Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:43

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
Mikään miitintapanen ei kyllä mulle onnistu ennen loppukesää jos se sisältää hintaa, meinaan tässä vielki ootellaan toimeentulotukea ja asumistukea saapuvaksi ja mulla on tilillä enää 80e, alkaa vähän jännittää. : D On mul noi rahat mitä sukulaiset työns kouraan valmistumisen kunniaks, mut ne ois kyl ihan kiva pystyä säästämään.
Ja mulla ei oo ollu enää vuosiin varaa käydä linstillä omin päin. ;n; Joskus äitin töistä tulee viesti et tulkaa ilmaseks ni sillon oon menny kyl.
Joten summa summarum korkeasaari olis mun mieleen vähän mukavaisempi, lintsillä on niin tungosta ja hikistä et en varmaan kehtaa tulla sinne vaan istuskelemaan.

Ja kyllä ei, ei siellä kettuja ole ellei jotenkin ole cityketut sinne eksyny. Tätä aina pienenäkin kitissy kun halusin sinne vaan ketun ja ilveksen. ono Nyt kitisen kun ei ole gaviaalejakaan. Tropicario olis muuten ihan hyvä minimiitin kohde myös, ainakin niille joita matelijat ja hämpylit kiinnostaa. <: Korkeasaari kyllä laajempi ja varmasti suurempaa käyttäjäkuntaa kiinnostaa, mut tuolla vois sit käydä vaikka pienemmällä armeijalla myöhemmin! Mikäli näitä tosiaan ei nyt vielä ihan lähiaikoina toteuteta niin voin itekkin tarjoutua järkkääjäavuks. Meinaan tää hillitön flunssa ei vaan ota parantuakseen terveisin en saa henkeä ja niistin juuri verta.

Judzle, olin muuten ite vuosi takaperin tekemässä vappuväreillä päivän ajaksi sateenkaarikeesiä, mut en löytäny kaikkia tarvittavia värejä niin lyhyellä varoitusajalla. ): Kaikki on kyllä tallella koska yritin kuitenkin, punainen taitaa vaan puuttua nyt. : D

25 Kesä 2014 05:55
Profiili
Alfa
Alfa

Ihan mikä vaan miitti vois olla ihan kiva, jos sinne sitten tulis vaan Ketunleivän väkeä. Pieni mainost mainost ja sit epä-Ketunleipäläiset olis ihan sad ku ei pääsis miitteilemään ja sit ne liittyis, eiku-! uwu
...ja sit tänne tulis lisää nollaviestisiä käyttäjiä (y)

25 Kesä 2014 10:40
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Korkeasaarimiittikin kuulostaa kivalta! Kuljetaan vielä siellä semmosena letkana luonnoskirjat käsissä ja piirretään eläimiä. :D

Mun olisi kovasti tehnyt mieli osallistua Pride-kulkueeseen, mutta yyh olisin tahtonut kaverin mukaan (jolla on muuten ihanat kirkkaansiniset hiukset), mutta se ei pääse tulemaan enkä mä oikein uskalla sinne väkijoukkoon yksin... Sitten vielä olisi pitänyt keksiä, miten sniikkailen kotoa ilman, että homofobiset vanhemmat tajuaa, minne meen. Eehh... Ei ne kyllä varmaan edes tiedä, että Pride on tällä viikolla.

Oli tosi häiritsevää, kun kaverin poikaystävä päätti ostaa mulle ja yhdelle toiselle sen tyttöystävän kaverille (meidän eeppinen Room Escape -tiimi) kakkua. KAKKUA meille, miksi ihmeessä? :'D

Ava © Cava

25 Kesä 2014 10:47
Profiili
Beta
Beta

Mun puolestani vois tosiaa järkkää vaikka kummatki miitit... Ainaki luulis, että loman aikana vielä riittäis aikaa sillainki. Ja vaihteeks ois kyl kiva kokea tämmönen vähä pienempiki miittiporukka uwu (Njoo onhan tässä taas se mainostuspaikka, mutta XD)
Vaik ymmärrän tietty et kaikki ei välttämät ehi/jaksa/pysty/haluu osallistuu kumpaanki, mut vois sitä silti laittaa kiinnostustopat pystyyn ja kattoo mitä käy ja edetä siitä sitte!

Uah vähän jännittää ku meikä lähtee Turun seudulle (Raisioon) tästä tänään vielä :D En oo menny kaukojunalla ikuisuuksiin, joskus ennen oli aika tiivistäki se Turkuun matkustaminen. En oo pakannu viel mitää ja hhhhh, vasta joskus 10 vail kolme on kyl kotoa lähtö. Oon tavallaa samaa aikaa innoissani ja samaa aikaa vaa oikeesti jännittyny. Kylhän mä junamatkailust oikeesti tykkään et ei sil! :D Aattelin ottaa koulukirjoi messiin matkaa varten, yhyy. Vähä alkaa paineet nousta ku ilmesesti on ihmisiä, jotka on jo heti kesän alusta alottanu lukemisen >'D Vähä ain lohduttaa ku miettii sitä et kylhä koeviikoillaki kirja/ilta tahti menee, jos aikataulut totaalisen kusis, mut mut.

Haha Tiitu :D Olihan hyvää kakkua?

25 Kesä 2014 12:16
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Tulin sieltä Lintsiltä just ja oon suuuper väsyny. Ei oo enää Lintsillä käyminen oikee mun juttu :D Kerran ku oltii käyty laitteet läpi, missä haluttii käydä, ni sit tuli sellanen "Mitäs nyt"-hetki. Ennen jakso samoissa ravata monta kertaa peräkkäin ja nyt vaan haahuili siellä vähä sillee NÄÄH. Plus en nauti niissä laitteissa olemisesta enää yhtää nii paljon :D Jossain Tulireessäki tuli jo sellane o shit fiilis, ku se tuli pystysuoraa alas. Mihinkää Kingii menoa en edes harkinnu. Ja sit kaiken lisäks mulle tuli yhes vaihees kylmä, ku idioottina olin ilman takkia ja se kylmyys pysy sit loppuu asti vaikka kuinka laitto takkii päälle ja koitti päästä lämmitteleen sisälaitteisiin.
Mutta miittiä ajatellen, ja etenkin meitä rahattomia ajatellen, siellä on tosiaan se ilmainen sisäänpääsy ja "monta" ilmasta laitettakin! Kotkot, Panoraama, Pilotti, Vankkuripyörä, Kuuputin, Pallokaruselli ja Rumpukaruselli ainakin :D Sitten pari tollasta pituusrajallista bebelaitetta, mihin tän mittasia ei enää päästetä. Mutta tuolla kun vissiin on nykyää joilleki alle 100 cm pitusille ilmanen kulku kaikkialle ni siks noi ihan lastenlaitteet on ilmasia. Ei pelkkä Panoraama enää, haha! nvn

Ja sitte tosta Korkeesaari-miitistä ni tälläsellä säällä ei sinne ainakaa kannata mennä jäätymään. Se kun on nimensä mukaan saari niin merituuli tekee kaikesta entistä kylmempää :I Itellä kans on vähä sellanen, et jos tulee hiemanki isompi porukka ni tuntus tyhmältä kävellä kauheen lössin kans ympäriinsä. Luokkaretkimeininki. En tiiä, miks mua ahistaa isossa porukassa liikkuminen aina niin paljon, eeööö! Eli joku täysin ohjelmaton miituska vois olla ihan jeesi omaan makuun.

25 Kesä 2014 21:15
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Cava ja Tiitu, harmi ettette tänä vuonna pääse, mutta toivottavasti ens vuonna sitten! nvn Tosin siellä taitaa olla nyt oikee rähinämeininki ku tosiaan tänää hylättii se tasa-arvonen avioliittolaki juttu haha! Ewe, oi kui siistii, irokeesissä sateenkaari olis ihan huikee! ovo Jos joskus vielä toteutat sen niin otat kyllä tänne tai jonnekin kuvia, tahdon ehdottomasti nähdä! Sulla on vielä niin sellainen, miten sen sanoisi, muhkee keesi, ei mikää minkinhäntä, niin olis ihan uskomattoman makee! Jos itelle yhtää sopis nii toteuttaisin heti kyllä.

Lintsi- tai Korkeasaarimiitti olis ihan sairaan jees! Tropicariosta ei edes puhuta koska teistä kukaan ei haluu mun kanssa minnekään missä on käärmeitä, mua ei saa sieltä pois ja tyylii poraan ihmisen mentävää reikää lasiin että pääsen sinne pusimaan käärmeitä apua. Vaikka olishan se ihan mahtavaa! Ite tuskin pääsisin ainakaan kauheen moneen laitteeseen kun meen loppukesästä Särkänniemeen, kaikki massit menee sinne. ono Tiiättekö mikä on muuten Lintsissä ärsyttävää? En pääse koskaan Salamaan! Vuoristoradan lisäks mun lempilaite ja aina jonoo ku mummoja bingoon! Ja kukaan mun kavereista ei ikinä halua venaa mun kanssa siihen >:C

Tosi moni ihminen on muuten sellainen ettei vanhemmalla iällä enää jaksa kieputuksia ja pääalaspäinmenoja. Ite oon varmaa vieläkin kuusvuotias kun voisin ite rampata laitteissa koko päivän pitämättä yhtään taukoa, omaa vuoroa vaan odotellessa koska multakin menee into. :D Kuitenkin vielä yheksänkymppisenä meen Kehrään sillee "oo jee beibe!" ja heitän mun kävelykepin jonkun päähän.

26 Kesä 2014 00:18
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Judzle kirjoitti:
En pääse koskaan Salamaan!
Joo älä viiti :D Olin nyt heti Miralle Lintsille sisää astuessa et hei käydää ekana Salamassa, ku siihen tulee aina nii pitkät jonot. Ja siinä oli jo pitkät jonot? Lintsi oli ehtiny oleen tunnin auki ja ihmiset oli jo ehtiny pakkautumaan sinne :D Kaikkialla muualla oli lyhyet jonot, jopa Kingissä, mutta ehei, Salamaan ei ikinä pääse. Enkä viiti yksin mennä jonottaa, ku Mira ei sit kuitenkaa tulis mun kanssa siihen.
Musta tuntuu, et se jono johtuu ihan vaan siitä, et ku laitteesee pääsee 4 ihmistä vaan kerrallaa ja se rata on kuitenki kestoltaan aika pitkä :I Mut eiks siihen tuu heti seuraava vaunu perää, ku edellinen lähtee? Outoo, et silti kerää niin pitkät jonot.

Harmittaa ihan tajuttomasti, ku tuntuu että tää tauko piirtämisessä on aiheuttanu sen tuntuman menettämisen. Ihan sama juttu viime vuonna ja nyt taas pitää uusiks kamppailla ittensä takasi vireesee D| Miksen voi olla niitä, joilla pitkätkään tauot ei vaikuta mihinkää! Ihan rumaa jälkeä saan vaa aikaa, höh :c

26 Kesä 2014 12:07
Profiili WWW
Beta
Beta

Judzle, voidaan mennä sinnä kahdestaan kuolaamaan jos ei muuten, mä jään sit pällistelemään lintuhämpyleitä ja muistaakseni tuolla oli joku krokotiilikin kun vuosia sitten kävin. <3

Mulla ei tietääkseni vielä laitteissa tuu huono olo tai käy aika pitkäks, mut sitä vastoin en pysty enää pelaamaan melkeen yhtään mitään konsolipelejä. Tämä tuli todettua viimeksi tässä yöllä viideltä, ehdin pelailla Pokepark 2:ta ehkä vartin kun tuli jo niin oksetus, et oli pakko mennä ottamaan tirsat. ): Mut se joku uudempi kieputtelulaite (sekotan aina kepin ja kieputtimen nimet) on ollu mun mielestä alkujaankin ainoo ikävä rajumpi laite, koska oon kai niin pienikokonen tai jotaan et jos en oikeesti pidä kaikilla voimillani siitä turvahommasta kiinni niin mä rymisen ympäri penkkiä kunnes oon vaan yks iso mustelma.
Salaman ystävä en oo oikeen koskaan ollu, se on liian pehmeetä kyytiä mun makuun. : D Ihan ku vaa liehuis jossaan keinussa. Ukosta ite tykkäilen. <:

Päivä on vasta puolessa ja tää on muuten ollu jo ihan ihme päivä! :'D
Kävin aamulla antamassa verinäytteitä terveyskeskuksessa, ja jotta ei olis niin tylsä olo niin päätin kattoa kartasta valmiiks jonkun kirpparin eilisten löytöjen innoittamana. (Pokemonei ja Digimonei jee jee!) Kirppiksen sijaan löysinkin ensin Bandidosien kerhohuoneen ja ihastelin salaa niitä sen eessä olevia pyöriä mut pelotti joten yritin valua siitä äkkiä ohi. Sit löysin kirpparin ja sieltäkin löyty Pokemoneja ja otin myös Muumien Taikatalven mukaan. Paluumatkalla eksyin kertaalleen, tällä kertaa johonkin tosi hiljaiselle kerrostaloalueelle. Jostaan avonaisesta ovesta kuulu puhetta, joten vilkasin randomisti sisään. Ja siellä oli HEVISAURUKSEN ESIINTYMISASUT?!? (tietämättömille tiedoksi, että fanitus)
~I know where you live, Mr. Hevisaurus~
Mitähän muuta tänään vielä ehtii tapahtua?

26 Kesä 2014 12:19
Profiili
Kettu
Kettu

Judzle ja Ewwie, muakaan ei saa millään sieltä matelijapuolelta ulos ikinä. :D Käärmeitä! Varaaneja!

Mun mielestä se ihme kieppumislaite, joka pyörii joka suuntaan on ihan paras! :D (Piti oikein tarkistaa, se on Kieppi!) Munkin on pakko aina puristaa niitä turvakaaria tai hakkaan itseni niihin kaiteisiin. Se on oikeesti vaan tosi kieroutunut jumppalaite. Kukaan mun kaveri vaan ei ikinä suostu tulemaan siihen mun kanssa. :C Viikinkilaiva on varmaan ainoo laite, josta en tykkää, koska mulle tulee siinä aivan käsittämättömän huono olo, yhhyh. Kaikki pyöriminen menee, mutta sitten tuommonen keinuminen ei.

Cava, ei olla vielä saatu kakkua, kun tää miekkonen tilasi sen meille netistä (koska maksaja asustaa Hollannissa, hahaa) ja saadaan se vasta perjantaina. :D

Mä alan hiljalleen oppia ajamaan autolla. Vielä, kun pääsisin eroon tästä perheeltä peritystä "urheilullisesta ajotyylistä", niin voisin saada sen inssinkin läpi sitten joskus. :'D

Ava © Cava

26 Kesä 2014 13:59
Profiili
Beta
Beta

No jos kerta itteni lisäks on jo peräti 2 ihmistä jotka varmasti viihtyy Tropicariossa niin voin yrittää lupailla että järkkäilen sinne yhteistä tapaamistä joskus myöhemmin, koska haluisin ite niin kovasti mennä sinne pitkästä aikaa. <:
Tälleen samanlainen lähtökohta kun sillon edellisessä Ketunleipä-miitissä, sehän lähti kans siitä et _minä_ vaan satuin kaipailemaan Kiasma-visiittiä. :---D

Pitää alkaa suunnittelemaan sitä hiusväriä sitten että kehtaan jo keesiytyä sillon!!

Ja mä en oo uskaltanu ajaa puoleen vuoteen. ; _ ; Pitäis vaan uskaltaa ettei kaikki havaintokyvyt ihan kuihdu. Mutku yhyy kuitenki ajan jonku pyöräilijäveikon kumoon!

26 Kesä 2014 14:25
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Seuraava