Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:46

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Viesti Re: Keskustelutopic
Olin kommentoimassa jotain keskusteluun liittyen, mutta sitten tajusin että kirjotin nikkini väärin rekisteröintivaiheessa.

(Sain terveystiedosta kuutosen, koska opettajan mielestä mun käyttämä sanasto ei ollu tarpeeksi eksaktia :D)

31 Loka 2013 20:09
Profiili WWW
Beta
Beta

^ apikoosi on kyllä oikeastaan aika symppis! :D Itse en osaa sanoa voiko nimimerkkiä jotenkin vielä muuttaa, aika monella forkalla kyllä voi mutta en ole perehtynyt asiaan täällä ^^;

Hassua ku mä jopa tykkäsin pitkän matikan vitoskurssista! Ehkä ainoo matikan kurssi jos tuntu että tunnilla kaikki tehtävät meni silleen ku piti ja jonka tunneil oli oikeestaa iha mukavaa, mut itse koe... >:( Vaikeuden lisäks viel mokailin ihan tyhmiä ku en lukenu tehtäviä tarpeeks tarkkaan ja blää :D Melkee aina jos haluis tosi kovasti onnistuu jossaki nii koe menee helpommin vähä poskelleen (tai ei joka tapauksessa pääse tavoitteeseensa), varmaa sitä kasaa itelleen paineita tai jotain! Ainakin näin musta välillä tuntuu.

Mua vähä häiritsee ku en oo oikee täysin osannu viel päättää mitä aineit kirjotan ja esim ens jakson kurssivalinnat on ihan auki :( Pelottaa et unohdan hoitaa ne kuntoo ja saan taas semmosii opettajii keit en haluais tai joku muu menee pieleen.

31 Loka 2013 20:18
Profiili WWW
Hukka
Hukka

apikoosi kirjoitti:
Olin kommentoimassa jotain keskusteluun liittyen, mutta sitten tajusin että kirjotin nikkini väärin rekisteröintivaiheessa.

Käyttäjien nimimerkkiä voi ehkä vaihtaa ylläpidon asetuksista, kannattaa siis kysyä Tydiiltä voisiko hän korjata nimen oikeaksi.

31 Loka 2013 20:33
Profiili
Marsu
Marsu

Netsu kirjoitti:
Käyttäjien nimimerkkiä voi ehkä vaihtaa ylläpidon asetuksista, kannattaa siis kysyä Tydiiltä voisiko hän korjata nimen oikeaksi.

Voisin tosiaan kysellä, kun en ainakaa ihan vielä oo tälle variaatiolle lämmenny :'-D Kiitoksia neuvosta!

31 Loka 2013 20:51
Profiili WWW
Beta
Beta

^ Joo ja en ainakaan äsken itse löytänyt modejen hallintapaneelista tommosta vaihtoehtoa, niin luulis kyllä että edes ylläpitäjällä sit olis. Ellen vaan ollu harvinaisen sokea, en kyllä sitäkään ihmettelisi |D

Mun pitäis varmaa jo poistaa toi vanhan foorumin osote jostain sivuhistoriasta, ku päädyn aina sinne vahingossa ja sit ihmettelen et miten tääl ei ookkaa yhtäkkiä ku minä selaamassa ja mitä aiheille on tapahtunu... :D Itseasiassa varmaan heti, kun en usko et siellä on mulle mitään säilyttämisen arvostakaan enää.

Heti pitäis käydä myös sen enkun puheen kimppuun, mut oon kyllä semmonen viivyttelijä et ei mitään rajaa. Pakko se puhe on kuitenki pitää niin ihan turha yhtään venkoilla.

31 Loka 2013 21:03
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Cavachon kirjoitti:
Mun pitäis varmaa jo poistaa toi vanhan foorumin osote jostain sivuhistoriasta, ku päädyn aina sinne vahingossa ja sit ihmettelen et miten tääl ei ookkaa yhtäkkiä ku minä selaamassa ja mitä aiheille on tapahtunu... :D

Sama. :D

31 Loka 2013 21:06
Profiili
Beta
Beta

Heii, sielunsisaria! Mun pitkän matikan alamäki alko vektorikurssista myös loisteliaalla vitosella. Sain kyllä vielä pari seiskaa sen jälkeen, mut enimmäkseen rämmin siellä kuus/viis-tuntumassa. Ja sain mun ihkaensimmäisen hylätyn kymppikurssista, woo! Mutta en uusinut koska saa kirjoittaa vaikka olisikin yksi hylätty ahaha.

Huvitti viime jakson kurssiarvosanat kans, kolme ysiä ja yks vitonen.

31 Loka 2013 21:12
Profiili
Alfa
Alfa

Nimimerkin vaihtaminen on ihan yksinkertaista, joten kerro vaan jos tahdot että muutan sen :D Pitää vain toivoa, etten sotke mitään samalla. T. Luotettavin ylläpitäjä.

Aaaa vihaan näitä päiviä, kun päättää tekevänsä vaikka mitä päivän aikana (häkin siivous, Kirottua valmiiks, Ketunleivän mainos, kirjan lainaaminen, lukemisen aloittaminen ja mokkapalojen leipominen) ja sitten ei iltaan mennessä oo saanu mitään aikaseks :D Kirottua alotin, mutta ei sujunu niin alko ärsyttää.. Sitten oon vaan maannu sängyssä, nukkunu ja kattonu telkkaria. Hyödyllistä (y) Vein sentää Islan päivälenkille, mutta koirapuistoki oli ihan tyhjä ni ei päässy nyt sekää raukka juoksemaa :C Tylsä päivä ollu sillä, ku en tajunnu tarpeeks aikasin, et voisin vaa heitellä sille palloa takapihalla. Oli jo liian pimee, ku keksin tän.

Ja hyi teiän matikkakeskustelut. Voin lohduttaa, et sain lyhyen matikan ekasta kurssista heti lukion ekassa jaksossa 4 ::DD Mutta se kyl johtu siitä, että ei oltu käyty yläasteel niit asioita, mitä sit sil kurssil käytiin. Ilmeisesti olis kuulunu, koska sitä pidettiin itsestäänselvyytenä eikä ope sitten suostunu avittaa mua yhtää.

31 Loka 2013 21:22
Profiili WWW
Beta
Beta

Että näin! :S Hiukan nyt jännittää, en osaa käyttää busseja yhtään ja voi hitto! Yleisesti ottaen en ole lakkoja vastaan, mutta eipä kyllä ookkaan ennen omaan tilanteeseen vaikuttanu ja kuulostaa vähän erikoiselta, jos toi työehtosopimuskin on ihan tuore. Äsken oli vielä että yllätyslakko uhkaa huomenna, mut nyt toi uutinen on jo muokattu siihen malliin et se ois ihan varma juttu >_< Tietty IS on lähteenä vähän mitä on mutta mutta.
edit// Ja niin, kuinka kauas Helsingin liitto vaikuttaa? Onko kyse nyt koko lähiliikenteestä vai vaan tän ihan virallisen pääkaupunkiseudun? Tämmöset kysymykset pyörii kans mielessä :| Kunpa tulis vielä jotain virallisempaa ilmotusta.

Joo Tydii noi tommoset päivät on kyl jotenki niin rasittavia :'D Toivottavasti mun viikonlopulle ei käy noin, ku ois oikeasti hommia.

31 Loka 2013 21:27
Profiili WWW
Beta
Beta

Hyi kamala päivä ollu tiedossa Tydiillä!
Mun viikonlopusta tulee vissiin aika karmee, pitäis tehdä pitkän ranskan yo-vihko kokonaisuudessaan, leikata kaavat ja kankaat kuvisdiplomiin ja ommella ne yhteen. Ja pelata ja käydä digiexpossa ja ja. ; _ ;

Älysin muuten, et täällä ei tuu samalla tavalla kuin edellisellä palvelimella sitä että kun laittaa että "lähetä viesti", niin tulee huomautus, jos joku on kirjoittanut uuden viestin, ennen kuin lähetän tämän. Pelkään, että joku tuntee itsensä ohitetuksi kun puhun vaa aiempien kanssa enkä yhtään sille uusimmalle. D:

31 Loka 2013 21:36
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Seuraava