Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:37

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
Jau, täällä vähän hiljentyny!
Meillä kävi just eka virpoja moneen vuoteen rinkuttamassa ovikelloa, mut mä heräsin siihen ja äiti ei sit vissiin jaksanu siirtyä asunnon toiselta laidalta avaamaan ovea. No mut eipä mitään, perinteet jatkuu ja mä saan sit kaikki niitä varten hommatut suklaamunat! Mut meil onki tänä vuonna Kindereitä eikä Röllejä, ja mä kun toivoin pääseväni metsästämään sitä Mauno Mato -avaimenperää. ):

Ja sit mitäs muuta, ostin käytettynä ton ekan Skylanderin ku on ollu pientä kiinnostusta kokeilla tätä "uusinta Spyroa" joka ei ilmeisesti edes ole varsinainen Spyro-peli vaan kyseinen hahmo on siinä sit muuten vaan pelattavana. Ärsyttää tää hyvin myyvien hahmojen kierrätys, Legend of Spyrosta en tykänny ihan vaan siks että napataan tästä tämä hahmo ja muutetaan sen luonne ja kaverit täysin ja sanotaan syyks että se on eri ulottuvuus. Olisin tykänny niistä jos olisivat vaivautuneet tekemään ihan uuden lohikäärmehahmon, mut nyt pelatessa vaan ärsyttää pelata Spyro-nimisellä hahmolla joka näyttää Spyrolta muttei kuitenkaan ole Spyro. /end of rant
Ja tarkoituksenihan oli nyt kauhistella sitä että ton Skylanderin pelaamiseen tarvin 5 kappaletta paristoja koska Wiin ohjain vaatii 2 ja se leluportaali 3. Tykkäsin enemmän kun oli johto kiinni koneessa eikä tarvinu akkujen kanssa säätää.

JA VIIKON PÄÄSTÄ TULEE THE RAID 2 OH JEA leffaan menen!

13 Huhti 2014 10:18
Profiili
Alfa
Alfa

Mä oon ollu turhanki hiljanen täällä, mutta ajattelin jos tässä joku päivä taas koluis foorumia läpi ja lukis topiceja ja vois jopa kirjottaakki! 8O Oon nii aikaansaamaton nykyää kaikessa tietokoneesee liittyvässä hörhör. Kivempi vaa makaa sängys, ku olla koneel.

14 Huhti 2014 00:39
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Öhhöh, mulla on _vähän_ kanssa jäänyt kirjoittelu foorumeille jostain syystä. Ehkä sitä nyt jaksaisi kirjoittaakin jotain omaa eikä vain lukea niitä muiden viestejä.. Yleensä vaan tuntuu siltä, ettei oo mitään omaa sanottavaa.

Meillä ei käynyt yhtään virpojia, mutta eipä me yhtään pääsiäismunia hankittukaan...

Hihihi, nyt on taas tukka violetti (tai käytännössä musta, köh köh) ja huomenna lähdetään kaverin kanssa hölmöilemään kahden muun höpön kanssa Helsinkiin. :3

Ava © Cava

19 Huhti 2014 11:33
Profiili
Hukka
Hukka

Hmm. Mä olen täällä foorumilla joka kerta kun olen koneella mutten ikinä keksi mitä kirjoittaa ja minne. :'D Pitäis munkin kai katsoa topiceja vähän tarkemmin läpi ja keksiä niihin jotakin sanottavaa. Tai alottaa uusia aiheita.

Olin yks päivä huolimaton ja unohdin kameran ulos.. :c Ja ofc piti juuri sinä yönä sataa vettä. Mutta kamera toimii edelleen moiteetta, onneksi!

Tahtoo valokuvata koiria jossain kauniissa paikassa.
Kuvanmuokkaus. Liian vaikeeta. Mutta eipä sitä opi kuin kuvia muokkaamalla. Ja laiskuuteni ei auta asiaa yhtään. D::

19 Huhti 2014 12:41
Profiili
Hukka
Hukka

Pitäisi tosiaan uuseja topeja tehdä ja vähän herätellä Ketunleipää, kun nimikkokasvitkin rupeaa jo kasvamaan tuolla ulkona! Toi sää on aivan ihana, vihdoin pääsi niistä lumista ja kuurasista teistä eroon! Ihan just alkaa toukokuu ja koulut loppuu! En kyllä pääse ammattistarttia läpi, kun enkun- ja ruotsinkurssit suorittamatta, matikantunneilla oon käyny ehkä kolmesti ja en hakenu itelleni tettipaikkaa koska en uskaltanu oikein soittaa minnekään ja kaikki kivat paikat oli viety. :D Ensi viikon vielä kulutan päiväni kirjastossa, kun porukatkaan ei mistään mitään tiedä, ööh.

Olin eilen ensimmäistä ja luultavasti viimeistä kertaa vähän juomassa. Ei enää ikinä. Ihan suhteellisen pirteä olen, ja ei darrakaan vaivaa, mutta silti on jotenkin niin kuiva, hupsu ja vähän syntinenkin olo. :D Onneks vapun vietän kiltissä seurassa jotka juo vaan kokista ja mehua. Ei oo joo oikein mun juttu nää "teinibileet", mieluummin oon tällanen kotihiiri. uvu

19 Huhti 2014 14:21
Profiili WWW
Beta
Beta

Se on aina niin perus et muiden viestejä on kyl tosi kiva lukea mut jotenki välil niiin hankalaa (muka) saada sit ite mitään kirjotettua |D Vaikka kai sitä nyt ees jotain sanottavaa olis. Pitää itekin koittaa kattoa forkkaa läpi ja joo jos kellää on ideoita uusiin aiheisii nii rohkeasti pystyyn vaan :D Nyt on myös avavaihdosta vierähtäny jo useempi hetki, niin sitä allekirjotuskuva-juttua vois miettiä jossaan vaiheessa. Mut ite en vaan ainakaa voi ihan heti järkkää ku nyt yritän oikeesti saada to-do-listiäni lyhyemmäks >'D Varsinki ne pari kiriban-kuvaa on ollu siel jo ikuisuuden, mut ei jotenki vaa saa aikaseks. Emt, tuntuu et on nää digitaaliset piirtotaidot ruosteessa tai ei sillee vaa yhtään tiiä millasta tekis.

Ewe, joo toi on kyl niin ärsyttävää et tehdään pelihahmoille noin... Se Skylanders vaikuttaa vähä vaa ihme rahastukselta, ku erikseen pitää niit hahmoi hommailla. Mut en sit kyl osaa sanoo ku en oo koittanu :'D

Meil muuten jopa kävi virpojii ovel pari kertaa, mut ei meil ollu mitään muistettu taaskaa ostaa D: Itel käy vähä sääliks niitä lapsii, mut minkäs teet. Toisel kerral kukaa ei ees menny avaa ovee... Meil on kyl seki ongelma et äiti sais niistä pajunoksista vaan allergiaoireita :\ No mut, pitää kattoo josko ens pääsiäisenä muistais jos kukaa ees sillo viittii ovelle tulla |D

Munki mielest on kyl ihanaa ku kevät tuntuu nyt oikeesti alkaneen. Luntahan onneks etelässä ei oo ollu nyt jo pitkään aikaan mut nyt ku nää parit viime päivät on viel ollu ihanan lämmintäki ;w; <3 Just taisin täl viikol nähä nokkosperhosenki! Leskenlehtiä löytyy ojista ja äkäiseen kimalaiseenki törmätty. Kesäloman tarpeessa oon kyl minäki, mut viel ennen sitä vissii pitäis jaksaa hoitaa nää kirjotuksii ilmottautumiset. Saatii joku tyhmä infolappu ja sit vannotettii et pakko ilmottautuu ajois, mut päivämäärää ei sanottu infossa vaa vissii tulee Wilman kautta :P Vähä kämäst vaa ku en oo viel iha varma kaikist aineist mut se ilmottautuminen on nii sitova et mitää ei kyl sit poisteta tai lisäillä jälkeepäi. Plääh. Jotenki on vaa taas vähä voimaton olo eikä jaksais miettii mitää...

Judzle, noi sun fiilikset tuntuu muute tosi tutuilt |D Ite ekaa kertaa join uutenvuoten. Ei nyt mitenkää pientä hiprakkaa enempää ja just ei tullu mitään jälkivaikutuksia, mut jotenki just semmonen katumus silti >'D Koko illan höpisin kans sitä kuinka mun hermosolut ei tykkää ku olin just lukenu bilsankirjasta, lol. En nyt tiiä vapusta, ei mua haittaa jos vähän jotain on tarjol mut ei oo todellakaan tarkotus tehä täst mitään tätä yleisempää aktiviteettia tai että ottais jotain pahaa vaan koska alkoholi... Enkä ainaskaa haluu pyörii missää kaupungilla :'D Aika kesy ihminen oon mäki.

Kattokaa nyt kuinka paljo tätä tekstii pukkaa sit ku mä vaan alotan >''D Must vaa tuntuu et sit nää romaaniviestit kans vähä karkottaa ihmisii pois, mut ei tähän siis tarvi mitenkää ottaa kantaa tai mitään... ;w;'' Tykkään vaan tarinoida, lol.

19 Huhti 2014 18:50
Profiili WWW
Beta
Beta

^Mun mielestä pitkät viestit on ihania, koska nyt ku oottelen kutsua pääsykokeisiin jos sellasta ylipäätään saan ni aika alkaa käydä tosi pitkäks. Ja on nii ihanaa ku huomaa et tääl on luettavaa! Yrittäny täs jatkaa yhtä ikuisuusprojektia nimeltä quadsuit ja kattoa noita vuosia katsomattomana kököttäneitä leffoja hyllystä mut aika iso osa ajasta menee vaan makaamiseen ja marisemiseen. : D No mut onneks ens kuussa muutto omaan kämppään ni voi sit vaik siivota tai jotaan koska täällähän en voi sitä tehdä!!111 Ja sit vois vihdoin saada hankittua sen neiti tarantulanki! <3 Hupsis, tän ekan kappaleen piti olla lyhyt, noh.

Mut mul on VIELÄKI ihan kauhee hype päällä, luulin et tää laantuis yöunien jälkeen mut ei, viimeks ala-asteella kävi näin et heti leffan katottuani ON PAKKO saada katsoa se heti uudestaan! Mut ei onnistu ku oli vasta ensi-iltapäivä eilen, nyyh yhyy tarvitsen DVD-version! ;-; Oikeesti ihan mestariteos toi The Raid 2, jos yhtään toiminta ja/tai väkivaltaleffat kiinnostaa niin kaikki täysi-ikäiset leffaan nyt hus! Ja viekää mut mukananne!

Alkoholikeskusteluun liittyen oon ite vähän kahden vaiheilla et mikä se mun the eka juomiskerta oli, meinaan ihan ekan kerran juotiin vähän varttuneemman kaverin kanssa vodkalla terästettyä kaktuslimua elokuvissa (??), mut sit ihan vaan silkkaa alkoholijuomaa otin vanhojen risteilyllä ekan kerran. Ei syntiolo jääny, mut en voi sanoo et juominen kauheesti kiinnostais koska en oo viel törmänny yhteenkään hyvän makuseen alkoholipitoseen juomaan. : D Ok-makuja on ja pahoja sitäkin enemmän, mut yhtään oikeesti hyvää ei oo tullu vastaan. Mehu on hhywäää joten paljon mielummin semmosta! Terkuin hirmuinen punkkaritäti.

19 Huhti 2014 22:47
Profiili
Hukka
Hukka

Cava, musta on kyllä ihana lukea pitkiä viestejä että täällä on ainakin yksi joka lukee joka kerta nuo kaikista pisimmätkin viestit! :D Oon ite vaan kovin huono vastaamaan ja ottamaan kantaa edellä käytyihin asioihin, sönkötän vaan aina jotain omaa.

Voi Ewe, oon kateellinen sulle! Omaa kämppää minäkin haikailen. :c Jännittääkö jo kovasti?

Mulla ei ollut oikeastaan edes kunnolla hajua mitä sinne booliin sekoteltiin. Jotain mansikkaliköörii, mansikkakivennäisvettä, siideriä ja jotain yrttiviinaakin vähän. Ihme sieniä noi teinit, juo kaiken vaan minkä käsiinsä saa ja sekottaa keskenään! En voi ymmärtää. : D Ja juomapeliin en sitten mene oikeasti enää ikinä mukaan. Pelailtiin korteilla jotain ihme peliä ja tietenkin minä sain sen kortin mikä "oikeuttaa" (lukekaa: pakottaa) mut ottamaan aina kaksinkertasesti kun muut. Ekaa kertaa kun olin eilen humalassa ja en edes saisi juoda siihen kuntoon asti, koska mulla on toi paniikkihäiriö. Onneks en saanu kohtausta, mutten lähde kyllä kokeilee uudelleen! Tais jäädä siihen mun kännäily. >D

Tohon nokkosperhosjuttuun, että mäkin taisin nähdä samanlaisen yksilön pari päivää sitten! Ja eilen bussipysäkillä möyri maassa hyvin koomainen kärpänen, ei ressukka tainnut edes muistaa miten lennetään talven jälkeen. (elääköhän kärpäset niin pitkään? Missä ne oikein talvehtii?) Ihana juttu, kun luonto heräilee, vaikka ampiaisia ja paarmoja ei ookaan yhtään ikävä. :D Varsinkin kun ne kaikki ampparit lentää mun huoneeseen ja pelkään niitä.

..mikä ihmeen kilometri tästä nyt tuli. Ihme rohkeudenpuuska. :--D

19 Huhti 2014 23:57
Profiili WWW
Beta
Beta

Kaikki vaa rohkeasti mukaan kilometrikerhoon mun kanssa! 8) Mäkin kyllä ihan mielelläni luen pitkää settiä. Emt, oikeestaa aika monet sivut joilla käyn pohjautuu vaan lukemiseen... Notalwaysrightit ym. tarinasivut esimerkiks :D

Uu Ewe millasta quadsuittia oot tekemässä? Tai on suunnitelmissa tai niin :D Muistan kun joskus oli kyl kova haave tehä fursuittii mut en kyl ikin saanu aikaseks koska en varmana osais ja materiaalit maksaa >'D Ennemmin sitte cosplayta yrittämään jos jotakin. Nyt kun sain ton desulipunki nii oishan se aika jännä jos ois joku cossi siel, mut eipä kyl oo oikee aikaa mitää kovin monimutkasta tehdä. Lojuu mul kyl kaapin pohjal varmaa 4 vuotta vanha Umbreon-kigurumi (jonka kaverin äiti ompeli mulle köhköh) ja se mahtu ainaki viime vuon viel päälle vaikka lahkeet on iihan pikkase lyhyet. Se on kyl varmana kesäpäivänä pirun kuuma koska musta väri, mut toisaalta Desuconhan on kuuluisa "desusäästään" eli sateesta |D

Jos jotai juomisbisneksiä lisäilen niin kyl mä oon tätä uv:täki ennen sillee maistellu juttuja silleen tyyliin lasillisen tai vähemmän kotona koska yleensä mun reaktio on vaa just "hyi pahaa", mut toi oli tosiaa eka kerta ku ns. nous päähän ees pikkase. Joku yks siideri oli ihan hyvää mut... ei nyt niin hyvää kummiskaa. Ja yks kuoharinkammotus maistu iha ummehtuneelta mansikkajogurtilta x___X HYI. Mut niin ku Judzleki sano nii osaa tosiaa olla teinie juomisbisnekset välil aika ihmeellisii 8'D

Mulleki muuten kelpais oma kämppä... Jotenki jo viime vuodest on kovasti tuntunu silt, mut luulen et kitkutan nyt lukion loppuun saakka tääl himas koska kaipa se on helpompaa nii kummiski, vaikken ees asu samas kaupungis ku mis käyn kouluu. Ei mul nyt sinäns oo tääl himas mitää ongelmii mut kaipaisin vaa omaa rauhaa ja tuntuu et oon ite just vähän se semmonen joka ei kuulu joukkoo ja joka eroo eniten muusta perheestä :'D Et vois olla et kaikki pääsis vähä helpommal jos mut sais nurkista pois >'D Mut sit onhan se just et oma vastuu lisääntyy huimasti ja kaikkee tämmöst et en tiiä. Senki takii on iha hyvä venaa nyt lukion loppumist ku en viel oo yhtää varma mitä menisin opiskelee sen jälkee ja minne, nii sehän vast nyt oiski jos just sais kämpän jostai ja joutuis heti vuoden päästä muuttaa uudelleen. Mieluitenha mä jossai tääl pääkaupunkiseudulla/sen lähettyvil asuisin mut ei voi ikin tietää ~minne elämä vie~ |D

Judzle, joo ne ampparit ja paarmat hyyyi :D Se kimalaine oli jo tarpeeks pelottava ja näin jo tänää yhes rintees taas jotai epämääräsii pistiäisii joit siin on nyt ollu jo pari vuot. Pelottaa et ne on jotai maa-amppareit, hyh. Heräävätpä aikaisin. Mäki siis pelkään amppareita ihan hulluna enkä varmana pysy paikallani jos semmonen tulee lähelle, pakko juosta karkuu. Ennen kiljuin kans lol mut siit oon sentää päässy eroo. Kaikkein hassuint on ehkä se ettei mua oo kertaakaa amppari ees pistäny. No, ehkä oonki allerginen ja välttelen syystä, you never know! (Mitkä on todennäkösyydet ku en muute oo yhtää millekää allerginen... >D) Pahin on kyl ku niit pyörii juna-asemalki sit kevääl ja välil tulee junaan sisään hyi tulee jo heti puistatukset ku miettii.

Harmi et jää kyl Ewen leffasuositus välii ku vielä menee joulukuuhun ennen ku on 18 vuotta mittarissa :D En kyl tiiä, en oo mikää erityinen toimintaleffojen fani mut en myöskää mitenkää inhoa tai siis.. niin :D Mä oon kovin neutraali vähä kaiken suhtee.

Leivoin muute tos kymmenelt banaanikakkuu ja olin idiootti ja poltin mun kielen... Leikkasin siis heti itelleni palan ku kakku tuli uunist ja sit viisaana lapsena koitin nuolla muruset pois veitsestä. Ei varmaa tarvi sanoo yhtään lisää. :D

20 Huhti 2014 00:35
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Oma ensikosketus alkoholiin oli siskojen välisessä pikkujouluissa. Aluks oli ajateltu et ite otan vaan ihan pikkusen eikä yhtään liikaa, mut ei se sit ihan niin menny. Muisti kyl pysy tallessa, enkä tehnyt mitään jota oisin jäänyt katumaan että silleen ihan hallinnassa pysy. Nuorimmalla isosiskolla taas ei sitten menny ihan yhtä hyvin, sen piti alun perin olla kuski mutta se oli meistä eniten kännissä. : D Mut tuli sillä sit huomattuu et baari ei ehkä oo ihan mun juttu. Liikaa ihmisiä ja ahdisti. Mut voi kans olla että olin aivan liian väsyny et se meni sit pipariks koko juttu.
Ei mulle kyllä saa yleiseks tavaks juomista, mulle kelpaa limppari. : D Mutta tolleen erikoistapauksissa se kyllä mulle menee, paitsi et siideriin ja kaljaan en koske tikullakaan. : D

Saa muuten nähä jospa joudun itekki muuttamaan omaan kämppään. Riippu mistä saan opiskelupaikan. Jos tärppää seinäjoella tai oulussa niin se ois sit muutto edessä. No, aika tuo tiedon. Ewelle onnea omaan kämppään kun se aika tulee!

Mulla on viime päivät menny kotona lojumiseen, kun ei oo muutakun yksi kurssi jonka teen etäkurssina. Olen sitten käyttänyt aikaa hyväkseni ja ruvennut lukemaan soturikissoja. Niin ja tänään rupesin nostalgisoimaan ja kattomaan taas Hetaliaa. Siittä on pitkä aika kun sitä hehkutin...

//Äh millon opin puhumaan muusta kun ittestäni ;_; kauhee minäminäminäfiilis tässäkin postauksessa mut menkööt.

20 Huhti 2014 00:40
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Seuraava