Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:40

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Mullakin piti olla lomaa tää viikko, mut tulikin sit töitä neljälle päivälle. Ei siinä muuten mitään valittamista, tulee rahaa ja näin, mut en tosiaan tiedä miten saan itteni revittyy aamulla viideltä ylös. :D Pitäis käydä jo nukkumaan mutta poikaystävä tuli vasta töistä kotiin ja nyt se kolistelee ja häärii tuolla niin tässä nyt menee tovi et saan unirauhan. ;D

Hahaa, ite oon täs just katellu Weediä sillain maratonluonteisesti! Sain ton yhenki koukuttumaan taas ja ah mitkä muistot tulee mieleen. Kun ei vielä seurusteltu, pakotin ton kattoo mun kaa kaikki Weedit ja sit meiän suhteen alku oli hyvin ööö Weedyisä.

Ääh mua alkaa vähän huolettaa toi koira. Se on taas nirsoillu hirveesti ja luut alkaa jo tuntua ihan liian selkeesti. Sillä on vissiin taas masu jotenkin sekasin kun se oli oksentanu meiän sänkyyn. Onneks huomasin sen ennenku köllähdin tähän. :D

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

17 Helmi 2014 22:45
Profiili
Alfa
Alfa

Mullaki on ollu niskakipuja viimeaikoina, mutta tiiän et se johtuu ihan vaa siitä, et nukun yöllä epämääräsissä asennoissa kolmen tyynyn ja koiran kanssa |D Oon jo alitajuntaisesti tottunu liimautuu ihan kiinni seinää, että koiralle on varmasti tilaa tulla nukkuu viereen. Ja sen "vieressä" nukkuminen on osittain mun päällä :D
Vaikka jaloissa se kyl suurimman ajasta nukkuu, mutta en kehtais aina potkia sitä tiehensä, jos haluun vaihtaa asentoa. Onneks se ei pienestä pyörimisestä välitä. Joskus sitä on oikeestaa iha mahdotonki häätää, ku se heittäytyy lötköks :'''DD

Meki katottii Cavan kanssa Weediä taas. Ollaan nyt viimesen DVD:n päässä lopusta, huhu. Mul se on niin nostalgia feels, et ne musat ja kohtaukset tyylii sais mut itkee, jos vaan antaisin niin käydä *-*

Saitko Sobi muuten sitä kuvaa valmiiks? Ja Kride, toivottavasti Jaden vointi paranee ono Vaikeeta, jos on nirso koira, ku paha siinä on syömää pakottaakkaa. Ja kerta on huono oloki ni ei varmasti huvittais yhtää.

Miten muuten ihmiset, olisko teillä kiinnostusta Ketunleivän Skype "miittiin"? :D Tekisin sinne joku päivä ryhmäkeskustelun, mihin voisin kutsua ihmisiä.

18 Helmi 2014 12:32
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Jade nukkuu kans mun vieressä. Yleensä se nukkuu mun jaloissa (mikä on välillä ärsyttävää kun yrittää vaihtaa asentoa ja koira on tiellä), kerran kun se oli ennen mua mun huoneessa niin se makasi kuin ihminen pää keskellä tyynyä. :D Sitten aamulla on kiva kun se välillä tulee mun päälle kävelemään ja vinkuu ja odottaa aamuruokaa jos kukaan ei ole sitä viel ruokkinut. :c

Sit kiva tänään koulussa, kun mun kaveri sohi tussilla ja sit mun naamaan tuli kiva vihreä viiva ja sitä väriä meni jopa mun hampaaseen, koska nauroin just sillä hetkellä. :Dd No sain sit pestyä sen pois. Kaveri kerto että se näki unta kuinka se oli äidinkielen tunnilla ja kinasteli jotain opettajan kanssa. Sitten kuulemma opettaja otti viivoittimen ja osoitti sillä tätä mun kaveria ja sanoi "tämän viivoittimen toisessa päässä on idiootti". ???:D

Perjantaina tet-päivä (=työelämään tutustuminen) vanhempien työpaikalla. Hihi voin jäädä kotiin hoitamaan eläimiä! Ja sitten loma. 8)

18 Helmi 2014 17:43
Profiili
Kettu
Kettu

Meillä ei koirat pääse sänkyyn, koska iskällä on ollu ikäviä kokemuksia koirien kaa samassa sängyssä nukkumisesta XD Plus noi on nii pieniä, että helposti jopa mie voisin jyrätä unissani niiden päälle >'D Tosin mun sänkyyn noi ei tällä hetkellä pääsis ilman apua muutenkaan, koska mun sänky on nii korkeella.

Mutta hei, toi Skype miitti kuulostaa ihan kivalta idealta :D Pitäs varmaa joku viikonloppu sitä koittaa, jos muitakin innokkaita on.

| DeviantArt |Tumblr |

18 Helmi 2014 19:27
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mustakin skype-miitti kuulostaa kivalta. Minä kyllä ainakin olisin mukana. : D
Ja tydiille vastauksena, joo sain sen kuvan valmiiks. Ja ihan hyvä lopputuloskin siittä tuli vaikka aluksi kamppailinkin sen kanssa.
Eurgh tulipa lyhyt ja tönkkö viesti. Ei näytä mulla pää tänään toimivan.

18 Helmi 2014 21:17
Profiili WWW
Beta
Beta

Tydii kirjoitti:
Meki katottii Cavan kanssa Weediä taas. Ollaan nyt viimesen DVD:n päässä lopusta, huhu. Mul se on niin nostalgia feels, et ne musat ja kohtaukset tyylii sais mut itkee, jos vaan antaisin niin käydä *-*

Piti just kans ite tulla tätä sanoo, ku luin Kriden viestin aikasemmin. Itel ei oo niinkään nostalgiajuttu tai että lapsuuteen ei kuulunu, vaan katoin joskus kutosella youtubesta itekseni ja pääsin jo tosi pitkälle, mut jostain syystä päätin "pitää tauon" ja sit kun oisin jatkanu niin se playlist oli poistettu youtubesta enkä osannu itse muualta etsiä :D Mut kivaa on olla huomata tuttuja kohtia ja nyt jos ihan oikeesti saa loppuun katsottua ;v; Tuntu kyl et olin vähä herkäl pääl eilen ku tuntu että oisin itekin voinu itkeä joillekin kohdille, hah :D

Meillä koirat nukkuu oikeestaan vaan äidin kanssa. Joskus nuorempana Sami tuli kyllä useemmin munkin sänkyyn ja nää on kyllä niin semmosia tyynynvaltaajia, että huh :D Saatto ite käydä vessassa ja sit kun palas niin oltiin viety koko tyyny. Mut ihanaa se on koirien kanssa silti nukkua vaikka joutuskin vähän omasta mukavuudesta karsimaan >D

Ja skype-miitti kuulostaa tosiaa ihan kivalt, en ehkä ihan joka kerralla jaksa tulla mukaan mut jos sattuu sopiva fiilis olemaan! uvu

18 Helmi 2014 21:31
Profiili WWW
Kettu
Kettu

HAHA eikä, tänään ku jatkettii meiän Weedoooooo-maratonia ni munki ois tehny vaan mieli itkeä joidenki kohtien ja niiden musiikkien takia! :D:D Herranjumala siitä muuten on jo kauan, ku Weedit ekaa kertaa näin. Muistin, ettei siitä ees ois montaa vuotta mut onhan siitä nyt jo aika pitkä aika.

Meillä Jade harrastaa kans sängynvaltaamista, mutta usein se siirtyy aina jossain vaiheessa omaan petiinsä, kun tulee liian kuumaa ja ahdasta. Sit en tiiä mistä tää jo lähes jokailtaiseksi traditioksi muodostunut tapa on lähtösin, mut aina kun ollaan käymässä nukkumaan ja kömmitään sänkyyn ja alan asettelee peittoa hyvin, ni Jade tulee leikillään hyökkäilemään ja pitää sellasta vammasta "murinaa". Sit sen saa rauhoteltua vaan sillä, että kaappaan sen peiton alle. ;3;

Mä en ees omista Skypeä! :'D

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

Viimeksi muokannut Kride päivämäärä 21 Helmi 2014 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran

18 Helmi 2014 21:52
Profiili
Kettu
Kettu

Tydii kirjoitti:
Miten muuten ihmiset, olisko teillä kiinnostusta Ketunleivän Skype "miittiin"? :D Tekisin sinne joku päivä ryhmäkeskustelun, mihin voisin kutsua ihmisiä.

Tää kuulostais hyvältä. Oon ryhmäkeskustellu nyt jostain syystä pelkkien kaverin enkkuystävien ja sen kaverin kanssa ja suomihöpöttely kuulostaa houkuttelevalta. Pidän ideasta. :3

Ääh, kun kirjoitan puhelimella, laitan koko ajan a-kirjaimen sijaan vahingossa q-kirjaimen enkä sitten erota kumpi on kumpi, kun yritän samalla oikolukea tekstiä.

Ava © Cava

19 Helmi 2014 11:36
Profiili
Beta
Beta

Noniin Kride tän takia skype-accoa tekemää eiku! :'D

Kattoks kukaan eilen sitä tasa-arvosen avioliittolain lähetekeskustelua? Toivottavasti käytin nyt oikeita termejä mut siis tätä keskustelua eduskunnassa homoliittojen sallimisesta. Ite katoin areenasta ehkä jostain klo 18 alkaen, kun aiemmin olin Helsingissä kaverin kans. En tiiä, voisin kyl periaattees kattoo alunkin jos sen jostain näkee. Oli kyl niiin ärsyttäviä perusteluja joillai tyypeillä, mut hyviä puolustuksiakin onneks löyty vastapainoks. Ite siis oon vahvasti tän ehdotuksen puolella ja toivon et menee läpi, mut en siis tässä aio alkaa sotimaan kenenkään kanssa vaikka oliskin eri mieltä, huoli pois sen osalta! Jännää oli kyl kuinka paljon tyhjiä paikkoja siel salissa näytti olevan.

Hurr youtubessa on taas muuttunu vähän ulkoasu :P En ees kävis siel ellei se ois mun musavarasto. Paljon hyvii subbaajia Vocaloid-videoille.

Mun oli tarkotus tänää saada tosi paljo aikaseks, mut matikanläksyjen jälkee ei oo oikee sujunu. Katoin jopa Suomi-Ruotsi -lätkämatsinkin koneelta vaik yleensä oon urheilun suhteen evvk, ja muutenki vaa laginu tässä. Oisin toivonu et oisin saanu enkun esseenki kirjotettuu nii ois jääny viikonloppu rauhas lagimisee, mut ei näytä hyvält nyt >'D Fyssanki tehtävät vähä vaihees.

21 Helmi 2014 19:00
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Cavachon kirjoitti:
Kattoks kukaan eilen sitä tasa-arvosen avioliittolain lähetekeskustelua?

Minä minä! Oikeastaan kyllä vain kuuntelin, koska piirsin samalla :-----D
Aika mielenkiintoista keskustelua, päästelin välillä tosi turhautuneita ääniä joitain puheenvuoroja kuunnellessa. Pystyn kyllä ymmärtämään argumentteja puolelta jos toiseltakin, mutta joillain ne omat mielipiteet perustuivat ihan kummallisiin "faktoihin" ja en voinut kuin ynähdellä myötähäpeästä.

Youtube suututtaa kun nyt pitää joka kerta faveihin juttuja laittaessa muistaa, että jos en halua kaikkien videoiden menevän sinne ihan loppuun niin pitää painaa sitä nappulaa että saa jutut ylös 8(
Olen laiska ja huolimaton, favettamisesta on tullut työlästä /shot

Joo ehkä vähän myöhässä vastaan mutta oh well.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

25 Helmi 2014 16:27
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Seuraava