Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:38

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Ewwie, huhhuh, aika pelottava viikonloppu sulla! Ite oisin ollu varmaan ihan paniikissa. Mua ei neulat tai tippa häiritse, kun oon niihin tottunut, mutta leikkauksia pelkään älyttömästi.

Hii, Mimicon takanapäin , oli hauskaa ja taisin bongata Mimilakanasta tutunnäköistä piirtotyyliä, mutta en tajunnut katsoa nimimerkkejä.

Ava © Cava

18 Touko 2014 21:56
Profiili
Hukka
Hukka

Hui kauhia Ewe, onneksi pääsit sairaalaan ajoissa! D: Itellä leikattiin umpisuoli Stalkkerin tavoin kun olin päiväkodissa, muistan ne ihan järkyttävät kivut ja yhyhy, vaikka sairaalassa olikin ihanaa (hoitotätien lellikki <3) sitten huomattiin jälkikäteen ettei se ollut edes tulehtunut, olin syönyt liikaa porkkanaa. :DDD

Sait nyt sitten komean arven mahaan! Kuitenkin hyvä että sait tarpeeksi ajoissa apua ja niin. Toivottavasti vointi kohenee nopeasti! D:

TÄÄ SÄÄ! Oon ollu ihan eufroissa tänään kun käytiin äidin ja isäpuolen kaa Toijalassa ensin äidin kavereiden luona ja sitten vielä tädillä. Täällä Helsingissä on vähän viileämpi, kun asun melkein meren rannalla. u_u

18 Touko 2014 22:09
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Ewellä tosiaan melkoinen viikonloppu! Pikaisia toipumisia sinnepäin!
Ainoa lääkärikäynti jonka itse muistan oli vasemman keskisormen tikkaaminen, kun sen viilsin koulussa auki. Ei muuten ole kauhean mukava kokemus saada 3-5 puudutuspiikkiä sormenpäähän. Muut käynnit on olleet sellaisia "kyselykäyntejä" joissa ei mitään vakavaa olla todettu. : D Voisin kai siis sanoa olevani onnekas, taijotain.

JA SÄÄ TOSIAANKIN. Meilläpä oli eilen lämpöennätykset omassa kaupungissa, mut tänään ne tietysti sitten on jossain muualla ne kuumimmat. Olipahan ainakin kiva käydä tivolissa kun oli mukavan lämmintä. :>
Sain myös toissapäivänä varmistuksen siittä, että pääsen ylioppilaaksi! \o/ Odotettua alempi arvosana äikässä (lähti C:nä, tuli B:nä) mutta ainakin meni läpi, ja se tässä oli tärkeintä. :'D Eipähän siis tullut turhaan ostettua lakkia ja mekkoa.

Oiskohan siinä kaikki tältä erää.

18 Touko 2014 23:07
Profiili WWW
Beta
Beta

Kiitos kaikesta tuesta, lämmittää kovasti mieltä! <3

Stalkkeri kirjoitti:
Eikö sulle annettu mitään kunnon kipulääkettä ennen leikkausta?!

Noilla kuulemma tuolla vatsaosastolla tapana, et ennen ku kivun syy selviää niin ei saa ruokaa, juomaa eikä vahvempia kipulääkkeitä. ono Aamulla ottamallani Buranalla ei ollut minkäänlaista vaikutusta.
Tuli kyl varsinkin yöllä huomattua, miten itsekkäitä ihmisistä herkästi tulee fyysisen kivun alla. Ekana yönä huoneessa oli nuorempi naishenkilö, joka huusi tuntien kuluessa kovempaa ja kovempaa, vaikka huoneessa oli moni muukin kärsivä sielu, joka olisi halunnut nukkua. Olis nyt ees painanu siitä hoitajan kutsunapista eikä yrittäny huutamalla saada huomiota, kai se nyt itekki huomas jo pian ettei sillä uikutuksella hoitaja piipahtanu. ): Ja sit tietty nää, jotka piti valitusvirren siitä, että ne haluaa leikkaukseen nyt eikä vasta sitten, kun kiireellisemmät potilaat on hoidettu. Ymmärrän, että sattuu, niin muakin. Mut aika kauas se arvostelukyky monella karkasi.

19 Touko 2014 02:46
Profiili
Beta
Beta

Huh, tännehän onkin tullu juttua!

Onneks Ewen kipujen syy selvis ja saatiin asia hoidettua! Kauheeta D: Mulla itelläni ei oo kauheen korkea kipukynnys, niin hirvittää lukea. On se kyllä totta, että kivuissaan ihminen muuttuu helposti aika itsekkääksi, kun ei ole mielessä muuta kuin se, että haluaa sen kivun pois. Vaik totta kai nyt luulis että normaalitilanteessa jokainen tajuaa, että kiireelliset tapaukset ekana kun resursseja ei oo loputtomiin. Judzlenki juttu kuulostaa aika hurjalta, varsinki ku miettii mitä jälkeenpäin selvis :D

Ite oon ollu leikkauksessa pari kertaa, mut ei oo ollu mitään kovin kiireellistä. Laitan pienellä koska täst tuli kauhee romaani eikä oo mitään tärkeetä!
Mulla joskus seiskalla vai kasilla löydettiin hammaslääkärin röntgenissä kysta leukaluusta, ja se nyt piti yllätys yllätys käydä leikkaamassa pois, ku muuten jos se ois vaan jatkanu kasvamistaa, nii ois luu murtunu lopulta. Ite en ollu huomannu yhtää mitää eikä ollu kipuja tai mitää, mut röntgen otettii siis ku mun poskihampaat ei ollu puhjennu oikee normaalisti. Jälkeepäi ku miettii nii olihan mul välil vähä paha maku suussa nii saatto olla jotai herkullista kystanestettä emminätiiä. Anyway jouduin sit lopuks käypää koepalas + leikkaukses toisenki kerran, ku ekal kerral oli oltu vähä liianki varovaisii ja sitä kystaa oli vissiin vähän jääny sinne. Nytki oon viel tavallaan seurannassa ja sit ku oon 19v (leukaluu ei enää kasva) nii mulle pitäis tehä alhaalle pari hammasimplanttia, ku sieltä poistettiin pari hammasta ja nyt pari ylähammast ilman vastinparei tippuu muute vähitellen alas. Sen takii mun pitäis käyttää semmosta muovikapulaa yöllä, mut oon idiootti enkä tosiaankaa oo käyttäny tarpeeksi... No mutjoo siis ei tässä oo mitään ihmeellistä kuiteskaa, aika vähällä on selvitty iteki vaikka oli se tietty sillon aikanaan vähän shokki että mitä, minäkö leikkaukseen?! Muistan ku tein ennen sitä journalin devaan ja sain kauheesti rohkasevia kommentteja :'> <3

Ja onnea SobiMopille muuten ylioppilaaks pääsemisestä! Täälläki on nyt ollu aika kuuma. Harmi vaa et ite oon ensinnäki kipee ja toisennaki kykin lukemassa fyssaa. Mul on nyt tavallaa ollu 4 päivää aikaa lukea ku perjantana alottelin, mut oon kyl ollu toooosi epätehokas ja hukannu kauheesti aikaa vaa datailuun. Ois nyt voinu ees käydä ulkona fiilistelemässä jos jotain tekee opiskelun sijaan, hitot :D Toisaalta osa ajasta meni piirtämiseen koska Kirottua-impron haku, mut sen lisäks on esim. tullu selailtua vaihtariblogeja ja kaikkee muuta yhtä järkevää... |D

Nyt ois tarkotus viel lukea muutamat sivut ja sit tehä harjottelukoe ja lukeminen ois varmaa aikalailla siinä. Onneks mulla on muutenkin vaa 4 koetta tällä koeviikolla ja sit alkaa käytännössä loma, oon jopa miettiny kevätjuhlapäivän skippaamista ku mulla ei oo enää sillon kokeenpalautuksiakaan, en luultavasti voita stipendei tai mitää, joten miksi vaivautua >D

19 Touko 2014 17:21
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Hui kauheita leikkauskokemuksia teillä ollut. Tai no eihän leikkaukset varmaan koskaan kivojakaan ole. :D Ite en oo onneks koskaan vielä joutunut. Muutenkin inhoan lääkäreitä ja sairaaloita hirveesti. Sydän pomppas jo kurkkuun, kun meillä on töissä alettu porukkaa kutsua joihinkin terveystarkastuksiin ja tänään kuulin, että siihen sisältyy verikokeita. Onneks se ei vissiin oo pakollinen ku vaan vakkarityöntekijöille. Mua alkaa pyörryttää ja ällöttää jo pelkästään sanan verikoe ajatteleminen niin yöööhhh. Joo en halua ajatella aihetta enempää.

Onnea munkin puolesta kaikille ylioppilaille ja muillekin valmistuville! Itse sain pääsykoekutsun maanantaina ja olin ihan intopinkeenä vaikka tiesinkin, että se kutsu tulee. :D En ees tiedä miksi, koska mun ei tavallaan tarvii ottaa mitään paineita, kun ens keväänä voin vielä kuitenkin kokeilla uudestaan, kun vielä vuoden tää mun nykyinen koulu kestää. Enkä ees tiedä, onko toi just se linja mihin ylipäätään haluisin. AMK rakennusarkkitehtuurista siis kyse ja oon pohtinut, että jos vaan rahkeet riittää niin yritän hakea ens keväänä ihan yliopiston puolelle lukemaan arkkitehtuuria. Sinne nyt vaan on ihan tolkuttoman vaikeeta päästä.

Iiih, ompas ollut ihanat ilmat tässä nyt muutaman päivän! Oli ihanaa pyöräillä töihin ja oli oikein virkistävää, kun menin tänään vielä eri reittiä, kuin yleensä. Kotimatkalla sain jonkun hirmu sadekuuron niskaani ja oli kiva mennä märkänä kauppaan, kun sieläkin kuitenkin oli taas pakko käydä. Oli kyllä sateesta huolimatta vielä ihanan lämmin ja jopa minä vilukissoista pahin olen ollut koko päivän hihattomassa paidassa. :D

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

19 Touko 2014 20:37
Profiili
Kettu
Kettu

Pakkailen tässä kamoj samalla kun juon teetä (ja surffailen netissä), kun muutan tänään takasin Lahtee kun työssäoppiminen päätty eilen. Alunperin maanantain piti olla vika työssäoppimispäivä, mutta ope kävi eilen tuolla työpaikalla (näytön arviointi, joka meni tosi hyvin!) ja sanoi, että se on antanut maanaintain vapaaksi kaikille just sen takia, kun porukkaa on ympäri Suomea niin ehtii sitten muuttaa kaikessa rauhassa kun tiistaina pitää olla koululla. Ja keskiviikkona on kevätjuhla ja sitten loma! Olin jo sopinut äidin kanssa, että se tulee maanantaiina neljäksi tänne, mutta kun maanantaista tuli vapaapäivä, niin päätin siirtää muuton tälle päivälle ja olen koittanut pakata pikavauhtia, kun eilinen työpäivä päättyi 16:00 ja äiti sanoi olevansa klo 10:00 täällä (ei kyllä ole vielä näkynyt...), kun se oli sopinut muuta menoa iltapäivälle.

24 Touko 2014 10:15
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Hitsi ku tietokone hajos ja nyt täs ei oo mun omia suosikkeja ni ei tuu tännekää eksyttyy nii usei. Tai ku normaalisti ravaan suosikit läpi useesti päivässä ni nyt vaa pyörin jonku kolmen nettisivun välillä, ku muut vaa unohtuu |D Just ku olis kesällä enempi aikaa leikkiä täälläki sosiaalista ja aktiivista ihmistä yhy.

04 Kesä 2014 01:12
Profiili WWW
Beta
Beta

Mulla on yleensä kaikki käydyimmät sivustot heti selaimen alotussivulla, mut sit aina joskus se jostaan syystä päättää tyhjentyä ja lakata toimimasta. Ja nyt on toimimattomuuskausi menossa, alotussivulla on pelkkiä valkeita laatikoita. : D Ja tää siis aiehuttaa sen, että pitäis siis jaksaa mennä klikkaamaan suosikkeja ANTEEKSI MITÄ?! Sinne on paljon pidempi matka ku uuteen välilehteen! >_< Et jostaan tän kaltasesta syystä kai johtuu mulla vähempi aktiivisuus, ku ne kaikki sivut on tuolla piilossa eikä hyppää eteen aina ku ottaa uuden välilehden. Poissa silmistä, poissa mielestä tosiaan. ):

Että muuten osas lakkiaispäivänä masentaa, ku mä en saanu ees koululta ruusua ja avokki tulee illalla kotiin 11 ruusun kanssa! ; _ ; Sunnuntaina tuli toisen puolen sukulaisia ni sain niiltä sentään 2 ni ei tarvinu ihan ulahtaa että eikö mulle heru. Mut kyl toi ton ruusupuska tos pöydällä vähän jyrsii! I: <

Lisäks mun on jo pitkän ainaa pitäny mennä tarkistamaan, et onko Kukunor vielä olemassa, ku sen nettisivut katos jossaan vaiheessa. Mut en oo saanu aikaan ja tarvisin sieltä mahdollisesti julisteen, yyh. Tulkaa joku mun mukaan käymään siellä Kukunorin (ex?)paikalla siellä Kampista eteenpäin pliis!

04 Kesä 2014 08:39
Profiili
Marsu
Marsu

Ewwie kirjoitti:
Mulla on yleensä kaikki käydyimmät sivustot heti selaimen alotussivulla, mut sit aina joskus se jostaan syystä päättää tyhjentyä ja lakata toimimasta. Ja nyt on toimimattomuuskausi menossa, alotussivulla on pelkkiä valkeita laatikoita. : D Ja tää siis aiehuttaa sen, että pitäis siis jaksaa mennä klikkaamaan suosikkeja ANTEEKSI MITÄ?!
Jos käytät Firefoxia, asenna siihen Speed Dial-lisäosa, sen avulla voit tehdä tuollaisen aloitussivun, joka ei tyhjenny.

Huomaa myös, että Firefox osaa ehdottaa suosikeissasi olevia sivuja sen perusteella, mitä kirjoitat osoiteriville.

Ruekii, kannattaa vastaisen varalle opetella ottamaan varmuuskopiot suosikeista, ohjeet Firefoxille täällä. Tosin kannattaa suosiolla kopioida talteen koko profiilikansio ja käytettävän profiilin määrittävä tiedosto(se on ohjeissa mainitussa Firefox-kansiossa), niin saat talteen myös asentamasi lisäosat ja asetukset, mikä helpottaa ja nopeuttaa huomattavasti selaimen käyttöönottoa esim. konerikon jälkeen.

Viimeksi muokannut Houndy päivämäärä 09 Kesä 2014 08:48, muokattu yhteensä 1 kerran

04 Kesä 2014 16:47
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Seuraava