustani pariin kuukauteen?! ònó
No ei vaineskaan, kyllä varmasti tiiät millasta tää on. : D Noh, tosin ehkä sillä erotuksella, et vaik en oo tätä koskaan ite pelannu, ni ihan HILLITON NOSTALGIA ku kuuntelin vaa pienenä tän kotisivuilla tän musiikkeja ja aih oih! Ja siis ostin ton pelin hyllyyni jo kolmisen vuotta sitten, vaikka tiesin, etten sitä pystyis pelaamaan.
Tää vaa on ollu mulle niin sellanen "jos saisit valita yhden asian, jonka koet varmasti ennen kuolemaasi" -missio, et nyt on toisaalta niin... Täydentynyt? olo, ja samalla se vanha tuttu "noh, mitäs nyt?"

Ja Rue, oon nähny tän eteen jo tosiaan ihan karseen vaivan tääl kulissien takana. :--D Ruuvasin mun toisen pleikkarin auki viime vuonna kahteen kertaan ja menin näpelöimään. Jälkimmäisellä kerralla koko laite ei enää halunnu toimia, joten sit ku sain sen rämisteltyä takas siihen kuntoon, jossa se oli ennen sörkintää, en enää suosiolla koskenu sen sisäelimiin. :'D

Ja mäki muuten pelasin Okamia vähän aikaa sitten! Olin just silleen kivassa kohdassa, et pääsin melkeen heti Ninetailsin kimppuun. Ja se oli kivaa. <: Mut toi vika talvipaikka on mun mielestä jotenki niin tylsä, et sit ku pääsin sinne, en enää jaksanu taaskaan pelata. Lechku ja Nechku on kyl kans yksii mun suosikkikohtia koko pelissä, joten haluisin kyl yrittää pinnistellä ton tylsähkön osuuden läpi niiden luo! Ja se vika bossi on niin eeppinen, senkin tahtoisin taas kokea!
Ja stray beadeissa on se ikävä puoli, et sit ku olin saanu ne kaikki hankittua, nii se tavara jonka niistä saa tekee pelaamisesta aika tylsää. Mut toisaalta se kans helpottaa tylsimpiä kohtia niin paljon, et en jaksais ottaa sitä pois ÄH.
Mut se seinämies oli ihanampi ku muistinkaa! ;u; <3

08 Elo 2014 16:47
Profiili
Kettu
Kettu

Onneksi olkoon muuten minunkin puolelta Ewelle pelin toimivuudesta. ´v`

Mulla alkokin maanantaina koulu. En saanut kevään hausta yhtään paikkaa, ja pikkainen paniikki siinä sitten oli kunnes löysin työkkäristä lappusen Ammattikoulujen erillishauista. Sieltä löytyi sitten Audiovisuaalisen Viestinnän Perustutkinto, joka oli vieläpä kokkolassa ni mut oli jo myyty. Kävin sit viime viikon torstaina soveltuvuuskokeissa, ja perjantaina tuli viesti että minut valittiin kouluun. Oi sitä riemun määrää. ♥ Kun koulu sitten alkoi, sain tietää että vapaita paikkoja meidän luokalla on vielä 6, (16 on siis se maksimi) eli ei ole näemmä kovin innokkaita hakijoita ollut. :'D

Hnng, mulla on kauhee hinku pelata Okamia mutku mun ps2 on rikki. :< Pitäs jostain saada joko uus ps2 tai sitten se wii-versio.

13 Elo 2014 16:52
Profiili WWW
Kettu
Kettu

^ onnea opiskelupaikasta ;) Toivottavasti on mieleinen ala vielä alkuinnonkin jälkeen ^^ Ainakin kuulostaa mielenkiintoselle vaikkei hakijoita oiskaan ny ollu paljoo.

Mulla alkaa koulu huomenna ja vähän jänskättää, koska uus rakennus : D Sen takia tää alotus vähän venykin, kun meidän kamoja ei oltu ehditty viä muuttaa vanhasta paikasta tonne uuteen, oltas muuten alotettu kans jo maanantaina. Luultavasti meen sit viä iltapäiväks töihin ja aiai, toisiks viimenen työpäivä tältä kesältä >3 En millään jaksa oottaa sitä hetkee, ku astun perjantaina ulos töistä, vapaus! Oke, ei mikää täys vapaus, koska koulu odottaa ja vieläpä vika vuosi u.u

| DeviantArt |Tumblr |

13 Elo 2014 22:18
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Nyt en kuole täällä taas heti.

Tuun hehkuttaa, että varattiin mulle kampaaja-aika ja tukasta tulee nyt lyhyt ja vihreä! Hih.

Koulu tuntuu nyt tosi oudolta, kun kuvistunnit loppui enkä nyt tee sitä kuvisdiplomiakaan, koska menen mieluummin kemian abikurssille. Kaikki kaverit puhuu vaan tenteistä ja kirjotuksista ja mä käyn vielä jotain historian kolmoskurssia... Jotenkin jännää huomata, että ihmiset pitää mua kauheen... laiskana, kun en valmistukaan samassa ajassa kuin muut. :D

Uudelleen luen tässä Harry Pottereita eikä millään huvittaisi jatkaa pidemmälle, kun mun lempihahmo on vielä elossa. :P

Ava © Cava

01 Syys 2014 19:34
Profiili
Beta
Beta

^Tiitu, halusin vaan kommentoida sulle tohon, et sua tunnutaan nyt pitävän laiskana - yks mun lukiokavereista tuli kattomaan, kun me kaikki muut valmistuttiin ennen sitä, ja mun paras kaveri aikoo myös viettää neljä vuotta lukiossa, koska se tuntuu paremmalta omien kykyjen rajoissa. Oon kans ite sitä mieltä, et on ihan turhanpäivästä puristaa opiskelu siihen suositusaikaan, jos siitä ei saa irti muuta ku huonommat numerot todistukseen. Ja mä uskon kyllä myös sun kohdalla, että osaat ajoittaa opinnot just siten, että saat niistä itse kaikkein eniten irti! ouo Eli mä en pidä sua laiskana, en tosiaankaan!

Ja tänne ei kuulu mitään ihmeellistä, tässä on nyt vielä ainakin koko tää kuukausi pummiaikaa, ja sit meen johonkin ihme työhön valmentavaan... Ryhmään, johon työkkäri mut ohjas. Sosiaalinen ahdistus on jo tosiaan sen verran kova, etten kykene ees ite töitä ettimään. /: Ja pari vuotta sitten vielä pystyin menemään asiakaspalvelualalle kesätöihin ihan ongelmitta, hm.
Tässä kun nyt on ollu niin paljon vapaa-aikaa, niin oon vaan kierrelly ihan kauheesti kirppareilla, pelannu tota mun aiemmin hehkuttamaa unelmapeliä ja tehny vähän käsityöjuttuja. Joskus aikaa sitten mainitsin täälläkin ohimennen, et oon jo vuoden päivät tehny quadsuittia. Oon saanu nyt parin viime päivän aikana jatkettua sitä tosi paljon, vyötäröstä alaspäin on toppaukset jo melkeen valmiit! Olin jo ihan unohtanu tän hyvän tunteen, ku saa jotaan isoa hommaa kunnolla etenemään! ;u;

01 Syys 2014 20:56
Profiili
Alfa
Alfa

Kiva kun mun kone on jo jonki aikaa ollut huono siinä mielessä, että monet sivut jää lataamatta. Näemmä Ketunleipäkin kuuluu näihin sivuihin, jipii! Minkään Devan kanssa mulla ei ikinä ole ongelmia, mutta sitten joistain tietyistä tulee lähes aina "Sivua ei voi näyttää". Ja ei, vika ei ole selaimessa tai nettiyhteydessä, koska samat sivut jättää toimimatta toisellakin selaimella ja jotkut sivut tosiaan toimii täysin ongelmitta.
Koitin ratkasta ongelman poistamalla Javan koneelta ja hetken se näytti auttavan mutta ei sittenkään :/ Askissa on kans joskus tosi ärsyttävää, kun kuvat jättää latautumatta melkee aina. Joskus harvoin pystyn näkemään ihmisten laittamat kuvatki, mutta ei siitä paljon iloa ole. Koitin tähänki ettiä ratkasua netistä, mutta oon nii huono koskaa löytämää mitää että ei auttanu.

Onneks tää nyt ei oo mikään maailman suurin ongelma, mutta kyllä se vähän hankaloittaa joillain sivuilla käymistä, kuten täällä.

02 Syys 2014 22:23
Profiili WWW
Beta
Beta

Tiitu, meil ainaki on kauheen monta jotka tekee just 3½ vuodessa tai 4 vuodessa :D Must on vaa kiva et jotkut viittii valita itelleen paremman tahdin eikä väkisin mennä muiden mukan. Ois mulleki loppujen lopuks helpompaa tullu jos oisin viittin pidentää aikaa ku säädin kurssien kans nii paljo täs viime vuonki, mut noo en toisaalt tiiä oisinko jaksanu... Mut ite en ainaskaa oo paljo koskaa törmänny tohon laiskuus-juttuun :') Kapeakatseista.

Mun osalt on ollu aika epäaktiivist tääl just ku koulu ja lähenevät kirjotukset... Niiden kans on ollu mul kans vähä ylimääräst stressii asiast x jonka takii en oo myöskää hirveest viittin kokeist huudella ennen ku olin varma et kans pääsen ne tekee. Siis ihan turha huoli oli mut... :DD Hrrrgh.

Tänäänhä oli se enkun kuuntelu. En oo oikeen semmone ihminen et jälkeepäi märehtisin asioit, mut oli kyl ihana aksentti ekas osios. Huomen sit ruotsi. Mun oli tarkotus et tekisin tänään ruotsin abikurssin läksyt pitkästä aikaa jos vaikka vielä tarttuis jotain sanoja päähän, mut väsymys iski eikä oikeen siltä näytä tässä vaiheessa.

08 Syys 2014 20:31
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Ewwie & Cava, kiitos kovasti kannustuksesta! <3 Alkoi jo pikkasen ahdistaa se, että piti tutuille moneen kertaan selittää, miksi en vielä osallistu mihinkään kirjoituksiin...kun kuitenkin olisin halunnut saada opintoni siihen kolmeen vuoteen, ja sitten multa tullaan kysymään, että oonko mä vain ottanut ekat vuodet rennosti. Hirveetä säätöä ollut tää ja edellinen vuosi koulun kanssa, mut ainakin tällä hetkellä kaikki näyttäisi olevan hoidettu. Seuraavaksi voinkin alkaa stressata sitä, pitääkö mun hankkia jotain erikoislupia lääkkeiden ottamiseen kokeiden aikana, jos jotain eväitä aion syödä... :D

Cava, toivottavasti meni/menee kuuntelut hyvin! Täälläkin käytävillä kuuli, että enkun kuuntelussa oli joku ihme aksentti, jota kaikki vihasi. Tosin suosituin puheenaihe oli joku mystinen sana, jota kukaan ei tiennyt.
Ja Ewwie, ooh quadsuitti! Saako udella mimmosta oot tekemässä?

Ava © Cava

09 Syys 2014 11:53
Profiili
Beta
Beta

Tiitu, joooo unohin sen abseil... mikälie jutun :DD Hahhaha se oli kyl ihan omiaa. Meilki oli kunnon kuhina käytävil kuuntelun jälkeen ja kuulemma netti on meemejä täynnä näistä YTL:n keksinnöistä, pitäiski jaksaa kaivella. (Ainii ja meille sanottii ainaki et lääkkeit saa ottaa messii mut pitää hoitaa ite [opet ei saa antaa mitään lääkkeitä, ei ees buranaa] ja ei saa olla pahvipaketissa! Mutta varmaan kannattaa varmistaa omasta koulusta viel)

Ja tän päivän ruotsin kuuntelu tuntu yllättävän kivalta! Monivalinnat oli aika selkeet ja helpon oloset (joskin se ruotsin tapauksessa tarkottaa et kyllä siellä virheitä silti on), avoissa oli aika keljuu ku tuli vaan kerran vaikka kyseessä _ruotsi_ :o Hassu sit ku enkun avot tuli kaks kertaa vaik ne oli semihelpot. Jotkut oli tänki kuuntelun jälkee koulus vähä äkäsii ja pettyneit mut emt mul jäi jotenki hyvä fiilis ja tietty oon vaa ite semmone et oon nii ilonen et onpahan tehty :D

Tänää oli kans joku bilsan harjotuskoe koulus jonka tein vähä half-assed meiningil kyl, tai siis emmä tiiä parhaani yritin mut en vaa keksin siihe esseeseen lisää nii kattoo mihin riittää. Just minuutilleen ehin sit aikasempaa junaa ku jos oli valmis nii sai lähtee tunnilt etuajas. Oli hassu ku ite pingon ku sprintteri siin raiteel ku on minuutti aikaa junan lähtöön (siin vaihees ei voi oikeesti tietää lukitaanko ovet hetkenä minä hyvänsä) ja vast sit joku mies rupee iteki hölkkää hahahah.

Möh sori ei oo varmaa kovinkaa kiinnostavaa tää setti jos ei nyt oo kirjottamas. Tääl ei taida nyt olla muita jotka kirjottaa nyt?

Kertokaa toki muutki päivästänne ovo

09 Syys 2014 18:41
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Seuraava