Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:11

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Ruekii, houkuttelevaa :D Jospa palkkaanki sun veljen ajamaan mun tukan... Meillä siis kyl pitäis olla joku laitesetti ku iskä ajaa kans päätään tosi lyhyeks, mut mut. Äiti vähän suositteli että pyytäsin kuitenki iskän apua kun "itse voi olla turhan hankalaa", että kattoo kuinka kalju tulee. Tosin voi olla, että joudun odottelemaan ens viikonlopun valumiseen ohi, koska sillon on parit rippijuhlat ja en jaksais olla mikää pällistelyn kohde P: Vaikken nykyää niin tarkka omast ulkonäöstä ole tai niin mieti muiden mielipiteitä, nii tommoset juhlatilanteet ihmisten kans, jotka ei oo nähny sua pitkää aikaa, on kovin hnnngh. Luulen et jo mun nykyinen olomuoto voi joilleki olla vähän "???", nii ei järkytetä enempää |D

Kärsitään Sobin kanssa sit yhdessä! u_u Mul alkaa taas tää otsisponnari olla yhä yleisempi tyyli. Desussahan vedin kans silleen koska K U U M A, sillon ei kukaan kestä paksua otsista silmillä. Ehkä.

Sää on nyt kyllä yllättävänki kauan ollu tämmönen kakka. Itseä houkuttais Lintsivierailu tänä kesänä, ku viime kerrasta on varmaan kolmisen vuotta. Ongelmana on vaan taas seuran löytyminen, mut varsinaisesti ketään en oo vielä kyllä kysynyt >DD Etukäteen vaan ennakoin hankaluuksia.

22 Kesä 2014 13:45
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oi, antakaa vaan mulle kaikki ylimääräiset hiuksenne! Haluisin, että oma tukka ois pidempi, mutku tää tuntuu kasvavan niin tuskallisen hitaasti. Tai ehkä se vaan tuntuu siltä, kun kuitenkin jo pitkä tukka on, niin sitä kasvua ei huomaa muuten kuin ihanaakin ihanammasta juurikasvusta. Jos vaan voisin, niin haluisin niin kovasti sellasen ihanan muhkeen sivuotsiksen, mutta kun mulla on just tossa otsassa pyörre, niin se pistäis otsatukan ihan vammasesti. Aina pienenä äiti mulle sellasen kuitenkin leikkautti, ihanku en ois ilman sitäki jo näyttäny ihan tarpeeks idiootilta. :D

Hyi kun palo juhannuksena ihan liikaa rahaa _ruokaan_! Ostettiin pihviä ja lohta ja kaikkea hyvää. Tässä onki tullu taas mässäiltyä ihan laittoman paljon ja huomenna on taas jälleen kerran pakotettava ittensä takasin ruotuun. Jotenki se on vaan niin vaikeeta lopettaa herkuttelua pitkän putken jälkeen. :D Ja salikorttiakin pitäis yrittää jaksaa hyödyntää mahdollisimman paljon niin kauan kun se nyt vaan on voimassa, ettei tunnu sitten siltä, että ois rahat menny ihan hukkaan.

Muakin on jo pitkään houkuttanut Lintsi-reissu, mutta ite en kylläkään laitteissa viihdy. Tykkään vaan kävellä ympäriinsä ja nauttia hyvästä säästä (jos sellasia enää tän kesän aikana saadaan). Ehkä parissa nössölaitteessa vois käydä silleen, että ostaa erikseen lipun, kun ne rannekkeet on ihan tajuttoman kalliita nykyään.

Edit// 100. viesti, wohoo~! \o/

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

22 Kesä 2014 14:04
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ketunleivän kesäinen Lintsi-miitti, miten ois? :'D

MINÄKIN kaipaan lyhyempää tukkaa, mutta oon tätä nyt vuoden kasvattanut penkkariasua varten (miten niin peruukki olisi helpompi vaihtoehto? :D) niin ei vielä pysty leikkaamaan. Ehkä sen jälkeen voisin vetää siiliksi tai edes vähän lyhyemmäksi. Meillä ei onneksi ole tulossa mitään isoja sukujuhlia, joissa mua voitaisiin hävetä, ja mun yo-juhlatkin on vasta sitten joskus syksyllä..

Aikeena olisi tosiaan värjätä tukka samalla pinkiksi, niin sitten jos ei väri sovikaan yhtään mulle, voin leikata sen kokonaan pois ja kasvattaa omanvärisen tukan siihen tilalle. Toisaalta noi kaikki shokkivärit houkuttaa hirveästi.. Haluan kokeilla joskus vaikka kirkkaanvihreää tukkaa.

Ava © Cava

22 Kesä 2014 14:21
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Huaaa Kride sullahan on jo nyt niin pitkät hiukset :DD Huhhuh! Multa aina löytyy rispektiä niille, jotka oikeesti jaksaa pitkää tukkaa. Ok, ei harvinaista oo, mutta silti. Ite vaa oon niin tyytyväinen tähän että vihdoin viime keväänä uskalsin leikata lyhyemmäks. Itekin siis kyllä pitkä tukka vähän yli olkapäiden koettu. Mä en oikee tiiä onko mullakin vähän pyörrettä vai johtuuko se tästä yleisestä kiharuudesta/taipuisuudesta, mutta etenki lyhyemmän otsatukan kanssa on kyl hankala saada se pysymään aloillaan ja jos joskus ei asettele tukkaa ollenkaa suihkun jälkeen, niin se saattaa kuivua jotenki tosi urposti. Mut nyt tää on tosiaan nii pitkä että valuu vaan silmille.

Tiitu, ei ees huono idea mun mielestä... :D Onhan tässä vielä kesää jäljellä jos porukkaa sais oikeasti kokoon. Hum, teetkö jotain Pinkie Pie -juttua penkkareihin? Se tuli ekana mieleen >D Itellä on penkkarisuunnitelmat vielä ihan auki. Mun ryhmästä tosin löytyy SnK-faneja joten semmonen ryhmä vois olla aika hieno, mut siinä asussa onki sit ite väsäämistä. Että enpä tiiääää. Jos tulee kriisi eikä saa mitään aikaseks nii onha mulla kaapissa toi vanha umbreon-kigurumi 8'D

Muaki vähäse shokkivärit houkuttelis, mut se värjäysoperaatio vaikuttaa rasittavalta ku pitäis varmaa vetästä blondiks ekaks että sais mitään näkymään. Ja sit sen värin ylläpitäminen, huhu! Mut nyt ku on kerran normaalista värjäyksestä selvinny ite, nii ainaki on vähän tekniikka tutumpi.

22 Kesä 2014 14:31
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ei ois muuten yhtään hassumpi idea toi Lintsi-miitti. c: Mä ainakin oisin mukana!

Itelläkin on lyhyet hiukset ollu (ja rastatkin sitä ennen! :D) ja ihanan helpothan ne oli, mutta oma hiuslaatu on sen verran laineikas, että näyttää lyhyenä ihan vammaselta ellei suorista. Nyt kun on pitkät hiukset, niin ne on vissiin itsessään jo tarpeeksi raskaat, että pysyvät suht suorana. Mutta haluisin sellaset alaselkään asti yltävät hiukset, silleen että ois tositosi pitkät! Kun mulla ei tän pidempiä hiuksia oo koskaan nuorempanakaan ollut.

Mulla oli joskus yks shokkipinkki tupsu ja se tosiaan kulahti tosi nopeesti sellaseks rumaks. :c Mut sellaset color mask -suoravärit on kyllä tosi hyviä, niitä voi käyttää periaatteessa hoitoaineena ja niillä saa ylläpidettyä väriä kivasti ilman, että hiukset kärsii. Itekin välillä pistän sellasta, vaikkei mikään shokkiväri olekaan, mutta saa kivasti eloa jo vähän kulahtaneeksi päässeeseen väriin eikä tarvii sit niin usein olla värjäämässä millään jytymmällä kamalla.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

22 Kesä 2014 14:49
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Cavachon kirjoitti:
Hum, teetkö jotain Pinkie Pie -juttua penkkareihin? Se tuli ekana mieleen >D Itellä on penkkarisuunnitelmat vielä ihan auki. Mun ryhmästä tosin löytyy SnK-faneja joten semmonen ryhmä vois olla aika hieno, mut siinä asussa onki sit ite väsäämistä. Että enpä tiiääää. Jos tulee kriisi eikä saa mitään aikaseks nii onha mulla kaapissa toi vanha umbreon-kigurumi 8'D.

Joo, jotain Pinkie Pie -ihmisversiota koitan saada aikaan. Yritin ehdottaa, että kaikki meidän koulusta olisi pukeutuneet Star Wars -klooneiksi, mutta ihmiset ei arvostanut mun ideaa. :'D Yritettiin suunnitella kaverin kanssa jotain Star Wars -ryhmää, mutta ei saatu siihenkään ketään. Ei sitten viitsitty kahdestaan olla ylipitkä Yoda ja alimittainen Darth Maul.. Varsinkin kun se Yoda olisi ollut Darth Maulia pidempi, ehheh.

Oon nyt päätynyt ton hiusvärin kanssa siihen, että loppukesästä (sitten kun tää nykyinen melkein musta on vähän haalistunut) kokeilen jotain vihreän sävyä. Tykästyin tommoseen tummempaan tai keskivihreään tai vähän sinisempään vihreään.

Pitää vain jostain saada rahat vaalennusmömmöihin ja hiusväriin ja etsiä joku kiva nettikauppa, joka myy noita. Tai sitten käyn ihan suosiolla jostain Helsingistä ostamassa, kun täältä minikylästä ei tunnu löytyvän mistään kauppoja, jotka myisi jotain muuta kuin noita perusvärejä (+ kestovärejä ei muutenkaan tee enää mieli käyttää).

Ava © Cava

24 Kesä 2014 14:40
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Yritin ite tossa vajaa vuosi sitten metsästää neon-sävyistä keltaista shokkihiusvärikaupoista, mut kaikkialta oli loppu. ): Punaset irokeesit on jo niin nähty, ja sininen ja vihreä on vähän niin ettei mulla oikeen oo niiden kanssa yksiin sopivia rytkyjä. Huonot vaateyhdistelmät ei mua häiritse, mut jos ois kirkuvan siniset hiukset nii mua kyl häiritsis pitää punasta paitaa. ono En jaxais tilatakkaan, koska mielummin aina meen bussilla hakemaan ku maxan ylimäärästä postista. Ja nyt en jaxa keesiytyä ku on jo kasvanu tää oma sotkublondi joka näyttäis mun makuun liian laimeelta keesille.

Ja Lintsimiitti kuulostaa kovin... Kalliilta, hyhy. :'D

JA minä makasin juhannuksena sängyssä kuolettavan flunssan hellässä huostassa.

24 Kesä 2014 17:07
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Oi värikkäät hiukset on ihania :c Ite oon kauheesti haaveillu jo jonkin aikaa sekottaa mun mustaan tukkaan jotain oranssia mutta mun tuulilla väristä tulis jotain ruosteenruskeaa ja oranssi tunnetusti haalenee niin nopeasti niin ei se näyttäis hyvältä varmaa ku pari päivää. :( Vihreet hiukset on kanssa kyllä niin ihania oihvoih.

Kauheesti oli myös haaveissa värjätä hiuksiin sateenkaariraitoja näin Pride-viikon kunniaks, mutta sekin nyt vähän jäi. Ehkä ens vuonna sitten! :D Toivottavasti olisin jo päässy pois kotoo siihen mennes nii ei homofobiset porukat kattois nii vinoon.

Onko muuten kukaan muu ketunleipäläinen tulossa kulkueeseen tai puistojuhlaan lauantaina? Mun toinen Pride peräti jo tänä vuonna ja kesän kohokohta, ei voi jättää välistä. Toivottavasti olis vaan hyvät ilmat ettei tarvis sateessa kävellä ja istua vaikka seura onkin varsin värikästä ja ihanaa.

24 Kesä 2014 19:50
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Ja Lintsimiitti kuulostaa kovin... Kalliilta, hyhy. :'D
Joo ite mietin ihan samaa, vaikka musta se kuitenki kiva idea olis :D Mut ranneke on kuitenki sen 34-39 euroa ja suurin osa käy siellä vaan kerran vuodessa jonku tietyn kaverin kanssa.
Onneks Lintsille sisäänpääsy on ilmasta, että ite ainaki voisin tulla sinne kuitenki pyörimään, mikäli tällänen järkätää. Pelkään vaan, et tulee kuitenki hinku päästä joihinki laitteisii, muttei niin paljon että haluis maksaa rannekkeen, muttei myöskään niin paljon että viitsis sen yhen laitelipun ostaa... Kaikki on niin kallista Ö-Ö

Huomenna (tai tänää oikeastaan, köh köh) oon menossa Lintsille itseasiassa! :D Tulee vaan säätöä, kun olin kokonaan unohtanu kaverin synttärit, kun luulin niiden olevan vasta torstaina. En voi jättää niitä väliin, kun kaveri siitä varmasti kovasti pettyis ni pitää sit kiitää Lintsiltä suoraa sinne. En vaan tajua, miks on järkätty keskelle viikkoa, kun arkena ei julkiset kulje myöhään :I Tulee taas olee kivaa miettii, että miten ittensä kotiin taikoo!

Joku Ketunleivän Korkeasaari-miitti olis kans kiva uwu Sellaseen voisin tulla, kun sielläkin tahtonu käydä. Sopis hyvin teemaakin, eikö? :D Voidaan mennä bongaamaan kettuleita sieltä. Tosin ei siellä vissiin kettuja edes oo? >'D

25 Kesä 2014 00:58
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tosiaa ei kukaan ranneketta pakota ostamaan, että sinänsä... :D Vaikka Ruekiin pointit on kyllä hyviä. Ite melkeen voisin kuitenki lupautua tommosen Lintsimiitin järjestämään, jos vaan tulijoita on! >u< Ja jos saisin edes yhden rannekekaverin joukosta, heehee. Koska oon vähä semmonen forever alone jolle ei ehkä sitä yhtä huvipuistokaveria löydy, vaik kyllä mä ymmärrän että jos jo ennen miittiä käy jonkun kanssa niin ei ehkä kahta kertaa halua maksaa, ku kaikki on niin kallista. (Ihan varma en tosta lauseesta oo ku on ehkä viel yks tyyppi jota voisin tiedustella)
Mutta anyway mun osalta menis vähän loppukesälle, tai mulla on tosiaa semmonen koiranhoitokeikka heinäkuun alusta alkaen n. 3 viikkoa. Ei oo mahdotonta että pääsisin jokskin yksittäiseks päiväks lähtemään messiin jos jotain muuta tulee eteen mutta en tietenkää tieten tahtoen mitään järkkäile!

Korkeasaarimiittiki kuulostaa ihan kivalta ku mäki tosiaan siel haluisin käydä, ku viimeks joskus aika pienenä ollu.

Judzle, kaveri kysy just tänää (tai no teknisesti ottaen eilen) et tulisinko lauantaina muuuttaaaa rippijuhlat. En mä kyl tiiä oisinko muutenkaa viittiny yksin lähtee haahuilemaan ku tääki tyyppi on vaan siellä töissä ja nyt ku loppu se sarjalippu Helsinkii nii alan varmaa olla menoista tarkempi muutenkin |DD Mutta toivottavasti kulkue ym. onnistuu hyvin~

25 Kesä 2014 02:08
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Seuraava