Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 11:54

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Mä oon täällä käynyt kurkkimassa melkein joka päivä ja itsekin ihmettelin tätä epäaktiivisuutta, mutten itsekään ole saanut mitään kirjoiteltua. :D Mullakin on toki koulukiireitä ollut, mutta jotenkin se kouluhommien tekeminen menee aina siihen, että löydän itseni seikkailemasta milloin mistäkin päin internetin ihmemaailmaa. Kiusausta on vaikea vastustaa, kun pitää tehdä tehtäviä koneella.

Silloin kun mulla oli penkkarit (ööö 3 vuotta sitten?!), meillä oli teemana piirroshahmot ja olin Stitch! n_n HYI muistan vieläkin sen kylmyyden ja kun meinasin pyörtyä sinne rekan lavalle, yyh.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

01 Helmi 2014 16:23
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Vapaaehtosista kielistä puheenollen, meinasin ite vähän lopettaa saksan :d Oon nyt käyny 4 kurssia, mut viime kurssi tuntu jo tosi pakkopullalta ja en tiiä onks siinä mitään järkeä, jos se ei oo kivaa. Tai no siis on, koska a) kielitaito b) ois voinu kirjottaa, mut silti. Äh, mun koko lukioaika on ollu niin semmosta säätöä ja samanlaisena jatkuu jos nyt yhtäkkiä jatkan kemian ja fyssan lukemista ja jotai ylimäärästä yhteiskuntaoppiiki tekis mieli ottaa, psyka taas ei jaksa tippaakaa kiinnostaa vaik kävin jo 2 syventävääkin kurssia. Hohhoijaa. Maanantaina käy tieni opolle ja kattoo sit miten käy ens jakson kurssien kans. Stressaa kyl seki ku tuntuu et aina meen sinne tällee samal taval viimetipas ku sil ois muutenki kiire ja yääh >'D

Kride, mullaki kyl menee koulujuttujen kaa samal taval. Nytki tulin "nopeesti" pitämään taukoa... Eli se yleensä tarkottaa että voin selailla sivuja mieleni mukaan mut kirjottaa ei sit muka ehtis, hah. Turhauttaa noi fyssan tehtävät. Totta kai ne helpot menee ihan hyvin mut vähänki soveltavammat ei niinkää, ja sit just turhaudun tosi nopeesti enkä mieti tarpeeks vaik just niitä pitäis harjotella! Lisäks ärsyttää kaikki mun huoneessa, kuinka pöydäl ei oo tarpeeks tilaa, kuinka valaistus on liian huono, ja niin edelleen. En osaa ees ite sanoo mitkä kaikki on tekosyitä ja mitkä ei u__u

Kaikkien penkkariasut kuulostaa kyl kivoilta, Castranki vaikka se nyt oliskin vaan tommonen nopee ratkasu :'D Hahhah alkaa täs jo pelottaa et minkälainen teema meille tulee ens vuon. En rupee täs enemmän avaa miks mua huolestuttaa, mut no kai sitä jotenki ite pystyy ain kiemurtelee mukan >'D

Sain muute noi avatraden parit arvottua! OuO Täytyy kohta laitella viestejä. (= voi siis tarkottaa vaikka jotain iltakymmentäki, jos häivynki tästä taas lukemaan)
En kyl tiiä onks se kauheen tyhmää et ku ykshän piirtää mulle ja laitan silti sen viestin, mut no kai se silleenki menee nvn;;

01 Helmi 2014 17:18
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Ah, Kride, mulla on just kauhee pohdinta menossa ton oven ulkopuolisen lämpötilan takia. Haluisin laittaa mun nahkatakin, ni olis sellanen pahis-Spyro ku on niitit ja kaikki. Mut toi takki onkin sit siitä kiva, et kun ulkona on paahatavan kuuma, niin se on mukavan lämmin. Sit kun ulkona jäätyy, se on ihanan viileä. Siis pitäis laittaa alle paitjoa x10 etten jäädy. Ja liikkuvuuskyky oliski sit jotaan linnunpelättimen tasoa. : D

Cavalle, itehän luin kans saksaa 2 kurssia lukion ekalla, ja lopetin juurikin siitä syystä, että oli tylsää. Ja vaik opot ja kaikki aina sanoo, et kannattaa kirjottaa uudet kielet ettei niitä olis lukenu "turhaan", niin mun mielestä tärkeintä ei oo se et sulla on todiste sun kielitaidosta, vaan se, et sä oikeesti osaat kieltä. Kyllä ite ainakin oppii paljon paremmin, kun vapaa-ajalla harrastemielessä lukee kieltä hyvillä mielin, kuin kituuttaa koulussa jos se ei siellä kivaa ookkaan. Terveisin neiti aloitin-lukion-aikana-3-uutta-kieltä-enkä-kirjoita-niistä-mitään. Saksa tosin ainoo jonka lopetin tylsyyden takia, italiaa ja kiinaa olis ollu kiva jatkaa mut oli joko oppilaiden määrään tai samalla rivillä olevaan pitkään ranskaan liittyviä esteitä. ): Mut oon lueskellu noita aina silloin tällöin ihan ite, koska kielistä tykkään.
CV:een saa kyllä laittaa, että hallitset saksan alkeet, vaikket sitä oliskaan kirjottanu. (: Ja itellä just tää pitkä litania alkeita antaa hyvät mahkut esim. kassatyöhön.

Kassatyöstä tulikin taas mieleen tää jo aiemmin päivittelemäni tarve hankkia työpaikka. Ääh, se välivuosi houkuttelee vaan koko ajan enemmän, opo ehdotti kand just et voisin hakee Metropoliaan ja jos pääsenkin sisään niin ilmoittaa, että aloitankin vasta vuoden päästä. Ja jos päätänki, etten pysty opiskelemaan vielä vuodenkaan päästä, niin aina voin myö perua paikan. ;-; Tuntuis kyllä vähän tuhalukselta.
Mut työtä, työtä pitäis saada siis mikäli mielin muuttoon omaan kämppään kirjoitusten jälkeen!

01 Helmi 2014 17:51
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mun penkkariasussa hoituu kylmyys sillä et me tehdään siittä tarpeeks löysä ni sinne voi sisälle tunkee kaikkea lämmintä haha : D Ja tosiaan kigurumia Jolteonista (siis se Pokémon jos joltain meni ohi) ollaan tekemässä. Hienoa ajatella miten nää hahmovalinnat vaihtuu. Vielä ykkösellä aattelin olla Sherlock tai The Doctor, sitte vaihtu Journeyn pelaajahahmosta Delphoxiin ja nytte sit Jolteoniin.
Hassua muuten et muilla on teemoja pukujenki suhteen. Meillä on ite järjestelyt ja koristelut Hollywood/Oscar-Gaala teemalla, mut puvustukset on vapaat. Ainaki toivottavasti, ei mulle olla kerrottu mistään pukuteemast. : D Ja sitäpaitsi yks toinen aatteli Pikachua ja toinen aikoo olla yksisarvinen. Toivottavasti se Pikachu-tyyppi valitsee just tän, ois siistii ko ois toinen pokemon jonka kaa häärätä.

Ja nyt takas väsään tassuhanskoja.

02 Helmi 2014 00:00
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^HMM ihan kuin eräs toinenkin olisi sanonut jotain, että hällä on teemana Oscar-gaala?! O: < Tämä haiskahtaa!
Mut mun käsityksen mukaan toi teema on yleensä vaan sellanen suuntaa antava, et ei sen rekkakyltinkään esim. oo pakko liittyä siihen, mut et joku yhtenäisyys vaan ainakin mun mielestä tuo sellasta tiettyä tasoa ja kasassa pysyvää kokonaisuutta koko hommaan.

Kamalaa, sain nyt revittyä itteni jatkamaan tota kaavaoperaatiota mun Spyroon. Joka pahuksen kerta oon sitä mieltä, et en mä mitään hanskoi tarvi, ei kanaverkko oikeesti voi olla niin kipee materiaali, mut joka kerta oon ihan raadeltu sen kaa hääräämisen jälkeen. : D Teen nyt tota ihan vaan kertakäyttömielessä, jolloin kanaverkko ja sanomalehti on kyl mun parhaat kaverit helpon muotoilun osalta!
Tämänhetkinen ongelma sit oliskin, et miten saisin jatkettua tota elmukelmuteippikaavahärdelliä niin, et saisin siitä kaavat myös siltä alueelta, jonka alle ei tule verkkoa. Hm.

02 Helmi 2014 00:11
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oi Spyro! <3 Sun pitää Ewwie sit laittaa kuvaa tänne kun saat sen valmiiksi!
Edit// Oho sori, unohin kokonaan, mun piti ihkuttaa Sobin Jolteoniakin! Siitäkin kuvaa! n_n Ihania hahmoja ootte keksiny ja vielä kun viittitte ite tehdä puvut, ooh! <3 Itse olin laiska ja tilasin pukuni netistä. :D Jos olisin ite yrittäny jotain askarrella, niin en kyllä ois päälleni kehdannut pistää.

Mut joo suosittelen pukeutumaan lämpimästi, nimittäin se viima on aika paha vaikkei pakkasta paljoa olisikaan. Mullakin oli ihan kunnon vaatetus mun puvun alla, mut silti olin ihan jäässä. Silmät vuoti kovan tuulen takia ja sit kaikkien ripset jääty. :D

Äääh mun tekee ihan hirveesti mieli sipsiä, mutten jaksa lähteä kauppaan. Siellä pitäis muutenkin käydä, mutta on se vaan niin hirveetä raahautua 500 metrin päähän. Talvella musta tulee aina kauheen laiska, kun en yhtään viittis tuolla kylmässä kävellä, vaikka pakkanen onkin jo vähän lauhtunut.

Yyyh ääh jännittää, kun huomenna heti aamusta pitää pitää suullinen esitys. D: En tykkää yhtään esiintymisestä ja sitähän tuolla koulussa pääsee koko ajan tekemään. <3

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

02 Helmi 2014 18:47
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Roar! Taas hetkeen ole käynyt, joten olen pihalla kaikesta *yrittää penkoa foorumia ja ignoraa puolet tekstistä*

Valmistuminen olisi 21.2 ja aa tätä stressitasoa 8D Niin paljon rästejä ja opinnäytetyön teko ja huhhuh. Haluaako joku toinen valmistua puolestani? Kävisin vielä ihan mielelläni hetken koulua ilman suurempia paineita töiden etsimisestä ja muusta.

Sipsuja! 500m on kyllä aika suoritus xD Oli kamalaa kun piti mennä about sama matka tänään bussipysäkille. Hurhur itselläni on kyllä se, että talvi on yksi suosikki vuodenaikoja, muutenvaan oli saamaton fiilis höö.
Oucchh esitykset D: Son kyl kurjaa jos ei yhtään tykkäile moisesta. Ettei tuttu luokka yms auta asiaa, vaivai? :c

Täällä asuntolalla jossa asun oli toissaviikolla tulipalo, näin sipseistä puheenollen. (luojan kiitos kenellekkään ei käynyt mitään, ja se huone josta palo sai alkunsa ei ollut edes käytössä..) ja sitten se savutti tähän mun huoneistoon ihan hirveesti patterien kautta yms... Ja jouduin heittämään kaiken ruuan pois, mutta asuntola korvasi ne. Sniif kun mulla oli melkein kokonaan syöty suklaapisara keksipussi ja sitten ne osti mulle uuden sellasenkin heh. Kaakaota ehkä kolmeksi kerraksi ja sain kokonaan uuden paketin.. 8D Teekokoelmani perään kyllä vähän itkeskelen kun löytyi vaikka mitä, mutta se joka hoiti näitä korvausjuttuja, niin ei löytänyt kaikkea ja osti jtn liptonin pussiteetä :1 Irtotee on paljon parempaa. Mutta enpäs nyt valita siitä, koska pahemminkin olisi voinut käydä ja ylipäätään ihan valtavan ihanaa että edes korvasivat mitään! :0

02 Helmi 2014 22:36
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kiva inu kun tulit kurkkaamaan taas! :DD Woow toi palo :o Aika reilu juttu kyllä että korvasivat ruuan!

Munki tekis muuten mieli sipsejä nyt... Kaupas oli kuulemma limet ollu tarjouksessa niin äiti oli ostanu kolme, joten nyt olis täydelliset ainekset valmiina taas guacamolen tekemiseen *u* Love-hate relationshippini avokadon kanssa alkaa kääntyä pelkäksi rakkaudeksi. Yks pastakin avokadon kanssa on niiiin hyvää, ja ihan vaan kun paistaa pannulla soijassa. Hurr.

Oon tyytyväinen kun koeviikko on nyt ohi ja huomenna on vielä vapaatakin! Yllättäen sain kurssitkin tänään järkättyä opolla ihan järkevästi :o Jopa niin järkevästi, et nyt on epäilys, et onks siel kuitenkin jotain pielessä. Saksa varmaan tosiaan lentää pois kun en mä oikeesti jaksa :| Kirjotetaan sitten Ewen neuvoilla tosiaan saksan alkeet ansioluetteloon joskus, ja ainaski tosta on helppo jatkaa opiskelua.

Huuh tääl on kyl nyt riittäny niin paljon juttuu etten ees tiiä mitä kaikkee tähänki viestiin kannattais viel kirjotella ;; Whoop!

03 Helmi 2014 21:01
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Mäkin täällä taas vähään aikaan. Tai oonhan mä käyny täällä joka päivä mutten oo keksinyt mitä kirjottais. Kaikilla on niin pitkiä viestejä ja nyt koska en ehdi lukemaan aiempia viestejä niin en pysty osallistumaan teidän keskusteluihin. Ainakaan nyt. >.< :D

Seiskaluokkalaisten pitäis alkaa valitsemaan 8. ja 9. luokkien valinnaisaineita ja oon aatellut ranskaa, tietotekniikkaa ja kuvaviestintää. ::)

03 Helmi 2014 23:38
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oon ihan syrjäytynyt taas kaikilta sivuilta, joilla ennen kävin tosi aktiivisesti. Ja kaikkialta muualtakin.. Nyyhkis.

Hiphei, haluan avolavapakun. Kaikki (=sukulaiset) selittää, miten kiva sitten on ostaa joku pieni sievä auto, eikä kukaan usko, että haluan Hiluxin. :D Ei mulla onneksi ole varaakaan minkäänlaiseen autoon. (Veli tosin löysi netistä kilvettömän kammotuksen parilla sadalla, mutta tosiaan: auto, jolla voisi ajaakin). Enkä edes halua autoa nyt, koska en tekisi sillä mitään. Herp derp.

Ava © Cava

04 Helmi 2014 21:12
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Seuraava