Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 12:03

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
^ Joo mullaki oli koko ajan joku twitter ((kuten varmaan huomasit)) ym. sivut auki :D Eipä siinä nyt sinänsä paljon katsottavaa ollutkaan, sopi just hyvin semmosee multi-taskaamiseen. Tavallaan voin kyllä ymmärtää niitä joidenkin perusteita, mutta itse pystyn mielestäni kumoamaan kaikki ihan hyvin... Turhauttaa se uskonto-juttu, kun ei tää kirkon oikeuksiin mitenkään vaikuta. Tai onhan siinä sit se kun joitakin häiritsee, että avioliitto-nimitys olisi kaikille. Nojoo!

Mullaki oli piiieni hämmennys niiden favejen kanssa, luulin et olin unohtanu favettaa yhden jutun mut sit menin kattomaan uudestaan videon sivulle ja oli kuin olikin suosikeissa... :D Vast sitten tajusin et ne tulee sinne alas. Ihan tyhmää! Mullaki ku on musiikki-playlistana noi suosikit niin paremmin toimii, että uudet eka.

Kiva vaa et joku vastas >'D Ajattelin et tapoin tän topan jo...

25 Helmi 2014 17:18
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Miulta jäi koko tasa-arvo höpö välistä :C Olis voinu olla ihan jännä sitä seurata, mutta noh ^^'

Minäkin huomannut tuben kanssa tämän saman! Ei ole hauskaa se aijai. Vaikka en kyllä ylipäätään seikkaile siellä niin paljon, että jatkuvasti jotakin suosikkeihin laittaisin yms. Tuskin paria videota enempää >: D

Theheh mi valmistuin viime perjantaina puutarhuriksi ja hurjaa on tämä työttömyys. Harmillista kun kavereilla on juuri nyt lomaviikko, ja olen kipeänä, niin en minnekkään pidempään matkaan pääse lähtemään. Aina ihan väärään aikaan pipinä :C

25 Helmi 2014 17:29
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Onnea valmistumisesta! En toki oo myöhäs..

Mua muuten ärsyttää tubessa nyt se, et mun mielestä ne on siirtäny "omat tilaukset" -kohdan alemmas koska nyt klikkaan koko ajan vahingossa "oma kanava" !!1 Rraaagh kyllä on rasittavaa elämä ihan pilal :D

Vähä on huono omatunto ku en oo oikee jaksan kirjotella, mitä nyt valitustopaa aina välil pitää ulista... Ehkä viel tsemppaan joskus niin ku aina sanon. Nyt pitäis jaksaa tehä läksyi mut taidanpa vaa avaa Simsin, koulun suhteen ei kyl menny nappiin tää viikonloppu. Oikeesti nyt just pitäis jaksaa painaa täysil ku aineet ei oo helpommast pääst mut hei, sain ainaski huoneen siivottuu? Eiks se oo superjees :D

Harmittaa muuten ku en löydä mun web-kameraa :( En oo tarvinnu parii vuotee varmaa, mut nyt oisin halunnu pitää striimiä samalla kun piirrän käsin. Ei oo vaa mitää käsitystä minne sen oisin voinu tunkea, mut en kai mä nyt oo roskiinkaa voinu heittää vahingos :O Olis kyl hyvin taitavaa. Melkee koht tekis mieli heittää journalii pystyyn devaa et lainaaks kukaa webbinsä mulle :DD En haluu ostaa uutta viel ennen ku oon 10000% varma ettei sitä oo missää sitä vanhaa, ja ennen ku testaan onko ees kivaa striimaa noin tai onnistuuks se ylipäätään.

Mitees ihmisillä menee? Varmaan ainakin kirjotukset mielessä useammalla? ;w; Tsemppiä.

09 Maalis 2014 22:47
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mun taas pitäs ostaa joku parempi webbikamera, ku tuo nykynen on niin laatu, ettei sillä saa kuvattua kyl mitää :I Mut loppujen lopuks tarviin webkameraa nii harvoin, et ei oikein inspaa ostaa uutta xD

Hiukan muuten nyt kismittää, ku meillä alkaa uus jakso tossa parin viikon päästä ja siellähän olis maanantai ja tiistai vapaata, mutta todennäköisesti oon sitten ne päivät työharjoittelussa 8) Jotenki menny sekasin noi jaksotukset, joten meille jäi joku 2-3 viikkoo harjottelua tekemättä ja ne pitäs saada suoritettua jossai välissä ja opet ei tiiä koska meillä olis seuraava harjottelujakso. Mulle ehdotettii, et käy hei puolet viikosta harjottelussa ja puolet oot koulussa, ku kaikki niin luottaa siihe, et pysyn siitä huolimatta muiden tahdissa koulussa. Hitsi ku opetellaa viä iha uus ohjelmakin ens jaksossa ._. Mut toisaalta saanpahan sitten noi harjottelut tehtyy eikä tarvii pelätä, et ne joutus suorittaa ens joulun jälkee ja valmistuminen venys sen takia. Mut ääääh, muilla neljän päivän viikonloppu koko jakson ajan ;n;

| DeviantArt |Tumblr |

10 Maalis 2014 21:35
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
KHIHI 3 Exploitedin levyy postiluukusta tänään kopsahti, on niin kivaa ku on tullu paljon paketteja nyt viimeaikoina! ;u; Tämä tosin oli yllätys, luulin että näitä ei vielä oltu ees julkastu. Noh, yksi paketti yhä tulossa!

Ikävää ku ei tänne tullu tänä vuonna ollenkaan kunnon talvea. Ei oo vielä yhtään ikävä kesää, tahdon kunnon pakkaset! Mielummin aina hytisen ku hikoilen.

Mulla on toi mun webbi nököttäny nyt jo jonkun aikaa käyttämättömänä, ujouduin yllättäen pitkäaikaisen videopuheluilun jälkeen ja nyt toisessa päässä joutuvat aina vaan kattelemaan omaa naamaansa. : D Ihan lainauskelpoinen, mikäli on suuri kaipuu.

13 Maalis 2014 00:09
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Ikävää ku ei tänne tullu tänä vuonna ollenkaan kunnon talvea. Ei oo vielä yhtään ikävä kesää, tahdon kunnon pakkaset! Mielummin aina hytisen ku hikoilen.

Mä taas oon jo valmiiks ihan itkun partaalla, kun viikonloppuna kuulemma tulee takatalvi. :D Oon ollu paljon pirteemmällä tuulella, kun on ollut niin ihanan lämmintä, lumetonta ja valoisaa. Jotenkin talvisin vaipuu sellaseen henkiseen koomaan ja kaikki masentaa, vaikkei mitään varsinaista syytä edes olisi.

Ja en tosiaan tiedä, johtuuko tästä keväisestä ilmasta, vai onko asiat oikeesti selkiytymässä, mutta on jotenkin tosi huojentunut fiilis. Kesätyöasiat ja jatko-opiskelujutut alkavat vihdoinkin järjestäytymään. En tiedä, onko nää pulmat muutenkin olleet ihan vaan jotain mun omaa päänsisästä hössötystä. Mutta pääasia on, että ajatukset on nyt selvillä ja mulla on tarkat sotasuunnitelmat sekä ens kesälle että ens vuodelle! n_n Voi taas keskittyä olennaiseen, kun ei tarvitse stressata tulevaisuuttaan.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

13 Maalis 2014 18:47
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
^ Sama juttu tuohon talviaiheeseen, meinasi tänään päästä parikin ronskia rumaa sanaa kun tyttöystävä palasi parvekkeelta tupakalta "kato kulta ulos" ja raottelin sälekaihtimia. Voi p*rkeleen loskakakkakeli. Ja vielä kun lähdin torstaina pelkillä matalavartisilla tennareilla ja palasin tänään kotiin niin nousi ketutuskäyrä niin korkealle kun meni lunta ja loskaa kenkiin ja sukat kastu ja olen muutenkin vähän kipeä ja asdfhj. Juuri kun rupesin iloitsemaan keväästä ja lämpimistä säistä ;__; Toivottavasti sulaa pian!

Ymmärrän kyllä teitä talvifaneja (tai ainakin yritän ymmärtää) mutta itse en voi sietää talvea enkä lunta enkä pakkasia yhtään, minulle kelpaisi ihan hyvin kolme vuodenaikaa tai lumettomat talvet. Itsekin tuppaan masentumaan aina loppusyksyn ja talven aikaan ja kaikki itkettää ja turhauttaa ja hatuttaa ja yhyhy. Loppukesä on se parhain aika vuodesta minun mielestäni.

Kunhan tuo sää muuttuisi taas lämpimäksi ja kuivaksi lähipäivinä..

15 Maalis 2014 18:29
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mun piti lauantaiaamuna lähteä ajamaan kaverin luokse Porvooseen, mutta enhän mä sitten mahtavien ajotaitojeni kanssa uskaltanut lähteä sinne lumipyryyn. :( Harmittaa vieläkin, sillä nähdään kyseisen kaverin kanssa melko harvoin, mutta toisaalta ihan hyvä että jäin kotiin, sillä olin vielä perjantaisen keikan jäljiltä ihan väsynyt ja illalla piti kuitenkin olla taas menossa. Sain hyödynnettyä päivän nukkuen. :D

Ja voi ei kun Jade oli äsken suloinen! Olin keittiössä ja se oli tapansa mukaan tomerana apulaiskokkina. Kuuntelin samalla Spotifystä musiikkia ja alkoi soimaan sama biisi, joka mulla on soittoäänenä. Jade säntäsi heti olkkariin etsimään mun puhelinta ja tuli hetken päästä nappisilmillään kurkkimaan, että miksen mä nyt tule vastaamaan puhelimeen. Mun pieni mussukka. ;3; ♥

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

17 Maalis 2014 17:15
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Eyyyyyy! Nyt on koeviikko taas loppu niin vois alkaa heräillä täälläkin uvu Tää koeviikko on jotenki ollu erityisen rankka rupeama, emt kai ku alko kokeet kesken viikkoa ja olin just nukkunu sinä viikonloppuna kamalan huonosti. Univaje varjosti sit tätä toistaki puolikasta ja mul oli muutenki hankalii aineit :'D Pistäny taas itteni kunnol liemee täl ku mun suunnitelmat koko aja muuttuu miten sattuu. Huomenna sit jo ekan kuuden kokeen palautukset ja hieman jännittää, mut no tehty mitä tehty.

Ewen lainaustarjouksesta oon kiitollinen mut ehkei kaipuuni viel oo tarpeeks suuri haha : D Kai mun pitäis viel vaa koittaa tosiaan etsiä ahkerasti eka ku en tiiä onks lainaaminen hankalaa joidenki asennusten ym. vuoks, hmm! Vaik nii... no pitää kattoo :D Ajattelin kyl et nyt ku koeviikko on ohi niin viikonloppun vois olla kivaa ihan digipiirtämistäki striimailla, paitsi et tuntuu et omat taidot on tosi ruostees. Koulu vieny liikaa aikaa ja bleh, vaik no paljoha se on itestäki kii et miten sen vapaa-ajan sit käyttää :'D Mul menee nii helpost siihe et sit vaa pelataa Simssii illat pitkät jne.

Must muuten tuntu et tänäänki ois leijaillu viel jotain epämääräsii pikkulumihiutaleit ku pyöräilin himaan :( Tuuli ainakin oli kylmä. Nyt se kevät tänne! Kamalaa huijausta, et eka helmikuussa alkaa mut sit tulee takatalvea ja ties mitä :D Vaik ei kai kukaa voi sanoo et niinkää yllätyksenä tulis ku kyseessä on Suomen sää.

03 Huhti 2014 17:59
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
enää alle pari kuukautta ja sitten onkin jo loma! En jaksais kyllä yhtään odottaa et tää jakso loppuu... Tyhmänä menin ottaan kuviksen pois, ja nyt on sitten liikaa aivotyötä vaativia aineita. Väsy iskee u__u

Cavan ois kyl parempi löytää se webbi! Jos vaan koululta ehit :D

08 Huhti 2014 19:33
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Seuraava