Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:40

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Viesti Re: Keskustelutopic
Houndy kirjoitti:
Ruekii, kannattaa vastaisen varalle opetella ottamaan varmuuskopiot suosikeista, ohjeet Firefoxille täällä. Tosin kannattaa suosiolla kopioida talteen koko profiilikansio ja käytettävän profiilin määrittävä tiedosto(se on oh Firefox-kansiossa), niin saat talteen myös asentamasi lisäosat ja asetukset, mikä helpottaa ja nopeuttaa huomattavasti selaimen käyttöönottoa esim. konerikon jälkeen.
En käytä selaimena Firefoxia ja tää tietokone on ihan vaan hetkellisessä käytössä. Siellä ne suosikit on tallessa omalla koneella sitten, kun se tulee takasin "huollosta" c:
Ja noita sivustoja ei kuitenkaan niin paljon siellä ole, että viimeks mentiin ihan vanhanaikasella keinolla, että kirjotin vaan muistiin ne sivut ja siirsin uudelle koneelle. Ei toiminu toi varmuuskopiointi, ku oli jo nii romuna koko kone, haha!

Meillä on apuna aina näissä tietokoneasioissa tollane kunnon tietokonevelho, että siltä aina heti kyselemässä kaikkea. Nytkin se oikeastaan ton koneen kuntoon pistää :D Mukavaa, kun tietää tollasen osaavan henkilön! Joskus kuulemma meillä jossai juhlien yhteydessä ihan mittavasti juotuaanki hoiti veljen koneen kuntoon.. >'D En vaan tajua, kun jotkut osaa. Jostain Kuopiosta asti neuvoo vaan puhelimen välityksellä, mitä millonki pitää tehä, vaikkei ite edes ole sen ongelmakoneen äärellä.

05 Kesä 2014 01:32
Profiili WWW
Beta
Beta

Hellou ihmiset! Itelläki jotenki kirjottelu iiiihan jääny... En tiiä miks, ku niin ku joku taiskin sanoa (? kuvittelenko vaan), nii just nyt kesällähän pitäis olla siihen aikaa :D Jotenki niiin suuri vaiva muka saada tekstikenttä auki ja sormet näppikselle. Must tuntuu että tää sama teema toistuu mun viesteissä aina vähintäänki sen parin kuukauden välein, tai jotain |D

Nyt tässä väsyneenä datistelen ja koitan skannailla juttuja koneelle. Etupäässä nyt collab jota miitissä väännettiin ja sit toinen tärkeä juttu on Desuconista tehty sarjispäivis, jotta saisin postauksen tehtyä semipian ennen ku asia vanhenee :D Joku siitä askissa kyselikin jo, tuntuu mukavalta että edes joitakin blogi kiinnostaa - tai edes jotkut aiheet. Conistahan vois periaatteessa tonne ihan con-topaanki kirjottaa, jospa jollain muullakin olis mielipiteitä jaettavana. En tiiä. :'> Itellä oli jotenki tällä kertaa hankala löytää seuraa, mut yks yläastekaveri pelasti, ku oli ainoo jonka numero mulla oli XD Ja viel pirun mukavaa seuraakin vielä, winwin.

Huomenna ois sit lähtö isovanhempia moikkaamaan. Hyvä silleen, ku saa vähän vietettyä aikaa pois koneen ääreltä, vaikka mulle kyllä aina läppäri asetellaanki valmiiksi nopeasti, jos vaan pyydän >'D Haluisin kuitenkin vähä silmiä lepuuttaa, ku silmien kuivuus on tosiaa joulusta lähtien (tarkemmin ajateltuna ennemminkin jopa viime vuoden joulusta itseasiassa) ollu vaihtelevan yleinen ongelma :U Ihan vaan näytön tuijottamisesta. Noiden muutaman päivän tauon jälkeen jos sais taas koneellaki piirrettyä tehokkaammin nvn

Mitäs tyypeille kuuluu? Sori, jos jotenki kauheen törkeesti blokkasin puheenaiheet joita edellisellä sivulla oli. Saa nostaa esiin uudestaan..

12 Kesä 2014 23:02
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Hello hello kaikki jälleen! : D

Mun pitää yrittää nyt kesällä jaksaa _kirjoittaa_ foorumeille. Aina vain jotenkin jään vain stalkkaamaan muita, vaikka mulla olisi omaakin asiaa... Täällä tosin sataa ja ukkostaa, niin en uskalla pöytäkonetta käyttää ja tämä puhelimella selailu on kauhean hidasta.

Mä onnistuin polttamaan itseni auringossa tossa alkuviikosta, kun oli vielä lämmintä! Yleensä mun kesät menee varjossa tai järvessä istuskellessa tai pitkähihainen päällä, niin tämä on uusi ja jännä kokemus. Ulkona vain oli niin kiva sää lukea ja heitellä frisbeetä ja hörppiä pirtelöä talon katolla. Ja nyt on sitten joka paikka joko ihan punainen tai valkoinen. Eih.

Varasin ensi viikolle ajotunteja ja noiden jälkeen onkin puolet käyty ja enää 6 tuntia jäljellä.

Ava © Cava

13 Kesä 2014 10:24
Profiili
Kettu
Kettu

Mulla on vähän sama, että asiaa kyllä löytyisi, mutta jostain syystä ei vaan saa koskaan kirjotettua tänne ja tyydyn vaan stalkkailemaan muiden juttuja.

Munkin nahka meinaa aina vaan palaa, enkä ikinä rusketu. Oon nyt kuitenkin työkaverin kanssa uskaltautunut solariumiin aka syöpägrilliin ja sieltä oon saanut edes pikkasen väriä pintaan. En siis todellakaan ole mikään ruskea, mutten kuitenkaan ihan niin vaalea kalkkunannahka, niinkuin yleensä. :D Varsinkin jalkoihin haluaisin vielä vähän saada väriä lisää, mutta nyt en ihan heti viitsi mennä uudestaan, kun värjäsin just hiuksetkin ja se solkku tuppaa vähän haalentamaan hiusväriä. Tietty sitä vois yrittää jonkun turbaanin askarrella hiusten suojaksi, muttaaah...

Tää sää on ollut kyllä tosi masentava. Yleensä sadepäivinä meillä on töissä myymälässä ihan hiljaista, mutta tänään tuli siinä viimeisen tunnin aikana joku ihan ihme ruuhka ja saatiin viimeinen asiakas ulos vasta 10 minuuttia sulkemisajan jälkeen. Muutenkin ollut ihan ihme perseasiakkaita ja äääh oli ärsyttävä työpäivä, mutta onneki se on nyt ohi! Ens viikolla meen toiseen toimipisteeseen tuuraamaan ja pikkasen jänskättää kyllä. Onhan siellä samat toimintaperiaatteet tietenkin, mutta silti tiety omat juttunsa, mitkä pitää muistaa. Plus en oo ikinä edes asiakkaana käynyt siinä kyseisessä myymälässä, joten en tiedä, missä mitkäkin tuotteet sijaitsee, jos asiakkaat tulee kyselemään. Eipä sillä, en mä omalla työpaikallanikaan aina tiedä. :D

Ja jotta ei nyt taas menisi vaan omista jutuista paasaamiseen, niin kysytääs, että millaisia suunnitelmia teillä on juhannukseksi?

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

13 Kesä 2014 20:20
Profiili
Hukka
Hukka

Muakin harmittaa toi sää! Sateista vaan ja kauhean koleaa, fiksuna tyttönä unohdin laittaa tänään t-paidan hupparin alle ja sieltä hupparin altahan sitten kaikki tuuli ja tuisku tulla tuiskahti ja vieläkin oon vähän kohmeessa. Oikeet syyskelit taas! Ukkosta sais kyllä tulla, tykkään siitä niiiiin paljon! Sade on se mistä en tykkää.

Juhannuksenä meikä lähtee taas Tampereelle kissavahdeiksi tyttöystävän kanssa, kun äiti lähtee kaverien mökille. Yleensähän menee niin, että lapset lähtee juomaan ja aikuset jää pitämään taloa ja eläimiä pystyssä, mutta meidän perheessä menee vähän toisinpäin.. :DD Eipä me muuta tehdäkään kun ollaan koneella ja katotaan telkkaa ja katotaan Free!n loput kolme jaksoa loppuun. uvu Vähän harmittaa kun tänä jussina ei saa rasvassa paistettua maissia, nyyh.

14 Kesä 2014 23:14
Profiili WWW
Beta
Beta

Tiitun jutuista tuli mielee, että musta ois välillä ihan kivaa kirjotella kännykällä, vaikka se hidasta onki. Siis jos tilanne on sopiva, oon esim. junassa tai jotai :D Mut viimeaikaset kokemukset deviantartin kanssa vähän pelottaa: kännykkä onki jättäny viestejä kesken XD Ekan kerran ei huomannu vastaanottaja mitää, ku katkasu oli vikassa sivuasiassa ja jäljellä oli vaa yks "k", mutta seuraavan kerran tuli ihmettelevä reply ja olin ihan oh god. Onneks en mitään virallista asiaa selvitelly. Toisaalta mun olis kyllä tarkotus sitä kännykkää vaihtaa jossakin vaiheessa nyt kesällä muutenki, nii jos sillo onnistuis. Deviantart sais kyllä mun puolesta koittaa tehä jonkun hyvän appin tai toimivan mobiilisivuston.

Mäki oon vähä semmone etten oikeen rusketu, mutta mä en myöskään pala helposti :D Tämmönen hyvä välimuoto siis. Tai no, jotenki tänä kesänä oon aikasempaa enemmän miettiny että voishan se olla kiva saada näihin nuudelikäsiin vähän väriä, mut ei se kuitenkaan mua rannalle pötköttelemään aja. Syöpägrilli olis vielä pelottavampi ajatus |D Kyllä mä oon vähän miettiny että ois joku kunnon rantapäivä kiva silti viettää, ku ei oo nyt varmaa pariin vuotee tullu sitä tehtyä. Siis että ihan chillaiski siellä rannalla eikä vaan pulahtais nopeesti ja lähtis pois. Mutta seuran ja paikan puute on ongelmana... Ja nyt joo tällä hetkellä myös tää epävakainen sää, argh!

Mulla ei taida olla juhannuksena oikeestaan mitään. Mun asenne juhannukseen selviää hyvin siitä kysymyksestä, jonka esitin viime viikonloppuna mökillä: "Millon juhannus ees on?"

Nyt jatkan Game of Thronesin katsomista! Ehdin jo jäädä 2 jaksoa jälkeen ku on jo jotenki viikonpäivien taju vähän hävinny, hups. Nyt on enää toi season finale jäljellä, huui. Harmittaa kyllä vähän kun tosta edellisestä jaksosta ehdin jo nähdä yhden spoilerin ennen sen katsomista koska millon nyt ei Game of Thronesissa joku kuolis >'D

16 Kesä 2014 18:51
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Häiriinnyin lukiessani Cavan blogia (jostain syystä Blogger ei tykännyt, kun yritin sinne kommentoida, höh), kun toi sama Anni pelasti mun viime vuoden Desuconin hengaamalla mun kanssa lauantain. :'D

Mun oli tarkoitus mennä juhannuksena äidin vanhempien luokse Etelä-Savoon, kun niillä on siellä kiva iso talo järven rannalla, mutta ei nyt sitten kuitenkaan olla menossa sinne. Viime vuonna vain lilluin aamusta iltaan kumiveneessä hörppien Coca-Colaa viinipullosta. Harmi, kun kaikki kaverit lähtee jonnekin eikä täällä korvessa oikein ole mitään tekemistä. Toisaalta, jos sää tulee olemaan tätä sadetta ja räntää ja rakeita, niin ei siellä rannallakaan paljoa viihdy.

Hyi, ei kyllä ollut yhtään kivaa ajaa moottoripyörällä autokoululle, kun taivaalta tulee rakeita. : D Sitten vielä sain ajo-opettajan nauramaan mun sähellykselle, oih voih.

Ava © Cava

18 Kesä 2014 12:44
Profiili
Beta
Beta

^Nyt on itelläkin kieltämättä häiriintyny olo :DD Mutta pieni maa ja... pienet kaupungit. Anni on kunnon savior! uwu

Uah tää huono sää on vähän munki päivää ollu pilaamassa. Ku mul ei nyt ookaan mitään ohjelmaa/seuraa tälle päivälle, ja on tokavika päivä ku mun junalippu on voimassa, nii jos sää ois parempi, nii ois ehkä yksinki viittiny lähteä Helsinkii... Paino sanalla ehkä. Mut nyt ei kyl yhtään huvita kun on mahdollisesti kylmä ja mahdollisesti sataa ja olen laiska olento. Siispä varmaa vaan piirrän sarjispäivistä ja ehkä jotain kunnollistakin, ja siinä on tän päivän ohjelmasaldo. Huomenna sit onneks liikenteeseen taas.

Haluisin myös täs nyt pian ajaa tukan lyhyeks :D:D Vähä pelottaa näytänkö vaan sairaalta sit, mut ku nyt on pehko jo niiin ylikasvanu... Ois kiva koittaa mitä siitä tulis, jos ite hommailee, sen sijaa että maksaa sen neljäkymppiä ammattilaisen jäljestä. Kesäl ku kuiteski sopii lyhytki tukka ja se ehtis nyt viel ennen koulun alkua hyvin kasvaa järkevämmän näköseks, nii ei oo sillee pelkoa mistään. You know. Lisäks mul on vähä tyhmä ongelma et oon välil huono korostaa tarpeeks että joo tän saa oikeesti kyniä lyhyeks, vaik ei mulla nyt muuten oo mun vakikampaajan jäljessä mitään valittamista - hyvinhän tää malli on pysyny ja just perfect ku ei vaadi omaa panostusta yhtään :D

Sori jos nyt spämmään taas liikaa u_u

18 Kesä 2014 16:27
Profiili WWW
Alfa
Alfa

^Meillä on sellanen VEMPAIN millä saa hyvin ajeltua lyhyeks, joten tänne vaa parturoitavaks. :D Veli aina leikkaa sil siilin mut se on kyl sit tosiaa ihan lyhyt siili 8O
Ja koiratrimmeri toimii kanssa hyvin tähän tarkotukseen u-u Toinen veli ajelee sellasella ahahaha!

19 Kesä 2014 02:17
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Jospa kolmas kerta toden sanoisi, ja saisin oikeasti kirjoitettua tänne viestin.

Ensimmäinen hyvä onni sää kanssa täälläpäin (tai oikeastaan Ala-härmässä päin) oli eilen, kun mentiin serkun kanssa PowerParkiin. Aina muulloin kun ollaan tapaamisia kavereiden kaa järkätty niin on ollut kylmää tai satanut. Eiköhän tää tästä parane, ainakin niin voi toivoa.

Meillä päin ei juhannussuunnitelmia oikein ole, muuta kun siskon synttäreiden juhliminen. Eikä nekään nyt mitkään isot pirskeet ole, pienehköt kakkukahvittelut lähiperheen kesken. Muuten sitten ajateltiin äidin kanssa istua kotona syömässä herkkuja mitä äiti on ostanut ja leiponut taas ihan tuhottomasti.

Niin ja täällä on kans yks tukanleikkuuta kaipaava. Tämä on kasvanut aivan ylipitkäks, kun viime leikkuusta on jo aikaa. Ja kun viimeksi ei leikattu otsatukkaa siihen, kaipailen sitä. ;~;

19 Kesä 2014 13:46
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Seuraava