Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:24

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Tuun tänne kirjotteleen aikani kuluks :D Oon nyt koulussa ja odottelen kokeen alkamista, mut se alkaa vasta klo 14.00 jälkeen... *huokaus* Meijän pitäs tällä hetkellä tehdä projektejamme eteenpäin (ite teen sellasta kattokruunua), mut ei inspaa :P Vaihtoehtosesti voitas viä iteksee kertailla kokeeseen, mut musta tuntuu, et oon kerrannu ihan tarpeeks. Tuo koe on toleransseista ja hitsausmerkeistä. Hitsausmerkkien kaa en ees stressaa niin paljoo, mut noi toleranssit vähän jänskättää vaikka ei nekään vaikeita oo. Tai sillee yksinkertanen asia, muttakun joutuu laskee ite kaikkee :C

Mut mua oikeesti ärsyttää, ku tää yks herra täällä lukee hiljaa mumisten yksikseen noita hitsausmerkki -juttuja -.- Ihan hyvin pystys lukee hiljaa itekseen kuten muut, mut ei, hänen täytyy ääneen tavata. Plus se teki tota jo eilen koko koulupäivän ja tänäänkin tota on jatkunu sieltä aamusta asti :: D Ja kehtaa aina sillon tällön ottaa puheeks sen kui rauhallista joskus on ja et pääsee vihdoin keskittyyn tehtäviin, kun on hiljanen päivä. Jösses.

| DeviantArt |Tumblr |

05 Helmi 2014 14:03
Profiili WWW
Alfa
Alfa

^Mietin just yks päivä sitä, miten inhoon jos joku lukee äänee tai ees mumisee :D Okei joskus se helpottaa ja on ihan sallittuaki, mut nyt koeviikolla taas joutunu kestää, ku ihmiset lukee äänee koealuetta ennen koetta. Eii, sekotatte vaan mun pään.

05 Helmi 2014 18:00
Profiili WWW
Beta
Beta

Ja mä niin vihaan sitä, ku rinnastetaan se samaks asiaks ku ihan hiljaa lukeminen D: Eikä muuten ole ja mua ainakin häiritsee (kaikki puhe etenkin haittaa mun keskittymistä aika paljon, tuli se sitten tv:stä tai mistä muualta). Okei ei kaikki ehkä voi sille mitään mut en myöskään tykkää siitä et sit vähätellään muiden ongelmii sen kanssa :(

Muutenki kyl se ennen koetta lukeminen, ku ihmisil on kauhee pulina siin nii ei sit ite pysty kertaa enää mitään |DD Siks meenki yleens eri kerrokseen kunnes se koe ihan alkaa. Mut tavallaa ymmärrän kyl et jos haluu vaik varmistaa jonku asian kaverilt jota ei oo ite tajunnu jne tai purkaa vähä pahint paniikkii siin ennen koetta, koska oon välil iteki siin tilantees >D

05 Helmi 2014 19:05
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Joo, otti kyllä pannuun. Pystyn aika hyvin kyl sulkeen muun maailman mielestäni ja keskittyyn omaan juttuuni, mutku toi oli tosiaa jatkuvaa muminaa ja satun viä istuu melkein vastapäätä tota tyyppiä (meillä on pitkät pöydät vastakkain luokassa), joten kuulin sen muminan tosi hyvin. En nää siinä mitään pahaa, että varmistaa just jonkun yhden asian kaverilta ja juttelee siitä vähän ääneen, mut toi et pitää koko koealue lukee ääneen/mumisten siinä luokassa on jokseenkin ärsyttävää :I Mut onneks koe meni kuiteski mulla ihan hyvin. Pitkälti niinku oletinkin, hitsausmerkit meni todella hyvin omasta mielestä ja toleranssi tehtävissä aloin epäröidä xD

| DeviantArt |Tumblr |

05 Helmi 2014 19:51
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mun keskittymistä häiritsee ihan sairaasti se, kun meidän koulussa ihmiset hölöttää kamalan kovaäänisesti. Yritä siinä sitten käyttää hypäri hyödyllisesti laskuja tehden, kun viereisessä pöydässä vaihto-oppilaat kirjaimellisesti huutaa. :D Muutenkin kaikki vaihtarit tuntuu kauheen mölyisiltä. Kai mä sitten vaan oon niin tyypillinen suomalainen tässä suhteessa, kun ärsyttää tollanen yli-innokas keskustelu. :D

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

05 Helmi 2014 21:59
Profiili
Alfa
Alfa

Luin, et tääl olis ollu topic "Tuhmimmat ostoksesi" ja olin iha MITÄ :D Ei nyt sentää. Heti olin rientämässä katsomaan, eiku-!

Mutta huomenia ihmiset. Vitkuttelen tässä, ku pitäs lähtee keskustaa ja mä viettäisin mielelläni vapaapäiväni vaan lagaamalla ja stressaamalla huomista. Kirjotukset fuck u.

06 Helmi 2014 11:55
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Huomenia minultakin. Tälleen puoli kahdelta.
Minulla on jälleen kerran flunssa, ja huomenna pitäisi kirjoittaa äidinkielen eka osa. Tästä ei tule mitään. ;___; Eniten ehkä just nyt hirvittää se että kun mun pitäis sitten hakea huomenna lääkärintodistuskin tästä flunssasta, ja minä en halua edes nähdä meidän koulun terveydenhoitajaa. Se on oikeasti hirveä ihminen. Ja äiti varoitteli että lääkärille on niin vaikea päästä että voi olla etten sieltä sais mitään. Yh..

Ainakin mua piristää se, että siskon luona mua odottaa Sherlockin kolmannen kauden dvd ja soundtrack. :heart:

06 Helmi 2014 14:34
Profiili WWW
Beta
Beta

^Iip, Tähän väliin vaan varmistan, et Sobi, älä turhaan huoli terkkarin näkemisestä! Siltä ei lääkärintodistusta saa, ellei koululääkäri erikseen ole paikalla. Että terveyskeksukseen sitten.
(En ollut nyt viestisi perusteella ihan varma siitä, että mihin aiot suunnata. Anteeksi nipo, en vain halua, että asiat mutkistuu jos et tästä ollutkaan tietoinen. ;u; Tervehtymisiä! <3)

06 Helmi 2014 15:22
Profiili
Kettu
Kettu

^ Meille ainakin on sanottu koulussa että terkkarilla käynti riittää. Oli miten oli, terveyskeskukseen minä siltikin menen. : D
Mutta kiitoksia. <3

06 Helmi 2014 15:27
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Olin äsken pyörimässä kaupoilla ja metsästin Tamagotcheja. Viimeinkin löysin niitä Cittarista, mutta jäi ostamatta, sillä ne maksoivat kolmekymppiä kappale! >:o Siis mitääää, oliko ne muka silloin joskus noin kalliita? Epäilenpä. Olisin niin halunnut sellaisen, mutta ei näillä tuloilla ole varaa pistää tollasta summaa virtuaalilemmikkiin. :c No toivottavasti ne tosta jossain vaiheessa halpenis. Jos oisin ollut yksin liikenteessä eikä mua oltais oltu estämässä, oisin varmaan silti ostanut tolla hinnalla. :DD

Ne oli muuten jotenkin tosi järkälemäisen kokosia. :D Mun mielestä ne vanhat oli paljon söpömpiä sellasia pieniä. Tietty isompi ruutu on parempi, mutta se oli jotenkin sellanen iso möhkäle muutenkin.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

07 Helmi 2014 20:02
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Seuraava