Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 10:50

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
^Toi Neopets-cossi, jonka mainitsin mun aiemmassa viestissä, on muuten just nimenomaan quadsuit! Ja sen takia oonkin valmis uhraamaan sille niin paljon aikaa, ihan mielelläni vaikka vielä muutaman vuodenkin. : D Quadista on niin helppo saada niin ketun ruma, jos sitä ei oikeesti tee kunnolla. Ainakin sen perusteella, että aika suuri prosentuaalinen määrä netissä näkemistäni quadeista on aiheuttanut lähinnä myötähäpeää.

Ja karvakankaissa onkin just se hauskuus, et jos se on riittävän halpaa, niin se on niin huonolaatuista, et suurin piirtein karva irtoaa kosketuksesta.

Niin ja kiitos kehuista kauhiasti! ;u;

14 Helmi 2014 20:20
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oih, niin hieno toi Spyro! O_O Mistä noi sarvet oot Ewe tehnyt?

ÄÄÄH ens kuussa ois Herra Ylppö Nosturissa, mutta kukaan ei halua lähteä mun kanssa sitä katsomaan! :c Harmi, kun kavereilla on niin erilainen musamaku. Ja yksin en oikein kehtais/ viittis lähteä.

OMNOMN kohta saadaan pizzaa! <3 Millasia viikonloppusuunnitelmia teillä on?

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

14 Helmi 2014 20:37
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mulla ei ole viikonlopuksi mitään suunnitelmia, oon vaan kotona ja katson Doctor Whota. Ainiin ja lauantaina tulee Timantit ovat ikuisia! Conneryn viimeinen Bond-filmi. Sitten ajatelin tehdä loppuun tänään koulussa aloittamani kännykkäpussukan (parkkinahkaa), josta tulee sellainen, että sen saa vyöhön kiinni.

Löysin äsken YouTubesta siistin videon. http://www.youtube.com/watch?v=WPmBh7OqYaw Tuommonen kauko-ohjattava pää olisi aika mahtava. Pitäisi vain olla joku kaveri käyttämässä kauko-ohjainta (ja rahaa kaikkiin matskuihin...).

Ginga.fi-kaupasta tilaamani Weed Gaiden tuli muuten tänään. En osaa päättää, kumpi on viihdyttävämpi: manga vai se kuplamuovi, johon se oli kääritty. Gaidenin lukemisessa ei kauaa mennyt mutta kuplamuovissa on vielä ehjiä kuplia jäljellä vaika millä mitalla.

14 Helmi 2014 21:18
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Sissus Ewen spyro on upea! ;O; Ois ollu nannaa nähdä tuo livenä.

Itte en ole viikonlopulle suunnitelmia tehnyt sinäänsä. Pitäis kyllä varmaan alkaa lukemaan terveydentietoa kevään kirjoituksiin hiljalleen... Mutkun ei jaksais. :'D Luultavasti tulen pelaamaan Pokémon Y:tä kun sain innostuksen siihen takaisin. Tässä äsken nappasin vihdoin ja viimein noibatin, ja ai että kun on suloinen. Olen muuten myös totaalisen rakastunut Raichun ääneen kutosgenessä. Ihanan erillainen piipitys kun muissa peleissä. <3

14 Helmi 2014 22:10
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Oi kiitos myös Kride ja Sobi! <3 Sarvissa on eri mittaisia paloja pahvia kerroksittain kuumaliimalla ja maalia päällä. Devassa oli joku tutoriaali siihen, mut en löydä sitä enää. ; _ ; Pistän linkkiä jos tulee vastaan viel!

Ite olin suunnitellu käyväni kaverilla nyt viikonlopun aikana, jotta se vois leikellä mun hiuksia kun noi sivut on päässy vähän rehottamaan ja sen takia keesi näyttää aika epäsiistiltä. Mut ku toi hiusraja on nyt niin ruvella sen pahuksen rautalangan takia, niin en tiiä et uskallanko laittaa keesiä pystyyn nyt ennen kuin se parantuu. Kuitenkin se on aina pieni rasite päänahalle. Ja sivuja on paha leikata, jos ei ole selkeää käsitystä siitä, mitkä hiukset kuuluu keesiin ja täytyy jättää pidemmiksi.

Mutta noh, mitähän muuta. Tilasin viime viikolla Digimon Rumble Arenan PS1:llle, ja nyt oon availlu siinä niitä pelattavia hahmoja tänään. Tykkään kyllä ehdottomasti uudemmasta versiosta enemmän, ton ohjaus on paljon tönkömpää ja hahmoja on vähemmän, joista osalla on harvinaisen huono 3D-malli jopa PS1:n tasolle.
Ja tilasin viikkoa aiemmin Legend of Kayn, mut mokoma ei vieläkään oo tullu. ): Missä lie viipyy.

14 Helmi 2014 22:41
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mä varmaan uhraan jokusen tunnin viikonlopusta yhden koulu projektin tekoon ja sitten olis tarkotus käydä eläinkaupassa ostaa koirille vähän luita ja raksuja sekä uus ruokakuppi. Mitään sen kummempia suunnitelmia mulla ei oo viikonlopuks :P

| DeviantArt |Tumblr |

15 Helmi 2014 00:14
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Pitää munkin vielä sanoa, että ihan mahtava toi Ewen Spyro-maski! : D Tama-kyltin sentään näin omin silmin ja vähän arvelinkin että voisit olla sen taustalla >D

SobiMoppi tais jossakin kans jossain vaiheessa postata siitä Jolteonistaan kuvan, en muista kehuinko sitä jo mutta hieno sekin oli : > Kunhan en kuvittele omiani... ;;

Ite en oikee tiiä teenkö viikonloppuna taas juurikaan mitään. Piirtää pitäis ja vois ehkä siivoo huoneen, maanantaina saattaa hyväl tuurilla olla tekemistäki. Vähän ottaa päähän ku ite kovasti oon koittanu kysellä et haluisko kaveriporukka jotai tehä, mut ei taas kukaan jaksa oikeen nähä sen eteen vaivaa. Ehk pitää taas iteki luovuttaa ja oottaa et tulee silt suunnalt yhteydenottoo ku se on aika kuormittavaa ite koittaa jotain järjestää ilman vastakaikuu. :P Kai on itel vaa joku alitajunen pelko et tulee jossaa vaihees lopult se tilanne et kaikille maistuu paremmin oma seura... Tää meidän piiri ku on yläasteen peruja. Nojoo eipäs nyt liikaa synkistellä, pitää nauttii lomast :D Ja emt voihan vaa oikeesti nyt olla huonot olosuhteet. Jooh.

Haa tuli neonin ostoksista mielee et mun pitäis oikeesti jaksaa käydä ostaas se enkunkirja >D Ettei vaa mee siihen et ostan sillee viikko ennen koetta.

15 Helmi 2014 15:53
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
^ Juu hehkutustopaan siittä kuvan pistin. Kiitoksia! ;w;

Munkin ois tietysti hyvä ostaa ens kurssille kaks kirjaa, mutku jos odotan kurssin alkuun ni on mahdollisuus et saadaan lainata koululta. Kun joillain kursseilla on lainattavia kirjoja. Ei vaan jaksais.

Voi että mua muuten harmittaa se että prismassa ei ollut tarpeeksi osta pois- hinnoiteltuja pelejä. Ainoa laatikko jossa oli alennettuun hintaan pelejä sisälsi vain ps3 ja xbox360 pelejä, ja kun mulla ei ole kumpaakaan konsolia. ;__; No, ainakin sain uuden muumimukin ostettua, että sillai hyvä.

15 Helmi 2014 16:26
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Heii olen tänää kotiutunu abiristeilyltä ja päätin tulla tänne höpöttelee :D Ehdin jo aikasemmin tossa olemaan Cavan kanssa täällä ja nyt haluan vaan lagia kotona ´v`

Mites menee!

17 Helmi 2014 22:21
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Täällä menee ihan hyvin. Nautin lomasta, kun ei tarvitse osallistua koulun teemaviikkoon. ´u`
Työskentelen just nyt art tradejen kanssa, ja vannon etten enää koskaan piirrä leijonia tän jälkeen. Ainakaan harjallisia sellaisia. Pitäisi piirtää Scar leijonakunkusta ja en saa sitä harjaa näyttämään miltään. Ehh... Lisäksi vaivaa niskakipu. Nyt on taas semmonen kausi että niska kipeytyy tyyliin heti kun nostaa kynän käteen. Juuri ja juuri olen värittämisen aloittanut ja rupeaa jo kiristään. ;__; Ja halusin tän kuvan valmiiks tänään.
Tänään tuli myös halu maratoonata Hopeanuoli läpi taas pitkästä aikaa. Vois aloittaa tänään, tai viimeistään huomenna. : D Olen katsonut leikkaamatonta rikollisen vähän, suhteutettuna siihen kuinka monta vuotta sitä halusin.

17 Helmi 2014 22:30
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Seuraava