Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:00

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Vastauksena Judzlen kysymykseen niin kyllä, jännittää hirmuisesti! En nimittäin oo kesällä menossa töihin eikä toi opiskelupaikkakaan oo vielä tosiaankaan varma, tein ennakkotehtävät niin harvinaisen huonosti. Tuleva avokki ja sen vanhemmat on näitä raha-asioita tutkinu ku en kuitenkaa ite ymmärrä yhtään mitään, pitäis saada ihan riittävästi sossulta ja kelalta et pärjätään. Mut vuoden päästä toi menee armeijaan ja sit oon yksin. ; _ ; Äiskä mietti et voisin ettiä sillon sit jonkun kämppiksen kun kuitenkin kolmio kyseessä ja hyvät kulkuyhteydet (Pasila!) Saa tulla käymään sit, ja pitääkin! ouo Koskee teitä kaikkia!

Ja Cava, teen tota quadia siis just cossaamisen halun takia. En kyl haluais omista hahmoistani pukuja varmaan ainakaan ennen kuin joku niistä on kuuluistunut. :'D Se on nyt about puolivälissä nii uskallan jo vähän puhua siitä, pelkäsin aiemmin et tääkin jää vaa kesken. Hahmo on Neopetsista yks muumiopegasosyksisarvinen, haha. Pää siis on jo, vartalon toppaukset myös ja jalkatoppaukset 2/3 valmiina. Sit enää stiltit, kankaat päälle ja muut yksityiskohdat. Vuoden tätä tässä jo tehny et ei kannata viel innostuu kuitenkaa, heh!

Ja mul on toimintaleffojen kaa semmonen jännä juttu, et en yleensä jaksa yhtään kattoo niitä mut kuitenkin jostain syystä mun top 5 -lista sisältää PERIAATTEESSA 4 toimintaa?? Jos Kung fu panda lasketaan. Hah. On se kung futa! ;u; Ja nyt kun miettii niin sen lisäksi kaksi muuta on pikemminkin martial arts -kamaa kuin toimintaa, nämä Raidit mukaanlukien. Ja toinen on sit Kill Bill. Ja Machete on sit se neljäs vai kolmas toiminta. Mut tämmönen hand-to-hand combat on jotenkin kiinnostavaa, aseiden kulutusta en enempää jaksa katella. Paitsi sit jos aseet on mielikuvituksekkaita, kuten tässä Raid 2:ssa oli pesäpallotyyppi ja vasaratyyppi.

En tiiä mikä Sobin syy on sidukan välttelyyn, mut ite kans vältän sitä periaatesyistä, en maun tai muun takia. Meinaan mua jotenkin etoo nää yläasteikäset jotka päättää olevansa riittävän aikuisia päättämään itse asioistaan ja alkaa sit kittaamaan siideriä koska se maistuu limpparilta. Vältän siis kyseisiä juomia käsitteen "siideripissis" takia, haha! ...enkä muuten tykkää limuistakaan kauheesti, hiilihapot tuntuu epämiellyttävältä suussa. ; _ ;

20 Huhti 2014 02:00
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Sidukan välttely liittyy makuasioihin omalta kannalta, mutta pakko myöntää että sen "maine" on kans kyllä sinäänsä ärsyttävä. En kyllä tajua miten jotkut kehtaa alaikäisenä juoda.. itseä hermostuttaa jotku alkoholipitoiset tiramisutkin... uwu' No, jokainen tyylillään.

20 Huhti 2014 02:07
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Hei, täälläkin on näkynyt perhosia ja leskenlehtiä, ilmeisesti jo pidempäänkin, mutta itse bongasin kukkasia vasta viime viikolla... Ehkä pitäisi pyöräillä useammin kouluun, niin ehtisi ihastella luontoa eikä vain kaahata piikillä noita isompia teitä...

Hih, tänään on tulossa jännä päivä, kun mennään pelaamaan tätä:
http://www.insideoutescape.com/
kavereiden ja jonkun enkkutyypin kanssa. Vielä kun itse osaisi ja uskaltaisi puhua sitä englantia...

Itsekään en tykkää siideristä juuri sen maun ja maineen vuoksi. Ei mua hirveemmin juominen muutenkaan kiinnosta, mutta ehkä jotain lonkeroa ja viinejä saan alas. Humalatilaa kyllä vältän jo ihan diabeteksenkin vuoksi eikä se muutenkaan ole minun juttuni.

Ava © Cava

20 Huhti 2014 12:03
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Jei, Ketunleipä on herännyt talviuniltaan! n_n Itsekin olen täällä lähes päivittäin käynyt kurkkimassa, mutten ole kuitenkaan saanut mitään fiksua kirjoitettua.

Ui hitsi toi Room escape kuulostaa hauskalta! :D Vaikka vois kyllä olla toisaalta aika ahdistavakin. Kerro Tiitu sitten, millaista oli.

Itse suosin juurikin niitä pahamaineisia siidereitä ja lonkeroita sekä joitain mietoja valkoviinejä ja skumppaakin tulee silloin tällöin juotua, mutta vahvempia alkoholijuomia tulee aika harvoin otettua ja silloinkin vain pieniä määriä. Ne eivät oikein sovi mulle, kun jotenkin jysähtävät niin pahasti päähän. Älkääkä nyt saako musta sellasta kuvaa, että oisin joku pahemmanluokan alkkis. :D Silloin tällöin vain juon enkä edes muista, koska viimeksi olisin oikeasti humalassa ollut.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

20 Huhti 2014 20:11
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Iteki voin sanoa noista siidereistä, että kyllä nolottaa joskus kävellä tuolla kadulla ku on menossa kaverille jonneki kotibileisiin. Jotenki tuntuu, että se kassien kilinä tai pussin läpi näkyvät alkoholijuomat iskee heti sellasen leiman otsaa. Itse kun en tosiaan juo pahemmin yhtää ni en haluis et mua laitettais samaan kastiin kännäävän nuorison kanssa |D
En mitää vahvempaa kuitenkaa haluu ottaa, koska ne kerrat, ku oon juonu jotai vahvempaa, ei oo päätyny haluamallani tavalla. En mitää tyhmää oo tehny, mutta kyllä ne nousee päähän ihan eri tavalla, ku noi limualkoholit. Mä en oikeestaa nii ees tee mitää tyhmää tyhmää, musta vaan tulee kauhee tunari (y)

Kauhee ku väsyttää, kun on nyt kahen päivän aikana reissannu sinne tänne :D Kaiken lisäks meinannu myöhästyä jokasesta kulkuneuvosta, mitä on näiden päivien aikana käyttäny. Eilen jouduin juoksemaan metroon ja sen jälkeen vielä bussiin, kun menin Islan kasvattajalle juhlimaan Islan synttäreitä. Tänää puolestaa meinasin myöhästyä bussista uusiks ja sen jälkee vielä juoksin junaan, koska menin mökiltä suoraan Kriden luokse. Missä oli kivaa, kiitos oikein paljon että mut sinne huolit uwu Ja demonishelttini!

20 Huhti 2014 21:27
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mua on alkanu jostain syystä vähän hävettää alkoholijuomien ostaminen. Jotenkin pelkään just sitä, että mua katsotaan kun jotain pahaista siideripissistä kun ladon ne juomani siihen liukuhihnalle. Ja kun oon vielä niin nuoren näköinenkin, niin tulee sellanen fiilis että porukka aattelee että toi on varmaan lähdössä vetämään ensikännejään. :'D

Rue oli tosi kivaa, kun kävit! n_n Tää mun minidemoni makaa ihan väsyneenä tietsikkatuolin alla eikä jaksa edes tuijottaa demonimaisesti. Tuu pian uudestaan, että saadaan vedettyä se Spyro kunnialla loppuun!

Sinä olet siivet minulle

20 Huhti 2014 21:47
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oli ihan hauska toi Room Escape -juttu! Ei kyllä ihan onnistuttu, kun feilailtiin yhden vihjeen kanssa.. Tajuttiin sen idea kyllä, mutta ei osattu käyttää sitä oikein, niin sen kanssa tuhraantu aikaa. Keksittiin kuulemma toiseksi viimeisen vihjeen ratkaisukin ihan oikein, mutta ei ehditty avata lukkoa. Mutta hauskaa oli, vaikka välillä ei kommunikaatio ihsn toiminut, kun osa porukasta tutkii innoissaan vihjeitä eikä huomaa, että muut löytää lisää. :D

Hyhhyh, loma loppuu ja oon mennyt ihastumaan tyyppiin, joka asuu jossain hornan kuusessa (kivasti näin kaksi sanontaa yhdistän) enkä usko, että juttu toimisi muutenkaan, koska tyyppi on vähän turhan höpsykkä, että tultaisiin toimeen... Ei ole hyvä tämä. Asdfasd.

Ava © Cava

22 Huhti 2014 00:01
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Kride, meillä Isla on viettäny tän ja eilisen ripuloimalla, koska ilmeisesti sen teräsvatsa ei ollutkaan niin teräksinen ku luulin >'D Varmaan niistä poronluista meni sekasin, vaikka yleensä syö ihan mitä vaan ilman ongelmia. Pitää jatkossa sit kattoo vähän, miten noita syöttää :D
Ja mulla on kauhee syyhy ollu päästä pelaa sitä Spyroa!! Ollaan vielä nii lähellä loppuu, et pakko pelaa läpi. Ilmottele siis vaan, jos sulla osuu koulusta joku sellanen väli, että sopis jatkaa. uwu

Tiitu, kuulostaapa kurjalta tollanen ihastuminen >:I Onneks tollaset menee aika pian ohi, jos on muutenki jo välimatkaa ja iteki on jo sillä fiiliksellä, että tuskin se tulis toimimaan.

22 Huhti 2014 19:59
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Voi ei Rue! :( En yhtään muistanu et toikin riski on olemassa noiden luiden kanssa, kun Jadella ei oo ollu niiden kanssa mitään ongelmia. En sit tiiä onko sen maha vaan sit tottunu luihin paremmin kun se saa sillointällöin raakaruokaa. Voi Isla-parkaa, paranemisia sille! Ja voi sua parkaa, toi ripulirumba on kyllä ihan kamalaa. :'D

Joo iteki oon himoinnu ihan sikana sen Spyron pelaamista! :D Alkaa onneks tässä koulu olee pikkuhiljaa lopuillaan tän lukuvuoden osalta ni päästään varmasti pian jatkamaan.

Sinä olet siivet minulle

22 Huhti 2014 22:13
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Vaikka SobiMopin (pitäiskö tää kirjottaa Moppin? |D) viesti meniki tuol jo jossai kaukana nii mun mielest on ainaski kivaa et ihmiset kirjottelee omii kuulumisiaan ovo Tai sillai... kyl niistäkin helposti keksii sitte lisää juteltavaa ja muutenkin mukavaa luettavaa. Kuulostaaks kovin stalkkerilta :DD

Ja Ewe joo ite tavallaa tarkotin cossaamisella silleen just että tehään vaan ihan... vaatemaisia?? asioita eikä suitteja tms. mut unohdin joo et kyllähän tollaiki voi cossata :D Muumiopegasosyksisarvinen kuulostaa jännältä, tai semmoselt et siit varmaa saa komeen quadin! Ja oon kyl iteki sillee samaa mieltä et omien hahmojen tekemises on kyl niit huonoiki puolii ellei just vaan tähtää siihen et tyyliin jotkut piirtoporukat ja tutut tunnistaa... Mulla ois ehkä suurin ongelma se, ku hahmodesignitki muuttuu aina ajan myötä nii ei ois kauhee kivaa sit huomata et tulipas tehtyä puku jota ei enää voi käyttää missää ku on menny niin out of date että hävettäis :D

Ite oon täs vähän lisää pyöritelly sitä Desuconissa cossaamista. Mul pitäis olla kigurumista jääneitä kankaita vielä ja ei pitäis olla kamalan vaikeeta tehä mustaa normaalii paitaa, sit tarvis vaa shortsit ja kengät ja aurinkolasit jotka vois hyväl tuuril metsästää ihan kaupoista (ja jotka vois olla ihan arkikäyttösiäkin). Omat hiukset vois jopa mennä vaik tiiän et se on vähän vinoon katottua ja oon iteki nähny niitä ei-niin edustavia kampauksia, kun eihän tietenkää saa semmosia ihan animupiikkejä ja monien värien värjääminen on ihan mahdotonta. Ja piilareita en kyl millää uskaltais laittaa silmiin. Mut silti, vois hyväl tuuril jotain saadakin aikaseks jos nyt vaan oikeesti alkais tekemää u__u Hohhoi.

Ja vitsi munki mielest toi Room Escape kuulostaa siistilt! Oon kyl ainaski niis nettiversiois vaa tosi huono, lol :D Mut periaatteessa meil on semmonen neljän hengen kaveriporukka joten ei tulis kamalan kalliiks jos vaan uskaltais kokeilla.

Löysin muute sen mun webbikameran haha :D Se oli niiiiiiiiin helpossa paikassa, en voi uskoo etten muka nähny sitä aiemmin. Ehkä nyt viikonloppuna vois koittaa testailla ja asennella sitä sitten, vaik enpäs tiiä et millon jotain ite striimiä jaksais pitää. Ainaski sentää nyt pitäis olla teorias mahis siihen. Muuten mun pitäis nyt oikeesti jaksaa tehä enkun kirjotuskurssin juttui, koska 0/2 tekstiä tehtynä ja tänään tunnilla jonka lintsasin eeeheheeheeh ollaa varmaa annettu jo kolmas. Sinänsä en tota kurssia tarvi, mut ku tiiän et se vois oikeesti olla tosi hyödyllinen jos vaan jaksais panostaa ees vähän. Mut jos en saa itteeni niskast kii nii sit kyl varmaa kantsii vaa heivaa toi kurssi äkkii pois ku enhän mä siit sit hyödy jos kaikki tekstit mitä palautan ois ihan half-assed. Houkuttelee kovin ku saisin hypärit nii hyvin ;A;

25 Huhti 2014 14:59
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Seuraava