Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:37

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
MITÄ joko ne tuli, mä oottelin niitä tänne vasta aikasintaan kesäks! ;u; Ansaitsin kyllä kissahoidossa vähän ylimäärästä, pitäisköhän uhrata toi kolmekymppiä...

Katoin tuotekuvauksia ja videoita, eikä noi mun mielestä näytä kyl paljon yhtään isommilta? Paksummilta, kyllä, sentin tai pari korkeampi, ehkä, mut videoilla istu kyllä käteen ihan samalla tavalla, kuin vanhatkin. Ehkä ne tähtää mahtumaan hyvin vanhojen Tama-konkareiden käteen eikä lasten haha! : D (ja itseasiassa vanhojenkin seassa on ollut paksuja, kuten Tamagotchi Connexion ver. joku, johon sai kytkettyä figuureja ja avattua näin uusia pelejä)
Mut ihan varmasti on ollu ton hintasia ennenkin, alimmillaan ehkä 20e. Kyl mä muuten olisin sellasen pienenä omilla rahoillani hankkinu!
...mutta nyt on koittanut aika, tai ainakin lähitulevaisuudessa, kun saan koskaa kaikki ne ulos sulkemiset, koska mulla ei ollu Tamaa! Nyt kaikki muut saa jäädä mun kuplan ulkopuolelle, koska harva ton varmaan meidän ikäluokasta hankkii HÄHÄÄ siitä saatte!

Oonko mä muuten ainoa, jolla on vaikeuksia lukea tota kaikkein pienintä tekstiä? ; _ ; Joudun melkeen poikkeuksetta copy/pasteamaan ne johonkin ja katsomaan, mitä niissä lukee.

07 Helmi 2014 23:25
Profiili
Kettu
Kettu

Mua häiritsi aina yläasteella, kun yksi luokkalaisemme matikantunneilla laski niitä tehtäviä ääneen ja opettaja vielä sanoo, että tottakai hän saa mölistä siinä, kun se parantaa hänen keskittymistään. Joo kiva, entäs muu luokka, jota se häiritsee?

Nykyisessä koulussa on onneksi lukusali, jonne voi mennä ihanaiseen hiljaisuuteen, kun käytävillä on aina kauhea häilinä. Varsinkin kun tämä rakennus on aika avoin. Keskellä koulua tommonen ihme reikä, joka yhdistää kaikki kerrokset.

Ewwie kirjoitti:
Oonko mä muuten ainoa, jolla on vaikeuksia lukea tota kaikkein pienintä tekstiä? ; _ ; Joudun melkeen poikkeuksetta copy/pasteamaan ne johonkin ja katsomaan, mitä niissä lukee.

ET OLE. Itsekään en saa siitä (yleensä) mitään selvää, ellei teksti ole capsilla kirjoitettua (mikä ois ehkä vähän ristiriitaista?).

Ava © Cava

08 Helmi 2014 12:29
Profiili
Beta
Beta

^ Hnngh niin rasittavaa :D Arvatkaas meidän ala-asteen opettaja puolestaan aina sössötti että "kyllä minä teidät tunnen, keskitytte paremmin pienessä melussa" -- anteeksi mitä? Miten sä sit voit ite siihen sanoa enää mitään varsinkin jos luokan suosituimmat on sen käytännön puolella u__u

Onneks meilläkin on kyllä lukiossa kirjasto, mut se on kellarikerroksessa jonne raahautuminen on välillä rasittavaa |D Mut kyllähän se sen työrauhan aika hyvin sitten takaa. Ainoo ongelma on siinä, et se on aika pieni, ja välillä saattaa olla ihan täynnä. Esimerkiks IB-oppilaat välillä on koko oppitunnin siellä tekemässä tehtäviä (en tiiä onko IB-puolella jotain et käytetään eri tietolähteitä enemmän, tai ehkä se vaan johtuu siitä, et ne on alakerroksessa), mut on siellä tietty muitakin ja varsinkin nyt ennen prelejä ja kirjotuksia abeja näkyny aika paljon. Jos vaan luen oppikirjaa, niin jään yleensä käytävälle vaan, koska hypäreillä on melko rauhallista, mut johonki matikan ja fyssan tehtäviin melkee tarvii kirjaston ku saa kunnon pöydänkin eteen :D Normaalisti käytävät saattaa kyllä olla tosi meluisia, koska tää koulu on aika vanha ja ahdas.

Mäki aina kopsaan ton pikkutekstin johonki osotepalkkii tms :D Ei kai sitä oo tarkotettukaa nähtäväks hyvin, toisaalt se on vähä hassu ku sithän se takaa sen et ihmiset lukee ku ne kiinnostuu ja niin. Jännyyttä.

08 Helmi 2014 14:58
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Aijaa, no ehkä siitä vaan on niin pitkä aika, kun viimeksi olen Tamagotchien kanssa ollut tekemisissä, niin on päässyt unohtumaan, minkä kokoisia ja hintaisia ne ovat olleet. :D Ja eihän sitä pienenä noita hintajuttuja niin tarkasti edes pohtinut. Äääh, hirveesti mua kyllä kuitenkin himottais se Tama ostaa. Ehkä ens palkasta sitten.

Ja joo, en mäkään nää tota ihan pienintä lukea ja yleensä kun pientä fonttia käytän, käytän tätä astetta isompaa kokoa.

Cavachon kirjoitti:
Ei kai sitä oo tarkotettukaa nähtäväks hyvin, toisaalt se on vähä hassu ku sithän se takaa sen et ihmiset lukee ku ne kiinnostuu ja niin. Jännyyttä.

Tätä mäkin oon pohtinut, että miksi? Mistä tää tapa on lähtöisin? Itsekin sitä tosiaan joskus teen, mutta en kyllä nää siinä mitään järkeä. :D

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

08 Helmi 2014 23:01
Profiili
Beta
Beta

Melkeen vähän houkuttelis iteki hommata tommonen Tama... :D Toisaalta yks mulla on kotona, itseasiassa seiskaluokalta ku leikittiin kaverin tamagotchilla ja hoidettiin jotenki vuorotellen. Sit se vaa jäi tänne wtf. Niistä mun omista vanhoista ei oo vielkää tietoo.

Mäkin kyl tunnustaudun ton pikkufontin käyttäjäks, samaten joo mielummin tätä kokoa. Siis kai siinä vaan jotenkin kokee piilottavansa asiat ja.. enpäs tiiä :D

Mitäs ootte tänään tehny? Ite oon vaan ollu koneel ja onneks sain ton Salaystävän piirrettyy, niin on päivän "hyödyllinen" osuus ohi. Koko viikonloppu perjantaista alkaen menny vaa koneella ja alkaa jo tuntuu peukalossa tää ainainen klikkailu herranen aika :'DD

09 Helmi 2014 16:53
Profiili WWW
Beta
Beta

Oon tehny penkkari-Spyroo koko eilisen ja tän päivän, uhhuh. Yritin just ottaa teille wippiä mut mulla on aina ollu joku kauhee ongelma keskenerästen töiden näyttämisen kaa, ja koska ei näyttäny kuvassa riittävän hyvältä ees keskeneräseks ni en kehtaakkaa näyttää yhyy. ; _ ; Näytän sit valmiin tai melkeen. Tai jos tää näyttää järjellisemmältä ku saan ne megalomaaniset kulmakarvamikäliet ommeltua kii.

Kuumaliima on kyl aika veitikka, houkuttelee sut eka valheelliseen tunteeseen siitä, että hei, tämähän onnistuu, ja sit se pilaakin kaiken. Tän toinen silmä näyttä paremmin tarkasteltuna aika tuhratulta...

Ja no mitäs muuta, viime yönä katoin Mulanin ruotsiks + ruotsinkielisin tekstityksin toivoen oppivani vähän kyseistä kieltä ylihuomisia kuunteluita varten. Mut en nyt oo löytäny mun hyllystä yhtään kivaa helposti ymmärrettävää piirrettyä, jossa olis mukana ranskankieliset dubit ja subit. Niistä olis kyl suuri apu koska ranskan kuuntelu onkin jo huomenna. >_>

09 Helmi 2014 17:20
Profiili
Kettu
Kettu

Just eilen harmittelin sitä, että sunnuntait on yleensä ihan tyhmiä päiviä kun tulee vaan maattua himassa ja koko päivä menee siihen, että voivottelee kun kouluun/ töihin pitää taas mennä. Mutta mä oon ollut tänään jopa hyödyllinen! Kävin salilla, tehtiin hyvää ruokaa ja käytiin porukoiden ja isovanhempienkin luona pyörähtämässä.

Meinattiin tilata pizzaa, mut sit aateltiin että kaupasta saa halvemmalla kaks lehtipihviä. Paistettiin sitten pihvit ja tehtiin niiden kaveriks hyvää salaattia. Nam, oli terveellisempää ja tuhat kertaa parempaa ku joku rasvalillupizza. :D

Oiii, mä oon ihan täpinöissäni tosta Ewwien Spyrosta. :D <3 Toisaalta kyllä ymmärrän ton, että keskeneräisiä töitään ei tee mieli näyttää kenellekään. Ah, vois taas alottaa kaikki kolme ekaa Spyroa alusta.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

09 Helmi 2014 18:25
Profiili
Kettu
Kettu

Itse kävin tänään serkun luona, aikomuksena oli katsoa elokuva sillain että projektori heijastaisi sen kuvan isona seinälle. Harmi vaan että se ei tietenkään tänään toiminut. : / No, ainakin nähtiin toisiamme ja sain siellä myös aika jännän idean hahmolle, niin sitä tuhertelen tässä. Mietin myös että pitäisikö tehdä suomenkielinen taideblogi johon sitten voisi purkaa muutenkin tekstiä taiteeseen liittyen..

Niin, ja siskoni piti minulle taas akupunktiosession aamulla. : D Piikkejä oli minulla sitten päässä, käsissä ja jaloissa. Kummallisinta tällä kertaa oli se että seinä alkoi hengittää. Ei pyörryttänyt tai tuntunut muuten pahalta, mutta vain yksi seinä huoneesta huojui edestakaisin. Jännää. Viime kerralla tärisin loppuillan.

Oma penkkariasu on lähes valmis! ;u; Kauluri enää, ja se ois siinä. Tosi tyytyväinen olen lopputulokseen itse, varsinkin korviin. Ewelle tsemppiä Spyron väsäämiseen!

09 Helmi 2014 22:21
Profiili WWW
Beta
Beta

KAS NIIN johan löytyi kuvanen, en oikeesti käsitä mikä tossa voi olla kun kaikki mun kuvat näyttää ihan durrsuit-matskulta.

Spoiler:
Kuva

(Kuva viety Torkkelin blogista, kuvan ottanut Loviisa Kangas)
En vaan ehtiny viimeistellä yhtään, ja sen takia moni asia häiritsee tuossa. ; _ ; Mutta sain kehuja joten ehkä voin elää asian kanssa. Alussa oli hankaluuksia uskaltaa pistää tätä päähän, koska ite luonnollisesti nään ainoastaan virheet.
Mut ajelu osas olla paikoin aika kärsimystä, koska ajan lähestyessä loppuaan päätin karsia mukavuudesta ulkonäön sijaan tätä tehdessäni. (en ehtinyt edes koekäyttää ennen lähtöä) Tästä syystä otsaani tökki jatkuvalla syötöllä pieni terävä rautalanka, ja nyt kotona päiväunien jälkeen huomasin että otsan hiusraja on ihan ruvella. : D Muistakaa lapset, turvallisuus ennen kaikkea!
Joo ja sit noi silmät huurtu sisältä päin aina ku nauroin, ja sen takia olin koko ajan työntämässä kouraa suuhun että sain pyyhkäistyä ikkunat. :'D

Mut tosiaan silti, kolme-neljä päivää tän tekemiseen uhrasin, ja ite oon kyl tyytyväinen jälkeen tässä ajassa. ^_^ Saapi nähdä, että mitä tosta mun yhdestä Neopets-cossista syntyy, kun se on ollut tekeillä jo puolisen vuotta.

Ja tässäpä muutama kuva meidän rekkakyltistä! Ekassa wippiä, kännykkälaadulla luonnosviivat eivät tosin näy. Tokassa heppuja tekemässä viimeisiä silauksia ja vikassa valmis tuote!

Spoiler:
Kuva
Kuva
Kuva

Toivottavastu kuvat ei oo liian isoja! <3

14 Helmi 2014 00:49
Profiili
Kettu
Kettu

Ewwie kirjoitti:
KAS NIIN johan löytyi kuvanen, en oikeesti käsitä mikä tossa voi olla kun kaikki mun kuvat näyttää ihan durrsuit-matskulta.

Spoiler:
Kuva

Tuohan on ihan pirun hieno!

Jos löytäisin joku kaunis päivä jostain halpaa tekoturkista, nii tekisin itselleni fursuitin... on ollut suunnitelmissa jo muutaman vuoden, mutta tarpeeksi halpoja matskuja ei oikein tahdo löytyä. Olen myös suunnitellut jonkinlaista karvalohikäärmequadsuitia. En kyllä tiedä missä tilaisuudessa niitä pukuja käyttäisin. Ehkä halloweenina voisi pelotella naapureita?

Ja olen myös suunnitellut, että ompelisin tuommoisen http://www.kambriel.com/greatcoat.html takin ja tekisin ruttotohtorinaamion sen kanssa käytettäväksi.

14 Helmi 2014 19:44
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Seuraava