Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:37

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Viesti Re: Keskustelutopic
Tulee Maleficentista mielee vaan, ku eilen koitin sen nimee sanoa kaverin pelatessa Kingdom Heartsia ja sanoin koko ajan sen jotenki iha väärin :D Tajusin vasta siinä vaiheessa, kun asiasta huomautettiin.. Muutenki taas ollu niin tyhmät jutut eilen, mutta oli kivaa >'D

Keksin muuten asian, mitä voin alkaa keräämään: Kirjanmerkkejä mun hahmoista! :D Nyt vaan pitää rohkaistua kerjäämään kuvia muilta, jossa oon ihan tajuttoman huono.. Mutta koska en oo mitenkään kovin rahoissa niin ei oo varaa jokaselta tilatakkaan, joka tuntuu väärältä. Eli wink wink, mulle saa tehä kirjanmerkkejä mun hahmoista, jotka sitten kovin mielelläni kotiinki ottaisin uwu Joitain hahmoja löytyy täältä.

01 Touko 2014 22:48
Profiili WWW
Beta
Beta

Kride kirjoitti:
Cavachon kirjoitti:
Nyt on muute btw taas fyssan kaa vähä vaikeuksia, tää sähkömagnetismi on vähän ikävää ku on aika vahvasti kolmiulotteisuus läsnä ja mun aivot ei semmoseen helposti taivu :\

HYHHYYHHYYI sähkömagnetismia oli meilläkin (viime vuonna?) ja yööks. En tiedä, minkätasoisia nämä AMK-insinöörien pakolliset fysiikankurssit on luokion fysiikkaan nähden, kun en itse lukiossa käynyt kuin sen ensimmäisen fyssankurssin. Mun mielestä sähkömagnetismi on aina ollut yks vaikeimmista fysiikan aihealueista. Jotenkin niin vaikeatajuista, vaikka samalla tosi mielenkiintoista.

Mullakaa ei kyllä oo mitään hajua AMK:n ja lukion keskinäisestä tasosta :D Mutta joo, tää on kyl semmonen et pitää oikeesti _miettiä_ asioita ja kunnolla. Ei oikee pysty opettele ulkoo et mihin suuntaa magneettikentät ja sähkökentät ja voimat menee vaa oikeen käden säännöt ja muut sit vaa tapauskohtasesti peliin. Mietin jo etukätee et on koeviikol varmaa valvoval opettajal hauskaa ku kaikki vääntelee oikeit käsiää mitä ihmeellisimpii asentoihin |D Jotenki välil tulee sellane olo et voiks tää oikeesti olla oikeeta fysiikkaa että käytetään omia sormia apuna, haha >D
Mut joo kyl must nyt onneks tuntu et tajusin sähkömagneettisen induktionki. Kyl se sit aukes ku luki kappaleen toisen kerran ja viel opettajaa kuunteli :D Oon samaa mielt et kiinnostavaa tää on silti, jotenki fysiikas muutenki mun lempiasia on se ku oppii miten asiat täs ympärillä toimii. Emt, jotenki musta se on vaa niin hienoa. Vaik vielki tuntuu hassulta ku tää mun fyssanopiskelu alko niin ihmeellisellä tavalla, mut ei kai siin mitää. Ainoo et nyt tälläkin kurssilla ollaan puhuttu jostain vitoskurssin kaavoista (tää on 7, ite oon käyny 1-3 + 6) nii on vähä hnngh-fiilis et pitääkö mun nyt viel ennen koetta niitäki opetella vai riittääkö ne mitkä tän kurssin esimerkeis tulee esille. Pitää varmaan kysyä opelta.

Judzle kun vapusta kyseli niin eilen vappuaatto meni kavereiden kanssa ja nyt tänään lagasin Ruekiilla :D Mut huomenna mul on ihan normaalisti koulua, nyyhkis. Se on kuulemma pitkän syysloman hinta. Jättäsin väliin jos ei ois matikkaa, mutta minkäs teet. Ei kyl oo ku 2 tuntia että ei kovinkaan paha. Ja munki mielest muute tää vuos on taas menny tosi nopsaa. Ja lukio kyl ylipäätääki, hyi. Ens vuon sit iteki lakki päähän jos ei tuu mitää odottamatont etee.

Mua ei oikeestaa mikää mainituista leffoista kiinnosta... Maleficenttia tosin saatan mennä kattomaa, ku kaveri on suuri fani |D Ja mä lähen melkee ain seuraks jos mua vaa jonneki pyytää. Maleficentissa mul tökkii vähä Angelina Jolie pääosas, vaik oon ehkä senki tuominnu liia herkästi. Mul tulee helposti vastareaktio jos kuulen kamalasti hehkutusta jostaki asiasta.

Must tuntuu et käyn viel keittämässä kahvia ja kuolen sit huomenna väsymykseen nvn No ei se mitää, sit tulee viikonloppu.

edit// Ja Houndylle tervetulotoivotukset minunkin puolestani :>

01 Touko 2014 23:18
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Pidettiin yhen kaverin kanssa Doctor Who-bileet. Alotettiin keskiviikkona ja lopetettiin tänään iltapäivällä. Katottiin kolme ekaa kautta (niitä uusia) + ekstramateriaaleja. 5 päivää pelkkää Doctor Whon katsomista (perjantaina piti kyllä käydä töissä). Eli siis yli 30 tuntia Doctor Whota viiden päivä aikana. Mitäköhän huomisesta työpäivästä oikein tulee...

04 Touko 2014 21:23
Profiili WWW
Alfa
Alfa

^Voi kauhee, miten ootte jaksanu! :D Toki omasta mielestä hyvää sarjaa jaksaa kattoa, mut itelle teki tiukkaa jo yhen How I met your mother kaudenki kattominen yheltä istumalta. Jotenki alkaa särkee päätä ja liika makoilu alkaa turhauttaa.
Mutta rispektit kyllä tosta suorituksesta! u-u

04 Touko 2014 21:36
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Ruekii kirjoitti:
^Voi kauhee, miten ootte jaksanu! :D Toki omasta mielestä hyvää sarjaa jaksaa kattoa, mut itelle teki tiukkaa jo yhen How I met your mother kaudenki kattominen yheltä istumalta. Jotenki alkaa särkee päätä ja liika makoilu alkaa turhauttaa.
Mutta rispektit kyllä tosta suorituksesta! u-u

Kiitos! Hankittiin tarpeeksi sipsejä, pizzaa, suklaata, juomia sun muuta ni ei tarvinnut edes käydä ulkona. Keskiviikkona ekan kauden 10 ekaa jaksoa, torstaina loput 3, perjantaina tokan kauden 11 ekaa jaksoa, eilen loput 3 + ekstrat ja kolmoskauden 11 ekaa jaksoa ja tänään loput 3 + ekstrat.

04 Touko 2014 21:51
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Se on tärkeää varustautua kunnon eväillä tollasta varten >'D Kaikkea mahdollisimman terveellistä ni hyvä tulee. Mut kuulostaa kyl kivalta tollanen maratoonaaminen. Jonku kaverin kanssa varmaan iteki jaksais paremmin kattoa jotain.
Munki pitäs ehkä tohon sarjaan jossain vaiheessa koittaa perehtyä, kun sitä tuolla Netflixissäkin näemmä tarjolla olis :D Yhessä vaiheessa olin tosi kiinnostunu seuraamaan, mutta kun olin niin onneton jaksojen löytämisessä ni en sitte oo vieläkään nähny siitä pätkääkään.
Oon kuitenki tosi "kaikkiruokanen" sarjojen suhteen, että ihan hyvin toikin vois napata nvn Ehkä seuraavaks kokeilen sitä!

04 Touko 2014 23:41
Profiili WWW
Beta
Beta

Oho, mäki nostan kyllä hattua Stalkkerin Doctor Who -bileille :D Aikas rupeama! Itellä ehkä kovin katselumaratoni on ollu Shingeki no Kyojinia semmoset 12-14 jaksoa putkeen kesällä yhden päivän aikana, mutta jaksot tietty vaan sen 25 minaa vai mitä ne nyt on. Tai kylhän mä tota Game of Thronesiaki vedin aika tahdilla, mut se meni enimmäkseen arki-iltojen aikana jollon nyt nukkumaan meneminen tulee esteeksi helpommin, haha! Oon jotenki ite kauhee huono alottaa sarjojen kattomist, mut jos sarja on tosi hyvä nii kyl se sit vie mukanaa... Välil vaa tuntuu et pari ekaa jaksoo on aika monissaki sarjoissa vähän näääh-materiaalia, mut sit ku ne sais kahlattuu läpi nii alkaa ilo :D Tai ainaki eka!

Hurrdurr pitäis tosiaan sitä esseetä kirjotella, kirjotin kai valitustopaan jo siitä? Alotuskappale vasta valmis, semmoset 450 sanaa jäljellä, eehehehe... Tavoitteena tosin kunniakkaasti taas vaan saada teksti ylipäätään kirjotettua. Jos sais nyt illalla ekan raakaversion valmiiks, sit viel aamulla tai vähintäänkin hypärillä ehtis muokkailla ku koulussa pitää tulostaa kummiski. En tiiä mikä mun tulostimee on menny, skanneripuoli sentää toimii viel.

Meil oli nyt alkuviikosta syksyn yo-kirjotuksii ilmottautumisen varmistaminen. Nyt se on sit sitovaa, viel ei hirvitä. Ku oon nyt loppujen lopuks aika tyytyväinen miten sain järjesteltyä asiat niin, et saan kaikki aineet mahtumaan mitä haluun, nii on semmone helpottunu olo vaa ku aluks oli kauheeta stressiä ku mul menee nii viime tippaa aina kaikki |D

edit// Ja melkee unohin, kiva ku on nähny vähän uusia kasvoja täällä tällä viikolla! ovo

07 Touko 2014 22:16
Profiili WWW
Beta
Beta

Hei vain kaikki ja nyt tulen tänne kertomaan oman tuoreimman seikkailuni:
Perjantaina heräsin neljältä aamulla koviin vatsakipuihin, ja tavoilleni ominaisesti ei tullut edes mieleen lähteä lääkäriin. Kahdeksan tunnin kitumisen jälkeen minut sinne sitten kuitenkin taivuteltiin. Kivun syyksi epäiltiin kaikkea välillä diabetes ja kuukautiskivut, mutta syy ei vielä selvinnyt. Tippaan kuitenkin haluttiin laittaa, koska olen niin huonosti itseni ruokkinut.
Noh, sitten lähetettä sairaalaan ja siellä keuhkokuvat ja ultraäänet. Yöllä pari lääkäriä tuli siihen tulokseen, että tulehtunut umpilisäke. Kipujen kourissa ja perjantaikännääjien riehumisia kuunnellessa uneton yö, lauantaina leikkaukseen, kaikki meni hyvin. Nyt just palasin kotiin.

Tää oli eka kerta, kun oon ollu tipassa, eka kerta kun mut on nukutettu, eka kerta kun oon ollu yön sairaalassa ja eka kerta kun on tehty isompi leikkaus. Aika jännää kyllä oli. : D Leikkauksen jäljiltä pystyn nyt jo omin avuin kävelemään, vaikkakin erittäin hitaasti. Häntäluu kiljuu kahden päivän makaamisen jäljiltä ja vatsaa ei onneksi saakaan käännellä ja väännellä, mokoma on myös ihan pipi.
Kamalinta oli kyllä se, että kun vihdoin tipassa vietetyn +24:n tunnin syömättömyyden jälkeen sain ruokaa eteeni, kaikki hais ihan lääkkeiltä. D: Kurkut ja maito kaikken pahimmin, hyi.
No pitipä tämmöistäkin päästä jo kokemaan. Nyt kelpaisi se uni, kiitos!

18 Touko 2014 19:44
Profiili
Alfa
Alfa

^No huhu, hyvä että sit sinne lääkärii kuitenki menit ja kaikki on nyt hyvin! Toivottavasti vointi tosta vielä paranee ovo Ei mikää kaikista hohdokkain tapa viettää viikonloppua, sanoisin..

Ite oon ollu kerran tipassa ja se oli nii kamalaa, ku ne ei meinannu saada sitä siihe mun kätee. Molempia käsiä yritettii useempaa kertaa ja minä piikkikammosena siinä jo itkin |D Sit viel piti joku erikoislääkäri hakea, ku ne ei onnistunu millää. Se sitte sai sen sit onneks yhellä yrittämällä. Ällötti kyl kattoo sitä kättä ja muutenki olin iha kuumehouruis..

18 Touko 2014 20:42
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Hyvä että menit lääkäriin, jos se umpilisäke olisi puhjennut niin olisi tullut vähän isompi operaatio. Eikö sulle annettu mitään kunnon kipulääkettä ennen leikkausta?!

Muistan, kun itellä oli umpisuolentulehdus päiväkoti-ikäsenä. Aamulla oli ihan normaali olo, sitten jossain vaiheessa iski ihan järjetön mahakipu ja hoitotädit soitti sitten äitille, että oon kipeenä ja äiti tuli sitten hakemaan päiväkodista ja mentiin suoraan terveyskeskukseen ja diagnoosi tuli onneksi tosi nopeesti ja pääsin heti seuraavana yönä leikkaukseen ja olin aika pettynyt, kun se leikkaus oli yöllä, kun olisin halunnut nähdä sen ite (5-vuotiaan logiikka)!

Ainiin, unohtu vielä, että oli tosi kiva, kun tippaletku laitettiin vasempaan käteen kun oon vasenkätinen! Piti sitten sählätä oikeen käden kanssa kun otti lääkkeitä jne.

18 Touko 2014 20:46
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Seuraava