Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 12:07

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Hui hitsi, Tropicario-miitti pitää sitten ehdottomasti jossain vaiheessa järkkää! Se on kuitenkin suhteellisen edullinenkin, onneksi. ´v´ Iteki olin siellä viimeks kun se sijaitsi vielä Hämeenlinnassa kun joskus toisella luokalla käytiin luokkaretkellä. Ne pikku-krokotiilit oli kivoja! Ja siellä on vielä sellainen ihana kalifornian kuningaskäärme joka sai kai just keväällä poikasia niin voin jututtaa hoitajaa kun oon hankkimassa joskus semmosta raitakarkkia itelle thihi. Ewe, pelkään ite ihan kauheesti hämähäkkejä, mut voin tulla sun mukaan jos saan piilotella selän takana jos ne isoimmat ja karvasimmat liikkuu! Omalla tavallaan ne karvasimmat on kyllä tosi sympaattisia, mutta en kyllä koskea välttämättä uskaltais, huii!

Jos joskus Lintsi-miitti pidettäis niin mä voin Tiitu sun kanssa tulla Kieppiin! :D Se on saanut mun kaverien keskuudessa lempinimen Munienrikkoja koska se laite ihan oikeesti sattuu varsinkin tiettyihin kohtiin, mutta ainakin hiukset menee ihanan sekasin siinä. :'D Jos ei tänä vuonna niin ehkä ens vuonna sitten, uskon että olis silloin rahaa ihan rannekkeeseen.

Rue, kuulostaa tutulta! Toivottavasti sulla ei tulis noita taukoja enää uusia ainakaan noin voimakkaina jälkivaikutuksineen. :c (Itellä on piirtämisen suhteen tilanne sellainen että mua on ruvennu turhauttamaan kun piirrän kaikkea samaa nykyään. Aina vaan koiria ja koiria ja vähän ihmisiä. Voisin kyllä tosissaan ihan itelle kettuillakseni ruveta piirtämään mustekaloja ja biisoneita, että sais vähän vaihtelua pelkkiin tassukkaisiin. u-u)

Ja tohon autojuttuun niin oon kyllä niin kade kun iteki haluisin ajokortin mutta tällä hetkellä en mitenkään vois kun ei oo rahaa ja se koulu on niin perhunan kallis. Olis jotenkin niin helppoo vaan ajaa sitten Järvenpäähän kun bussimatkat maksaa paljon ja jos toi mun kumppani on nyt syksyllä muuttamassa sen koulun asentolaan... Mutta näillä näkymin oon ajamassa kortin tyylii joskus 23-vuotiaana. :C

26 Kesä 2014 17:43
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ääh, tahtoisin niin mukaan miittailemaan, mutta kun satun asumaan niin kaukana kaikesta. ;__; Kyl mä viel joskus...

Ja Judzle muuten, et ole ainoa joka kaipaa ajokorttia. Mun kaks vuotta nuorempi serkku aloittaa ajokoulun syksyllä, ja saa siis kortin ennen mua. Nolottaa melkeen, mutta minkä sille voi kun ei ole rahaa mitä tuhlata. Siis oishan mulla nyt ihan tarpeeks varmaan sitä korttia varten, mutku ne rahat menee jo vuosia suunniteltuun lomamatkaan et sillai. Muutenkin ollaan säästökuurilla nyt, kun on mahdollinen muutto tulossa ja pitäs oppia pärjäileen itsekseen. u~u

Ja nyt lähden tästä taas lukuprojektin pariin. Koko päivän lukenut, ja melkeen puoli kirjaa jo ahmittu. |>

26 Kesä 2014 19:14
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tuun nyt hihkaseen tännekki, et lähen siis huomenna Unkariin ja viivyn siellä reilun viikon. Palattuani alan sit kattelemaan tota Tropicarioo ja laittelen siitä sit sinnempänä omaa topiccia pystyyn. <: Varautukaa siis vaanimaan semmosta!

14 Heinä 2014 19:07
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
R.I.P Keskustelutopic :cry:

05 Elo 2014 21:22
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kyl tää aina välillä heräilee pariks päiväks. <: En ite nyt kehdannu viel herättää, ku olis tullu tuplapostaus! Tänne voi tulla kertoilemaan vaan kuulumisia aina välillä, jos sattuu jotain jakamisen arvoista. Joskus siitä sit lähtee keskustelu etenemään, jos muilta löytyy aiheeseen liittyvää asiaa!

Alotin ainaki taas ajoissa joululahjojen hankinnan, mul on jo 2 lahjaa valmiina kaverille. :--D
Ja ostin eilen huudosta modatun muistikortin mun PS2:lle, joka saattaa tarkoittaa sitä, että pääsen vihdoin pelaamaan tota Amerikasta vuosia sitten tilaamaani peliä! ;u; Sen pelaaminen on ollu vielä ennen sen ostamistakin pitkään mun suuri unelma, olen syystäkin täpinöissäni!
...ja sitä suurempi on sit pettymyskin, jos sillä ei aluekoodeja kierretäkään. :''D Poltettuja pelejä sillä voi kyllä pelata, joten kai sen vois sit netistä hankkia. Omistan kuitenkin myös alkuperäiskappaleen, joten se ei ole ihan niin syntistä piratismia. Mielestäni. <:

05 Elo 2014 22:50
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Hui, näin aikasin joululahjat valmiina. :--D no mun eipähän tuu kiire hankkia, höhö! Huijui, saankos Ewwie udella, millanen peli kyseessä? övö
Mä löysin just kirppikseltä Disney-kasetteja ja sarjabokseja kahella eurolla, uuh. Mukaan lähti Dumbo, Atlantis - kadonnut kaupunki, Monsteriy Oy sekä kaks kautta Buffy - vampyyrintappajaa. BD Tää sarja on yllättävän hyvä, vaikkakin vanha ja alkuasetelma on ku jostai stereotyyppisestä teinileffasta. Erikoinen tyttö, uus koulu, pari syrjittyä kaveria, koulun kiusaajan kohtaaminen... mut kuitenkin niin erilainen, kun vois siitä asetelmasta olettaa. :---D rumat vampyyrit on jo sinänsä aika omaperäisiä! En oikeen tiiä mitä sarjalta odotin, mut en ainakaan tätä. Haha.
Kauheesti hihittelen ku tossa sanotaan jotain "haloo tää on 1990-luku"-tyylistä. BD

edit// eiku unohtakaa ne rumat vampyyrit, tää teki edwardit.

dA tumblr Art-tumblr

06 Elo 2014 04:29
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Eihän ne nyt vielä valmiina oo, vasta alkusoittoa! : D Annan kuitenki yleensä vaan kahdelle ihmiselle joululahjoja, nii hankin niille aina vähän kaiken näköstä.

Yritin ettiä tubesta traileria tolle pelille, mut ei löytyny ku pari huonolaatusta. ): Ja viralliset sivutki on näköjään jo suljettu, nyyhkis. Mut tämmösen löysin, vilkase ihmeessä toi traileri ja koeta muistaa, että kohta pelillä on jo ikää 10 vuotta ja laatu on sen mukaista... :--D

Mäki kävin kirppareilla eilen ja toissapäivänä! Oon yrittäny pitäytyä siinä, etten ostele niistä muita pehmoleluja kuin korkeintaan Pokemoneja, Digimoneja tai muita suosikkipiirrossankareita, mut sorruin nyt ostamaan yhen nätin papukaijan. Ja jotku Pokemon-mustapekka-pelikortit löyty kans. Ja kasa Poke-figuja.
Mulle on alkanu kertyy kaikkii turhii pikkulelui ku ostan aina sellasia pusseja, joissa on vähän kaikkea, jos niissä näkyy olevan useampi poksu, haha! Mut annan niitä sit vaikka veljenpojalle sit ku sillä on riittävästi ikää, ettei se vaan työnnä niitä suuhun. Lahjukset valmiina, oppiipahan tykkäämään tädistään sit!

Ja sellainenkin juttu vielä, että muistan ala-asteella, kun pari kaveria oli ihan hulluna sellaseen sarjakuvaan ku W.I.T.C.H. Jostaan syystä mä oon nyt alkanu vähän lukemaan sitä, ja en yhtään tiiä miks. :'D Tuli ehkä vähän naamapalmu olo, kun menin kans sen ekan kokoelmakirjan kaa kassalle. Mut olihan siinä poksuja ja papukaija ...lievittämässä... lapsellista vaikutelmaa... ; _ ;

06 Elo 2014 16:31
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Ja ostin eilen huudosta modatun muistikortin mun PS2:lle, joka saattaa tarkoittaa sitä, että pääsen vihdoin pelaamaan tota Amerikasta vuosia sitten tilaamaani peliä! ;u; Sen pelaaminen on ollu vielä ennen sen ostamistakin pitkään mun suuri unelma, olen syystäkin täpinöissäni!
...ja sitä suurempi on sit pettymyskin, jos sillä ei aluekoodeja kierretäkään. :''D Poltettuja pelejä sillä voi kyllä pelata, joten kai sen vois sit netistä hankkia.

Kai tarkistit pleikkarisi mallinumeron ennen kuin ostit tuon muistikortin? Jos se on SCPH-90000, 90002 tai isompi, niin tuo muistikortti ei toimi.

07 Elo 2014 22:58
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Kaikki reilassa, oon ite avannu ja modannu slim-mallianikin. <: Tota korttia meinasin muutenkin käyttää vaan tossa läskiversiossa, jonka hain vähän aikaa sitten kirppikseltä parilla kympillä, vanha on.

Turns out, mun tarvii joko asentaa tohon kortille vielä aluekoodin kiertävä ohjelma tai siirtää/ladata peli levyltä muistitikulle, kuulemma silläkin kiertää aluekoodit. Mut hyvä puoli on se, et nyt kun on toi kortti, niin se on vihdoinkin ylipäätään mahdollista! Vähän lisää hommaa vielä, mut avokki otti hoitaakseen joten mä voin lusmuta. : D Se muutenkin tietää näistä viel muaki enemmän.

/edit: PELI TOIMII! ;U; >u< Kyllä kannatti olla kärsivällinen vuosikymmenen ajan!

07 Elo 2014 23:21
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oih, onnea, Ewwie! ;v; Tiiän, miten ihana tunne se on, kun on pitkään oottanu et pääsis pelaa jotain peliä ja sit ku se on mahdollista nii kädet tyyliin tärisee. 8--D Mä toivoin kai pari jouluu sitten PS3:sta joululahjaks, kun halusin Alice: Madness Returnsia päästä pelaamaan. Noh, varoitteluista huolimatta pelikoneen sain, mutta peliä ei tullut. Parin kuukauden päästä sain sitte pelinkin, heh. :--D

Oon nyt kauhee tuhlari, taas menossa kirppikselle hamstraamaan ne loput BTVS:n kaudet. ;-; Rukoilen vaan, että ne yhä on siellä!

dA tumblr Art-tumblr

08 Elo 2014 13:00
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Seuraava