Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:42

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Hei Cava, ilmotappas etukäteen, jos meinaat striimailla! Olisi nimittäin mielenkiintoista päästä sitten seuraamaan. n_n

Ja tuli tosta webbikameran piiloutumisesta mieleen, että ikinä ei löydä sitä, mitä on etsimässä. Yks päivä etittiin kissojen ja koirien kanssa pumppuun sellaista pientä kärkeä, että oltais saatu pumpattua koripalloon ilmaa, muttei sitä löytynyt mistään. Muistan, kuinka mua ärsytti kun joku aika sitten se tupsahti joka paikasta mun nenän eteen. Etten vaan ois sitten heittänyt sitä roskiin ajatellen, ettei sillä kuitenkaan koskaan mitään tuu tekemään.

Iäääks, huomenna on yhden projektin loppuseminaari ja alkaa vähän jännittää! Muistaakseni tänne valitin samasta asiasta jo kyseisen projektin väliseminaarin lähestyessä. :D En vaan tiiä mikä siinä on, että aina ennen esityksiä jännittää ihan hirveesti, vaikka tietääkin, ettei siinä mitään pahaa ole. Mutta sitten se on ainakin hoidettu alta pois, eikä koko helkkarin projektia tarvitse enää miettiä.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

28 Huhti 2014 15:15
Profiili
Beta
Beta

Kride, kiva kuulla että jotakuta kiinnostais :D Mutta joo hyvä tietää, koitan siis ilmottaa aikasemmin kun vasta ihan ennen striimin alkua. Vielä tosin ei oo webbikameratestailut alkaneetkaan, että saas nähdä. Viikonloppuna tosin olis hyvä sauma lauantaina striimailla, kun tääl on kämppä aika tyhjänä eikä kaveri ilmesesti ollu kovinkaa innostunu tänne tulemisesta, eli ei muutakaan tekemistä. Ja sit jos tääl ei tosiaa oo tyyliin ketään niin vois sitä mikinki pääl pitämistä harkita, vaik en tiiä, joitaki se kyl ehk vaa ärsyttää mut. Ite en oo kauhee skype-puhelujen fani striimeis ku siin tulee semmonen ulkopuolinen olo pelkälle katsojalle helposti, mut se on must kivaa jos puhutaan tavallaan ensisijasesti chatin kans. Vaik onhan se tietty paljo vähemmän jännittävämpää ja hmm, vähemmän hölmön olosta, jos voi ihan ääneen jollekin puhuu samal. Puolensa ja puolensa.

Toivotaa et sullaki käy loppujen lopus kuitenki tuuri ton pumpun kärjen kans. Ehkä just niin ku mullaki nyt et sit ku ei enää erityisemmin kaipaile...
Ootteks muuten huomannu et äidit löytää aina kaiken :D:D Ihan naurettavaa!

Tulin kans vähä semmost updatee heittämää et kyl sai nyt jäädä kirjotuskurssi sikseen... Ainaki toivottavasti jaksaa paremmin panostaa muihin aineisii. Ei mul oo ikin ollu koko lukion aikana näi vähän kurssei yhes jaksossa, "vaan" 5 ja yks on kuvis jos en ees tee mitään "oikeeta" vaan maalaan yhtä juttuu. :'D No fyssast ja äikäst tulee kyl iha tarpeeks töitä silti, mut kivaa ku menee just noi tyhjät kohat lukkaris nii hyvin. Ja vaa 4 koetta koeviikol, omg!

Nyt on muute btw taas fyssan kaa vähä vaikeuksia, tää sähkömagnetismi on vähän ikävää ku on aika vahvasti kolmiulotteisuus läsnä ja mun aivot ei semmoseen helposti taivu :\ Pitää viel koittaa uudestaan läksyjä kohta, ku kuulemma nää on yhet kurssin tärkeimmistä... >:I Kohta pitää myös mennä tekee bilsan tuntii varten ruokaa :D Mummon kurkkuja/etikkakurkkuja/hytkytyskurkkuja/hölskytyskurkkuja, whatever. Alunperin mun oli tarkotus tehä jogurttii, mut meil ei oo lämpömittarii ruuanlaittoo varten nii kaipa se on tarpeeks hyvä syy valita noi. Ainoo, et tän biologinen perusta on vaikeempi miettii :| Saa heittää teorioit! Ihan siis vaa leikataa kurkkuu ohueks, sit heitetää samaa astiaa sokerii, suolaa ja etikkaa. Ja mihin perustuu ja mitä solutasol tapahtuu... Kyl mul jotai aavistuksii on ja vielä ryhmissä onneks mietitää näit huomen ja yhteset työselostukset, mut ois silti kiva kuulla mielipiteitä jos jollain niitä on.

Huomen jännittää kans ku pitää ilmottautua jo syksyn kirjotuksii. Muuten on selvä homma mut vähä mietin et pitäskö nty viel kemiaki koittaa kirjottaa, vai ei. Käyn opolla huomenna senkin takia kun mun kurssivalinnat tuli tehtyä tosi hätäsesti nii ne pitää laittaa kuntoon, nii kyselen samalla sit jotain tähänkin liittyen. "Vappujuhlinnan" lomassa kaverilla illalla naputtelen varmaan Wilmasta sitten lopullisen päätöksen. Sitovaksihan se ei kyllä vielä ihan heti muutu, vasta kun sen allekirjottaa myöhemmin, joten ei oo ihan pissat housussa vielä koska ei oo täysin peruuttamatonta jos tulee vielä loppuviikon aikana joku ihmeen valaistuminen.

29 Huhti 2014 19:06
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Cavachon kirjoitti:
Se Skylanders vaikuttaa vähä vaa ihme rahastukselta, ku erikseen pitää niit hahmoi hommailla.
Se on rahastusta, ko. pelin täyteen läpäisyyn kun vaaditaan hahmojen ostamista.

29 Huhti 2014 22:14
Profiili
Hukka
Hukka

Hyvää vappua minultakin kaikille, vaikkakin vähän myöhässä, heh! Mitäs ihmiset teitte/teette, onko jotain erikoista vai ihan tavallisia päiviä muiden joukossa? :3 Itse kävin tänään sillä samalla ryyppyporukalla Kaivopuistossa ja pääkaupunkiseutulaiset varmaan tiedätte mikä.. krhm, fiilis siellä oli tänään. : D Väkeä ihan jumalattomasti.. Itse olin kuitenkin koko ajan selvin päin ja lähdin suhteellisen aikaisin kotiin, kun en jaksanu enää ihmisten örvellystä kattella! Oon jälleen yksin kotona ja oon ollu vaa koneella, kattonu telkkaa ja syöny karkkia.

Jotenkin niin outo ajatus että koulut loppuu kuukauden päästä, oikeasti?! Minne nää kuukaudet on oikein menny? o: Ja ei mee kauaa kun lähdetään jo kumppanin kanssa Tampereelle muutamaksi päiväksi kissavahdeiksi ja sitten tuleekin jo Näin koulutat lohikäärmeesi 2:n ensi-ilta, en ookaan venannu sitä kuin.. ehkä päälle vuoden? Onkos täällä muuten toisia HTTYD-faneja, vai onkos joitain muita leffoja, joita on ihan pakko päästä kattoo leffaan? o3o

01 Touko 2014 00:13
Profiili WWW
Beta
Beta

Kas, tervetuloa foorumille, Houndy! (:

Me ollaan täällä vaan maalailtu tuolla tulevassa kämpässä, ens viikolla taitaaki sit olla jo muutto. ouo Tosin eilen lusmusin vaan siellä (saattoi osittain johtua siitä että piti räpeltää synttärilahjan eli Tamagotchi Music Starin kanssa??) lattioilla makaillen, kun yhtäkkiä ihan mieletön allergiakohtaus iski. Mulla ei oo koskaan aiemmin ollu tommosta allergiahyökkäystä, ei kyllä ollu yhtään kivaa! Luulen, et se johtu siitä, et se yks maalattava huone on ihan mielettömän pölynen. Pitää pestä hyvin kunhan on värit seinissä!

Mua ei toi HTTYD kauheesti kiinnosta, eka leffa oli juonellisesti niin suuri pettymys. Johtuen siis siitä, että se kirja on yks niistä harvoista kirjoista, jonka oon lukenu kokonaan. Ja mua vaan jyrsii niin suunnattomasti, et ne vaan päätti ottaa jonkun kirjan ja sen hahmojen nimet ja muuttaa sit ihan kaiken muun niiden ympäriltä. Kirjassa Hampaaton on tottelematon rääpäle jolla on yksi vaivainen hammas. Ja muutenkin kaikki 3D-elokuvien ihmiset näyttää mun mielestä vaan jotenkin niin typeriltä, että on vaikeaa katsoa... En sano että eka leffa olis huono ollut, mun on vaan niin vaikea pitää siitä näiden mielipiteiden takia.
Mullahan tuli jo ihan mieletön hype kun toi The Raid 2 tuli ensi-iltaan. Ja se jatkuu yhä, kävin ekaa kertaa omakustanteisesti kattomassa saman elokuvan uudestaan! ;u; Ja kohta tulee Godzilla, sitä oon oottanu kans ihan hirveesti! Roar!

01 Touko 2014 02:36
Profiili
Marsu
Marsu

Ewwie kirjoitti:
Ja kohta tulee Godzilla, sitä oon oottanu kans ihan hirveesti! Roar!
Katso ehdottomasti alkuperäinen Godzilla ennen kun menet katsomaan tuon uuden, niin pystyt vertaamaan niitä. Varaudu pettymykseen, sillä tuo uusi Godzilla on todennäköisesti floppi niin kuin niin vanhojen klassikkoelokuvien tai -sarjojen uudelleenlämmittelyt yleensäkin, tämä johtuu siitä, että alkuperäiset ovat yksinkertaisesti nostaneet riman liian ylös.

01 Touko 2014 10:27
Profiili
Kettu
Kettu

Godzilla -u- Pakko mennä itekki se kattoo :D En noista alkuperäsistä Godzilla leffoista välitä pätkääkää, mut toi uuden leffan Godzilla näyttää ihan kivalta vaikka se onkin enempi alkuperäsen mukanen. Ite tykkään siit vähän sutjakammasta "Godzilla" sovituksesta, esim. 1998 tehdyssä leffassa se Zilla ja sit se animaatiosarjan hyvis versio.

P.s. Iloista ja riemukasta vappua minunki puolesta! :D

| DeviantArt |Tumblr |

01 Touko 2014 11:08
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Cavachon kirjoitti:
Nyt on muute btw taas fyssan kaa vähä vaikeuksia, tää sähkömagnetismi on vähän ikävää ku on aika vahvasti kolmiulotteisuus läsnä ja mun aivot ei semmoseen helposti taivu :\

HYHHYYHHYYI sähkömagnetismia oli meilläkin (viime vuonna?) ja yööks. En tiedä, minkätasoisia nämä AMK-insinöörien pakolliset fysiikankurssit on luokion fysiikkaan nähden, kun en itse lukiossa käynyt kuin sen ensimmäisen fyssankurssin. Mun mielestä sähkömagnetismi on aina ollut yks vaikeimmista fysiikan aihealueista. Jotenkin niin vaikeatajuista, vaikka samalla tosi mielenkiintoista.

Vappu meni ihan kivasti! Alkuillasta oli hauskaa, kun oltiin pienellä porukalla luokkakaverin luona pelailemassa lautapelejä ja Jadekin oli mulla mukana. Mua stressas hirveesti jättää sitä kotiin, kun sillä ois tullut niin pitkä aika olla yksin, mut onneksi asia sitten järjestyi. Lähdettiin vielä keskustassa pyörähtämään ja taas tuli todettua, ettei siellä ole mitään muuta nähtävää, kuin perseileviä känniläisiä. Ja kylmä. Lähdettiinkin sitten aika aikaisin kotiin ja olin tähän ratkaisuun erittäin tyytyväinen. :D

Junassa meidän viereen tuli istumaan joku nainen pienen vauvan kanssa ja ihan niiden vieressä käytävän toisella puolella oli erittäin äänekäs porukka. Mua niin säälitti se vauva, kun se itki niin sydäntäsärkevästi ja idiootit vaan huutaa koko ajan kovempaa ja kovempaa. :c Inhottaa, kun tällaisten "kännäysjuhlien" aikana ihmisiltä tuntuu katoavan järki ja kaikki käytöstavat ihan kokonaan.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

01 Touko 2014 12:59
Profiili
Beta
Beta

Houndy, Oon ollu Godzilla-fani jo vuosia, vaikka oon nuori niin ei tarvi olettaa etten olis kattonu yhtään vanhoja leffoja! (; Löytyy sekä videolta että DVD:ltä huomattava määrä kyseisiä pätkiä! Ja mulla on kyllä ihan hyvät odotukset tälle leffalle, elättelen ehkä toiveita siitä, että jenkkilä olis ottanu kaiken -98-vuosimallin leffan kritiikin kuuleviin korviinsa!

Neon, mun mielestä Zilla on jotenkin liian dinosaurusmainen, tulee mieleen Jurassic Parkit ku mä haluaisin vaan hirviöitä! : D

01 Touko 2014 13:01
Profiili
Kettu
Kettu

Sen takia varmaa ite tykkäänkin Zillasta enemmän, ku muistuttaa vähä dinosaurusta xD Koska dinot<3

Judzle tuossa kyseli noista leffoista, mitä haluis käydä kattoo, ni itellä ainaki Godzillan lisäks on tuo jo mainittu Näin koulutat lohikäärmeesi 2 ja Transformers: Age of extinction. Jännityksellä ootan mimmosii noi leffat on, ku jatko-osat harvoin on parempia ku eka osa ja jotkut ei yllä ees läheskään samalle tasolle ku se ensimmäinen.
Otin muuten kauhulla vastaan Teenage mutant ninja turtles -leffan trailerin, mutta siitä huolimatta haluisin kyseisen leffan nähdä. En tykkää siitä minkä näköseks noi kilpparit on siinä tehty, mut en aio tuomita heti kättelyssä koko leffaa vaan sen takia xD

Ainii, on muute ainaki viä yks leffa, mikä näytti siltä, et se kannattas käydä kattoo: Maleficent. Näin tästä trailerin ku olin viimeks leffateatteris ja tää vaikutti aika mielenkiintoselta. Vanha tuttu hahmo ja tarina, mutta uusi näkökulma.

| DeviantArt |Tumblr |

01 Touko 2014 18:30
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Seuraava